Serban.S Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 Din ce stiti voi, releul de semnalizare este diferit la modelele F 650 GS care au buton de avarie "din fabrica" fata de cele care nu au ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj Dupa incercari esuate de a'l potrivi/inadi l-am leagt de ghidon si cu chiu cu vai am ajuns acasa unde am incropit dintr-un kit de reparatii un cablu mult prea lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Ieri mi s-a rupt cablul de ambreiaj Dupa incercari esuate de a'l potrivi/inadi l-am leagt de ghidon si cu chiu cu vai am ajuns acasa unde am incropit dintr-un kit de reparatii un cablu mult prea lung. si..? continuarea? ca a ramas cam in coada de pisica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 si merg asa cu el pana crapa sau pana gasesc unu original la bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Joi am fost cu mobra la Brasov si la intoarcere era cat pe aci sa imping motoru pana acasa .Cand viram dreapta murea motoru.Pentru ca nu era de ajuns am prins si ploaie si in momentul in care se oprea motoru facea si frana de motor si fugea si spatele putin.In Sighisoara am miscat cablurile de sub ghidon si am reusit sa merg pana in Alba fara probleme.Astazi mi-am dat seama ca buba era la partea electrica a contactului, asa ca am o problema. Oare contactul se schimba tot ? Gasesc numai partea electrica?Care aveti ceva idei va rog sa-mi ziceti si mie. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Nu dispera, vezi ca unul din firele de la contact se tine doar in izolatie, fiind rupt miezul. Il desfaci, tai bucata uzata si dezizolezi, pui la loc si gata beleaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Din ce stiti voi, releul de semnalizare este diferit la modelele F 650 GS care au buton de avarie "din fabrica" fata de cele care nu au ? Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 10, 2010 Share Postat Septembrie 10, 2010 Si eu as vrea un raspuns la intrebarea asta, as vrea sa-mi pun un buton de avarii, a mea nefiind dotata cu asa ceva din fabrica. Pe releul de semnalizare aflat pe motocicleta mea scrie : TL 111 12,8V 10W x 2 + 1,2W Probabil pentru a suporta si un buton de avarie ar trebui 10W x 4 + 1,2W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cold start stalling strikes again! Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia. Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Cold start stalling strikes again! Dupa ce-am muncit ieri sa-i schimb uleiul, azi n-a mai vrut sa plece, aceeasi problema ca mai inainte, pornea si nu statea decit turata, apoi se taia. Ma tot bate gindul ca ar fi de la filtrul de benzina, toata mizeria care s-a adunat pina acum in el s-ar putea sa se solidifice la temperaturi mai scazute si trece mai greu benzina. Acum imi dau si eu cu parerea, ca e exasperant si nu mai am nici o idee. Cit a fost cald a pornit mai cu chiu cu vai. I-am facut si resetul si tot n-a vrut. Cumpar filtru si daca nu merge nici asa, mai ramine sa verific valvele, dar nu cred sa fie asa de mari abaterile incit sa afecteze pornirea in halul asta. Eu as curata mai intai corpul acceleratiei, acolo se aduna jegul de regula. M-as mira sa fie filtrul, de vina. Editat Septembrie 13, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 E curat, ca si potentiometrul care sesizeaza deschiderea clapetei. Ce-ar mai ramine de facut dupa mintea mea: filtru de benzina, verificare tolerante supape, reprogramare BMS cu o versiune mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Poti sa dezvolti partea cu reprogramarea BMS? Ce e ala si ce presupune? thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Adica software-ul care calculeaza cita benzina sa-i dea in functie de cit deschid eu acceleratia, cit de rece e aerul, cit de cald e motorul. Am gasit asta: http://faq.f650.com/GSFAQs/Photos/MiscPhot...CS-GS-Dakar.txt Dupa VIN-ul motocicletei mele, se pare ca am o versiune care precede update-ul asta. Presupune o vizita la reprezentanta BMW, de asta am lasat-o la urma Editat Septembrie 13, 2010 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Deci un update de software Unde iti poti face treaba asta si cat te costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat. Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Salut. Si-a refacut cineva dintre voi saua la Darian ? As vrea sa o fac mai moale , nu neaparat mai inalta. Cabluri de acceleratie/ambreiaj se gasesc numai la Bavaria? Le au pe stoc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glucian Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) Automobile Bavaria Bucuresti in cazul meu, ca e cel mai aproape. Sper sa aiba asa ceva in dotare. Cit costa, nu m-am interesat.Nu stiu daca exista si alte metode de a reprograma BMS, dar fiind vorba de BMW, nu cred ca au vindut secretul asta la prea multa lume M=am interesat eu acum vreo doua saptamani - in jur de 400 roni. Se face impreuna cu o curatare de injectie. Si o sa-ti mai spuna Tibi ca e posibil ca la update-ul de soft sa-ti pice nu stiu ce potentiometru care mai costa si ala alti 400 roni. Mi-am revenit repede cu picioarele pe pamant si deja ma gandeam ca vai ce bine merge mobra mea; oare de unde mi-a venit mie ideea cu update-ul asta... Mesaj completat Salut. Si-a refacut cineva dintre voi saua la Darian ? As vrea sa o fac mai moale , nu neaparat mai inalta.Cabluri de acceleratie/ambreiaj se gasesc numai la Bavaria? Le au pe stoc? Da, eu. Era mult mai comoda asta facuta la Darian. Si THC o are modificata la Darian... Editat Septembrie 13, 2010 de glucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 Cred ca i-am dat de cap. Nu-mi tin rasuflarea inca, astept sa vad ce zice maine dimineata. De unde zic eu ca se trage tot: asta seara cind am venit de la munca, normal ca nici n-am mincat si am inceput sa lucrez la ea. Am conectat la loc BMS-ul pe care l-am lasat deconectat de azi dimineata. Am efectuat procedura de reset. Am pornit-o, nimic. Am masurat bateria, avea cam 12.8V. Am mai incercat s-o pornesc de citeva ori, deja incepusem sa ma enervez. Mi-am adus aminte ce-am citit, ca se mai intrerup firele de deasupra rotitei de reglaj a suspensiei spate. Alea aveau o gramada de izolatie pe ele, slabe sanse sa se fi miscat ceva. Am desfacut placuta de plastic care e prinsa de cilindru cu 2 suruburi. Am deconectat mufa cu 3 pini, am dat cu WD40. Mai in spate e o mufa mai mica cu 2 pini subtiri. Amindoua ies din alternator. La cea cu 2 pini am observat ca avea un pic de lichid inauntru, nu stiu sigur daca era apa sau ulei. Am dat si acolo cu WD40 si am lasat sa se scurga. Am conectat mufa la loc si am incercat s-o pornesc din nou. Uimitor, de data asta a mers. Am facut un test, in timp ce mergea la relanti, am deconectat mufa aia si atunci s-a si oprit. Deci deocamdata trag concluzia ca totul se trage de la mufa aia mititica. Nu stiu exact rolul ei, dar stiu sigur ca un lucru atit de mic poate sa scoata din minti un om ) Mesaj completat Buna dimineata Am aflat intre timp ce e mufa aia mica. E senzorul care sesizeaza turatia motorului si e folosit la aprindere, deci e destul de important. Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc. Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Nu as crede ca are de-a face uleiul. De trei ani folosesc doar Castrol 20w50 si nu a tusit niciodata. CS-ul meu mai moare la rece, sa zic o data pe an, dar niciodata nu am suspectat altceva in afara de ceva contact electric prost. Ce pot sa-ti spun e ca eu mi-am desfacut partea electrica in proportie de 95 % si am curatat-o si sprayat-o cu WD40 si nu mi-a facut niciun fel de ghidusenii de cand il am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Mineral Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Intrebarea e, sintetic sau semisintetic? Eu am pus MOTUL semisintetic. Si faptul ca nu pot s-o misc decit f greu de pe loc bagata in viteza si cu ambreiajul apasat nu cred ca se trage decit de la ulei. Vezi si sa nu fie prea mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 Nu e, am pus exact cit trebuie si cind ajunge la temperatura de functionare e chiar la marcajul de la jumatatea jojei. Dar cred ca o sa pun full sintetic, asta a avut inainte si nu aveam probleme la frig. Adica nu devenea marmelada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Dar tot greu am pornit-o in dimineata asta. Si acum stiu de la ce e. Sunt 90% sigur ca e de la ulei. Am pus ulei 15W50 semisintetic si cred ca e prea frig pentru uleiul asta. Mi-am dat seama fiindca in treapta 1 cu ambreiajul apasat abia pot s-o misc.Ce ulei folositi voi si cu care porneste usor si iarna? Mai cumpar un schimb si mai fac operatia odata in week-end-ul asta, fiindca e prea mare chinul si vreau sa mai merg cu ea cit se poate de mult pina vine frigul. Motul 15W50 folosesc si eu si vara si iarna si porneste bine fie rece fie cald. La un moment dat am avut si eu probleme la pornirea la rece. Am fost la AB, au facut curatare injector and stuff si dupa aceea si-a mai revenit. La un moment dat, dupa ce facusem curatarea la AB si pornind greu IAR la rece, am desfacut butonul de pornire. Ce am gasit acolo am ramas uimit. O pelicula destul de groasa de mizerie pe care am curat-o cu lama de la cutter. Dupa curatarea cu lama si-a revenit si nu a mai facut probleme pina acum. Editat Septembrie 14, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 14, 2010 Share Postat Septembrie 14, 2010 (editat) Motul 15w50 semisintetic folosesc si eu si nu am avut probleme nici pe caldura mare , nici pe frig mare.Am pornit si la minus multe grade fara probleme. Si cu miscatul mai greu e ceva normal ...compresia mare ...cursa piston mai lunga. Da' dupa ce o urnesti din loc merge mai usor. Si eu zic sa nu fie ceva pe la electrice...contacte...ceva, prea multa lume se plange de chestia asta Si din cate stiu eu, uleiul full sintetic e chiar contraindicat la BMW-uri. Ei recomanda mineral, cel mult semisintetic. Editat Septembrie 14, 2010 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.