Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Nu as crede ca are de-a face uleiul.

De trei ani folosesc doar Castrol 20w50 si nu a tusit niciodata.

CS-ul meu mai moare la rece, sa zic o data pe an, dar niciodata nu am suspectat altceva in afara de ceva contact electric prost.

Ce pot sa-ti spun e ca eu mi-am desfacut partea electrica in proportie de 95 % si am curatat-o si sprayat-o cu WD40 si nu mi-a facut niciun fel de ghidusenii de cand il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei.

 

Vezi si sa nu fie prea mult ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.

Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul.

 

Motul 15W50 folosesc si eu si vara si iarna si porneste bine fie rece fie cald. La un moment dat am avut si eu probleme la pornirea la rece. Am fost la AB, au facut curatare injector and stuff si dupa aceea si-a mai revenit.

La un moment dat, dupa ce facusem curatarea la AB si pornind greu IAR la rece, am desfacut butonul de pornire. Ce am gasit acolo am ramas uimit. O pelicula destul de groasa de mizerie pe care am curat-o cu lama de la cutter. Dupa curatarea cu lama si-a revenit si nu a mai facut probleme pina acum.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 15w50 semisintetic folosesc si eu si nu am avut probleme nici pe caldura mare , nici pe frig mare.Am pornit si la minus multe grade fara probleme.

Si cu miscatul mai greu e ceva normal ...compresia mare ...cursa piston mai lunga. Da' dupa ce o urnesti din loc merge mai usor.

Si eu zic sa nu fie ceva pe la electrice...contacte...ceva, prea multa lume se plange de chestia asta

Si din cate stiu eu, uleiul full sintetic e chiar contraindicat la BMW-uri. Ei recomanda mineral, cel mult semisintetic.

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o ipoteza noua in problema mea si anume bateria. Cred ca nu are voltajul corespunzator. Am facut asta seara o proba. Am conectat la baterie un multimetru si am pornit-o dupa ce a stat vreo doua ore dupa ce-am ajuns acasa. Cind voltajul a ajuns aproximativ la 13.7V am lasat acceleratia. Si surpriza! A ramas pornita.

Oare asta sa fie? Bateria e luata in primavara, e noua. E o baterie pe gel. O sa cumpar un redresor si o s-o pun la incarcat. Oare sa am un consumator surpriza pe undeva prin circuit? Sunt cam multe fire si nu prea stiu cum sa-i dau de urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici cateva detalii referitoare la pornirea cu dificultate la rece.

Incearca sa conectezi la borne o baterie care stii ca e buna. Sau ia niste cabluri si conecteza + la + si - la - bateria de la motocicela cu alta de la alta motocicleta sau masina. Si incearca sa o pornesti.

Posibil sa ai o surpriza placuta.

Bafta

Mesaj completat

PS. Sau mai bine zis ... neplacuta, sa trebuiasca sa schimbi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! :cheers:

Bine te-ai gandit. Exact asta era buba.Multam de pont.Raman dator cu o bere. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-o sa refuz berea, dar o sa te rog sa scoti alcoolu' din ea, fiindca mi-am terminat cota pe viata...asa ca ma multumesc cu una fara octane sau un Cico! :laugh:

Toamna frumoasa si plimbari fara incidente! :cheers:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot rasfoit pe aici sa vad ce-ati mai patit voi cu pornirea la rece, dar pare ca nu s-a mai confruntat nimeni cu problema mea pana acum... Pe scurt, dimineata, ma urc pe ea, rasucesc cheia in contact, apas butonul rosu, mi-e lene s-o scot din viteza asa ca trag ambreajul si dau s-o pornesc. N-a vrut prima data, nici a doua, asa ca mai trag si de acceleratie a treia oara promitandu-mi ca seara fac un reset si ma trezesc ca ramane nu stiu cum demarorul pornit si tot invarte, cu acurile ceasurilor agitandu-se de nebune... Inchid butonul rosu, scot si cheia, incerc sa dau drumu la ambreaj dar era cat pe ce sa ma arunce direct in strada in fata masinilor si rezumandu-ma doar s-o mai tin in panta trotuarului pana-mi vine vreo idee, in cateva secunde se stinge tot si se face liniste. Azi i-am reincarcat bateria, am montat inapoi computerul, am desfacut carcasa de la butonul rosu (nu era prea murdara) dar am dat cu un spray de curatat franele ca doar pe asta il aveam, la fel si contactele de la baterie si piciorusele cablurilor, am reusit apoi s-o pornesc doar cu acceleratia trasa mult, abia pe la a 5-a incercare. Maine o sa-i fac intai de toate un reset si abia apoi o s-o scot la plimbare... E clar ca ar fi bine sa schimb bateria, dar imi puteti spune va rog pe unde ar trebui sa mai desfac ca sa curat contacte daca tot am intrat in hora asta? Pur si simplu nu vreau s-o mai vad a doua oara chinuindu-se in halul ala... Mentionez ca i-am schimbat in iulie filtrul de benzina, uleiul, ii pun numai benzina OMV de 100 si din cand in cand injector cleaner...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cat de bine face lichidul de curatat franele la contacte. Zic sa incepi sa cureti contactele date cu lichid de curatat frane. Foloseste un Contact Cleaner, WD40, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htm

Multe probleme apar de la o baterie prost intretinuta.

 

Sau daca ai consumatori surpriza pe circuit, cum e cazul meu cu ultimele probleme de pornire. Recent conectasem minerele incalzite la un conector care-mi furniza 12V, gasit chiar in fata seii. Dar cum scrie si pe faq.f650.com, minere incalzite, alarmele cam trag curent cind motocicleta e oprita pt mai multe zile.

Dupa ce le-am scos, bateria mea nu a mai scazut sub 13V iar dimineata e mult mai usor cu pornirea. Acum am comandat un redresor optimate4, pentru ca vreau sa tin bateria in forma, mai ales ca vine iarna.

Minerele o sa le leg printr-un releu pe care o sa-l comand prin firele la care conectasem prima oara minerele. Cu putin noroc, ar trebui sa scap de probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@inya: poate ai problema asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/ElectricalMiscQsGS.htm

Multe probleme apar de la o baterie prost intretinuta.

Da, exact asta s-a intamplat, dar s-a terminat repede, n-am apucat sa fac nimic, cu atat mai putin sa ajung pana la baterie si nici nu mi-ar fi trecut prin cap avand in vedere ca tineam ambreajul tras pentru ca nu reusisem in panta s-o scot la neutru. Manerele incalzite le-am dat jos demult iar alti consumatori n-am. Bateria e cat de cat incarcata acum, am plimbat-o cateva ore bune azi, in schimb e veche, clar trebuie schimbata... Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, exista...

si-a luat NaeL de undeva de prin strainezia...

voiam si eu sa-mi fac si am gasit si unde, doar ca nu ma pricep la negociat, si omu chiar nu voia sa-mi zica un pret clar, o tot dadea cu "tu cat crezi ca face / tu cat ai lua pe asa ceva".

daca ai ganduri in sensul asta, da-mi un telefon sa-ti povestesc...

 

a... si ca sa fie tacamul complet, poti pune si in furca distantiere/preloadere de 10-20 mm, si o ridici si din fata, doar ca treaba da rezultate bune doar pentru persoane mai solide, unde si-asa se lasa cam mult fata in sarcina, deci un preloader ar fi numai bun... oricum, cateva masuratori ale sag-ului (cat se lasa suspensia in sarcina) si afli exact cu cat trebuie inaltata si fata.

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto, si eu vroiam sa o inalt insa nu am gasit pe nicaieri kitul de inaltat

@RobbieB pune si tu un link cu producatorul si niste preturi daca poti

 

Din nefericire, omul nu este producator. A facut cateva perechi (ca sa iasa mai ieftin lucrarea) si gata. Daca este cineva interesat, am schita pieselor.

Nu stiu insa cum se comporta mobra daca este ridicat DOAR spatele. In mod evident ciclistica se schimba dar nu stiu cat de dramatic... La mine este ok pentru ca s-a ridicat si fata datorita furcilor.

Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi...

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... :cheers:

daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese...

 

Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista un producator (nu stiu exact ce natie), se numeste MIZU (google it!). Doar ca distractia la astia este undeva peste 200 euroi...

 

l-am gasit pe MIZU la Link

Totusi parca nu as da 228€ fara transport pe ele

 

Mi-a dat si mie robbieB schitele acu o luna-doua cand voiam sa-mi fac lucrarea cu pricina... intre timp am ramas fara bani, dar m-am revenit acum... :cheers:

daca are cineva "curajul" sa negocieze, stiu eu un atelier care sigur face... am si vorbit cu omul detalii tehnice, merge facuta si o imbunatatire in sensul prezentei unei gaurici de gresare in cele doua tension link-uri ca sa ai permanent vaselina curata pe la rulmentii aia. Insa m-am blocat cand m-a pus sa-i zic cat i-as da pe piese...

 

Ma gandesc ca mai mult de 150-200 de lei nu are cum sa coste, ca-s simplute piesele, nu e cine stie ce inginerie...

 

pai, hai sa vedem daca accepta 200 lei/set, banii astia i-as da fara probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...