ZIDU' Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 pt ce model de bmw? pina in 2004 sau dupa.eu am luat de la ploiesti pt modelul 2005 dakar suport si cutie v46 givi,suportul nou si cutia aproape noua.raspund la 0722318215 pretul a fost de 130 e si un prieten pt un bmw din 2001 a dat tot asa 130e cu suport nou si cutie de 46 ltmai noua cutia lui ast daca ai nevoie nr tel .numai bine la toti. 2001. As prefera una originala bmw - nu vreau sa pun una foarte mare gen givi de 46l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Mai 2, 2011 Share Postat Mai 2, 2011 Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Mai 3, 2011 Share Postat Mai 3, 2011 Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai. Mesaj completat Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai. Mesaj completat Imi pare rau pentru repetare,inca invat sa folosesc forumul (( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj . salut nelutu.ce face ala care e defect la tine. Mesaj completat 2001. As prefera una originala bmw - nu vreau sa pun una foarte mare gen givi de 46l asa am zis si eu.nu ca e mare.vezi la cineva cum arata ca marime si ai sa o vrei.nu i mare deloc.in cea originala pui o casca si o sticla de 0,5 lt.atit.e naspa rau plus ca se si misca in timpul mersului.givi zici ca e sudata.pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 4, 2011 Share Postat Mai 4, 2011 (editat) Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj . Senzor de presiune de ulei? Pai toate de le gasesti la magazinele auto lucreaza la ~0.5 bar. Eu am de ceva VW vechi pe BMWu meu (5-10ron). Merge fara cusur. Editat Mai 4, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Scurta tura de recunoastere pe viitoarea A3. part1. http://www.youtube.com/watch?v=CLeVaRaF6_I&feature=BFa&list=WLEB8D15517CBA16AD&index=18 part2. http://www.youtube.com/watch?v=lIgpMCpR230&feature=BFa&list=WLEB8D15517CBA16AD&index=16 Editat Mai 5, 2011 de zeroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 (editat) Scurta tura de recunoastere pe viitoarea A3. Foarte tare!!! In alta ordine de idei, arcurile Touratech pe care le-am luat de la tine merita toti banii. Pentru oras sunt excelente, au rezolvat problema scufundarii furcii pe franare. Meriti o bere. Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai. Sa-l stapanesti sanatos! Sonda de nivel din rezervor s-ar putea sa fie defecta. Verifica daca functioneaza ventilatorul prin alimentare directa de la borne. Daca functioneaza, termocupla este urmatorul suspect. Editat Mai 5, 2011 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ByG Postat Mai 7, 2011 Share Postat Mai 7, 2011 (editat) se vinde: http://www.pro-bike.ro/forums/topic/80773-bmw-f-650-gs-2001/ Editat Mai 7, 2011 de ByG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Cine stie unde pot echilibra si eu rotile? Sunt destul de confuz cu asta, rotile cu spite se echilibreaza cu plumbi sau direct din spite? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 Din spite o centrezi. Echilibrarea se face cu plumbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 (editat) Salut, Vand BMW-Dakar 2005, fara ABS. 60.000 Km reali sau la alegere. Manere incalzite. Kit lant nou. Ulei si filtru schimbat. Placute frana noi. Defecte optice sau nu. Inalt sau mic. In orice configuratie doreste clientul. Pret: 4.000 Euro Comentati. Pe langa evidentul anunt de vanzare, imi plac la nebunie remarcile romanesti la diversele aspecte pe care le poti spune despre un motor de vanzare Editat Mai 8, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 pai daca sunt descentrate, se corecteaza din spite daca sunt dezechilibrate, se pun plumbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 pai daca sunt descentrate, se corecteaza din spite daca sunt dezechilibrate, se pun plumbi /Agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 /Agree De acord...unde le pot echilibra bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 la un mom dat umbla legenda despre "Rabinu" ca'i place sa se joace la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 echilibrare dinamica - la motoruote - da search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ui' ce bine le sade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 la un mom dat umbla legenda despre "Rabinu" ca'i place sa se joace la spite Da, si se joaca bine. Eu mi-am centrat spatele la el si am fost foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cuvinte de lauda si de la mine pt Rabinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Toata lumea-l lauda pe Rabin...doar ca Alex.R vrea sa-si echilibreze rotile, nu sa le centreze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 pai daca a intrebat de echilibrat si a pomenit de spite, m-am gandit ca o fi roata descentrata ce e echilibrarea aia dinamica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Dinamic e in miscare, care se modifica, etc. Deci aia e atunci cand iti pune roata pe o unealta care t-o invarte si iti zicea ea unde si cat sa pui plumb pe ea. Aia chiar simuleaza conditiile de mers pe drum, fata de echilibrarea statica unde axu sta pe 4 rulmenti si iti pune plumbi a.i. unde lasi roata acolo sa stea, sa nu se mai duca intr-o parte sau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cam de pe la ce viteza incepe sa se simta diferenta intre o roata echilibrata static si una dinamic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Echilibrarea se face cand schimb cauciucurile. Dar Centrarea cand se face? Cum se manifesta o roata dezechilibrata? Dar una descentrata? Intreb pentru ca sunt incepator si poate nici nu-mi dau seama daca ceva e in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 o roata descentrata se simte in primu' rand cu ochiu liber ca nu se invarte rotund se mai simte si cand se invarte sub tine si zici ca mergi prin hopuri o roata descentrata se poate echilibra mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.