Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns.

 

 

 

fa ce vrei nu se deregleaza decat ceasu :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:angry:

Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650.

Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul,

asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model.

 

An de fabricatie 1997, 36.000 km.

Va multumesc si va doresc numai bine.

 

Atasez aici o arhiha cu poze.

attachments_2009_12_07.zip

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs

 

Maestre,

Eu am gasit-o la 1550 € cu tot cu transport in tara.

Cred ca una cum zici tu e mult mai scumpa.

 

In concluzie, nu ai o parere asa buna a?

Numai bine.

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Un pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc

adi, se invarte pe undeva pe la 100-100 si un pic de euro din cate stiu eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

Am si eu nevoie de un sfat . Am fost plecat pt o bucata buna de vreme si motorul ( BMW f 650gs -2003) a ramas nepornit pentru vreo 2 luni juma. Ei bine cand am vrut sa-l pornesc....problema. I-am schimbat bujia si filtru de aer, l-am pornit dar nu mai vrea sa stea la ralanti. E posibil cumva sa fi ramas shocul tras si sa o inece in turatie mica sau poate fi si altceva ?

Multumesc anticipat pt orice sfat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a mai discutat pe undeva

Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles)

numa bine.

Editat de 66c-bmw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clapeta de admisie este murdara

Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta.

multumesc !

Mesaj completat

s-a mai discutat pe undeva

Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles)

numa bine.

Bateria e noua nouta, schimbata o data cu bujia si filtrul de aer. O sa incerc asa cum m-ai sfatuit.

multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei

Asa ar fi cel mai bine dar asta inseamna sa o duc pe o platforma pana acolo sau sa-l chem pe el unde am motorul si nu stiu daca se baga la chesti dastea. Nu am avut ocazia sa-l cunosc.

Sa traiesti !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA.

 

eu ma bag la crashbaruri daca sunt la preturi decente, ma bag si la suporti pt coburi daca faci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vedeti problema:

 

Am luat un Dakar 2003. Simplu, frumos, bun.

Toba cam arsa, dar am mai vazut in pozele voastre ca sunt tot cam asa...

Am schimbat ulei, filtre, verificari...

Facut 50 Km intr-o zi, dupa o luna alti 30-40 km. Nu forja, mers de incepator...

Toate bune, mers rotund, nu incalzire a motorului...

 

Azi am fost in garaj si am zis: ia sa-i dau o cheie, sa vad ce mai zice! Ii dau, porneste usor, ca de fiecare data, il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria. Il tin 5 minute la 3500 rotatii. Intra un prieten in garaj (unde era semiintuneric) si incepe si urla: Baaaaa! Iti ia foc toba! Ma uit: toata portiunea curba de la cilindru pana la cadru (40 cm) ROSIE! Mi-a inghetat brusc mana, marul lui Adam, sangele in vene...

 

L-am mai lasat cateva secunde la ralanti si l-am oprit. Dupa 10 minute era ok, am pornit iar motorul sa vad ce mai zice, iar porneste usor, merge rotund...

 

Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri. A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute?

Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati?

Inseamna ca vara se inroseste teava pana la varful tobei?

sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati?

 

Acum serios? Ce fac?

 

Petru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il tin 5 minute la 3500 rotatii.

 

Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri.

 

A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute?

 

Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati?

 

sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati?

 

Acum serios? Ce fac?

 

:laugh:

 

Vinde-l. Nu a gresit cu nimic ca sa te intalneasca pe tine.

Varianta 2 (putin probabila) :

Ai putea sa citesti tot topicul asta, sa iti descarci manualul, sa il citesti si sa inveti sa iti folosesti motocicleta.

Editat de t3r3nt3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria.

 

Motocicleta incarca la fel indiferent de turatie. Nu e ca Dacia 1300 care incarca mai mult daca o turai.

 

Legat de teava inrosita, nu cred ca sunt motive de ingrijorare. Tu ai tinut-o pe loc 5 min la 3500. In mod normal, in mers constant cu 3500 ai vreo 80/h, si la viteza asta e suficient curent ca sa nu se inroseasca teava.

Daca spui ca motorul merge normal, nu cred sa fie probleme.

------------------------------------------------------------------------

 

Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...