Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj :hurt:

Dupa incercari esuate de a'l potrivi/inadi l-am leagt de ghidon si cu chiu cu vai am ajuns acasa unde am incropit dintr-un kit de reparatii un cablu mult prea lung.

 

si..?

continuarea?

 

ca a ramas cam in coada de pisica :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joi am fost cu mobra la Brasov si la intoarcere era cat pe aci sa imping motoru pana acasa :lol: .Cand viram dreapta murea motoru.Pentru ca nu era de ajuns am prins si ploaie si in momentul in care se oprea motoru facea si frana de motor si fugea si spatele putin.In Sighisoara am miscat cablurile de sub ghidon si am reusit sa merg pana in Alba fara probleme.Astazi mi-am dat seama ca buba era la partea electrica a contactului, asa ca am o problema. Oare contactul se schimba tot ? Gasesc numai partea electrica?Care aveti ceva idei va rog sa-mi ziceti si mie.

Multam :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiti voi, releul de semnalizare este diferit la modelele F 650 GS care au buton de avarie "din fabrica" fata de cele care nu au ?

 

Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica.

Pe releul de semnalizare aflat pe motocicleta mea scrie :

TL 111

12,8V

10W x 2 + 1,2W

 

Probabil pentru a suporta si un buton de avarie ar trebui 10W x 4 + 1,2W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cold start stalling strikes again! :hurt:

Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia.

Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cold start stalling strikes again! :hurt:

Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia.

Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta.

 

Eu as curata mai intai corpul acceleratiei, acolo se aduna jegul de regula. M-as mira sa fie filtrul, de vina.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica software-ul care calculeaza cita benzina sa-i dea in functie de cit deschid eu acceleratia, cit de rece e aerul, cit de cald e motorul. Am gasit asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/MiscPhot...CS-GS-Dakar.txt

Dupa VIN-ul motocicletei mele, se pare ca am o versiune care precede update-ul asta.

Presupune o vizita la reprezentanta BMW, de asta am lasat-o la urma :hurt:

Editat de cdarken
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat.

Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat.

Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume :lol:

 

M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... :hurt:

Mesaj completat

Salut. Si-a refacut cineva dintre voi saua la Darian ? As vrea sa o fac mai moale , nu neaparat mai inalta.

Cabluri de acceleratie/ambreiaj se gasesc numai la Bavaria? Le au pe stoc?

 

Da, eu. Era mult mai comoda asta facuta la Darian.

 

post-37979-1284395737_thumb.jpg post-37979-1284395777_thumb.jpg

 

Si THC o are modificata la Darian...

Editat de glucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca i-am dat de cap. Nu-mi tin rasuflarea inca, astept sa vad ce zice maine dimineata.

De unde zic eu ca se trage tot: asta seara cind am venit de la munca, normal ca nici n-am mincat si am inceput sa lucrez la ea. Am conectat la loc BMS-ul pe care l-am lasat deconectat de azi dimineata. Am efectuat procedura de reset. Am pornit-o, nimic. Am masurat bateria, avea cam 12.8V. Am mai incercat s-o pornesc de citeva ori, deja incepusem sa ma enervez.

Mi-am adus aminte ce-am citit, ca se mai intrerup firele de deasupra rotitei de reglaj a suspensiei spate. Alea aveau o gramada de izolatie pe ele, slabe sanse sa se fi miscat ceva. Am desfacut placuta de plastic care e prinsa de cilindru cu 2 suruburi. Am deconectat mufa cu 3 pini, am dat cu WD40. Mai in spate e o mufa mai mica cu 2 pini subtiri. Amindoua ies din alternator. La cea cu 2 pini am observat ca avea un pic de lichid inauntru, nu stiu sigur daca era apa sau ulei. Am dat si acolo cu WD40 si am lasat sa se scurga. Am conectat mufa la loc si am incercat s-o pornesc din nou. Uimitor, de data asta a mers. Am facut un test, in timp ce mergea la relanti, am deconectat mufa aia si atunci s-a si oprit. Deci deocamdata trag concluzia ca totul se trage de la mufa aia mititica. Nu stiu exact rolul ei, dar stiu sigur ca un lucru atit de mic poate sa scoata din minti un om :hurt:)

Mesaj completat

Buna dimineata :lol:

Am aflat intre timp ce e mufa aia mica. E senzorul care sesizeaza turatia motorului si e folosit la aprindere, deci e destul de important.

Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.

Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as crede ca are de-a face uleiul.

De trei ani folosesc doar Castrol 20w50 si nu a tusit niciodata.

CS-ul meu mai moare la rece, sa zic o data pe an, dar niciodata nu am suspectat altceva in afara de ceva contact electric prost.

Ce pot sa-ti spun e ca eu mi-am desfacut partea electrica in proportie de 95 % si am curatat-o si sprayat-o cu WD40 si nu mi-a facut niciun fel de ghidusenii de cand il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei.

 

Vezi si sa nu fie prea mult ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.

Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul.

 

Motul 15W50 folosesc si eu si vara si iarna si porneste bine fie rece fie cald. La un moment dat am avut si eu probleme la pornirea la rece. Am fost la AB, au facut curatare injector and stuff si dupa aceea si-a mai revenit.

La un moment dat, dupa ce facusem curatarea la AB si pornind greu IAR la rece, am desfacut butonul de pornire. Ce am gasit acolo am ramas uimit. O pelicula destul de groasa de mizerie pe care am curat-o cu lama de la cutter. Dupa curatarea cu lama si-a revenit si nu a mai facut probleme pina acum.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 15w50 semisintetic folosesc si eu si nu am avut probleme nici pe caldura mare , nici pe frig mare.Am pornit si la minus multe grade fara probleme.

Si cu miscatul mai greu e ceva normal ...compresia mare ...cursa piston mai lunga. Da' dupa ce o urnesti din loc merge mai usor.

Si eu zic sa nu fie ceva pe la electrice...contacte...ceva, prea multa lume se plange de chestia asta

Si din cate stiu eu, uleiul full sintetic e chiar contraindicat la BMW-uri. Ei recomanda mineral, cel mult semisintetic.

Editat de CuCun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...