Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine.

 

1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI"

 

2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde...

 

Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni.

 

Si sa vezi ce bine o sa iti mearga.

 

A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni.

 

bafta mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai

terminati cu reseturile rrepetate - la mine dupa ce am schimbat senzorul au disparut absolut toate necazurile

 

 

Purghy - vino sa vezi cum am montat priza de bricheta - faci 5 min pana unde tin mobra la munca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e?

fu 260 ron + cam 130 montaju. la ce cacaturi facea merita schimbul.

a scazut si consumul cu juma de litru, nu mai smuceste in f rana de motor, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi i-am schimbat si filtru de aer... (al dreaq neamt , n-ar fii lasat si el imbusu pt carene... tre mai mic si nu e in trusa) ... whateva' simpla treaba... am procedat exact cum scrie in carticica ... dar nu inteleg de unde uleiul din spatele fltrului de aer... pare ulei de motor... ala cum ajunge acolo!? ...stie careva sa ma lamureasca??? e doar curiozitatea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine.

 

1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI"

 

2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde...

 

Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni.

 

Si sa vezi ce bine o sa iti mearga.

 

A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni.

 

bafta mare!

 

Bueeeeeeeeei

Da ce le stie nea asta..Zeroooo...cine-o fi "meseriasul" ?....

Da ..asa se face , varianta "Melteanu"......sau moldoveanu...

varianta "Doctor Smith" e mai simpla...se scoate o siguranta pentru 3 minute ,se pune la loc...si gata

 

.

.

.

.

sa-mi aduc aminte ce siguranta...mai pun un spritz..

....

mai pun unul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana ..

 

DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ...

 

pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana ..

 

DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ...

 

pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ?

Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? :unsure:

Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alexxx

lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza.

pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti

 

Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui.

 

orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? :huh:

Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma.

 

Asa speriosi sunt posesorii de BMW ? :unsure:

 

 

 

alexxx

lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza.

pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti

 

Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui.

 

orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria :cheers:

 

Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer

nimic nou

daca nu iti convine go for givi sau alte chestii din oferta louis. Sincer, eu nu as mai lua topcase bmw daca as vrea spatiu. pe de alta parte daca mai merg acum pe picioare e datorita topcase si seii bmw, deci ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre,

fac Âşi io o întrebare...

 

merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, :) a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva?

 

pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice.

 

mulțumesc,

 

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre,

fac Âşi io o întrebare...

 

merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, :) a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva?

 

pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice.

 

mulțumesc,

 

Bogdan

 

Daca schimbi doar finala, fara galerie, sonda lambda ramane frumusel la locul ei...

Angi iti poate spune mai multe despre asta, el si-a schimbat tobele. Nu l-am auzit plangandu-se, asa ca eu unul cred ca poti sa schimbi toba linistit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci Angi...

cum e cu alte tobe?

 

Acum mi-am pus din nou toba Leo Vince gandita pentru LC4 si cutia de :) (cine stie, cunoaste). Nu stiu cum e cu consumul ca nu l-am facut cu toba asta, dar senzatia mea e ca motocicleta parca e mai vioaie asa, parca as avea "un cal" in plus. Pana acum, nu am avut probleme din cauza tobei.

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva

 

Rasfoieste si tu un pic topicul asta si vei afla raspunsul la intrebarea asta, cat si la altele care o sa-ti vina pe parcurs :D

 

Bafta si sa-l stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat parbrizul de la kappa(givi) kd234s:

+ aerul e aruncat cam de la nas in sus (daca las viziera crapata la prima pozitie nu se simte curent, la urmatoarea deschidere incepe sa bata vantu) si pot sa merg cu flipul deschis prin oras, doar cu ochelarii de soare

- parca e mai mult zgomot

-atinge putin in bratele oglinzilor cand intorc ghidonul la maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ?

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Salutare,

 

Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ?

 

:D

 

Nu s-a strambat ghidonul. Jugurile nu mai sunt aliniate perfect. Privite de sus le vezi pe amandoua, in loc sa se suprapuna perfect. Direfenta e mica. Se observa destul de greu cu ochiul liber.

Varianta urgenta, de coclauri - prinzi roata intre genunchi si tragi de ghidon in sensul invers anomaliei.

Varianta serioasa - indreptat ca mai sus, dupa care desfacute jugurile unul cate unul, facut pompe in furca fata, strans la loc.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...