Serban.S Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Caut sa cumpar un parbriz din acela netransparent (plastic chior) cu prinderea in trei puncte. Cred ca ar fi pe F 650 GS din jurul anului 2000. Daca stie cineva ceva cam pe unde as putea gasi, dati-mi si mie un semn (dezmembrare sau cam asa ceva). Multumesc. Editat Iunie 7, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 (editat) Caut sa cumpar un parbriz din acela netransparent (plastic chior) cu prinderea in trei puncte. Cred ca ar fi pe F 650 GS din jurul anului 2000. Daca stie cineva ceva cam pe unde as putea gasi, dati-mi si mie un semn (dezmembrare sau cam asa ceva).Multumesc. Te referi la ala al lui original mic, urat si inutil ?ala cred ca il am eu pe acasa ca l-am inlocuit cu unul mai inalt-daca e ce-ti trebuie da un semn si o sa ma uit dupa el! Editat Iunie 7, 2010 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cand aud ce consumuri decente aveti voi, tare imi vine sa-mi fac timp sa verific si eu sonda lambda... ca mi-e jena cu ce consum am... :-s Are cineva un osciloscop? mentionez ca ma pricep pe de-astea, am lucrat pe tot soiul de aparaturi de-astea, de la analogice de-alea cat un radio cu lampi, pana la tektronixuri digitale, de-astea noi... Sau un tester de-ala portabil? Sa-mi zica ce zice despre sonda lambda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Cand aud ce consumuri decente aveti voi, tare imi vine sa-mi fac timp sa verific si eu sonda lambda... ca mi-e jena cu ce consum am... :-sAre cineva un osciloscop? mentionez ca ma pricep pe de-astea, am lucrat pe tot soiul de aparaturi de-astea, de la analogice de-alea cat un radio cu lampi, pana la tektronixuri digitale, de-astea noi... Sau un tester de-ala portabil? Sa-mi zica ce zice despre sonda lambda... Eu zic sa stai linistit, eu am consum apropiat de al tau... La mine e din cauza versiunii de soft... e mai nervoasa da papa mai mult - am primul soft, cel cu care a venit din fabrica:) vezi poza de mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Te referi la ala al lui original mic, urat si inutil ?ala cred ca il am eu pe acasa ca l-am inlocuit cu unul mai inalt-daca e ce-ti trebuie da un semn si o sa ma uit dupa el! Da, mic si urit. Si netransparent. Daca il ai sa imi spui cit ar costa. Da-mi un semn daca il gasesti si lasa-mi un numar de tel pe PM si te sun eu. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 consum de 8% nu mi se pare deloc normal, orice versiune de soft ai avea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 @ toti cei care au consum peste 5 % Observ ca o mare parte dintre noi avem cont pe spritmonitor. Daca eu la 4,8 media imi fac probleme ca am ceva dereglat pe la moto, la 6-7-8% sigur ceva nu este in regula. De altfel media pentru f650gs intre anii 2000-2003 este de doar 4,18%. Dupa 2003, o data cu aparitia celei de a doua bujii si evident alte versiuni de soft consumul este chiar mai mic de atat. Revin cu intrebarea mea care a mai fost pe aici acum cateva luni, a scanat cineva motoreta la bavaria si a obtinut vreo eroare pe la sonda lambda/senzor de aer defect? Ce altceva ar mai putea influenta consumul, in afara de "operator", un filtru de aer vechi, pasageri ,bagaje, numeroasele versiuni de soft?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Na, m'a lovit si pe mine napasta... Azi plec de acasa la o mica plimbare si cand ma apropii de un sens giratoriu si dau in treapta inferioara se aude pe undeva pe dedesubt, pe la motor un troncanit, sau ceva de genul, si, in viteza fiind, nu mai pot accelera cu toate ce ar fi trebuit sa fiu in a 3 .Motorul se tureaza dar nu pot pleca de pe loc. Schimb vitezele si tot nimic. Observ ca vitezele le pot schimba si fara tras de maneta de ambreiaj si sa dau 1-5 cum vreau ca tot nimik...motoru nu moare , de pe loc nu pot pleca . Se comporta ca si cum ar fi scoasa din viteza , dar de fapt ea e in viteza(si martorul d p bord imi arata tot ca sunt in viteza). O plimb in fata-spate cativa metri si ma sui pe ea, si obs ca o ia de pe loc, in 1 fiind. Mai merg vreao 500m pana la un colt si iar deccelerez, iar acel troncanit si iar faza se repeta numai k de data asta nu mai pot sa plec orice i'as face. Urmeaza nervi, vorbe...alea, alea...stiti voi! Ce poate fii? Banui ca ceva pe la ambreaiaj...da nu stiu la ce sa ma astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 desfaci si afli ce e acolo. posibil rulment de la ambreiaj spart sau ceva similar. da jos capacul de pe stanga (atentie, nu pe trotuar, tzava de la ulei e enervanta rau) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 [...]Banui ca ceva pe la ambreaiaj...da nu stiu la ce sa ma astept... foarte probabil sa fie de la ambreiaj. acu' vreo 3 ani m-am confruntat cu o problema similara. singura diferenta a fost ca am urcat pana intr-a 5-a cand n-a mai vrut sa cupleze. din cate-mi amintesc piesa buclucasa era reperul 17 din poza. oricum pana nu desfaci n-ai cum sa aflii. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare! Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc. Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba. Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat. Lucrarea a fost facuta ca la carte. Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva. Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa? Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi... Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 cel mai probabil, simeringurile nu au fost montate corect sau au fost stricate la montare. Mergi si cumpara doar simeringurile cu 20de lei investiti faci inconjurul lumii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Salutare!Acum mai bine de o luna, mi-a cazut pompa de apa.Tipicele simptome: lichid de racire pe la gaurica, cazut pe galerie, fum, etc. Am comandat piesele si dupa ce am citit doua zile, manualul de reparatii, f650.com, si alte referinte, am decis sa salvez 400 de ron (manopera la bavaria) si sa fac singur treaba. Zis si facut!Cu ajutorul unui amic m-am apucat de treaba si dupa ce am transpirat un pic la vesnica problema cu tevusca de ulei, am scos-o la capat. Lucrarea a fost facuta ca la carte. Azi, dupa mai putin de 1000 de km, am plecat la munca si la un semafor simt miros de ars.Ma uit la motor si ma ia instant un fior de sirea spinarii cand vad acelasi fum alb ridicandu-se de pe galerie.Ma opresc, verific gaurica...Se adeveresc temerile, lichidul de racire curge din nou pe drena respectiva. Intrebarea mea este cum este posibil sa cada atata de repede pompa? Uitandu-ma la vechile piese, prezentau intr-adevar urme de uzura: axul avea canaluri in dreptul semeringurilor, etc Acest lucru este exclus de data asta intrucat atat axul cu rotor, cat si semeringurile sunt noi... Acestea fiind spuse, voi ce credeti ca s-ar fi putut intampla acolo...? stai linistit...eu am pus kit de pompa de apa nou nout si am patit acelasi lucru (doar ca la mine au curs dupa 3000 km), am desfacut inca odata si am pus semeringuri din comert..1 sau 2 lei bucata, si pana acum am 8mii km si totul perfect,probabil le-am traumatizat la montare sau le-am pus stramb....inclin sa cred ca semeringurile din comert sunt mai bune ca cele originale...iar daca nu, macar sunt muult mai ieftine. spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Na, sunt un tembel... Nu a fost nimic grav la motor, doar ca s'a defiletat piulita care tine pinionul mic al lantului pe ax si mi'a zburat de acolo(eu mai patisem o data chestia asta si tot nu i'am pus siguranta, pana acuma ), asta descoperind dupa ce am desfacut tot ambreiaju si dupa ore bune de lucru Acuma alta intrebare am... Am pus uleiul inapoi si dupa ce am pornit motorul si l'am incalzit, cand statea la relanti scos din viteza, nivelui lui era cu mult peste semnul care zice cartea ca e de maxim(aproape pana sus la gemuletul ala), doar la turare scadea.Am scos din el afara vreo 100 ml si la relanti tot aceleasi nivel cam imi indica, poate putin mai jos. Care e explicatia? Inca ceva...in circuitul de racire(antigel+apa) cand intra si lichidul pus un rezervorul de plastic?Pt ca dupa ce l'am pornit si l'am lasat sa mearga ceva vreme lichidul din rezervor nu imi era amestecat cu apa distilata pusa dupa pt completare. Tnx Editat Iunie 10, 2010 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Gata, mi-a schimbat mansoanele!!! In prima poza se poate vedea cat de dus era cel de pe partea cu ambreajul...in 35K Km. Sry de poze...facute cu telefonu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Montarea si fixarea ai facut-o cu fixativ de par asa cum s-a vehiculat pe advrider? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Montarea si fixarea ai facut-o cu fixativ de par asa cum s-a vehiculat pe advrider? Dap...am pus-o pe nevastamea sa cumpere. Inainte sa pun manoanele am dat cu fixativ in interiorul lor...destul de mult, dar nu exagerat. Au intrat relativ usor, am fost nevoit ca pe final sa le imping prin rasucire. S-a miscat un pic lita aia...o spira am vazut ca nu a ramas chiar in locasul ei. Sper sa fie totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) Ar fi o idee ca dupa scoaterea mansoanelor, sa cimentezi firul ala incalzitor cu o urma de poxipol, ceva, ca sa fii sigur ca nu-l deranjezi cand montezi noile mansoane... Hai acum sa va povestesc cum de cateva zile pornesc agregatul din dotare impingandu-l. De vreo saptamana si ceva pornea din ce in ce mai greu, in sensul ca demarorul tragea doar cand voia el, si obosea foarte repede bateria (care avea si ea o varsta, totusi...). Am schimbat bateria cu una Bosch 12V 12Ah cu intretinere (dar cu bornele invers; am mai avut asa si merg trase firele) - 170 de lei la Vitan in targ. Bateria nu mai oboseste dar problema se mentine. Electromotorul invarte motorul, ca daca dau drumul putin la ambreiaj, se simte ca trage. In schimb nu porneste. Pot sa stau si 10-15 secunde cu butonul apasat si nu pleaca. Daca o bag intr-a 2-a, o imping cu un minim de viteza (ca atunci cand mergi grabit, de ex.) si dau drumul la ambreiaj, o ia instantaneu. Initial credeam ca e innecata bujia cand nu pornea, dar atata vreme cat impinsa porneste instantaneu, e clar ca nu e asta. Acum susoectez periile electromotorului pentru probleme, ca sigur sunt cam duse (imi palpaiau luminile in mers de vreun an si ceva, pana am facut un workaround ca sa mearga continuu chiar si cu periile pe duca. Daca intereseaza pe cineva pot detalia legatura dintre palpaitul in mers si periile electromotorului). Una peste alta as vrea sa imi schimb periile. Partea faina e ca un kit de intretinere original pt electromotor (perii + suport de plastic + o-ring) e in jur de 120-150 EUR. Enorm! Pe mine m-ar interesa doar periile propriu-zise, pentru ca suportul lor merge refolosit. Procedura de schimbare e destul de simpla, dupa ce ai gasit periile de schimb. A mai schimbat careva? de unde ati luat perii? Daca nu o sa gasesc, voi lua unele putin mai mari si le pilesc usor, pana ajung la forma care trebuie si intra in locas, sau cel putin asa e planul acum... Codul electromotorului este DENSO # 228000-6900 (BMW 12 41 2 343 511) Editat Iunie 10, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jamalex2000 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 (editat) solenoidul este bun? verifica-l si pe el sa fii sigur (verifici la joia moto daca vii) Editat Iunie 10, 2010 de jamalex2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 E bun. Uite cum mi-am dat seama... De ceva vreme stiu ca-s cam duse periile, pentru ca uneori, desi clicaia solenoidul cand apasam pe buton, nu se imtampla nimic. Dar daca o bagam in viteza si o miscam 10-15 cm fata-spate, electomotorul prindea o pozitie in care faceau contactul mai bine periile, si o lua. Probabil ca acum periile sunt aproape complet duse si nu mai fac contact deloc pecateva din infasurarile rotorului, astfel scazand puterea electromotorului, si implicit viteza de invartire a motorului. Probabil de-aia nu prea mai pleaca decat impinsa. Sau cel putin asta e firul meu logic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 carbunii se pot face din carb uni standard pt electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Am rezolvat cu electromotorul. Nu avea nimic, trebuia doar demontat, curatat cu atentie toate contactele, gresat si remontat. Periile sunt tot din cupru, si mai aveau pe ele material cat pentru inca 50.000 km.. E simpla operatia, si chiar merita facuta cand incepe sa traga mai greu electromotorul. Dupa toata operatia asta, porneste "la sfert" si electromotorul are considerabil mai multa putere sa invarta motorul... Editat Iunie 12, 2010 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 In ultimii 2 ani de cand ma dau cu F 650 GS am franat foarte rar "de urgenta", insa am observat 2 "ciudatenii" de cand folosesc ABS la motor: - de cele mai multe ori pun frana spate (drept pentru care placutele spate s-au tocit 100% iar cele fata cam 25%) - cand intra ABS pe spate, imi blocheaza si maneta de la frana fata (se intareste foarte tare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 Si care-s alea doua ciudatenii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) In ultimii 2 ani de cand ma dau cu F 650 GS am franat foarte rar "de urgenta", insa am observat 2 "ciudatenii" de cand folosesc ABS la motor:- de cele mai multe ori pun frana spate (drept pentru care placutele spate s-au tocit 100% iar cele fata cam 25%) - cand intra ABS pe spate, imi blocheaza si maneta de la frana fata (se intareste foarte tare) Pffff...ce inseamna ABS-u asta....franati cu spatele fara nici o greata Editat Iunie 14, 2010 de Trumansky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.