NaeL Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 pai daca sunt descentrate, se corecteaza din spite daca sunt dezechilibrate, se pun plumbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 pai daca sunt descentrate, se corecteaza din spite daca sunt dezechilibrate, se pun plumbi /Agree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 /Agree De acord...unde le pot echilibra bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 la un mom dat umbla legenda despre "Rabinu" ca'i place sa se joace la spite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 8, 2011 Share Postat Mai 8, 2011 echilibrare dinamica - la motoruote - da search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Ui' ce bine le sade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 la un mom dat umbla legenda despre "Rabinu" ca'i place sa se joace la spite Da, si se joaca bine. Eu mi-am centrat spatele la el si am fost foarte multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cuvinte de lauda si de la mine pt Rabinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Toata lumea-l lauda pe Rabin...doar ca Alex.R vrea sa-si echilibreze rotile, nu sa le centreze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 pai daca a intrebat de echilibrat si a pomenit de spite, m-am gandit ca o fi roata descentrata ce e echilibrarea aia dinamica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Dinamic e in miscare, care se modifica, etc. Deci aia e atunci cand iti pune roata pe o unealta care t-o invarte si iti zicea ea unde si cat sa pui plumb pe ea. Aia chiar simuleaza conditiile de mers pe drum, fata de echilibrarea statica unde axu sta pe 4 rulmenti si iti pune plumbi a.i. unde lasi roata acolo sa stea, sa nu se mai duca intr-o parte sau alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Cam de pe la ce viteza incepe sa se simta diferenta intre o roata echilibrata static si una dinamic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex.R Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Echilibrarea se face cand schimb cauciucurile. Dar Centrarea cand se face? Cum se manifesta o roata dezechilibrata? Dar una descentrata? Intreb pentru ca sunt incepator si poate nici nu-mi dau seama daca ceva e in neregula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 o roata descentrata se simte in primu' rand cu ochiu liber ca nu se invarte rotund se mai simte si cand se invarte sub tine si zici ca mergi prin hopuri o roata descentrata se poate echilibra mai greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Descentrat inseamna joc stanga dreapta sau sus jos (ovala) cand invarti de ea. Se regleaza ajustand/inlocuind spitele sau prin roluire daca janta e plina. Asta se face pe janta, fara cauciuc. Echilibrarea se face cu guma pe janta, si aia ii statica sau dinamica. Diferentele le-am scris mai sus. Poa sa iti vobleze roata intre 40 si 60 km/h sau la alte viteze, in rest sa mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Descentrat inseamna joc stanga dreapta sau sus jos (ovala) cand invarti de ea. Se regleaza ajustand/inlocuind spitele sau prin roluire daca janta e plina. Asta se face pe janta, fara cauciuc. Echilibrarea se face cu guma pe janta, si aia ii statica sau dinamica. Diferentele le-am scris mai sus. Poa sa iti vobleze roata intre 40 si 60 km/h sau la alte viteze, in rest sa mearga bine. da. am un prieten care vrea sa echilibreze o roata de gs.arges sau bucuresti.ast raspuns.numai bine la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Salut baieti. Va mai amintiti ca aveam eu o problema mai demult cu gs-ul meu care se oprea cand il porneam dimineata sau daca nu era nici cald nici rece? Ei bine, l-am rezolvat. Am urmat sfatul Zidu'lui, competent si generator de cinste in bere (Nu inca, ci cu prima ocazie cand il prind), si am schimbat senzorul TPS. Mai jos aveti niste poze. Asa arata el intreg si asa arata taiat in doua: Pe romaneste, este un simplu potentiometru. Nu l-am inspectat pe cel nou (ca e pe motor si merge), dar cel vechi are joc foarte mare in axul care conduce lamelele metalice, iar in partea de inceput a cursei am impresia ca nu facea contact bine. Nu mi-a dat prin cap sa il masor inainte sa il tai, dar cred ca acum este prea tarziu si nu mai este relevant. Acum, dupa ce l-am schimbat, Tweety porneste foarte frumos. In alta ordine de idei, in aceasta vara planuiesc sa fac o excursie mai mare, de aproximativ 10.000 km si 2 luni de zile (vedeti in semnatura) pe destul de mult off-road si incerc sa prevad cat mai multe din relele pe care le poate pati Tweety. Astfel, mi s-a aprins becul cu privire la pompa de apa. Am 28000km si o am pe cea originala. La voi, cei cu mai multi kilometri cand a picat (daca a picat pana acum)? Stie cineva cat costa kitul nou de pompa cu tot cu garniturile alea pacatoase? De schimbat nu mai intreb pentru ca am auzit deja ca e horror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 (editat) Astfel, mi s-a aprins becul cu privire la pompa de apa. Am 28000km si o am pe cea originala. La voi, cei cu mai multi kilometri cand a picat (daca a picat pana acum)? Stie cineva cat costa kitul nou de pompa cu tot cu garniturile alea pacatoase? De schimbat nu mai intreb pentru ca am auzit deja ca e horror. Becul ala nu indica pompa propriu-zisa "dusa" ci altele(incalzirea motorului prea tare, termocupla, eventual antigel prea putin...). Cand se duce pompa picura pe la gaurica(cat imi place sa vorbesc murdar ) din cauza uzurii axului si/sau a simeringurilor. Eu, de exemplu, am schimbat-o primavara asta, la 46000 km. Axul era ros in zona simeringului de la antigel destul de tare(min 1 mm canel in ax) Si nu e horror...e chiar placut sa faci ceva ce-i face bine atat lui cat si tie, pe viitor Spor Editat Mai 9, 2011 de CuCun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreisamoil Postat Mai 9, 2011 Share Postat Mai 9, 2011 Becul ala nu indica pompa propriu-zisa "dusa" ci altele(incalzirea motorului prea tare, termocupla, eventual antigel prea putin...). Cand se duce pompa picura pe la gaurica(cat imi place sa vorbesc murdar ) din cauza uzurii axului si/sau a simeringurilor. Eu, de exemplu, am schimbat-o primavara asta, la 46000 km. Axul era ros in zona simeringului de la antigel destul de tare(min 1 mm canel in ax) Si nu e horror...e chiar placut sa faci ceva ce-i face bine atat lui cat si tie, pe viitor Spor Scuze de exprimarea nefericita: Becul era unul imaginar si se afla in capul meu. Adica "Mi s-a aprins becul cu privire la pompa" , in timp ce becul de pe bord este stis si ii sta bine asa. Este vina mea. Stiu ca pica pe la gaurica atunci cand se beleste... pompa. Ma interesa cam cand sa ma astept sa o faca, ca sa stiu sa nu ma prinda pe drumul cel lung. Daca tie ti s-a intamplat prima data la 46.000 este imbucurator. Din ce an este motorul? Al meu e din 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Scuze de exprimarea nefericita: Becul era unul imaginar si se afla in capul meu. Adica "Mi s-a aprins becul cu privire la pompa" , in timp ce becul de pe bord este stis si ii sta bine asa. Este vina mea. Stiu ca pica pe la gaurica atunci cand se beleste... pompa. Ma interesa cam cand sa ma astept sa o faca, ca sa stiu sa nu ma prinda pe drumul cel lung. Daca tie ti s-a intamplat prima data la 46.000 este imbucurator. Din ce an este motorul? Al meu e din 2004. Nu ai de unde sa sti...poate in primii 5000 sau in primii 50000. Din 2000 e al meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Rezolvat problema semnale - semnale fabrica 4 x 10w - semnale 4 x 21w nu merg cu releu fabrica - 2 semnale 21w + 2 semnale 10w merg fara schimbare releu Intrebare pt.pus semnale pe led-uri de 2w: releul de fabrica e mecanic sau electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 ... am schimbat senzorul TPS.... Spune-mi te rog, cât a costat piesa? Cred că mă paște și pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Intrebare pt.pus semnale pe led-uri de 2w: releul de fabrica e mecanic sau electronic? Ai 2 posibilitati: - daca faci modificarea ca sa arate semnalele mai bine sau sa fii vazut mai bine, vii frumos si completezi cu rezistente ceramice de 6 ohmi si 10W puse in paralel cu semnalele cu LED; - daca faci modificarea ca sa iti consume mai putin curent cand semnalizezi ai iar 2 posibilitati: 1 - nu o face ca nu are sens, investitie degeaba sau 2, iti iei alt releu dedicat pt leduri, de pe louis, parca e cam 10 eur bucata. Nu conteaza principiu de functionare cata vreme face ce vrei tu sa faci, pana la urma toate depind de puterea consumata de becuri. Orice varianta alegi, daca tot te apuci de mesterit, iti recomand sa iti montezi si avarii. Treaba simpla, iti trebuie doar un buton on/off care sa fie si waterproof Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 Ai 2 posibilitati: - daca faci modificarea ca sa arate semnalele mai bine sau sa fii vazut mai bine, vii frumos si completezi cu rezistente ceramice de 6 ohmi si 10W puse in paralel cu semnalele cu LED; - daca faci modificarea ca sa iti consume mai putin curent cand semnalizezi ai iar 2 posibilitati: 1 - nu o face ca nu are sens, investitie degeaba sau 2, iti iei alt releu dedicat pt leduri, de pe louis, parca e cam 10 eur bucata. Nu conteaza principiu de functionare cata vreme face ce vrei tu sa faci, pana la urma toate depind de puterea consumata de becuri. Orice varianta alegi, daca tot te apuci de mesterit, iti recomand sa iti montezi si avarii. Treaba simpla, iti trebuie doar un buton on/off care sa fie si waterproof Mersi fain pt.raspunsul complet. Schimbatul cu semnale pe led (in viitor) este doar pt.ca lumineaza mai bine si pt.a nu mai ramane pe drum fara semnale sau stop. In rest sunt scumpe doar pt.fitze... Si da, ma mai gandeam si la consumul de curent pt. a mai pune niste proiectoare fata. (tot pt. a fi bine vazut in trafic) Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Mai 10, 2011 Share Postat Mai 10, 2011 senzorul TPS, adică throttle position sensor, nu trebuie neapărat schimbat. se poate Âşi curăța. eu am avut aceeaÂşi problemă la xmoto, care are acelaÂşi motor ca gs-ul, Âşi, după multă lectură pe advrider, am curățat throttle-body în totalitate Âşi cu un reset general (scos mufă ecu, aÂşteptat juma de oră, pus mufă, pus contact, învârtit accelerația de trei ori, oprit contact Âşi pornit din nou) problema a dispărut. senzorul ăla vine în capătul clapetei de accelerație Âşi dacă e murdar zăpăceÂşte turația de relanti când e motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.