KESU Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu mai sta pe ganduri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mai, lasa omul in pace, nu incerca sa pacalesti copilul! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Caut o schema electrica pentru F 650 GS Rezolvat. Traiasca www.f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Editat Noiembrie 20, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana? Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Rezolvat. Traiasca www.f650.com poti sa o pui aici...ca si eu as vrea sa imi fac "avariile" ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Sunt sigur furci de dakar, GS-ul nu are suruburi in capatul furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Salutare, stiti vreun F650GS/Dakar de vanzare?Sa fie dupa 2001,in stare buna si intre 2000 si 3000Euro. Ma refer in afara de cele de pe bikeshop.Cine stie ceva,rog PM. Merci Editat Noiembrie 20, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 E la 40 de euro, fehling. Nu fac mare diferenta in oras, dar la drum intins e mai comod. Am facut 400 cu el intr-un weekend si nu am avut probleme cu omoplatii, lucru pe care nu pot sa il spun la original. Mie imi place asa cum e. La mntare a mai trebuit date gauri pt blocurile de comenzi, dar asta nu e o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana?Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina. daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea Tu ai abs pe Dakar? Faza e ca la abs furtunul nu vine pana jos, direct in etrier. La astea se opreste prima data in "centrala" abs si de acolo pleaca spre roti. Tin minte ca lungimea furtunului astuia nu prea permite inaltator Iaca ce zic baietii de la tt (si eu stiam la fel) Vehicles with ABS have to change the original brakeline with our Stahlflex - brakeline (about 3 cm longer than the origin one) 040-0338 Editat Noiembrie 20, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) . Editat Noiembrie 20, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Nu ar trebui sa fie rugina ca is cromate si cromu nu ar trebui sa rugineasca. Da la aia din dreapta la mijloc ce e? Mi se pare mie sau e lovita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tin minte ca s-a discutat la un moment dat despre niste baieti din provincie care fac niste furtunuri cu invelis otelit. Mai tineti minte detalii despre ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 mda, dealerii HEL din timisoara. nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia de la ei, am sunat si am dat zeci de mailuri timp de o luna jumatate, m-au tot dus cu vorba timpul asta ca imi fac, ca da, acum il facem, maine il trimitem.... pana la urma am comandat din anglia si mi-a venit in 5 zile. Acelasi pret cu tot cu transport ca si din Ro. john@helmobile.com www.helmobile.com Scrie direct pe e-mail ce vrei sa iei de la ei, tipul e super rapid si de ajutor. Si cum am zis, super ieftin! Pe mine m-a costat furtunul de frana 1.7 milioane cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 nu am abs clar iti trebuie un furtun custom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 (editat) poti sa o pui aici...ca si eu as vrea sa imi fac "avariile"ms... De aici am luat eu schema electrica. Bafta! LE. In primul post e un link rapidshare... Editat Noiembrie 22, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gereu Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Salutare tuturor Sunt proaspat posesor de F650GS DAKAR din 2003 (prima mea motocicleta) , ABS, minere incalzite, handguards, crashbar, topcase original, aparatoare din cauciuc pt amortizorul spate. La achizitie avea 30.520 km. Eu am reusit sa ii adaug un ungator "semi-automat" de lant (uleiul pica automat, dar instalatie e pornita manual de la un robinet) facut intr-o dupa amiaza dintr-o sticluta de plastic, futun de 3 mm diametru din Bricostore si un robinet de gradina de 7 RON. Pina acum am reusit sa fac 1200 km fara nici o problema si mi se pare o motocicleta destul de potrivita pt un incepator. Sigurul aspect care ma deranjeaza putin este zgomotul facut la schimbarea vitezelor - un clank brusc si bine definit. La toti se simte la fel? Salutare si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Yep. Asa te deosebesti de restul firmelor ce fac motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 E frumoasa, sa o stapinesti sanatos. Cit despre schimbatul vitezelor, toate fac asa. Sau cel putin asa face si a mea. Doar sa ai grija sa ii reglezi jocul la ambreiaj (conform manualului). Toate cele bune. Mesaj completat Caut un far de F 650 GS din 2004-2009 (geam clar). Poate sa fie si crapat dar macar sa aiba urechile de prindere, sau macar sa "ma prind" pe unde ar veni aceste urechi de prindere. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Decembrie 4, 2010 Share Postat Decembrie 4, 2010 mda, dealerii HEL din timisoara. nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia de la ei, am sunat si am dat zeci de mailuri timp de o luna jumatate, m-au tot dus cu vorba timpul asta ca imi fac, ca da, acum il facem, maine il trimitem.... pana la urma am comandat din anglia si mi-a venit in 5 zile. Acelasi pret cu tot cu transport ca si din Ro. john@helmobile.com www.helmobile.com Scrie direct pe e-mail ce vrei sa iei de la ei, tipul e super rapid si de ajutor. Si cum am zis, super ieftin! Pe mine m-a costat furtunul de frana 1.7 milioane cu tot cu transport. Domnul zeroo sa ne tii la curent cu modificarile mobrei. Nu de alta, dar vine iarna si o sa murim de plictiseala pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) A incercat cineva sa adapteze pe F 650 GS un xenon cu lupa? Banuiesc ca nu , dar eu totusi intreb. Sau mai bine zis, ar vrea cineva sa incerce sa adapteze un xenon cu lupa ? Editat Decembrie 5, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 (editat) modificarile mobrei... Amortizor spate Ohlins pentru Dakar, e un pic mai lung decat cel pentru GS, si nu pot sa va explic decat faptul ca e CU TOTUL ALTCEVA! Te obisnuiesti cu cel stock si crezi ca asa e normal...ei bine, nu, se poate muuuult mai bine. Eram setat pe un amortizor HyperPro, facut custom pentru greutatea si inaltimea mea, dealerii din Germania sunt de tot cacao-ul, am stat aproape doua luni dupa ei cu zeci de mail-uri ca sa imi dea un cont sa le platesc amortizorul si m-am lasat pagubas, aveam cosmaruri cand ma gandeam ca o sa il iau pana la urma de la ei si o sa am belele cu el, si cum o sa incerc eu sa dau de ei sa mi-l repare... HyperPro, dupa cum am fost sfatuit de prietenul RobbieB e o alegere minunata, daca dai de un dealer ok, cu care sa poti vorbi. In banii pe care ii dai pe un Ohlins stock, care desi e Ohlins, e totusi stock, construit cu gandul la un rider de 80 de kg si 1.80 m inaltime, la HyperPro iti faci un amortizor custom, de la grosimea arcului, la totul modificat pentru tine in interior, la lungimea totala a amortizorului. Ceea ce e ceva. Doar sa dai de un dealer bun... Eu am mers pe metoda safe, ma mancau banii in buzunar, trebuia sa ii dau, altfel ii faceam praf. Si nu pot sa va explic cat merita miscarea asta! Plus ca am prins si o oferta, de la 1200 de Euro l-am luat cu 850... ------------------------------------- Furcile fata, Yamaha WR 400F sau YZ 250 (sunt aceleasi), Kayaba, din 2000. Le-am luat cu 150 de dolari, din state, le-am trimis unui domn din state care le reface complet pe interior conform greutatii tale, inaltimii si greutatii totale a GS-ului nostru. Arcuri progresive, revalving, pus simeringuri noi si transport acasa la mine, am ajuns in total la un 1200 USD. La montat...totul era "bolt-on", am scos furcile mele, le-am pus pe cele noi. Nu am taiat nimic, nu am modificat nimic. Rulmentul de jos e cel de yamaha, cel de sus de bmw. Singurele locuri unde trebuie modificari sunt: - placa de plastic, cea de sub ghidon, care contine contactele de ABS si avarii, nu se mai potriveste pe gauri. Pentru asta am luat din state asta: Arata uber-sexy si isi face treaba minunat. - furtunul de frana, mai lung. Am pastrat ABS-ul, unii din cei ce au facut aceasta modificare nu l-au pastrat (iesi mai ieftin, in aceeasi bani poti sa iti iei si o roata fata de Yamaha cu tot cu discul de frana), pentru asta a trebuit sa iau tot din state si in aceeasi bani de mai sus o placa de aluminiu pentru etrierul de frana BMW. Cei care nu au ABS, daca se gandesc la furcile astea, pot iesi cu totul cam la jumatate din pret, plus o roata noua de 21 Excell cu tot cu cauciuc si disc de frana (am vazut pe ebay roata completa in 125-150 de dolari) ---------------------------------------------- Briz-briz-uri de la TT - protectii, scarite, etc. ---------------------------------------------- Mobra am dus-o mai apoi la bavaria, am verificat tot ce era de verificat la ea, schimbat tot ce se putea schimba la km ei, filtrul de benzina, intinzatorul de lant, curatat clapeta de acceleratie, si cam gata, am mobra noua. A durat putin, a costat ceva, dar a meritat. Acum stau si ma joc la reglaje, si la amortizor si la furci, am butoane si surubele de invartit de nu ma mai plictisesc... Cine e interesat de modificarile astea, pot sa ii dau link-uri si legaturi cu oamenii implicati in toata treaba. Dati PM si va raspund. Editat Decembrie 5, 2010 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.