Angi Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Mai baieti, tot aud ca puneti piese de masina pe motor. Inteleg perfect ca principiul e acelasi, dar sunt chiar asa de identice piesele de masina si de mobra ca sa le poti pune de pe una pe alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Unele, da Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 vinde careva pe aici scarita dreapta spate (pt pasager)? am vazut ca-s identice si cu cele de F clasic, si posibil si cu altele de pe atunci Cred ca o am eu de F clasic, da-mi un telefon maine. Seara buna, ca asfalt uscat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gory Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Unele, da Dintre ele: bulbu de la presiune ulei, sonda lambda (senzorul de oxigen). Asta stiu eu ca se potriveste de pe masina pe F-uri. La R am maul mai multe de unde alege senxorul de presiune cum am scris si mai sus nu tre sa corespunda doar filetului ci si presiuni de lucru adica din cate mai tin minte 0.3- 0.6 bar sau cam asa ceva si atunci merge normal si exact ca celalat( nu sta aprins..nu clipoceste...etc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Normal. Senzoru de presiune e de fapt un intrerupator. La presiune mai mult de 0.6 bari sa zicem, deschide circuitul si becu din bord se stinge. Acuma daca ala pe mobra stinge becu la 0.6 bari si ala de masina il stinge la 0.7 bari e ok. Daca ar fi fost mai mica presiunea la ala de masina m-as gandi de 2 ori inainte sa il montez. Dar asa, e la fel de bun Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Dar diferenta in bani e asa de mare intre unul original de moto si unul de masina? Da. Eu zic ca nu e tot una sa dai 13 ron pe unu de masina sau 140 sau cat e la BMW. Pe acelasi lucru Unu original de moto (senzorul lambda ma refer, sau de oxigen, cu i se mai zice) e cam 200 si ceva de euro de la Automobile Bavaria. Daca iei acelasi reper (fix acelasi cod) de la NGK sau Bosch (care e, repet, acelasi cod si pt F650GS pana in 2002 si pentru multe masini BMWdin perioada aia) costa ca 70-100 de euro. Unul noname, dar cu fix aceleasi coduri (filet identic, lungime cablu identica, mufa de conectare identica), cum am luat eu, e 30 cu tot cu transport. Deci compatibilitatea e perfecta, nu stiu cu rezistenta in timp cum e, oricum, mai bine decat cu unul defect, si la pretul asta, eu zic ca merita experimentul... Sonzoru ala de oxigen e cam universal... Stiu ca la masina ai 2, unu in amonte si unu in aval de catalizator, dar parca sunt identice si alea. Deci daca se potriveste la filet si are acelasi nr de fire (2 sau 4, ala cu 2 are doar fire de semnal si ala cu 4, cele 2 fire in plus is pentru incalzirea lui pentru pe cand motoru e rece) inseamna ca e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Si-a montat pana la urma careva inaltatoarele de la Dan Cata? Poze ceva? tips and tricks? thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Am dat la doi oameni pana acuma. Astept si eu cu interes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Si-a montat pana la urma careva inaltatoarele de la Dan Cata? Poze ceva? tips and tricks? thanks Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. Hai Nelu cu montajul ca vor baietii sa comande! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 (editat) Am primit inaltatoarele de la Dan, arata fain dar inca nu le-am montat.Dupa ce le montez o sa va zic daca ajung cei 3 cm castigati la inaltime. Abia astept si eu sa vad cum iti vin alea la motor. Daca poti, fa-ti o poza pe motor din profil, la modul "before-after" pentru exeplificarea cistigului de 3 cm. Spor sa ai. PS. Inca sunt nehotarit. 3cm sau 6cm ? Editat Martie 3, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 6cm in sus e mult. Ti-o faci dracu streetfighter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 daca nu ridici si fata, da, 6 cm sunt prea mult. Strici toata ciclistica mobrei. Cred ca pe 3 cm am sa merg si eu. Astept insa opinii de la cei ce si le pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Asta cu ciclistica cred sincer ca e cam trasa de par... 6 cm e diferenta dintre daca se suie o donsoara de 60 de kile pe ea, sau daca ma sui eu cu pasager si cu 40 de kg de bagaje... (pe fata va asigur ca nu se lasa tot cu 6 cm intre cazurile astea doua...). E ca si cum ai spune ca n-ai voie sa iei pasager mai gras de 80 de kg ca se strica ciclistica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Din partea mea fiecare poate sa isi puna ce vrea pe mobra. Mi-e teama insa ca nemtii de au proiectat mobra asta sunt mai destepti decat noi, si as incerca, in modificarile de le fac, sa pastrez un echilibru. Cm aia castigati, nu sunt in travel la amortizor, iti ridica burta mobrei fata de sosea prin marirea unghiului basculei fata de cadru. Eu am schimbat amoritzorul cu unul de Dakar. Am castigat aproape 3 cm cu asta. Si am mers cu el cu furca veche, si apoi am mers is cu furca noua. Si crede-ma, erau doua mobre diferite. Iti spun asta din incercat pe pielea mea, nu din auzite, sau din imaginatia mea. Aceeasi mobra, trei variante, trei feluri de a merge. Amortizor original-furca originala, amortizor mai lung-furca originala, amortizor mai lung-furca mai lunga-usd-arcuri progresive-etc. Diferentele sunt vizibile si le simti din momentul in care te asezi pe mobra. Doar stand pe loc. Apoi te dai si simti cum iei "obligat" altfel curbele, cum pui altfel frana, cum stai altfel pe mobra. Din punctul asta de vedere mi-am dat cu parerea. Pune-ti tu pe mobra oasele astea sa iti ridice mobra cu 6 cm si spune-mi ca se comporta mobra la fel, si ca polizezi scaritele la fel in curbe. Eu era sa dau cu mobra de pamant de doua ori, ca luam curbele cum stiam eu sa le iau, cand mi-am pus doar amortizorul pe spate...Eu faceam ce stiam sa fac dupa 60 de mii de km, si micuta facea altfel. Pana am invata sa o conduc din nou. Repet, vb din propria mea experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Evident ca aia 3/6 cm nu sunt travel la amortizor. Pe de alta parte, in cazul meu, ridicarea nu ar face decat sa aduca inapoi burta inapoi unde ar trebui, adica unde a proiectat-o neamtul. Sau poate putin mai sus, dar oricum, mai aproape de proiectul neamtului decat acum, cu mine si bagaje (si eventual pasager) pe ea. Iar cu polizatul, tratez motociclismul ca pe un hobby, nu ca pe un sport de performanta, sa ajung la de-astea cu polizatul intentionat al scaritelor. Oricum, mi se pare periculoasa conceptia potrivit careia motociclismul pe drumurile publice e sport. Asta, off-topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Martie 8, 2011 Autor Share Postat Martie 8, 2011 Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei. Deci daca ai bagat 2,3l si nu vezi urme de ulei pe sub motocicleta , nu scoate fum, nu se aud zgomote metalice in motor atunci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Da, e normal. La modelul asta iti trebuie "facultate", multi ani de studiu si alinierea favorabila a planetelor sa verifici nivelul de ulei. perfect adevarat --------------------------------------- Eu il verific asa: dupa ce dau o tura de cativa km, pun motorul pe cricul central si il las sa mearga in continuare pana porneste ventilatorul. Astept sa se opreasca ventilatorul, opresc motorul si abia atunci e normal sa se vada uleiul pe gemulet sau la modelul mai nou pe joja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ok, in cazul asta astept pana in vara sa il verific da' de ce pana in vara?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Ca sa se alinieze planetele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Martie 8, 2011 Share Postat Martie 8, 2011 Exact Dupa ce se aliniaza si ai incercat si varianta mea, astept sa-mi spui daca ai rezolvat problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 S-au aliniat. E la nivel, dar a fost nevoie de o tura peste 200 de km sa se alinieze. chiar nu mi explic de ce face asa. miine skimb si eu la un dakar 2005 pun motorex 10w40.al meu e cu joja.2,3 litri cu filtru.asta e stasul.va doresc tuturor o vara cit mai placuta si fara nici un incident.va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Hai ca nu e asa o inginerie sa schimbi uleiul. Daca aveti dubii, pe http://faq.f650.com gasiti totul despre asta si multe altele. Si cine nu are chef sa se complice, murdareasca, bla bla, sa citeasca ce scrie in semnatura. Seara buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.