Serban.S Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Da. Atit am dat pe el. E mult? E putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 e mult ) ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 (editat) e mult ) ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI. Editat Iunie 3, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 e mult ) ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi Ma scuzati. Atit m-a dus mintea atunci. Totusi, e bine ca acum stii pretul corect si nu o sa faci ca mine. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI. Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless! Iar asta ti-o spun din experienta proprie. Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"! Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"! Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul! Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu. Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"! Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini. Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice). Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare! Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"! Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate! Numai bine, la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Cu ocazia unei schimbari de cauciuc, am zis sa desfac si eu bratul oscilant fiindca auzisem ca e problema cam complicata cu lubrifierea prin zonele acelea. Desfacerea partii inferioare a suspensiei a mers bine, chiar aveau un pic de lubrifiant rulmentii in ei. Cind am ajuns la axul in jurul caruia oscileaza bratul a fost mai complicat un pic. Piulita a iesit din prima, dar axul nu s-a lasat prea usor, a trebuit un ciocan maricel si forta considerabila aplicata. Intr-un final a iesit, a trebuit sa bat aproape pina cind a iesit definitiv. Cind sa scot bucsele acelea prin care trece axul... odata cu ele a curs destula rugina si bucati din acele din rulmenti. Morala: care nu ati desfacut pina acum partea aceea faceti-o cit de curind, fiindca nu-i a buna. Am si ceva intrebari: 1. cum fac sa schimb rulmentii bratului oscilant? 2. schimb doar acele sau scot camasile cu totul? 3. se pot comanda din alta parte in afara de reprezentanta BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 Ideal e sa inlocuiesti si camasile. Curata foarte bine si pune degetul pe ele, eventual pt zgarieturi, daca nu vrei sa le schimbi. Gasesti si la SKF nu neaparat AB. Ca sa scoti camasile pe scoti incalzind zona si cu o surubelnita f lunga bagata pe partea cealalta o bati afara. Macar stii ca e nou tot si nu mai ai treaba lor. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 (editat) cdarken, asta e problema mare la gs-uri. rulmenți găseÂşti la BADI, în bucureÂşti, costă cam 10 lei bucata Âşi sunt fix ăia de îți trebuie ție. va fi mai dificil să scoți cămăÂşile alea, dar cu grijă Âşi răbdare ai să reuÂşeÂşti. când ajung la garaj îți dau Âşi codul pentru ei. adresa badi: http://www.bad.ro/ Editat Iunie 4, 2011 de monsteristu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 4, 2011 Share Postat Iunie 4, 2011 @Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei @monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta. Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) @Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei @monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta. Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc. Inlocuieste rulmentul cu totul, este mult mai putina bataie de cap si mai sanatos. Uite aici rulmentul de care ai nevoie. Alte informatii utile aici! Bafta! Editat Iunie 5, 2011 de niculae Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Stiu ca s-a discutat de multe ori, dar eu am memoria foarte scurta Care sunt simptomele cand TPS-ul s-a bulit? Mie mi se mai intampla sa mai moara din cand in cand atunci cand coboara din turatie la relanti. Cand ajunge jos, nu mai pastreaza turatia relantiului si moare. Repet, asta se intampla doar cand coboara din turatie. Dupa ce o repornesc, sta bine merci la relanti. Initial am zis ca o fi de la benzina statuta de peste iarna, dar vad ca face in continuare. Ciudat e ca aceasta problema nu se intampla cu regularitate. Pur si simplu se mai intampla din cand in cand. Ce-o fi? il ai bulit. ia unu nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 @niculae: multam, pe faq.f650.com am cautat si eu dar nu-l identificasem. I-am comandat, maine vin, pina joi cred ca e pe roti din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 .... Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc. Uite aici o diagrama cu dimensiunile rulmentilor... Rulmenti.tiff La rulmentii de bascula trebuie umblat macar odata pe an daca nu vrei surprize. Si schimbate macar garniturile alea din capete. Nu costa o avere si fac treaba buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Careva interesat de un Heidenau K60 130/80-17 putin folosit?Pret 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless! Iar asta ti-o spun din experienta proprie. Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"! Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"! Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul! Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu. Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"! Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini. Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice). Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare! Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"! Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate! Numai bine, la toata lumea! stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. nu este nicio suparare! atat eu cat si Serban, ti-am facut o recomandare; tu poti tine cont de ea sau ... o poti ignora! sunt banii tai, faci ce vrei cu ei! daca 160 de euro ti se par mult pentru a-ti proteja picioarele ... e doar decizia ta! pretul este pt. tot ansamblul si atentie, nu contine transportul - 36 euro plus tva mi-au cerut mie saptamana trecuta, pentru comanda pe care am dat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. 160 E stinga + dreapta. Transportul este separat si face cam cit a zis @tau. Daca se string mai multe comenzi e posibil ca pretul la transport sa scada. Nu s-a suparat nimeni pe tine. Doar am incercat sa te sfatuim de bine. Incearca sa pui in balanta acei 160 Euro si eventualele dureri sau daune la moto. PS. Ca un fapt divers, acele protectii m-au ajutat in citeva momente delicate si astfel nu am avut decit de dat cu ceva vopsea pe ele. Editat Iunie 6, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 un semnal spate stanga de unde iau ? a "picat" dracovenia . in parcare , singura cica . cazuta de pe cricul central . dubioasa treaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmodue Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 un semnal spate stanga de unde iau ? a "picat" dracovenia . in parcare , singura cica . cazuta de pe cricul central . dubioasa treaba ... Vezi ca userul Buzoianu avea citeva semnale de vinzare. Cred ca are si noi si second hand. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc. Salut, vezi ca pentru F800/F650GS twin exista topic dedicat - AICI Editat Iunie 7, 2011 de chesterfield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun? Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun? Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Dan Cata te poate lamuri. Daca esti interesat suna-l sa vezi ce zice. Are 0747294113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Am vorbit cu Dan Cata si mi-a spus ca a luat cineva de la el niste ridicatoare universale de pe louis pe care le-a montat pe F650GS, dar ca a facut niste ajustari din cauza ca la GS nu sunt perfect simetrice cele 2 parti ale clemelor. Daca acea persoana citeste post-ul asta, sa dea citeva detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.