zeroo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. 1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI" 2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde... Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni. Si sa vezi ce bine o sa iti mearga. A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni. bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Scuze pentru /index.php?showtopic=364192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. bafta mare! Asa am sa fac. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 mai terminati cu reseturile rrepetate - la mine dupa ce am schimbat senzorul au disparut absolut toate necazurile Purghy - vino sa vezi cum am montat priza de bricheta - faci 5 min pana unde tin mobra la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Danke schon ! Inca o rugaminte: vinde cineva un topcase BMW ? Ca am primit-o cu suportul de topcase BMW dar fara topcase. Sau daca stiti pe cineva, apreciez .. Nimeni ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 nenea zidu', resetu nu costa bani, senzoru' matele cat e? fu 260 ron + cam 130 montaju. la ce cacaturi facea merita schimbul. a scazut si consumul cu juma de litru, nu mai smuceste in f rana de motor, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 azi i-am schimbat si filtru de aer... (al dreaq neamt , n-ar fii lasat si el imbusu pt carene... tre mai mic si nu e in trusa) ... whateva' simpla treaba... am procedat exact cum scrie in carticica ... dar nu inteleg de unde uleiul din spatele fltrului de aer... pare ulei de motor... ala cum ajunge acolo!? ...stie careva sa ma lamureasca??? e doar curiozitatea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 De la cazaturi sau daca ai pus mai mult ulei... De obicei e amestecat si cu apa... de ploaie. In orice caz ai un furtunas de scurgere cu dop care pleaca din airbox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 doua chestii tre sa ii faci, care tin de tine. 1, scoate mufa de la CDI, sub scaun, inspre fata, e o mufa maaare. Are o urechiusa in partea stanga, bagi o surubelnita in zona libera si tragi usor-usor spre stanga. Va iesi pe sistemul "sina". Lasi mufa scoasa aprox jumatate de ora. Asta se cheama ciobaneste "un reset de CDI" 2. Dupa ce faci treaba asta, pui contactul, tragi usor de acceleratie pana la maxim si apoi pana la minim, de 2-3 ori, dar incet, ca sa citeasca CDI-ul minimul si maximul de acceleratie, si abia apoi dai la buton sa pornesti motorul. Treaba asta am vazut-o facuta la raliul Dakar la o mobra BMW (intr-un documentar...nu fusei acolo), si aia saracii se luptau sa plece de la start si mobra murea dupa cateva secunde... Treaba asta poti sa o faci destul de des, si fara sa scoti mufa de la CDI. Face minuni. Si sa vezi ce bine o sa iti mearga. A treia treaba ce poti sa o faci e sa vb cu userul Barbarossa, dar asta dupa 2 iunie, ca e plecat prin tari straine, sa te duci la el sa iti citeasca erorile la cdi. Are el tester. Daca ai erori, stii de unde e buba, si poti sa dai un Clear Faults, adica sa ti le stearga din memorie. Si asta face bine. Daca problema nu mai e de actualitate (o eroare temporara) si asta face minuni. bafta mare! Bueeeeeeeeei Da ce le stie nea asta..Zeroooo...cine-o fi "meseriasul" ?.... Da ..asa se face , varianta "Melteanu"......sau moldoveanu... varianta "Doctor Smith" e mai simpla...se scoate o siguranta pentru 3 minute ,se pune la loc...si gata . . . . sa-mi aduc aminte ce siguranta...mai pun un spritz.. .... mai pun unul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana .. DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ... pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 ok, mai incerc, pe fiecare pagina, nu ma doare mana .. DE UNDE POT LUA SI EU UN TOPCASE DE BMW MAI EFTIN ??? CA ALA NOU E 170 EURO ... pe ebay nu e nimic ... aduce cineva chestii din astea ? stiti vreun cimitir de bmw-uri ? Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 alexxx lasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza. pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui. orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Pai daca sperii lumea cu Bragadiru si cu fermecatoru si nu iti completezi la profil ca ai BMW... De-aia nu-ti raspunde nimeni. Sau o mai fi ca cine are asa ceva nu-l da nici mort? Dar poti incerca unul dintre produsele Louis, asta daca nu vrei neaparat de firma. Asa speriosi sunt posesorii de BMW ? alexxxlasa topicul pt chestii tehnice, nu pt piatza. pe ebay.de e minim unul(la ora la care scriu postul), dar ori nu stii ori iti e lene sa cauti Cine are nu o sa il vanda, mai ales ca il are pe cheia de la motorul lui. orice ai cumpara o sa te mai coste 2 butuci - de la bavaria Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Da tinere, l-am gasit si eu pe acela dar zice "ship to UK only" ... asta e ... ai bmw inseamna ca ai bani de aruncat .. ca la cat costa accesoriile iti mai iei un motor lejer nimic nou daca nu iti convine go for givi sau alte chestii din oferta louis. Sincer, eu nu as mai lua topcase bmw daca as vrea spatiu. pe de alta parte daca mai merg acum pe picioare e datorita topcase si seii bmw, deci ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bre, fac Âşi io o întrebare... merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva? pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice. mulțumesc, Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 bre,fac Âşi io o întrebare... merge să schimb Âşi io tobele la dakaru meu din 2004, model 2005 cred...cu una mai uÂşoară doar pe stânga, care să sune mai mult un pic, a făcut careva aÂşa ceva, a influențat injecția, a tăiat admisia ceva? pliz help ca ma manâncă să modific eÂşapamentu da nici nu vreau să stric ceva pacolo, că deh, am senzor lambda Âşi ...toate dichisurile alea electronice. mulțumesc, Bogdan Daca schimbi doar finala, fara galerie, sonda lambda ramane frumusel la locul ei... Angi iti poate spune mai multe despre asta, el si-a schimbat tobele. Nu l-am auzit plangandu-se, asa ca eu unul cred ca poti sa schimbi toba linistit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 deci Angi... cum e cu alte tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 deci Angi...cum e cu alte tobe? Acum mi-am pus din nou toba Leo Vince gandita pentru LC4 si cutia de (cine stie, cunoaste). Nu stiu cum e cu consumul ca nu l-am facut cu toba asta, dar senzatia mea e ca motocicleta parca e mai vioaie asa, parca as avea "un cal" in plus. Pana acum, nu am avut probleme din cauza tobei. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augusttinn Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 salut am si eu un bmw f650gs 2005. de cateva zile il am. vreau sa schimb uleiul si nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva motorul a stat cam un an si jumatate nu a fost folosit. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 ... nu stiu ce ulei trebuie sa pun.sper sa ma ajute cineva Rasfoieste si tu un pic topicul asta si vei afla raspunsul la intrebarea asta, cat si la altele care o sa-ti vina pe parcurs Bafta si sa-l stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 am montat parbrizul de la kappa(givi) kd234s: + aerul e aruncat cam de la nas in sus (daca las viziera crapata la prima pozitie nu se simte curent, la urmatoarea deschidere incepe sa bata vantu) si pot sa merg cu flipul deschis prin oras, doar cu ochelarii de soare - parca e mai mult zgomot -atinge putin in bratele oglinzilor cand intorc ghidonul la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 Salutare, Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 (editat) Salutare, Ca un baiat destept ce sunt cand am trantit-o pe pamant si iarba in afara de alte stricaciuni s-a strambat un pic ghidonul,adica se simte la mana ca stanga e mai intinsa si dreapta e mai flexata... oare pot sa indrept situatia mutand un dinte mai la stanga ghidonul sau trebuie sa il dau jos si sa il indrept ? a mai facut cineva faza asta ? sau trebuie o teava noua ca n0ai cum sa il indrepti perfect ? Nu s-a strambat ghidonul. Jugurile nu mai sunt aliniate perfect. Privite de sus le vezi pe amandoua, in loc sa se suprapuna perfect. Direfenta e mica. Se observa destul de greu cu ochiul liber. Varianta urgenta, de coclauri - prinzi roata intre genunchi si tragi de ghidon in sensul invers anomaliei. Varianta serioasa - indreptat ca mai sus, dupa care desfacute jugurile unul cate unul, facut pompe in furca fata, strans la loc. Editat Mai 31, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 31, 2009 Share Postat Mai 31, 2009 se poate sa se fi strambat ghidonul, a patit-o un prieten de-ai mei la un f650 clasic. I l-a indreptat un tinichigiu, nu a trebuit sa-l schimbe. E putin probabil sa se fi sucit amortizoarele din jug la o cadere in lateral, asta se intampla mai degraba cand lovesti tare si frontal roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.