ERU Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 Salut. Vreau sa mentionez ca nu sunt vre-un priceput nici in ale motocicletelor nici in mecanica, motoare etc. Pt mine iarna trecuta a fost prima dpdv moto. Mi-am pus deci mobra la iernat [in garaj ce-i drept] asa cum era fara sa golesc rezervorul fara sa dau cu vaselina, ulei .....cum o parcheaza fiecare om, doar ca am folosit cricul central de datata asta. In primavara am deschis garajul am pornit mobra si am plecat . Fara redresor fara baterie luata in casa fara nimic. Sa nu ma intrebati ce baterie am pt ca nu stiu [aia cu care am cumparat mobra] ..un mic amanunt garajul meu e la subsolul unui bloc si probabil ca e destul de cald. In rest sarbatori fericite tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 28, 2010 Share Postat Decembrie 28, 2010 bateria e singura care necesita atentie peste iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ByG Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=349627 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La Multi Ani!!! Sanatate si tot ce va doriti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salut! vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 salut!vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? am eu una daca te intereseaz PM si iti dau poze cu ea...pretul ar fi de 65 ron fix si nenegociabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 vreau si eu o prelungire la aripa fata, asa cum are dakaru.pe unde gasesc? Eu am luat-o de la A Bavaria. Plus 2 suruburi si piulitele aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 cat o fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Eu am luat-o de la A Bavaria. Plus 2 suruburi si piulitele aferente. si eu tot de acolo. acum vreo 2 ani parca am dat pe ea undeva la 80 lei dar, daca mai ai sa pui niste bani, mai bine iti iei aripa pe roata de la touratech http://www.touratech.com/shops/001/product...36a2aaa4ca0397b mie imi pare rau ca am luat prelungirea aia si nu am ales solutia asta de la bun inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 si eu tot de acolo. acum vreo 2 ani parca am dat pe ea undeva la 80 leidar, daca mai ai sa pui niste bani, mai bine iti iei aripa pe roata de la touratech http://www.touratech.com/shops/001/product...36a2aaa4ca0397b mie imi pare rau ca am luat prelungirea aia si nu am ales solutia asta de la bun inceput aripa o am.nu e pusa deocamdata pentru ca piesa care este intre telescoate nu are filet sa pot prinde aripa de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 aripa o am.nu e pusa deocamdata pentru ca piesa care este intre telescoate nu are filet sa pot prinde aripa de ea. pai si la ce-ti mai trebuie si prelungirea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 cat o fost? Eu am dat vreo 50 de lei la vremea cind le-am luat (am luat si suruburile si piulitele pt ele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Salutare! Cine poate sa-mi dea, sau stie de unde pot sa fac rost de un senzor de nivel benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 (editat) salve, intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra) ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste Editat Ianuarie 4, 2011 de kemsis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 salve,intrebare intrebatoare cine are prin casa ramase o pereche de handguard-uri????(contra cost logic) astept un pm si inca ceva pentru cei mai experimentati ce pinion de atac folositi cel de 16 cum scrie la carte sau de 15 cum am vazut pe unele forumuri nu stiu ce este mai indicat (astept argumente pro si contra) ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie. Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi. Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu. Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede. Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) gasesti raspunsul pe f650.com, tot acolo gasesti si un tabel cu factorul de multiplicare pentru diverse combinatii de pinion-foaie. Alegerea depinde de cum, unde si cu ce viteza mergi. Daca bagi mult asfalt in afara localitatilor poti folosi pinion cu 17 dinti, pentru viteza maxima mai mare, sau turatie mai mica pentru aceeasi viteza fata de combinatia oem, pinionul se va uza mai greu, dar va creste uzura ambreiajului la turatii mici sau la plecarile de pe loc de exemplu. Pentru drumuri de tara, forestiere, sau chiar si in oras, unde ai nevoie de forta la turatii joase, sau pentru a proteja ambreiajul pune 15. Pinionul se va uza mai repede. Eu folosesc acum combinatia 16-49, pentru o crestere usoara a fortei la aceeasi turatie fata de varianta oem 16-47. Ca si factor de multiplicare se incadreaza intre 16-47 si 15-47. Pentru combinatia asta lantul trebuie sa aiba 114 zale, fata de 112. Iti multumesc 'invictus' pt raspuns, o sa mai studiez si pe f650.com tabelul sa vad ce combinatie aleg Editat Ianuarie 5, 2011 de kemsis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile. Mesaj completat ANGI eu am fost la telefon cu schimbul de ulei astept sa se mai incalzeasca putin si revin cu telefon la tine poate reusim sa ne vedem fac cinste Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemsis Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Nu zic ca asa o fi cel mai bine, dar eu folosesc raportul pinion-foaie dat de fabrica si sunt foarte multumit in mai toate situatiile.Mesaj completat Da-mi tel. cand ai nevoie si daca pot sa te ajut o fac fara niciun fel de cinste Ms mult man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Se apropie vremea schimbului de ulei si as incerca un Bardahl XTC60 10W-40. http://www.bardahl.it/lubrificanti_additiv...60_10w40.html#1L-a folosit cineva pana acum? Mi-a fost foarte laudat si recomandat dar stiti cum e, pana la proba contrarie toate sunt "the best". Voi ce ulei utilizati? Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km. daca nu ai pe ce arunca banii...eu am 45000 cu a' meu si merge brici...se cere singur cand sa fie schimbat(nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc...) de uleiu' asta nu am auzit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) ...nu mai sta bine la relanti, se mai ineaca, etc... si pana la urma se opreste...definitiv Mie imi place sa am ulei in motor nu pamant. Asa ca il schimb ca la carte: maxim 10.000km sau un an. Folosesc ulei mineral BMW high power 15w40 de la reprezentanta, pentru ca e ce trebuie si nu e scump. Daca nu as avea de unde sa iau uleiul asta, as lua Castrol GTX 15w40 tot mineral, cu indicativ API SG/CD, care probabil este acelasi ulei si costa aprox 20 lei/litru. Daca nu as gasi nici d-asta as baga orice ulei mineral cu specificatie API SF, SG sau SH. Editat Ianuarie 5, 2011 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 eu am schimbat filtrul de benzina pe la aproape 60k km. Il mai am inca pe cel vechi, care functiona in parametri. E niste bani, asa ca, daca merge si nu iti face probleme, nu ai de ce sa il schimbi. Cand o sa fie cazul, ai sa stii. Nu arunca banii aiurea. Cat despre ulei, sunt de acord cu Invictus. Mergi ia ulei de la BMW sau orice altceva cu putin istoric. Eu nu mi-as baga in motor ceva pe care nu sunt sigur. E cam la fel cu alimentarea la statii de benzina din alea no-name de prin sate...nu ma risc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Ma puteti ajuta si cu un sfat legat de gasirea unui filtru de benzina sau sa il mai las pe cel original? GS-ul are 28000 km. Filtrul trebuia schimbat la 20.000km. Din cate tin minte la reprezentanta costa cam mult, vreo 300 ron. Cucun se referea la filtrul de benzina, m-am prins mai greu. Eu l-am schimbat la 20.000, desi totul mergea perfect. Editat Ianuarie 5, 2011 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 trebuia-nu trebuia... am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva. La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga. Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 trebuia-nu trebuia... am mers cu el aproape 60 de mii de km. Nu are nici pe naiba cel vechi, de asta l-am si pastrat, sa il am cu mine daca e sa plec...undeva. La fel si cu intinzatorul de lant de distributie....si la ala scrie in manual ca la x km trebuie schimbat. Eu il am inca pe cel original si unul nou in punga. Cand se duca astea, simti clar ca mobra e cu buba. Tacane sau se inneaca aiurea. E clar ce are, nu? Singura problema ar putea fi infundarea injectorului. Asta costa cam cat doua filtre. Ideal ar fi sa gasim un filtru aftermarket compatibil, unul generic nu merge din cauza lipsei regulatorului de presiune. Mesaj completat Sau poate unul aftermarket pus inaintea celui original, ca sa-i prelungeasca viata. Mesaj completat filtrele metalice pentru motoare cu injectie costa cam 30-40 lei + doua coliere si ceva furtun. Suficient de ieftin ca sa merite incecarea. Mesaj completat Ar mai fi si solutia regulator filtru separate, dar trebuie sa mai pastrezi motocicleta inca vreo 60.000km ca sa amortizezi investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.