Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e mult :))

ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi

BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI.

Editat de brake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mult :))

ajungi sa platesti inca o data motocicleta daca -ti iei toate dracoveniile alea de noi

 

Ma scuzati.

Atit m-a dus mintea atunci.

Totusi, e bine ca acum stii pretul corect si nu o sa faci ca mine.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BINE ZIS TRANDAFIR.F MULT PT UN FIER.NU VREAU NICI DEGEABA , DAR NICI LA PRETUL ASTA.NISTE BORFASI PROFITA DE NOI.

 

 

Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless!

Iar asta ti-o spun din experienta proprie.

 

Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"!

Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"!

 

Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul!

 

Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu.

 

Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"!

 

Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini.

Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice).

 

Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare!

 

Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"!

Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate!

 

Numai bine, la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia unei schimbari de cauciuc, am zis sa desfac si eu bratul oscilant fiindca auzisem ca e problema cam complicata cu lubrifierea prin zonele acelea. Desfacerea partii inferioare a suspensiei a mers bine, chiar aveau un pic de lubrifiant rulmentii in ei.

Cind am ajuns la axul in jurul caruia oscileaza bratul a fost mai complicat un pic. Piulita a iesit din prima, dar axul nu s-a lasat prea usor, a trebuit un ciocan maricel si forta considerabila aplicata. Intr-un final a iesit, a trebuit sa bat aproape pina cind a iesit definitiv. Cind sa scot bucsele acelea prin care trece axul... odata cu ele a curs destula rugina si bucati din acele din rulmenti. Morala: care nu ati desfacut pina acum partea aceea faceti-o cit de curind, fiindca nu-i a buna.

Am si ceva intrebari:

1. cum fac sa schimb rulmentii bratului oscilant?

2. schimb doar acele sau scot camasile cu totul?

3. se pot comanda din alta parte in afara de reprezentanta BMW?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideal e sa inlocuiesti si camasile. Curata foarte bine si pune degetul pe ele, eventual pt zgarieturi, daca nu vrei sa le schimbi. Gasesti si la SKF nu neaparat AB. Ca sa scoti camasile pe scoti incalzind zona si cu o surubelnita f lunga bagata pe partea cealalta o bati afara. Macar stii ca e nou tot si nu mai ai treaba lor. Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cdarken, asta e problema mare la gs-uri. rulmenți găseÂşti la BADI, în bucureÂşti, costă cam 10 lei bucata Âşi sunt fix ăia de îți trebuie ție. va fi mai dificil să scoți cămăÂşile alea, dar cu grijă Âşi răbdare ai să reuÂşeÂşti. când ajung la garaj îți dau Âşi codul pentru ei.

 

adresa badi: http://www.bad.ro/

Editat de monsteristu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei

@monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta.

 

Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Patrick_M: m-am uitat mai bine si se pare ca la astia de la bratul oscilant nu pot sa scot doar acele, au si niste elemente de fixare, spre deosebire de cei de la articulatiile suspensiei

@monsteristu': multam, astept codul, sper ca se poate comanda si prin posta.

 

Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc.

 

 

 

 

Inlocuieste rulmentul cu totul, este mult mai putina bataie de cap si mai sanatos.

Uite aici rulmentul de care ai nevoie.

 

 

Alte informatii utile aici! Bafta!

Editat de niculae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a discutat de multe ori, dar eu am memoria foarte scurta :scratch:

Care sunt simptomele cand TPS-ul s-a bulit?

Mie mi se mai intampla sa mai moara din cand in cand atunci cand coboara din turatie la relanti. Cand ajunge jos, nu mai pastreaza turatia relantiului si moare. Repet, asta se intampla doar cand coboara din turatie. Dupa ce o repornesc, sta bine merci la relanti. Initial am zis ca o fi de la benzina statuta de peste iarna, dar vad ca face in continuare. Ciudat e ca aceasta problema nu se intampla cu regularitate. Pur si simplu se mai intampla din cand in cand. Ce-o fi?

il ai bulit. ia unu nou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....

Ca sa va dati seama cit de corodati erau, a trebuit sa dau un polish la camasile acelea prin care trecea axul ca sa fiu sigur ca vor intra fara probleme cind o sa schimb rulmentii. O sa pun vaselina din abundenta cind voi asambla totul la loc.

 

Uite aici o diagrama cu dimensiunile rulmentilor...

Rulmenti.tiff

 

La rulmentii de bascula trebuie umblat macar odata pe an daca nu vrei surprize. Si schimbate macar garniturile alea din capete. Nu costa o avere si fac treaba buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule - daca imi permiti o parere - acel fier cum il numesti tu, e ... Priceless!

Iar asta ti-o spun din experienta proprie.

 

Imi pare rau sa vad ca foarte multa lume vede / interpreteaza / asimileaza acest accessoriu - intr-un mod total gresit - cu un "fier"!

Eu unul indraznesc sa spun ca este mult mai corect, ca in primul rand sa fie perceput ca ... "LEG GUARD"!

 

Crede-ma, de departe este mult mai bine sa profite niste "borfasi" de tine, decat sa profite ... doctorii - sau mai rau, preotul!

 

Din nefericire multi motociclisti ajung sa aprecieze valoarea si utilitatea acestui accesoriu cam tarziu - sau si mai trist, cand e prea tarziu.

 

Modelul pe care ti l-a recomandat Serban este de departe cel mai indicat pt. GS - celelalte sunt mai mult "engine guard" decat "leg guard"!

 

Eu unul daca as putea, l- as monta din fabrica - asa cum acum vin ABS-ul si airbag-ul pentru soferi la masini.

Tu crezi ca acestea au fost incluse in configuratia de baza a masinilor, doar pentru ca niste borfasi vroiau sa profite de cumparatori? Nu prea! Motivul real - bazat pe statistici - a fost ca prezenta lor ar fi putut evita sau salva anumite situatii (tragice).

 

Din pacate da, asta este: motociclismul este o pasine frumoasa, dar ... cam costisitoare!

 

Si ca sa inchei cu o recomandare: daca vrei sa bagi bagi in motocicleta, incepe intai cu "leg guard-ul"!

Iti doresc sa nu apuci vreodata sa-mi spui ca am avut drepate!

 

Numai bine, la toata lumea!

stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult

si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult

si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti.

 

 

nu este nicio suparare!

atat eu cat si Serban, ti-am facut o recomandare; tu poti tine cont de ea sau ... o poti ignora!

 

sunt banii tai, faci ce vrei cu ei!

daca 160 de euro ti se par mult pentru a-ti proteja picioarele ... e doar decizia ta!

 

pretul este pt. tot ansamblul si atentie, nu contine transportul - 36 euro plus tva mi-au cerut mie saptamana trecuta, pentru comanda pe care am dat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e f util,dar chiar 160 e.macar 100 e stinga -dreapta.sau e 160 amindoua?si asa e mult

si nu tb sa te superi pe mine.mult noroc la toti.

 

160 E stinga + dreapta. Transportul este separat si face cam cit a zis @tau. Daca se string mai multe comenzi e posibil ca pretul la transport sa scada.

Nu s-a suparat nimeni pe tine. Doar am incercat sa te sfatuim de bine. Incearca sa pui in balanta acei 160 Euro si eventualele dureri sau daune la moto.

 

PS. Ca un fapt divers, acele protectii m-au ajutat in citeva momente delicate si astfel nu am avut decit de dat cu ceva vopsea pe ele.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un semnal spate stanga de unde iau ? a "picat" dracovenia . in parcare , singura cica . cazuta de pe cricul central . dubioasa treaba ...

 

Vezi ca userul Buzoianu avea citeva semnale de vinzare. Cred ca are si noi si second hand.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Vreau sa iau un F650GS model 2009 .. de fapt cat mai ieftina.. dar modelul nou bicilindru. Ajutati-ma si pe mine cu niste sfaturi: daca depaseste 20000km mobra, e ok ? Sa-mi pun probleme la km aia ? Are ceva bube din fabricatie modelul nou ? As vrea sa caut in germania ceva, am vazut ca se invarte pretul pe la 5500-6000 in fct si de abs. Multumesc.

 

Salut, vezi ca pentru F800/F650GS twin exista topic dedicat - AICI

Editat de chesterfield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi.

In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun?

 

Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, operatiunea de schimbare a rulmentilor la bratul oscilant s-a terminat. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi.

In viitorul apropiat urmeaza verificarea rulmentilor de la directie. Pentru asta imi trebuie aceasta cheie. Cum fac sa fabric asa ceva? Sau ce inlocuitor as putea sa folosesc sa dea un rezultat bun?

 

Tot legat de directie, as vrea sa-mi pun niste ridicatoare de ghidon. Ce dimensiuni recomandati pentru cineva de 180 cm inaltime? Eu ma gindeam la cel putin 30 mm, poate 35. Parca cineva de pe forum fabricase niste "oase" pentru suspensie. Nu s-ar putea fabrica din acelasi material si ridicatoarele? Ma gindesc ca ar iesi un pic mai ieftine decit cer domnii de la Touratech de exemplu.

Dan Cata te poate lamuri. Daca esti interesat suna-l sa vezi ce zice. Are 0747294113

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vorbit cu Dan Cata si mi-a spus ca a luat cineva de la el niste ridicatoare universale de pe louis pe care le-a montat pe F650GS, dar ca a facut niste ajustari din cauza ca la GS nu sunt perfect simetrice cele 2 parti ale clemelor. Daca acea persoana citeste post-ul asta, sa dea citeva detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...