Angi Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 nu mai merg la ei pt un amarat de surub care la ei costa 15lei/buc si pe piata 2suruburi costa 2lei. de acord, dar spui ca pe piata nu gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iunie 28, 2011 Autor Share Postat Iunie 28, 2011 sincer, eu nu m-as risca sa pun la etrier un surub din hornbach De ce, doar are acelasi indice 8.8 doar ca nu e poleit cu aur. de acord, dar spui ca pe piata nu gasesti... Am gasit pe net doar ca aia vand 100 de buc, eu cautam un loc unde gasesc acest tip de surub. Nu este un surub special doar ca in locatiile unde am cautat nu aveau dimensiunile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 De ce, doar are acelasi indice 8.8 doar ca nu e poleit cu aur. Corect!! Eu nu stiu cum nu gasesti in Buc ca eu in Ar am 3 magazine care se ocupa cu asa ceva...si lasati in pace supermagazinele ca "e" numai firma de ele, niciodata nu gasesti ce vrei. Tre' sa sti unde sa cauti Dc nu te descurci da un semn si iti trimit eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 O firma de unde am luat eu fel si fel de suruburi este ROCAST. Aveau la un moment dat un punct de desfacere pe sos. Chitilei. Cu un telefon la un reprezentatnt sper sa se rezolve. Bafta sa gasesti ce iti trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) De ce, doar are acelasi indice 8.8 doar ca nu e poleit cu aur. Sincer nu ma pricep, era doar o impresie personala Ma gandesc ca daca este situat intr-o zona unde fortele de torsiune sunt foarte mari este facut din vreun aliaj mai special sau tratat in vreun fel. L.E. vezi si topicul asta Editat Iunie 29, 2011 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
inya Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Stiti careva unde are sediu in Ro sw-motech...? As vrea sa iau asta si pe site-ul lor zic ca au dealer in Ro pe care eu nu il gasesc. Sau ce tank-bag imi recomandati(exclus originalul), ca vreau sa il schimb pe al meu. Mersi Incearca la Dilly (dillypoint.ro). Eu prin el mi-am luat crashbars SW-MOTECH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 nu mai merg la ei pt un amarat de surub care la ei costa 15lei/buc si pe piata 2suruburi costa 2lei. Cauta pe net oameni care au/fac suruburi de inox. Eu am cumparat un set intreg, facut special pentru mobrele noastre. Pretul a fost decent si macar stiu ca nu ma mai doare capul pe viitor cu suruburi ruginite si intepenite. De cate ori am inlocuit suruburile originale cu cele marca Hornbach, Praktiker etc, am regretat. Sunt de foarte slaba calitate si ruginesc imediat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Cauta pe net oameni care au/fac suruburi de inox. Eu am cumparat un set intreg, facut special pentru mobrele noastre. Pretul a fost decent si macar stiu ca nu ma mai doare capul pe viitor cu suruburi ruginite si intepenite. De cate ori am inlocuit suruburile originale cu cele marca Hornbach, Praktiker etc, am regretat. Sunt de foarte slaba calitate si ruginesc imediat! Asta pentru ca suruburile din Practiker sunt din otel apoi galvanizate. Atata bine pe raft, dar dupa ce ai pus cheia pe ele, stratu superficial galvanizat se "mananca" si unde pui cheia sa le strangi si la filet. Rezultatu? Se intepenesc in timp pt ca se oxideaza si/sau se rotunjesc unde pui cheia pe ele. Alea d einox is mult mai bune, ca sunt si mai tari si nici nu ruginesc. Eu unul, cand desfac cate un surub expus la apa/noroi/sare/etc, il curat bine cu wd40 si o carpa, curat si locul unde se infileteaza si ii pun vaselina pe threaduri. Stiu ca data viitoare nu mai am surprize cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Broblem! Am incercat de dimineata sa-mi scot mobra la alergatura prin oras si... surpriza, nu a vrut sa porneasca. Am pus contactul, s-au aprins luminile in bord, farul, am actionat contactul general dar nu s-a amorsat pompa (nu stiu daca e cea mai fericita exprimare). Ce-i de facut? Ce sa verific? Nu am apucat s-o bibilesc prea mult, aveam treaba. Ultima data am pornit-o acum doua saptamani, dupa o spalare gentila, am lasat-o sa mearga pana a pornit radiatorul si apoi am oprit-o. Ce sa fie, ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Verifica siguranta apoi releul, apoi contactu de la cric daca depinde de ala, sau de la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 scoate mufa de la pompa de benzina...(mufa neagra parca, albul e de la sonda de benzina)...pune multimetrul in mufa si vezi daca da tensiune....daca da si pompa nu se aude...stii ce ai de facut mai departe din pacate . (eu am patit-o) succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niculae Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 @dan_cata La sigurante si releu m-am gandit si eu, cricul sau ambreiajul nu ai nicio treaba, multam! @nelluu ...mda, sper sa nu fie cazul. Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Simptom de ECU...adica computerul Nu sunt pesimist...sunt doar ''experimentat''din pacate. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 @dan_cata La sigurante si releu m-am gandit si eu, cricul sau ambreiajul nu ai nicio treaba, multam! @nelluu ...mda, sper sa nu fie cazul. Cat a costat? Daca e pompa dusa ai mai multe variante: OEM - vreo 10 mil Orice pompa de caracteristicile celei de pe gs, verifica manualul si ofertele de pe siteuri gen alibaba.com , in 5 zile ai pompa cu 50 de euro acasa Am mai auzit si de varianta cu pompa de Solenza&Logan&orice alta masinuta cu pompa de benzina asemanatoare ca dimensiuni si performante. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 @dan_cata La sigurante si releu m-am gandit si eu, cricul sau ambreiajul nu ai nicio treaba, multam! @nelluu ...mda, sper sa nu fie cazul. Cat a costat? eu de pe alibaba mi-am luat cu 40 dolari, a venit in 5 zile. teoretic poti sa-ti iei orice pompa care arata asemanator la dimensiuni cu 160 LPH; peste 3.5bar . cineva de pe forum isi luase de logan, intreaba-l cum merge.. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 nu mai mergeti pe rezerva foarte mult. de aia se duc pompele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salut, Pentru un F650GS din 2002, pot gasi un sistem ABS, pe care sa il pot monta. A mea nu are asa ceva si asi vrea sa-i pun. Vad ca telescoapele sunt prevazute si au suport de prindere pentru ABS. Oare cat m-ar costa operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salut, Pentru un F650GS din 2002, pot gasi un sistem ABS, pe care sa il pot monta. A mea nu are asa ceva si asi vrea sa-i pun. Vad ca telescoapele sunt prevazute si au suport de prindere pentru ABS. Oare cat m-ar costa operatiunea? cred k mult.si cred k e f greu de montat.al meu are ABS si am vazut multe chesti la sistemul de frinare. tu hotarasti.spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Salut, Pentru un F650GS din 2002, pot gasi un sistem ABS, pe care sa il pot monta. A mea nu are asa ceva si asi vrea sa-i pun. Vad ca telescoapele sunt prevazute si au suport de prindere pentru ABS. Oare cat m-ar costa operatiunea? Operatiunea costa destul de mult, implica multe repere care trebuiesc cumparate/schimbate/modificate. Un circuit ABS functional presupune pe linga un circuit hidraulic si un circuit electric in care este inclus ECU (computerul motocicletei). Dupa ce tragi linie si aduni cam ce ar trebui sa schimbi, cred ca te vei razgindi instant. Mai ieftin cred ca iesi daca o vinzi pe a ta si cumperi alta la fel dar cu ABS din fabrica. Parerea mea. PS. senzorul de la roata spate care pare a fi de ABS este de fapt senzorul vitezometrului (la motocicletele 650 GS fara ABS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Daca reperele pt ABS sunt cumparate de noi..cred ca depasesc 2000 de euro, dar in schimb, poti opta pt varianta second, pe bucati. Adica , rasfoiesti ebay-ul, motorworcks-ul, etc, si ai janse , zic eu, sa iesi in max. 300-400 de euro...si asta e destul de exagerat. Uite de ex, la o scurta scanare, am gasit pompa de ABS (modulul, mai exact ) la 50 de lire plus transport. Bine, el zice ca trimite doar in UK, dar cu un mail, ai toate sansele sa-l ''combini'' La asta se mai adauga maruntisurile: furtune, repartitoare, senzor fata, cabluri electrice (desi astea se poate sa le ai in mare parte pe motocicleta), etc. Cert e ca cel mai scump e modulul. Unii spun ca tre schimbat si ECU. Sincer, eu nu cred, dar asta e doar o parere personala. Bafta in achizitii ! http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-F650-GS-ABS-07-F-650-ABS-PUMP-/320612109477?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4aa5f88ca5 http://www.ebay.co.uk/itm/09-BMW-F650GS-F650-Front-Brake-Line-Distributor-Box-ABS-/230571655188?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35af244014 Asta e distribuitorul Conducta http://www.ebay.co.uk/itm/09-BMW-F650GS-F650-Front-Brake-Line-ABS-Inlet-Outlet-/230571655284?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item35af244074 Etc...apoi iti faci tu calculele, dar eu , repet, cred ca nu ajungi la 300 de euro http://www.motorworks.co.uk/vlive/Shop/Parts.php?T=5&NU=10&M=65&Ct=GA&SbCt=BA_10_65_GA_10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Brake, Serban, Yzulyka, multumesc pentru informatii. Trag concluzia ca e si mai complicat decat credeam si foarte scump. Astept sa mai scada preturile la modelul din 2008 (sper sa o pot lua anul viitor pe la 5.000 euro) in 2 cilindri si probabil asta e solutia cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 ramai la rotaxul ce-l ai! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 raoulserban, de ce imi recomanzi sa raman la modelul intr-un cilindru Vineri si sambata am fost la drive test cu varianta de 800cmc si mi-a placut. Usoara, foarte manevrabila, motor in 2 cilindri fara vibratiile celui intr-un cilindru, mai puternica, .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 in special pentru calitatea motorului, nu pentru altceva! si eu vreau abs, musai 2 cilindrii, injectie, dastea. modelele in 2 cil. sau dupa 2007-2008 cica sunt facute dupa planurile rotax dar in china cu materiale made in china, si am intalnit pe forumuri multe plangeri legate de calitatea lor. nu-mi aduc aminte cine anume le construieste, poate se indura cineva si rasfoieste cateva pag in urma sau ne spune din nou ps: netul meu merge cu 15kbs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Notka Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 Eu nu imi fac prbleme, daca se fac in China de catre BMW. Sunt convins ca se fabrica dupa standardele si nivelul de calitate BMW. Mai degraba ma ingrijoreaza costul intrtinerii si serviceului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.