Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

la un dakar pe care îl Âştim amândoi, are de golf parcă Âşi funcționează invers dar îÂşi face treaba Âşi ieftin încă.

sal. dar nu e ciudat sa stai cu martorul aprins cind mergi si sa se stinga cind ai probleme?citisem pe forum ca se potriveste de la o masina si functioneaza exact ca cel original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal. dar nu e ciudat sa stai cu martorul aprins cind mergi si sa se stinga cind ai probleme?citisem pe forum ca se potriveste de la o masina si functioneaza exact ca cel original

:crack:

 

Da-l jos pe al tau, ala care curge, meri la magazin de piese auto si ia unu care se potriveste la filet si o sa fie la fel de bun ca ala original :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu reusesc sa pun mai multe "quote" in acelasi reply....firar :crack: (ziceti-mi cum sa fac!?)

 

stiam de partea cu inlocuitul bulbului de presiune cu cele de la autov, imi spusese patrik acuma ceva vreme, dar tinand cont ca si autov si motocicletele au cam aceeasi presiune in rampa, ma gandesc sa nu cunva sa se strapunga si alea. Momentan senzorul de pe motor este bun, dar vroiam sa fiu precaut si sa-mi i-au masuri de siguranta sa nu incep sa dau telefon dupa platforme sau dube sa ma aduca de nu mai stiu eu unde, poate o sa-mi fie greu sa-i zic si unde is...( sun la 112 sa ma localizeze prin tel, asta daca am semnal :) ), in cazul in care crapa senzorul. Bulan pe mine pana acuma o fost de ambele dati ca in oras am patit-o cu piederile de ulei destul de insemnate. Cand stateam la semafor vedeam cu iese fum si se simtea mirosul specific uleiului ars. Se scurgea uleiul direct pe esapament.

 

ca si concluzie, am sa-l dau jos si-am sa caut unu auto cu aceleasi dimensiuni ( pas filet, diametru...etc) sa am la mine in caz ca-si mai baga dracu coada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apesi Quote pe mai multe posturi apoi de jos dai Add Reply :crack:

 

Daca zici ca iti curge asa de mult ceva e in neregula. Si la mine curgea, o curs 20k km, dar picura cate putin, nu asa de mult cum zici tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de la mol EVOX Premium E30 - facut de ei...

 

Cel mai recomandat este G-12 , acela este facut special sa protejeze Aluminiu .

Eu dinala am bagat , de la cele mai vechi mobre pana la cele mai noi , diluat cu apa distilata .

 

Am citit ca cele de moto , sunt concepute ceva mai special pt moto , din cauza circuitului , si a pompelor de apa , care au nevoie de o ungere .

Dar cred ca orice antigel e bun pana la urma .

 

Daca e pe moto , recomand Motoul sau Motorex .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apesi Quote pe mai multe posturi apoi de jos dai Add Reply :crack:

 

Daca zici ca iti curge asa de mult ceva e in neregula. Si la mine curgea, o curs 20k km, dar picura cate putin, nu asa de mult cum zici tu.

 

 

Am presiune prea mare la lichidul de ungere :))

Editat de radu_ionut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, stie cineva pe unde as putea gasi (except ebay) piese s-h pentru F650GS 2000-2007? Ma intereseaza mizilicuri de la sistemul de franare, cum ar fi senzorii si discurile de ABS. Nici o centrala nu ar pica prost :crack:

 

Userul Albanezu avea la un moment dat mai multe chestii la vanzare; de la el am luat un etrier pe spate si cush drive-ul

 

Mesaj completat

Cel mai recomandat este G-12 , acela este facut special sa protejeze Aluminiu .

Eu dinala am bagat , de la cele mai vechi mobre pana la cele mai noi , diluat cu apa distilata .

 

Am citit ca cele de moto , sunt concepute ceva mai special pt moto , din cauza circuitului , si a pompelor de apa , care au nevoie de o ungere .

Dar cred ca orice antigel e bun pana la urma .

 

Daca e pe moto , recomand Motoul sau Motorex .

 

Lichid antigel concentrat, de cea mai buna calitate, conținând exclusiv aditivi organici, destinat in mod special motoarelor moderne, cu bloc motor din aluminiu - asta scrie la ala de la mol

 

Daca e pt blocuri de aluminiu si nu are silicati si nitriti e ok

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci :blink:

 

in alta ordine de idei mi-am luat de pe ebay o sonda lambda noua, dar noname, compatibila perfect cu ce avem noi (inclusiv cablul si mufa). sunt curios daca-mi scade consumul dupa ce o schimb pe cea veche cu asta. am un consum infiorator (se vede in semnatura)...

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa iti lucre bine somda. Recent am citit pe in alt forum de afara despre sonde, tipuri, preturi, firme, etc. Concluzia finala o fost ca... calitatea lor e direct proportipnala cu pretu. Cand a fi sa crape a mea, o sa iau una de masina, stiu ca a, garantie la ea :blink:

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele, da :blink: Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci :blink:

 

Cred ca o am eu de F clasic, da-mi un telefon maine.

 

Seara buna, ca asfalt uscat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele, da :blink: Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege ;)

senxorul de presiune cum am scris si mai sus nu tre sa corespunda doar filetului ci si presiuni de lucru adica din cate mai tin minte 0.3- 0.6 bar sau cam asa ceva si atunci merge normal si exact ca celalat( nu sta aprins..nu clipoceste...etc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun :blink:

 

Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina?

 

Da. Eu zic ca nu e tot una sa dai 13 ron pe unu de masina sau 140 sau cat e la BMW. Pe acelasi lucru :blink:

Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul...

Sonzoru ala de oxigen e cam universal... Stiu ca la masina ai 2, unu in amonte si unu in aval de catalizator, dar parca sunt identice si alea. Deci daca se potriveste la filet si are acelasi nr de fire (2 sau 4, ala cu 2 are doar fire de semnal si ala cu 4, cele 2 fire in plus is pentru incalzirea lui pentru pe cand motoru e rece) inseamna ca e ok ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a montat pana la urma careva inaltatoarele de la Dan Cata? Poze ceva? tips and tricks? ;) thanks

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. ;)

Hai Nelu cu montajul ca vor baietii sa comande! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. :blink:

 

Abia astept si eu sa vad cum iti vin alea la motor.

Daca poti, fa-ti o poza pe motor din profil, la modul "before-after" pentru exeplificarea cistigului de 3 cm.

Spor sa ai.

 

PS. Inca sunt nehotarit. 3cm sau 6cm ? ;)

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...