Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Stie cineva care este indicativul de bujie pt un BMW F 650gs din 2003 ? Hexagonul este cumva de 18 ?

Multam !!!

Mesaj completat

Stie cineva care este indicativul de bujie pt un BMW F 650gs din 2003 ? Hexagonul este cumva de 18 ?

Multam !!!

ngk d8ea - asta e ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa imi schimb butucul de la topcase-ul original BMW pentru ca s-a intepenit. Am inteles de la cineva ca exista pe Louis asa ceva, dar nu a putut sa-mi spuna codul pentru ca s-a dus direct la ei la magazin si l-a luat. Stie cineva codul?

PS - Asa cand ai un motor super bun... stai sa repari cutii. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia vezi...nu te coafeaza mai bine asta? Butuc Nus cat sunt la Louis dar 25E e un pret decent.

Ar fi o varianta, pe care o sa o iau ultima in considerare din cauza ca nu stiu pe nimeni care aduce de pe ebay plus ca or mai fi taxe de transport... Sa vedem ce mai gasesc... Mersic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi schimb butucul de la topcase-ul original BMW pentru ca s-a intepenit. Am inteles de la cineva ca exista pe Louis asa ceva, dar nu a putut sa-mi spuna codul pentru ca s-a dus direct la ei la magazin si l-a luat.

 

Cu siguranta cel mai simplu este sa te duci la Bavaria; si poate chiar nu o sa ai de ales.

Cel mai mare avantaj este ca poti comanda butucul pt cheia motocicletei tale. Estimez un pret de cca 35euro si nici nu vei plati alte taxe de transport. Tb sa le dai seria sasiului.

(personal apreciez foarte mult ca la toate 3 cutiile am aceeasi cheie cu moto si nu stau ca tiganu cu 4 chei, sa ma chinui sa le deosebesc)

 

Cu ocazia asta intreaba si pretul pt geanta originala pt topcase; este excelenta calitativ, te va ajuta la impachetarea eficienta a bagajelor (vei folosi 100% volumul), este mult mai comod decat cu plasute sau alte chestii, are si buzunare pt maruntisuri, se poate purta pe umar si, important, este rezistenta la apa. (din cate stiu, topcaseul tau nu este 100% waterproof, eu gaseam apa in el).

S-ar putea sa fie cca 50 euro... eu m-am convis de utilitatea acetor genti cu atat mai mult cand am avut un mic accident si mi-am spart side-case-ul; si in loc sa mi se imprastie totul in strada, am luat frumos geanta de pe jos si am legat-o cu o coarda pe saua din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o varianta, pe care o sa o iau ultima in considerare din cauza ca nu stiu pe nimeni care aduce de pe ebay plus ca or mai fi taxe de transport... Sa vedem ce mai gasesc... Mersic.

 

Gabrielleru te poate ajuta cu ebay-ul.

Mesaj completat

Cu siguranta cel mai simplu este sa te duci la Bavaria; si poate chiar nu o sa ai de ales.

Cel mai mare avantaj este ca poti comanda butucul pt cheia motocicletei tale. Estimez un pret de cca 35euro si nici nu vei plati alte taxe de transport. Tb sa le dai seria sasiului.

(personal apreciez foarte mult ca la toate 3 cutiile am aceeasi cheie cu moto si nu stau ca tiganu cu 4 chei, sa ma chinui sa le deosebesc)

 

Cu ocazia asta intreaba si pretul pt geanta originala pt topcase; este excelenta calitativ, te va ajuta la impachetarea eficienta a bagajelor (vei folosi 100% volumul), este mult mai comod decat cu plasute sau alte chestii, are si buzunare pt maruntisuri, se poate purta pe umar si, important, este rezistenta la apa. (din cate stiu, topcaseul tau nu este 100% waterproof, eu gaseam apa in el).

S-ar putea sa fie cca 50 euro... eu m-am convis de utilitatea acetor genti cu atat mai mult cand am avut un mic accident si mi-am spart side-case-ul; si in loc sa mi se imprastie totul in strada, am luat frumos geanta de pe jos si am legat-o cu o coarda pe saua din spate.

 

Acum ceva timp, la AB butucul pentru capacul ce mascheaza "maneta" de la sha costa 190RON cu prima cheie disponibila si 290RON facut special pe cheia de contact. Astea sunt preturi de undeva din primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva timp, la AB butucul pentru capacul ce mascheaza "maneta" de la sha costa 190RON cu prima cheie disponibila si 290RON facut special pe cheia de contact. Astea sunt preturi de undeva din primavara.

 

Evident, nu te contrazic dar este tare ciudat; sa fie oare ceva diferit ca era pt incuietoarea de la sa? Sau sa fie asa de porci aia la AB?

 

Eu am cumparat de aici un set de side-case pt un 1200GS si am dat pe cilindri comandati pt cheia moto cca 75euro impreuna (2buc). Altfel era cam jumatate de pret. Asta este si pretul de catalog, normal.

Oricum, nu are ce pierde sa mearga acolo cu seria de sasiu si sa intrebe.

 

Mesaj completat

Uitandu-ma pe e-bay la linkul pus de tine, am gasit si geanta de care vorbeam:

http://cgi.ebay.de/BMW-Innentasche-Innerba...34.c0.m14.l1262

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta intreaba si pretul pt geanta originala pt topcase; este excelenta calitativ, te va ajuta la impachetarea eficienta a bagajelor (vei folosi 100% volumul), este mult mai comod decat cu plasute sau alte chestii, are si buzunare pt maruntisuri, se poate purta pe umar si, important, este rezistenta la apa. (din cate stiu, topcaseul tau nu este 100% waterproof, eu gaseam apa in el).

Ce geanta? ca suna bine... Da, nu e impermeabil.

A, m-am lamurit.

Mesaj completat

Pentru cine mai are o problema asemanatoare, butucuri se gasesc la Bavaria in Pipera, pretul este de 129 de lei, au cheie separata si nu sunt pe stoc, ci se da comanda (vin in cam 5 zile). Telefoane pentru comanda: 031.620.10.71/72

Personal, pretul mi se pare rezonabil.

Editat de Purghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are o problema asemanatoare, butucuri se gasesc la Bavaria in Pipera, pretul este de 129 de lei, au cheie separata si nu sunt pe stoc, ci se da comanda (vin in cam 5 zile).

Personal, pretul mi se pare rezonabil.[/color]

 

Ti-am zis ca nu tb evitat din start Bavaria... Pretul ala este pt setul de 2 butuci? Ca parca la voi e inca un butuc la prinderea de portgabaj.

Nu ai intrebat si cat costa special pt cheia ta?

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa imi schimb butucul de la topcase-ul original BMW pentru ca s-a intepenit. Am inteles de la cineva ca exista pe Louis asa ceva, dar nu a putut sa-mi spuna codul pentru ca s-a dus direct la ei la magazin si l-a luat. Stie cineva codul?

PS - Asa cand ai un motor super bun... stai sa repari cutii. :cheers:

in jur de 25 E era unu la bavaria, pe cheia motorului

 

 

ti-am zis ca se pot debloca si alea de pe moto

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai depinde si de stilul de mers. Daca prietenul schimba treapta la 3000 de ture si tu la 6000......

Mai exact cat iti consuma si care e plaja de turatii in care mergi?

 

Crede-ma ca nu stiulul de mers este problema consumui meu marit. Am avut oacazia sa merg si cu motocicleta prietenului meu pe distante destul de mari, iar consumul inregistrat a fost de sub 4 %.

Ca sa dau niste cifre, la acelasi drum, mers in paralel, el a scos 3,6 eu 4,4 , consum realizat pe vreo 330 km. Amandoi am alimentat de la aceeasi pompa cu schimbatul treptelor in functie de necesitati pe la 5000rpm. Ca diferente, eu am vreo 25 de kg in plus, dar el a luat la plimbare si un Topcase plin.

 

Pe hartie nu pare mult 0.8 litri, dar daca e sa raportam procentual diferenta este notabila. La aceasta plimbare am pus benzina de vreo 10 lei in plus.

Diferente am mai observat si anterior, doar ca atunci am pus-o pe seama faptului ca am mers mai mult off-road.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce se presteaza la doamna mobra?

 

:cheers:

 

Se presteaza un schimb de kit de lant "endless" care implica si desfacerea basculei.

Oricum la cat de uscati erau rulmentii de la bascula chiar trebuia sa fac operatiunea asta mai din timp, ma mir cum de nu s-au spart pana acum

Ma asteptam sa fie mult mai greu, dar e chiar simplu...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:hug:

 

Se presteaza un schimb de kit de lant "endless" care implica si desfacerea basculei.

Oricum la cat de uscati erau rulmentii de la bascula chiar trebuia sa fac operatiunea asta mai din timp, ma mir cum de nu s-au spart pana acum

Ma asteptam sa fie mult mai greu, dar e chiar simplu...

been there...done that... :cheers:

curatara si mizeria ce e pe acolo pe sub, ce zboara de pe lant dc tot esti prin zona...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari am si eu :

 

1. Replace the primary front/rear brake master cylinder cup

(every 40,000 km/24,000 miles on a motorcycle with ABS) la ce se refera mai exact!?...

 

2. ce ulei trebuie la furca!? 10W sau 7,5 W !?!?

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 intrebari am si eu :

 

1. Replace the primary front/rear brake master cylinder cup

(every 40,000 km/24,000 miles on a motorcycle with ABS) la ce se refera mai exact!?...

 

2. ce ulei trebuie la furca!? 10W sau 7,5 W !?!?

 

multumesc.

 

1. garnituri pompe frana

 

2. depinde cat de rigida vrei sa fie amortizarea, de principiu oricum e cam moale la f650 gs.

ca idee : 7.5W e stock, eu am pus 10W si parca ar fi fost mai bine cu 15W

Mesaj completat

been there...done that... :cheers:

curatara si mizeria ce e pe acolo pe sub, ce zboara de pe lant dc tot esti prin zona...

 

:hug: curat, curat ca e pacat sa nu curat

Oricum e o mizerie crunta de spray de lant adunat de 1 an cel putin, in straturi de pana la 5mm in unele locuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. depinde cat de rigida vrei sa fie amortizarea, de principiu oricum e cam moale la f650 gs.

ca idee : 7.5W e stock, eu am pus 10W si parca ar fi fost mai bine cu 15W

 

Asa am gandit si eu. Am pus 15W (Motul) odata cu simeringurile noi. Au rezistat foarte putin! Dupa o luna curgeau iarasi...

Nu stiu daca am avut eu ghinion sau faptul ca uleiul era mult mai gros a insemnat o solicitare prea mare pentru simeringuri, dar cert este ca asa s-a intamplat. De mentionat ca am scos-o la coclau in acest timp, nu doar pe asfalt...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: a incercat vreodata careva dintre voi benzina CU plumb pe motorul cu catalizator? Din ce am vazut pe F650.com s-ar zice ca e destul de nashpa pt utilaj. Are careva experienta asta? Daca ar fi de extras catalizatorul, care e procedura. A facut-o cineva dintre voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva unde pot sa gasesc o saiba de cupru pentru busonul de golire ulei, la un BMW f 650 gs 2003 ( sau ceva dimensiuni ?)

Pierde ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul ala de cupru.

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...