Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Mersi mult pt. raspuns. Ar fi bine daca mi-ai da si un cod cand ai timp ca sa stiu ce sa cumpar. Se monteaza usor sau trebuie sa fii inginer? Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936 Nu trebuie sa fii inginer sa il montezi dar daca vrei sa iasa treaba frumoasa trebuie sa lucrezi ingrijit. Bafta! PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... Editat Mai 20, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Nu cred ca va pati nimic motocicleta daca nu tragi ambreiajul. Daca iei cuvant cu cuvant manualul ala...in fiecare an trebuie sa ii faci ceva...sa ii schimbi nu stiu...sa ii pui doar ce recomanda ei. Primul lucru care imi vine in minte e lichidul de furca si cel de frana...pe care ei spun ca trebuie schimbat anual sau la 2 ani...sau la nu stiu cati km...chestie care nu e decat risipa de bani (parerea mea). Mergi cu motoreta...bucura-te de ea...si nu-ti face griji ca nu tragi ambreiajul inainte sa apesi pe buton. P.S. N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual) Editat Mai 20, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 (editat) Need help! Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... Ciudat Il pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie. Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific? Multumesc Editat Mai 20, 2009 de Rainman22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 PS: Daca vii la Arc astazi am sa ti-o arat... Priza... Banuiam... O sa incerc sa ajung. N-am vrut sa par sarcastic...dar nu intelegeam intrebarea (decat dupa ce ai zis de manual) Mai nou se opreste motorul dupa ce o pornesc. Merge 10 sec si se opreste singur... CiudatIl pornesc cu ambreiajul tras si fara sa trag de acceleratie. Chestia e ca nu face tot timpul... Are toane A mai patit careva asa? De la ce sa fie? Unde sa ma uit si ce sa verific? Da, eu si parca nu mai face daca trag ambreiajul Ma rog, o sa ma duc si eu sa verific pt. ca imi e greu sa cred ca sunt bujiile, ca nu are decat 8.000km. Posibil bateria sau injectia. Ma gandeam sa ii iau si un injection cleaner, sa vedem... Asta este codul la priza de 12 V cu mufa standard (groasa): 10032936 Deci iau dracia asta, o montez la baterie, trag si ascund firul, o pun pe ghidon, bag mufa de bricheta de la cablul usb al telefonului si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. 1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI" 2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde... Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni. Si sa vezi ce bine o sa iti mearga. A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni. bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Scuze pentru /index.php?showtopic=364192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. bafta mare! Asa am sa fac. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 mai terminati cu reseturile rrepetate - la mine dupa ce am schimbat senzorul au disparut absolut toate necazurile Purghy - vino sa vezi cum am montat priza de bricheta - faci 5 min pana unde tin mobra la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Danke schon ! Inca o rugaminte: vinde cineva un topcase BMW ? Ca am primit-o cu suportul de topcase BMW dar fara topcase. Sau daca stiti pe cineva, apreciez .. Nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e? fu 260 ron + cam 130 montaju. la ce cacaturi facea merita schimbul. a scazut si consumul cu juma de litru, nu mai smuceste in f rana de motor, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 azi i-am schimbat si filtru de aer... (al dreaq neamt , n-ar fii lasat si el imbusu pt carene... tre mai mic si nu e in trusa) ... whateva' simpla treaba... am procedat exact cum scrie in carticica ... dar nu inteleg de unde uleiul din spatele fltrului de aer... pare ulei de motor... ala cum ajunge acolo!? ...stie careva sa ma lamureasca??? e doar curiozitatea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 De la cazaturi sau daca ai pus mai mult ulei... De obicei e amestecat si cu apa... de ploaie. In orice caz ai un furtunas de scurgere cu dop care pleaca din airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. 1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI" 2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde... Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni. Si sa vezi ce bine o sa iti mearga. A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni. bafta mare! Bueeeeeeeeei Da ce le stie nea asta..Zeroooo...cine-o fi "meseriasul" ?.... Da ..asa se face , varianta "Melteanu"......sau moldoveanu... varianta "Doctor Smith" e mai simpla...se scoate o siguranta pentru 3 minute ,se pune la loc...si gata . . . . sa-mi aduc aminte ce siguranta...mai pun un spritz.. .... mai pun unul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana .. DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ... pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana .. DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ... pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ? Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 alexxx lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza. pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui. orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma. Asa speriosi sunt posesorii de BMW ? alexxxlasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza. pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui. orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer nimic nou daca nu iti convine go for givi sau alte chestii din oferta louis. Sincer, eu nu as mai lua topcase bmw daca as vrea spatiu. pe de alta parte daca mai merg acum pe picioare e datorita topcase si seii bmw, deci ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bre, fac Âşi io o întrebare... merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva? pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice. mulțumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bre,fac Âşi io o întrebare... merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva? pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice. mulțumesc, Bogdan Daca schimbi doar finala, fara galerie, sonda lambda ramane frumusel la locul ei... Angi iti poate spune mai multe despre asta, el si-a schimbat tobele. Nu l-am auzit plangandu-se, asa ca eu unul cred ca poti sa schimbi toba linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 deci Angi... cum e cu alte tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 deci Angi...cum e cu alte tobe? Acum mi-am pus din nou toba Leo Vince gandita pentru LC4 si cutia de (cine stie, cunoaste). Nu stiu cum e cu consumul ca nu l-am facut cu toba asta, dar senzatia mea e ca motocicleta parca e mai vioaie asa, parca as avea "un cal" in plus. Pana acum, nu am avut probleme din cauza tobei. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augusttinn Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 salut am si eu un bmw f650gs 2005. de cateva zile il am. vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva motorul a stat cam un an si jumatate nu a fost folosit. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 ... nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva Rasfoieste si tu un pic topicul asta si vei afla raspunsul la intrebarea asta, cat si la altele care o sa-ti vina pe parcurs Bafta si sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.