Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Se cam schimba, dar nu radical...in privinta lantului.

Cat despre ruptul curelei la CS...cred ca esti primul din tot ce imi ofera internetul

Nu insinuez nimic, dar exista posibilitatea ca CS-ul tau sa nu fi avut km reali ?

Sau cureaua de pe el sa fi fost un aftermarket ordinar?

De ce spun asta? Pai am gasit radiator nou Saab la 1900 lei dar si la 650 lei...u got the point :)

singura variabila in ecuatia asta ar fi km motocicletei. sunt al treilea proprietar. pentru anteriorul garantez insa de primul (neamtzul) nu stiu nimic. oricum probabilitatea e mica sa fie manarit kilometrajul.

cureaua oricum era originala si, de altfel, cat am cautat pe net, n-am gasit nicaieri decat la reprezentante BMW. din cate imi dau seama curelele astea se fac special pentru ei (ca si filtrul de benzina daca nu ma insel)

 

a dat vreun semn inainte sa se rupa? dinti rupti, gauri, etc?

n-a zis nici "pis". chiar am verificat-o inainte s-o bag la iernat sa vad daca-i cazul s-o schimb sau nu (aveam acasa curea noua). atunci arata foarte bine si era intinsa ok. in primavara, cand am scos-o din garaj, la un demaraj mai sanatos a ramas in drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e furca upside-down, mult mai deÂşteaptă decât aia stock.

 

 

Multumesc pt raspuns! :)

Mesaj completat

Strajerule, ia mobra ACUM!

 

Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra!

 

Multumesc mult si tie "zeroo"! :laugh:

Acum m-am mai linistit,ca tare nedumerit eram! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Urmeaza sa-mi achizitionez cat de curand un F 650 Gs 2001,insa am o mica dilema.Motorul in cauza are furca fata, oarecum "invers pusa" fata de cum stiu eu furcile de la GS.Este normal?Este un alt tip de furca?Va rog,lamuriti-ma?Atasez si o poza cu motorul.

Va multumesc!

 

Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...

Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai, lasa omul in pace, nu incerca sa pacalesti copilul! :)

 

Daca vrei facem schimb...ti-o dau eu pe a mea, originala...

Si vad ca are si aripa deasupra rotii fata...daca nu ai nevoie de ea o cumpar eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Strajerule, ia mobra ACUM!

 

Eu am dat o suma frumusica sa imi pun furca upside down pe mobra. Baga mare, da-i omului banu si ia mobra!

 

Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus :).

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai furca upside down mi-ar da de gandit. Este foarte posibil ca motocicleta sa fi fost rupta-n doua pe coclau. Ai grija sa nu fie vreun harb tunat. In poza se vede si furca originala, sprijinita de perete, daca o mai are ar fi un bonus :).

 

 

Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina...

file_326040_phpvJpfbg.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina...

file_326040_phpvJpfbg.jpg

 

Sunt sigur furci de dakar, GS-ul nu are suruburi in capatul furcii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidon de cross mi-am luat eu de la Louis. E inalt si mai lat, dar am taiat din el sa imi ajunga comenzile. Am 1,91 inaltime si la statul in picioare ma aplecam cu originalul. Acum nu mai am treaba. Sau daca gasesti un strungar bun, cu sigurant iti face.

care ghidon anume?la ce bani?

e mai comod in oras si la drum intins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E la 40 de euro, fehling. Nu fac mare diferenta in oras, dar la drum intins e mai comod. Am facut 400 cu el intr-un weekend si nu am avut probleme cu omoplatii, lucru pe care nu pot sa il spun la original. Mie imi place asa cum e. La mntare a mai trebuit date gauri pt blocurile de comenzi, dar asta nu e o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As vrea sa inalt putin ghidonul, asa ca va intreb de unde ma sfatuiti sa cumpar niste inaltatoare de ghidon si furtun otelit pentru frana?

Am vazut oferta TT dar ma gandesc ca poate exista si o solutie mai ieftina.

daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca pui alea de 3 cm de la tt nu trebuie sa schimbi nici un furtun. am eu pe mobra mea

 

Tu ai abs pe Dakar? Faza e ca la abs furtunul nu vine pana jos, direct in etrier. La astea se opreste prima data in "centrala" abs si de acolo pleaca spre roti. Tin minte ca lungimea furtunului astuia nu prea permite inaltator

Iaca ce zic baietii de la tt (si eu stiam la fel)

 

Vehicles with ABS have to change the original brakeline with our Stahlflex - brakeline

(about 3 cm longer than the origin one) 040-0338

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea par a fi furci de Dakar, nu de GS. Si sper ca acea culoare maro de pe ele sa fie vaselina, si nu rugina...

file_326040_phpvJpfbg.jpg

Nu ar trebui sa fie rugina ca is cromate si cromu nu ar trebui sa rugineasca. Da la aia din dreapta la mijloc ce e? Mi se pare mie sau e lovita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, dealerii HEL din timisoara. nu sfatuiesc pe nimeni sa isi ia de la ei, am sunat si am dat zeci de mailuri timp de o luna jumatate, m-au tot dus cu vorba timpul asta ca imi fac, ca da, acum il facem, maine il trimitem....

 

pana la urma am comandat din anglia si mi-a venit in 5 zile. Acelasi pret cu tot cu transport ca si din Ro.

 

john@helmobile.com

 

www.helmobile.com

 

Scrie direct pe e-mail ce vrei sa iei de la ei, tipul e super rapid si de ajutor. Si cum am zis, super ieftin! Pe mine m-a costat furtunul de frana 1.7 milioane cu tot cu transport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...