Angi Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 Vand PARBRIZ pentru BMW F650GS DAKAR (model 2004+) - pret 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Decembrie 3, 2009 Share Postat Decembrie 3, 2009 ..ca tot veni vorba ......am parbrizul si caut restul (pt modelul 2001) -deci cine are piesele 3,4,5,6,7, si le vinde sa ma caute pe p.m. salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prusikdan Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 salutare la baeti!! as dorei sa-mi spuneti caareva daca stiti ce se intampla daca dau jos acumulatorul ptr al curata. se da peste cap ceva la calculatorul motorului? ceva de genul ( uita kilometri sau incep sa se aprinde becurile de la bord aiurea sau probleme ca si la masinile inteligente ca am nevoie de a merge la servis???) mersi ptr raspuns. fa ce vrei nu se deregleaza decat ceasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 no problem, da jos linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prusikdan Postat Decembrie 6, 2009 Share Postat Decembrie 6, 2009 no problem, da jos linistit merci mult! asa voi face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aditorpan Postat Decembrie 7, 2009 Share Postat Decembrie 7, 2009 (editat) Salut Un pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc Editat Decembrie 7, 2009 de aditorpan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) Salutare, vreau sa achizitionez un BMW F650. Nu am avut niciodata motocicleta BMW si nu am vreun prieten care sa detina unul, asa ca va rog sa ma ajutati cu niste pareri despre acest model. An de fabricatie 1997, 36.000 km. Va multumesc si va doresc numai bine. Atasez aici o arhiha cu poze. attachments_2009_12_07.zip Editat Decembrie 8, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 (editat) nu stiu la ce pret ai gasit-o, dar daca poti sa mai pui un pic langa, te sfatuiesc sa iei un f650gs cu abs Maestre, Eu am gasit-o la 1550 € cu tot cu transport in tara. Cred ca una cum zici tu e mult mai scumpa. In concluzie, nu ai o parere asa buna a? Numai bine. Editat Decembrie 8, 2009 de stel_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 incearca mai bine aici: /index.php?showtopic=326336 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 incearca mai bine aici:/index.php?showtopic=326336 Mersi fain. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Decembrie 8, 2009 Share Postat Decembrie 8, 2009 SalutUn pret la filtru de combustibil (cod 13537669776), pentru Dakar 2001, poate sa-mi dea cineva ? Multumesc adi, se invarte pe undeva pe la 100-100 si un pic de euro din cate stiu eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 Salutare la toata lumea, Am si eu nevoie de un sfat . Am fost plecat pt o bucata buna de vreme si motorul ( BMW f 650gs -2003) a ramas nepornit pentru vreo 2 luni juma. Ei bine cand am vrut sa-l pornesc....problema. I-am schimbat bujia si filtru de aer, l-am pornit dar nu mai vrea sa stea la ralanti. E posibil cumva sa fi ramas shocul tras si sa o inece in turatie mica sau poate fi si altceva ? Multumesc anticipat pt orice sfat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
g3o Postat Decembrie 9, 2009 Share Postat Decembrie 9, 2009 clapeta de admisie este murdara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 (editat) s-a mai discutat pe undeva Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles) numa bine. Editat Decembrie 10, 2009 de 66c-bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 clapeta de admisie este murdara Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta. multumesc ! Mesaj completat s-a mai discutat pe undeva Incearca asta: 1- motorul oprit, 2-pui contactul (fara sa-l pornesti), 3-dai acceleratia f. usor pana la maximum de 3 ori, 4 -iei contactul si incearca sa-l pornesti acum,am avut aceeasi problema si a mers,poate fi si bateria f. descarcata. Daca e minus afara porneste-l cu ambreiajul tras si lasa-l progresiv accelerand un pic,(cricul lateral ridicat binenteles) numa bine. Bateria e noua nouta, schimbata o data cu bujia si filtrul de aer. O sa incerc asa cum m-ai sfatuit. multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Aha, buna idee. Sa ma uit si la treaba asta. Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barbish Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Mai bine lasa-l pe Tibi de la Bavaria sa se uite si cu ocazia asta faci si o resetare a injectiei Asa ar fi cel mai bine dar asta inseamna sa o duc pe o platforma pana acolo sau sa-l chem pe el unde am motorul si nu stiu daca se baga la chesti dastea. Nu am avut ocazia sa-l cunosc. Sa traiesti !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 DACA FAC KITURI DE PROTECTIE(SCUTURI SI ALTE DRACII) PENTRU F650GS SE BAGA CINEVA SA CUMPERE? NU LA PRETURI DE TOURATECH!!! PRETURI DE ROMANIA. eu ma bag la crashbaruri daca sunt la preturi decente, ma bag si la suporti pt coburi daca faci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 eu ma bag la crashbaruri daca sunt la preturi decente, ma bag si la suporti pt coburi daca faci... pentru suporti de coburi nu am sa fac. dar la motor fac. numai sa gesesc aici in iasi cobaiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru100 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 Sa vedeti problema: Am luat un Dakar 2003. Simplu, frumos, bun. Toba cam arsa, dar am mai vazut in pozele voastre ca sunt tot cam asa... Am schimbat ulei, filtre, verificari... Facut 50 Km intr-o zi, dupa o luna alti 30-40 km. Nu forja, mers de incepator... Toate bune, mers rotund, nu incalzire a motorului... Azi am fost in garaj si am zis: ia sa-i dau o cheie, sa vad ce mai zice! Ii dau, porneste usor, ca de fiecare data, il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria. Il tin 5 minute la 3500 rotatii. Intra un prieten in garaj (unde era semiintuneric) si incepe si urla: Baaaaa! Iti ia foc toba! Ma uit: toata portiunea curba de la cilindru pana la cadru (40 cm) ROSIE! Mi-a inghetat brusc mana, marul lui Adam, sangele in vene... L-am mai lasat cateva secunde la ralanti si l-am oprit. Dupa 10 minute era ok, am pornit iar motorul sa vad ce mai zice, iar porneste usor, merge rotund... Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri. A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute? Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati? Inseamna ca vara se inroseste teava pana la varful tobei? sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati? Acum serios? Ce fac? Petru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t3r3nt3 Postat Decembrie 12, 2009 Share Postat Decembrie 12, 2009 (editat) Il tin 5 minute la 3500 rotatii. Ai zice ca e OK, dar m-a bagat in lipituri. A incercat cineva mai la intuneric sa tina motorul pornit la 3500 5 minute? Ce sa fac? E normal sau il desfac bucati? sa-l folosesc pe post de prajitor de carnati? Acum serios? Ce fac? Vinde-l. Nu a gresit cu nimic ca sa te intalneasca pe tine. Varianta 2 (putin probabila) : Ai putea sa citesti tot topicul asta, sa iti descarci manualul, sa il citesti si sa inveti sa iti folosesti motocicleta. Editat Decembrie 12, 2009 de t3r3nt3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 13, 2009 Share Postat Decembrie 13, 2009 ...il las putin la relanti si... imi trece in cap ca e cam iarna si sa-i mai incarc putin bateria. Motocicleta incarca la fel indiferent de turatie. Nu e ca Dacia 1300 care incarca mai mult daca o turai. Legat de teava inrosita, nu cred ca sunt motive de ingrijorare. Tu ai tinut-o pe loc 5 min la 3500. In mod normal, in mers constant cu 3500 ai vreo 80/h, si la viteza asta e suficient curent ca sa nu se inroseasca teava. Daca spui ca motorul merge normal, nu cred sa fie probleme. ------------------------------------------------------------------------ Acum am eu o intrebare pentru voi. La accelerare, la turatie undeva in jur de 2500, are tendinta de a pierde putin din "suflu", din putere. Se simte asa, ca o mica ezitare. Sa fie de la filtrul de aer neschimbat, sau de la cel de benzina? Initial am crezut ca e de la bujii, dar acum dupa ce le-am schimbat face tot asa. Ce-o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.