Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

pt ce model de bmw? pina in 2004 sau dupa.eu am luat de la ploiesti pt modelul 2005 dakar suport si cutie v46 givi,suportul nou si cutia aproape noua.raspund la 0722318215 pretul a fost de 130 e si un prieten pt un bmw din 2001 a dat tot asa 130e cu suport nou si cutie de 46 ltmai noua cutia lui ast daca ai nevoie nr tel .numai bine la toti.

2001.

As prefera una originala bmw - nu vreau sa pun una foarte mare gen givi de 46l

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj :huh: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai.

Mesaj completat

Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai.

Mesaj completat

Imi pare rau pentru repetare,inca invat sa folosesc forumul :huh:((

post-64250-1304421061_thumb.jpg

post-64250-1304421765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj :huh: .

salut nelutu.ce face ala care e defect la tine.

 

Mesaj completat

2001.

As prefera una originala bmw - nu vreau sa pun una foarte mare gen givi de 46l

asa am zis si eu.nu ca e mare.vezi la cineva cum arata ca marime si ai sa o vrei.nu i mare deloc.in cea originala pui o casca si o sticla de 0,5 lt.atit.e naspa rau plus ca se si misca in timpul mersului.givi zici ca e sudata.pa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat la BMW de senzorul de ulei.Nu-mi place varianta lor. Este din trei bucati (adaptor, senzor si inca ceva) si implicit mai scump, asa ca as vrea unul cum este pe motor.Daca a mai pus cineva si de masina si merge bine asteptet sugestii. In Alba nu am gasit unul sa lucreze intre 0.3-0,6 bari si din cauza asta ma uit la mobra ce bine-i sta in garaj :huh: .

Senzor de presiune de ulei? Pai toate de le gasesti la magazinele auto lucreaza la ~0.5 bar. Eu am de ceva VW vechi pe BMWu meu (5-10ron). Merge fara cusur.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scurta tura de recunoastere pe viitoarea A3.

 

Foarte tare!!!

 

In alta ordine de idei, arcurile Touratech pe care le-am luat de la tine merita toti banii. Pentru oras sunt excelente, au rezolvat problema scufundarii furcii pe franare. Meriti o bere.

 

Salutare dragi posesori de BMW 650 GS,de cateva sptamani sunt posesorul unui Dakar din 2000 fara ABS dar cu manere incalzite sa ma consolez achizitionat cu 2600 euro.Fiind prima motocicleta nu pot sa zic prea multe despre ea decat ca sunt multumit de afacere.Ca probleme intampinate,becul de la bezina nu se stinge nici cu plinul facut si consumul pare destul de mare fata de ce am auzit pe aici 4-5l la suta.Banuiesc termostatul pentru ca imediat dupa pornire se si incalzeste radiatorul si ventilatorul nu l-am vazut sa functioneze nici dupa o tura pe platoul Bucegi de 1 Mai.

 

Sa-l stapanesti sanatos!

 

Sonda de nivel din rezervor s-ar putea sa fie defecta.

Verifica daca functioneaza ventilatorul prin alimentare directa de la borne. Daca functioneaza, termocupla este urmatorul suspect.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine stie unde pot echilibra si eu rotile?

 

Sunt destul de confuz cu asta, rotile cu spite se echilibreaza cu plumbi sau direct din spite?

 

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vand BMW-Dakar 2005, fara ABS.

60.000 Km reali sau la alegere.

Manere incalzite.

Kit lant nou.

Ulei si filtru schimbat.

Placute frana noi.

Defecte optice sau nu.

Inalt sau mic.

In orice configuratie doreste clientul.

Pret: 4.000 Euro

Comentati. Pe langa evidentul anunt de vanzare, imi plac la nebunie remarcile romanesti la diversele aspecte pe care le poti spune despre un motor de vanzare :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la un mom dat umbla legenda despre "Rabinu" ca'i place sa se joace la spite

 

Da, si se joaca bine. Eu mi-am centrat spatele la el si am fost foarte multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinamic e in miscare, care se modifica, etc. Deci aia e atunci cand iti pune roata pe o unealta care t-o invarte si iti zicea ea unde si cat sa pui plumb pe ea. Aia chiar simuleaza conditiile de mers pe drum, fata de echilibrarea statica unde axu sta pe 4 rulmenti si iti pune plumbi a.i. unde lasi roata acolo sa stea, sa nu se mai duca intr-o parte sau alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echilibrarea se face cand schimb cauciucurile.

 

Dar Centrarea cand se face?

 

Cum se manifesta o roata dezechilibrata?

Dar una descentrata?

 

Intreb pentru ca sunt incepator si poate nici nu-mi dau seama daca ceva e in neregula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o roata descentrata se simte in primu' rand cu ochiu liber ca nu se invarte rotund :)

se mai simte si cand se invarte sub tine si zici ca mergi prin hopuri

o roata descentrata se poate echilibra mai greu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...