cdarken Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 @niculae: multam, pe faq.f650.com am cautat si eu dar nu-l identificasem. I-am comandat, maine vin, pina joi cred ca e pe roti din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 .... Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc. Uite aici o diagrama cu dimensiunile rulmentilor... Rulmenti.tiff La rulmentii de bascula trebuie umblat macar odata pe an daca nu vrei surprize. Si schimbate macar garniturile alea din capete. Nu costa o avere si fac treaba buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Careva interesat de un Heidenau K60 130/80-17 putin folosit?Pret 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless! Iar asta ti-o spun din experienta proprie. Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"! Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"! Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul! Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu. Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"! Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini. Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice). Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare! Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"! Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate! Numai bine, la toata lumea! stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. nu este nicio suparare! atat eu cat si Serban, ti-am facut o recomandare; tu poti tine cont de ea sau ... o poti ignora! sunt banii tai, faci ce vrei cu ei! daca 160 de euro ti se par mult pentru a-ti proteja picioarele ... e doar decizia ta! pretul este pt. tot ansamblul si atentie, nu contine transportul - 36 euro plus tva mi-au cerut mie saptamana trecuta, pentru comanda pe care am dat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 (editat) stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti. 160 E stinga + dreapta. Transportul este separat si face cam cit a zis @tau. Daca se string mai multe comenzi e posibil ca pretul la transport sa scada. Nu s-a suparat nimeni pe tine. Doar am incercat sa te sfatuim de bine. Incearca sa pui in balanta acei 160 Euro si eventualele dureri sau daune la moto. PS. Ca un fapt divers, acele protectii m-au ajutat in citeva momente delicate si astfel nu am avut decit de dat cu ceva vopsea pe ele. Editat Iunie 6, 2011 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 un semnal spate stanga de unde iau ? a "picat" dracovenia . in parcare , singura cica . cazuta de pe cricul central . dubioasa treaba ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmodue Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 un semnal spate stanga de unde iau ? a "picat" dracovenia . in parcare , singura cica . cazuta de pe cricul central . dubioasa treaba ... Vezi ca userul Buzoianu avea citeva semnale de vinzare. Cred ca are si noi si second hand. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chesterfield Postat Iunie 7, 2011 Share Postat Iunie 7, 2011 (editat) Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc. Salut, vezi ca pentru F800/F650GS twin exista topic dedicat - AICI Editat Iunie 7, 2011 de chesterfield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun? Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun? Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Dan Cata te poate lamuri. Daca esti interesat suna-l sa vezi ce zice. Are 0747294113 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Am vorbit cu Dan Cata si mi-a spus ca a luat cineva de la el niste ridicatoare universale de pe louis pe care le-a montat pe F650GS, dar ca a facut niste ajustari din cauza ca la GS nu sunt perfect simetrice cele 2 parti ale clemelor. Daca acea persoana citeste post-ul asta, sa dea citeva detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu. Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung. Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro. salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 salutare. la capitolul filtru de benzina are careva alternative la pretul Bavaria?? sau vreun bricolaj ceva pe acolo, alt filtru, smecherii dastea?? m-a ajuns nevoia si mai bate si falimentul la usa... Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. Si pe mine ma batea gandu sa pun un regulator de 3.5 in locu la ala de 3 bari, dar se pare ca mare diferenta nu e. Consumul nu iti creste fiindca ai senzorul de O2 pe evacuare care iti compenseaza lack'ul de aer si iti aduce amestecul la nivelul normal in conditii de mers constant, dar pe accelerare cica s-ar simti ceva mai mult umphhhhh... Daca e usor de schimbat de ce nu, insa la mine trebuie sa ridic cadru spate in aer si e prea mult de munca pentru cat imi da castig daca pun alt regulator. Poate atunci cand o sa imi schimb ambreiajul... Editat Iunie 10, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Si eu am dat tot 100 Euro pe el. Exista si alternative cu tot cu regulatorul ala de presiune incorporat (sunt pe 3 si 4 bari). O sa-mi pun eu unul saptamana viitoare cu regulator de 4 bari si-l tin in teste. Te anunt cum se comporta mobra (ar trebui sa creasca putin consumul fiindca presiunea pe injector creste cu 0,5 bari). Presiunea suplimentara pe furtune nu o mai iau in calcul pentru ca oricum sunt facute pentru presiuni mai mari. Sa ne auzim de bine. care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios... da-ne ceva link sau poze ...ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Asta e un raspun la un mail pe care il trimisesem pe vremea cand cautam si io o alternativa. Gasisem ceva asemanator, pe la 50 de lire parca, dar nu l-am cumparat pt. ca trebuiau retrasate furtunele de benzina(in special cel de retur) Daca totusi sunt doritori sa economiseasca 150 de lei (200 lei vs 350 cat am dat pe original ), in detrimentul improvitaziilor neindicate...dati un semn Filter King Fuel Pressure Regulator 85mm with Fuel Pressure Gauge & alloy bowl The Filter King fuel pressure regulator has been specially designed to provide a constant, steady flow of fuel under all driving circumstances. The filter king regulator can be used to drop fuel pressure from pump in line with that required by the carburettor/s. This is especially beneficial when vehicle have been modified with aftermarket pump. The Filter King: regulates pulsation of the fuel pump prevents air bubbles reduces the formation of carbon residues improves performance of engine gives regular and constant driving prevents overflowing of carburettor filters with high filter capacity includes mounting bracket includes instructions guage port (optional extra gauge can be added below) 85mm alloy bowl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kex83 Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 care sunt alea, alternative...hai ca sunt curios... da-ne ceva link sau poze ...ceva Pe Mahle - link Pe Swag - link Mai sunt si pe Meyle, Filtron, Knecht etc etc. Sunt cu 3-4 cm mai lungi decat filtrul original bmw, dar marele regulator de presiune (supapa de sens) e acelasi rahat inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iunie 12, 2011 Share Postat Iunie 12, 2011 Cine ma poate lamurii care ani de fabricatei au motoare Rotax si care nu? Motoarele Rotax sunt mai bune decat cele facute de BMW? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Daca ai modelul cu ABS, iti trebuie si un furtun de frana mai lung. Eu mi-am luat inaltatoarele si furtunul de la TT = 100 euro. Fii serios! Fa un efort si ia filtrul original. Ala are si nu stiu ce regulator de presiune in el. Lasa improvizatiile! ast rasp. ti-am trimis si pm.0722318215.sun eu ast beep.pa pa .numai bine la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 (editat) I'll just leave this here... Editat Iunie 13, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 I'll just leave this here... excelent,bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdant Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salut! Duminica in drum spre Baile Tusnad, in localitatea Molnas numai bine ca dupa o curba, vrand sa schmb a 3 a, simt cum se inmoaie acceleratia si aute un grohait si poc se opreste Dakarul. Trag pe dreapta, sotia crezand ca e pauza de ciocolata si cafea, incerc sa il pornesc si nimic. Avem problema. Verific sigurante mai dau la cheie, nimic. Ma caznesc sa il urc pe o ulita cu pietre si noroi (soft) ca sa il pornesc ~impins~. Porneste instant dar se opreste la fel de repede. Opreste un neamt cu carburatie, ma ajuta sa il urc din nou la deal, iar porneste iar se opreste. Neamtul pleaca zicand ca e ceva electric si ca el are carburatie si ca e mai smen si numai ca de peste strada apare Alpar, motociclist si el care incearca sa ma ajute. Nu rezolvam acolo nimic, dar omul stie alti amici, care vin din Sf. Gheorghe si iau motocicleta cu duba. O ducem in garaj o mai luam din aproape in aproape la Jolt. Nici asa nu a vrut. Urechea fina a lui Jolt spune ca parca nu se aude bazaitul pompei de benzina. Nu prea avem ce sa ii facem, Dakarul se urca in alta duba, plateste stapanul si ajungem la Bucuresti. Simptomele spun ca ar fi pompa de benzina. Am dus-o la service si asteptam diagnosticul. Intrebarea ar fi: exista alternativa mai ieftina la pompa de benzina de la Bavaria care costa 1260 ron ? (asta in cazul in care este pompa de vina si va trebui schimbata) PS Trebuie sa le multumesc lui Alpar si lui Jolt (si fratelui sau) pentru ajutorul pe care mi la-au oferit. Sunteti oameni deosebiti si vreau sa stiti ca fara voi totul ar fi fost mult mai greu si costisitor. Mulumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.