Baazalung Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Sper sa ai dreptate cu uleiul ala, Andrei. Cat despre scapat (picat, cazut) motorul, daca la asta te referi, a patit-o acu 3 luni de pe loc, atat. Cand ziceam ca problema ar putea fi de la soft, ma refeream la faptul ca se opreshte la cuplarea in trepte inferioare si nu sta la ralenti. Nu ma refeream la uleiul din airbox. Mesaj completat Imi pare rau, dar nu mai pot de edit si nici delete la postarea de mai sus. Problema rezolvata: se pare ca un vecin daduse peste motor acum ceva zile si l-a culcat... Acum totul e ok. Multumesc mult tuturor pentru sfaturile voastre ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 e un furtun special pt golit uleiul din filtrul de aer daca verificai nivelul periodic observai lipsa a 400 ml problema cu ralanty - senzorul de clapeta murdar sau stricat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 THC, zeroo...scuze ca nu am rasp mai prompt da sunt prin europa(holland mai exact) si n-am avut acces la net/timp pana acu'crash'urile mi le'a facut undeva pe la 350 lei, tot inclus-teava 21', manopera, ceva suruburi, ...si au iesit f bine greeting's Dixtractie placuta in holland merci de info; destul de ieftine crashurile, poate comand si eu un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baazalung Postat Decembrie 2, 2009 Share Postat Decembrie 2, 2009 Mersi Zidule, ai dat un sfat bun care ar trebui urmat mai des... ala cu verificatul periodic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Vand PARBRIZ pentru BMW F650GS DAKAR (model 2004+) - pret 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 ..ca tot veni vorba ......am parbrizul si caut restul (pt modelul 2001) -deci cine are piesele 3,4,5,6,7, si le vinde sa ma caute pe p.m. salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prusikdan Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns. fa ce vrei nu se deregleaza decat ceasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 no problem, da jos linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prusikdan Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 no problem, da jos linistit merci mult! asa voi face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Salut Un pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc Editat Decembrie 7, 2009 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650. Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul, asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model. An de fabricatie 1997, 36.000 km. Va multumesc si va doresc numai bine. Atasez aici o arhiha cu poze. attachments_2009_12_07.zip Editat Decembrie 8, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs Maestre, Eu am gasit-o la 1550 € cu tot cu transport in tara. Cred ca una cum zici tu e mult mai scumpa. In concluzie, nu ai o parere asa buna a? Numai bine. Editat Decembrie 8, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 incearca mai bine aici: /index.php?showtopic=326336 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 incearca mai bine aici:/index.php?showtopic=326336 Mersi fain. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 SalutUn pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc adi, se invarte pe undeva pe la 100-100 si un pic de euro din cate stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salutare la toata lumea, Am si eu nevoie de un sfat . Am fost plecat pt o bucata buna de vreme si motorul ( BMW f 650gs -2003) a ramas nepornit pentru vreo 2 luni juma. Ei bine cand am vrut sa-l pornesc....problema. I-am schimbat bujia si filtru de aer, l-am pornit dar nu mai vrea sa stea la ralanti. E posibil cumva sa fi ramas shocul tras si sa o inece in turatie mica sau poate fi si altceva ? Multumesc anticipat pt orice sfat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 clapeta de admisie este murdara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) s-a mai discutat pe undeva Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles) numa bine. Editat Decembrie 10, 2009 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 clapeta de admisie este murdara Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta. multumesc ! Mesaj completat s-a mai discutat pe undeva Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles) numa bine. Bateria e noua nouta, schimbata o data cu bujia si filtrul de aer. O sa incerc asa cum m-ai sfatuit. multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta. Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei Asa ar fi cel mai bine dar asta inseamna sa o duc pe o platforma pana acolo sau sa-l chem pe el unde am motorul si nu stiu daca se baga la chesti dastea. Nu am avut ocazia sa-l cunosc. Sa traiesti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA. eu ma bag la crashbaruri daca sunt la preturi decente, ma bag si la suporti pt coburi daca faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.