Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Caut sa cumpar un parbriz din acela netransparent (plastic chior) cu prinderea in trei puncte. Cred ca ar fi pe F 650 GS din jurul anului 2000. Daca stie cineva ceva cam pe unde as putea gasi, dati-mi si mie un semn (dezmembrare sau cam asa ceva).

Multumesc.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Caut sa cumpar un parbriz din acela netransparent (plastic chior) cu prinderea in trei puncte. Cred ca ar fi pe F 650 GS din jurul anului 2000. Daca stie cineva ceva cam pe unde as putea gasi, dati-mi si mie un semn (dezmembrare sau cam asa ceva).

Multumesc.

Te referi la ala al lui original mic, urat si inutil ?ala cred ca il am eu pe acasa ca l-am inlocuit cu unul mai inalt-daca e ce-ti trebuie da un semn si o sa ma uit dupa el!

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aud ce consumuri decente aveti voi, tare imi vine sa-mi fac timp sa verific si eu sonda lambda... ca mi-e jena cu ce consum am... :-s

Are cineva un osciloscop? mentionez ca ma pricep pe de-astea, am lucrat pe tot soiul de aparaturi de-astea, de la analogice de-alea cat un radio cu lampi, pana la tektronixuri digitale, de-astea noi...

Sau un tester de-ala portabil? Sa-mi zica ce zice despre sonda lambda...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand aud ce consumuri decente aveti voi, tare imi vine sa-mi fac timp sa verific si eu sonda lambda... ca mi-e jena cu ce consum am... :-s

Are cineva un osciloscop? mentionez ca ma pricep pe de-astea, am lucrat pe tot soiul de aparaturi de-astea, de la analogice de-alea cat un radio cu lampi, pana la tektronixuri digitale, de-astea noi...

Sau un tester de-ala portabil? Sa-mi zica ce zice despre sonda lambda...

 

Eu zic sa stai linistit, eu am consum apropiat de al tau...

La mine e din cauza versiunii de soft... e mai nervoasa da papa mai mult - am primul soft, cel cu care a venit din fabrica:)

 

vezi poza de mai jos

post-11932-1275911864_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te referi la ala al lui original mic, urat si inutil ?ala cred ca il am eu pe acasa ca l-am inlocuit cu unul mai inalt-daca e ce-ti trebuie da un semn si o sa ma uit dupa el!

 

Da, mic si urit. Si netransparent. :what: Daca il ai sa imi spui cit ar costa. Da-mi un semn daca il gasesti si lasa-mi un numar de tel pe PM si te sun eu.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ toti cei care au consum peste 5 %

 

Observ ca o mare parte dintre noi avem cont pe spritmonitor. Daca eu la 4,8 media imi fac probleme ca am ceva dereglat pe la moto, la 6-7-8% sigur ceva nu este in regula. De altfel media pentru f650gs intre anii 2000-2003 este de doar 4,18%. Dupa 2003, o data cu aparitia celei de a doua bujii si evident alte versiuni de soft consumul este chiar mai mic de atat.

Revin cu intrebarea mea care a mai fost pe aici acum cateva luni, a scanat cineva motoreta la bavaria si a obtinut vreo eroare pe la sonda lambda/senzor de aer defect?

 

Ce altceva ar mai putea influenta consumul, in afara de "operator", un filtru de aer vechi, pasageri ,bagaje, numeroasele versiuni de soft?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, m'a lovit si pe mine napasta...

Azi plec de acasa la o mica plimbare si cand ma apropii de un sens giratoriu si dau in treapta inferioara se aude pe undeva pe dedesubt, pe la motor un troncanit, sau ceva de genul, si, in viteza fiind, nu mai pot accelera cu toate ce ar fi trebuit sa fiu in a 3 .Motorul se tureaza dar nu pot pleca de pe loc. Schimb vitezele si tot nimic. Observ ca vitezele le pot schimba si fara tras de maneta de ambreiaj si sa dau 1-5 cum vreau ca tot nimik...motoru nu moare , de pe loc nu pot pleca .

Se comporta ca si cum ar fi scoasa din viteza , dar de fapt ea e in viteza(si martorul d p bord imi arata tot ca sunt in viteza).

O plimb in fata-spate cativa metri si ma sui pe ea, si obs ca o ia de pe loc, in 1 fiind.

Mai merg vreao 500m pana la un colt si iar deccelerez, iar acel troncanit si iar faza se repeta numai k de data asta nu mai pot sa plec orice i'as face.

Urmeaza nervi, vorbe...alea, alea...stiti voi!

Ce poate fii?

Banui ca ceva pe la ambreaiaj...da nu stiu la ce sa ma astept...

:what: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfaci si afli ce e acolo. posibil rulment de la ambreiaj spart sau ceva similar. da jos capacul de pe stanga (atentie, nu pe trotuar, tzava de la ulei e enervanta rau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]

Banui ca ceva pe la ambreaiaj...da nu stiu la ce sa ma astept...

:what: :lol:

 

foarte probabil sa fie de la ambreiaj. acu' vreo 3 ani m-am confruntat cu o problema similara. singura diferenta a fost ca am urcat pana intr-a 5-a cand n-a mai vrut sa cupleze.

din cate-mi amintesc piesa buclucasa era reperul 17 din poza.

 

post-19183-1275987303_thumb.jpg

oricum pana nu desfaci n-ai cum sa aflii.

 

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc.

Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba.

Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat.

Lucrarea a fost facuta ca la carte.

Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva.

Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa?

Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc

Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi...

Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil, simeringurile nu au fost montate corect sau au fost stricate la montare. Mergi si cumpara doar simeringurile cu 20de lei investiti faci inconjurul lumii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc.

Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba.

Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat.

Lucrarea a fost facuta ca la carte.

Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva.

Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa?

Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc

Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi...

Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...?

 

stai linistit...eu am pus kit de pompa de apa nou nout si am patit acelasi lucru (doar ca la mine au curs dupa 3000 km), am desfacut inca odata si am pus semeringuri din comert..1 sau 2 lei bucata, si pana acum am 8mii km si totul perfect,probabil le-am traumatizat la montare sau le-am pus stramb....inclin sa cred ca semeringurile din comert sunt mai bune ca cele originale...iar daca nu, macar sunt muult mai ieftine.

spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na, sunt un tembel... -_-

Nu a fost nimic grav la motor, doar ca s'a defiletat piulita care tine pinionul mic al lantului pe ax si mi'a zburat de acolo(eu mai patisem o data chestia asta si tot nu i'am pus siguranta, pana acuma ;) ), asta descoperind dupa ce am desfacut tot ambreiaju si dupa ore bune de lucru :)

Acuma alta intrebare am...

Am pus uleiul inapoi si dupa ce am pornit motorul si l'am incalzit, cand statea la relanti scos din viteza, nivelui lui era cu mult peste semnul care zice cartea ca e de maxim(aproape pana sus la gemuletul ala), doar la turare scadea.Am scos din el afara vreo 100 ml si la relanti tot aceleasi nivel cam imi indica, poate putin mai jos. Care e explicatia?

 

Inca ceva...in circuitul de racire(antigel+apa) cand intra si lichidul pus un rezervorul de plastic?Pt ca dupa ce l'am pornit si l'am lasat sa mearga ceva vreme lichidul din rezervor nu imi era amestecat cu apa distilata pusa dupa pt completare. :D

Tnx :lol:

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Montarea si fixarea ai facut-o cu fixativ de par asa cum s-a vehiculat pe advrider? :D

 

Dap...am pus-o pe nevastamea sa cumpere.

Inainte sa pun manoanele am dat cu fixativ in interiorul lor...destul de mult, dar nu exagerat. Au intrat relativ usor, am fost nevoit ca pe final sa le imping prin rasucire. S-a miscat un pic lita aia...o spira am vazut ca nu a ramas chiar in locasul ei. Sper sa fie totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o idee ca dupa scoaterea mansoanelor, sa cimentezi firul ala incalzitor cu o urma de poxipol, ceva, ca sa fii sigur ca nu-l deranjezi cand montezi noile mansoane...

 

Hai acum sa va povestesc cum de cateva zile pornesc agregatul din dotare impingandu-l. :lol:

De vreo saptamana si ceva pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca demarorul tragea doar cand voia el, si obosea foarte repede bateria (care avea si ea o varsta, totusi...).

Am schimbat bateria cu una Bosch 12V 12Ah cu intretinere (dar cu bornele invers; am mai avut asa si merg trase firele) - 170 de lei la Vitan in targ.

Bateria nu mai oboseste dar problema se mentine. Electromotorul invarte motorul, ca daca dau drumul putin la ambreiaj, se simte ca trage. In schimb nu porneste. Pot sa stau si 10-15 secunde cu butonul apasat si nu pleaca. Daca o bag intr-a 2-a, o imping cu un minim de viteza (ca atunci cand mergi grabit, de ex.) si dau drumul la ambreiaj, o ia instantaneu.

 

Initial credeam ca e innecata bujia cand nu pornea, dar atata vreme cat impinsa porneste instantaneu, e clar ca nu e asta. Acum susoectez periile electromotorului pentru probleme, ca sigur sunt cam duse (imi palpaiau luminile in mers de vreun an si ceva, pana am facut un workaround ca sa mearga continuu chiar si cu periile pe duca. Daca intereseaza pe cineva pot detalia legatura dintre palpaitul in mers si periile electromotorului).

 

Una peste alta as vrea sa imi schimb periile. Partea faina e ca un kit de intretinere original pt electromotor (perii + suport de plastic + o-ring) e in jur de 120-150 EUR. Enorm! Pe mine m-ar interesa doar periile propriu-zise, pentru ca suportul lor merge refolosit. Procedura de schimbare e destul de simpla, dupa ce ai gasit periile de schimb. A mai schimbat careva? de unde ati luat perii? Daca nu o sa gasesc, voi lua unele putin mai mari si le pilesc usor, pana ajung la forma care trebuie si intra in locas, sau cel putin asa e planul acum... :D

 

Codul electromotorului este DENSO # 228000-6900 (BMW 12 41 2 343 511)

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun. :D Uite cum mi-am dat seama...

De ceva vreme stiu ca-s cam duse periile, pentru ca uneori, desi clicaia solenoidul cand apasam pe buton, nu se imtampla nimic. Dar daca o bagam in viteza si o miscam 10-15 cm fata-spate, electomotorul prindea o pozitie in care faceau contactul mai bine periile, si o lua. Probabil ca acum periile sunt aproape complet duse si nu mai fac contact deloc pecateva din infasurarile rotorului, astfel scazand puterea electromotorului, si implicit viteza de invartire a motorului. Probabil de-aia nu prea mai pleaca decat impinsa. Sau cel putin asta e firul meu logic... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu electromotorul.

Nu avea nimic, trebuia doar demontat, curatat cu atentie toate contactele, gresat si remontat.

Periile sunt tot din cupru, si mai aveau pe ele material cat pentru inca 50.000 km..

 

E simpla operatia, si chiar merita facuta cand incepe sa traga mai greu electromotorul.

Dupa toata operatia asta, porneste "la sfert" si electromotorul are considerabil mai multa putere sa invarta motorul...

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimii 2 ani de cand ma dau cu F 650 GS am franat foarte rar "de urgenta", insa am observat 2 "ciudatenii" de cand folosesc ABS la motor:

- de cele mai multe ori pun frana spate (drept pentru care placutele spate s-au tocit 100% iar cele fata cam 25%)

- cand intra ABS pe spate, imi blocheaza si maneta de la frana fata (se intareste foarte tare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimii 2 ani de cand ma dau cu F 650 GS am franat foarte rar "de urgenta", insa am observat 2 "ciudatenii" de cand folosesc ABS la motor:

- de cele mai multe ori pun frana spate (drept pentru care placutele spate s-au tocit 100% iar cele fata cam 25%)

- cand intra ABS pe spate, imi blocheaza si maneta de la frana fata (se intareste foarte tare)

 

Pffff...ce inseamna ABS-u asta....franati cu spatele fara nici o greata :ok:

Editat de Trumansky
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...