io, bogo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ? Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar? De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point singura variabila in ecuatia asta ar fi km motocicletei. sunt al treilea proprietar. pentru anteriorul garantez insa de primul (neamtzul) nu stiu nimic. oricum probabilitatea e mica sa fie manarit kilometrajul. cureaua oricum era originala si, de altfel, cat am cautat pe net, n-am gasit nicaieri decat la reprezentante BMW. din cate imi dau seama curelele astea se fac special pentru ei (ca si filtrul de benzina daca nu ma insel) a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc? n-a zis nici "pis". chiar am verificat-o inainte s-o bag la iernat sa vad daca-i cazul s-o schimb sau nu (aveam acasa curea noua). atunci arata foarte bine si era intinsa ok. in primavara, cand am scos-o din garaj, la un demaraj mai sanatos a ramas in drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock. Multumesc pt raspuns! Mesaj completat Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Multumesc mult si tie "zeroo"! Acum m-am mai linistit,ca tare nedumerit eram! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emceul Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 din ce vad eu acolo ... gs-ul ala are si ABS roata din spate! Da,are Abs si pe fata si pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Ia mobra repede si zi saru' mana!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.Va multumesc! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala... Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Nu mai sta pe ganduri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Mai, lasa omul in pace, nu incerca sa pacalesti copilul! Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Caut o schema electrica pentru F 650 GS Rezolvat. Traiasca www.f650.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Strajerule, ia mobra ACUM! Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra! Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Editat Noiembrie 20, 2010 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana? Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus . Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Rezolvat. Traiasca www.f650.com poti sa o pui aici...ca si eu as vrea sa imi fac "avariile" ms... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Sunt sigur furci de dakar, GS-ul nu are suruburi in capatul furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rila Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) Salutare, stiti vreun F650GS/Dakar de vanzare?Sa fie dupa 2001,in stare buna si intre 2000 si 3000Euro. Ma refer in afara de cele de pe bikeshop.Cine stie ceva,rog PM. Merci Editat Noiembrie 20, 2010 de Rila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face. care ghidon anume?la ce bani? e mai comod in oras si la drum intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 E la 40 de euro, fehling. Nu fac mare diferenta in oras, dar la drum intins e mai comod. Am facut 400 cu el intr-un weekend si nu am avut probleme cu omoplatii, lucru pe care nu pot sa il spun la original. Mie imi place asa cum e. La mntare a mai trebuit date gauri pt blocurile de comenzi, dar asta nu e o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana?Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina. daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea Tu ai abs pe Dakar? Faza e ca la abs furtunul nu vine pana jos, direct in etrier. La astea se opreste prima data in "centrala" abs si de acolo pleaca spre roti. Tin minte ca lungimea furtunului astuia nu prea permite inaltator Iaca ce zic baietii de la tt (si eu stiam la fel) Vehicles with ABS have to change the original brakeline with our Stahlflex - brakeline (about 3 cm longer than the origin one) 040-0338 Editat Noiembrie 20, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 (editat) . Editat Noiembrie 20, 2010 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina... Nu ar trebui sa fie rugina ca is cromate si cromu nu ar trebui sa rugineasca. Da la aia din dreapta la mijloc ce e? Mi se pare mie sau e lovita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 Tin minte ca s-a discutat la un moment dat despre niste baieti din provincie care fac niste furtunuri cu invelis otelit. Mai tineti minte detalii despre ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Noiembrie 20, 2010 Share Postat Noiembrie 20, 2010 mda, dealerii HEL din timisoara. nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia de la ei, am sunat si am dat zeci de mailuri timp de o luna jumatate, m-au tot dus cu vorba timpul asta ca imi fac, ca da, acum il facem, maine il trimitem.... pana la urma am comandat din anglia si mi-a venit in 5 zile. Acelasi pret cu tot cu transport ca si din Ro. john@helmobile.com www.helmobile.com Scrie direct pe e-mail ce vrei sa iei de la ei, tipul e super rapid si de ajutor. Si cum am zis, super ieftin! Pe mine m-a costat furtunul de frana 1.7 milioane cu tot cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.