Dan Cata Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? Sa nu pui mana pe sticla ca se arde! Sa prinzi numa de soclu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Depinde de conditii... Mie singur si mers cu 90-100 km/h imi ia 4; prin oras tot singur imi la 6, dar daca merg mai nervos se mai intampla sa se duca si la 7... Deasemenea, inainte sa schimb bujia cu Iridium Extended Tip, imi consuma cam cu 1-2 l/100km mai mult, adica 5 si jumatate extraurban si vreo 7-8 urban Consumul tau oricum nu mi se pare normal, este cel mai mare de pe spritmonitor http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/626-F_650.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2006&power_s=36&power_e=38&minkm=3000&page=3&activity=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) E cel mai mare ca face media cu perioada de dinaintea schimbarii de bujie. Daca te uiti doar pe Aug-Sept 2011 e MUULT mai rezonabil uite: http://www.spritmonitor.de/en/detail/389307.html?period=on&sdate=30.07.2011&edate=30.09.2011 Editat Septembrie 30, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ceea ce confirma ca un consum mai mare de 5-6 ar putea sa ascunda un defect (in cazul tau bujia, la altii poate soferul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) imi pare rau sa va zic, dar ardeti benzina de pomana.... chiar nu merg mosnegeste cu BMW-ul meu, si consumul se vede (asta cu tot cu faptul ca se inregistreaza cu aprox 5% mai putini km pe odometru fata de km de serviciu) -aceeasi problema a avut si un prieten al meu cu acelasi motor (produs prin feb 2000 parca) si incapatanandu-se sa descopere de unde diferenta de consum, a gasit si solutia.... RESOFTARE !!! ...a copiat softul de pe calculatorul motocicletei mele, acum consuma exact cat a mea. mai precis, diferenta de consum e de 20% intre consumul initial si cel de dupa resoftare. contul lui - http://www.spritmonitor.de/en/detail/362347.html uitati-va de pe 13-07-2010 contul meu - http://www.spritmonitor.de/en/detail/441740.html alte cauze ale consumului crescut ar mai putea fi : senzor temp aer, sonda oxigen, bujia , tobe modificate -in attash e arhiva cu softurile ambelor motociclete, problema e ca nu stiu exact care e softul cu consumul mic din astea 2 (dar cred ca un programator isi va da seama care e versiunea mai noua) soft bmw f650gs.zip Editat Septembrie 30, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 8% niciodata apoox 6 - blana maxima nonstop = autostrada cu gazu la capat. de a plin la plin cu pasager. in rest 4.5 - cam 12,5l - 280km mers vioi - peste 300 la admirat peisaju, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Resoftarea cum ai facut-o? la BMW? Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Resoftarea cum ai facut-o? la BMW? Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul? -resoftarea a facut-o la Casa Auto Iasi, il cunostea personal pe respectivul inginer si a dat doar aprox 150 ron, ...nustiu daca mai face chestia asta omul si la ce pret ... -chestia asta cu pornirea dificila e destul de comuna la modelul acesta de motocicleta , nu cred ca e de la soft, eu am rezolvat aceasta problema prin curatarea corpului injector...mai precis a motorasului acela de reglare a aerului, ....cauta in paginile anterioare de pe acest topic - in privinta pompei de apa ...daca curge ulei pe la gaurica aia....trebuiesc schimbate simeringurile (4 ron)(curge ulei pt ca e uzat simeringul dinspre cutia de viteze), daca e uzat si axul pompei de apa trebuie kit nou de pompa de apa, daca curge pe la capacul motor e vorba de garnitura respectiva (undeva pe la 60-70 ron) Editat Octombrie 1, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Ok, resoftare prin Bucuresti? Edit Pe drum intins mi-a luat 3,7. De ce e dublu consumul de Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ma tenteaza si pe mine un GS d'al vostru, pt oras si ture scurte. am citit destul din topicul asta si am o nelamurire: ghidonul trece peste oglinzile masinilor, sau trebuie inaltat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Peste o parte trece direct, sau usor aplecat. Cateodata mie chiar imi place sa fie la nivelul unor oglinzi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ghidonul trece peste oglinzile masinilor, sau trebuie inaltat? dakarul meu trece peste oglinzi dupa ce am inaltat ghidonul cu 35mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Am alta nedumerire am cam chinuit motoru in primii km facuti pe el iar de la ultima alimentare (cu aproape 10l) am mers vreo 130km. Ce plm, consum de aproape 10% in oras? Eu am luat moto din Germania cu 3.000 km si pana in 5.000 km am avut consum foarte mare. Cred ca pana s-a reglat. Acum consuma ca un scuter, dragul de el... Intrebare: ce fel de bec trebuie la turometru/kilometraj? Mi s-au ars cateva dintre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Al meu s-a plimbat prin RO vreo 3000 deci ar trebui sa fie ok. Ceva sugestii la o (semi)endureala care sa nu-mi ia mai mult de cateva ore? Am chef sa ies din Buc azi dar nu stiu unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Al meu s-a plimbat prin RO vreo 3000 deci ar trebui sa fie ok. Ceva sugestii la o (semi)endureala care sa nu-mi ia mai mult de cateva ore? Am chef sa ies din Buc azi dar nu stiu unde cu ceva intarziere - deci s-ar putea sa nu te mai ajute insa pe malul argesului poti sa faci ceva soft off-road dupa cornetu pana in baraj pe stanga o iei pe la liziera padurii (pe acolo merg eu de obicei cand am chef de ceva soft) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Pana la urma m-am dus pan la Giurgiu, am fumat o tigara pe mal si m-am intors inapoi dar e bun de stiut.. Pe drum am tras niste sperieturi ca-mi fuge spatele ca dracu (in special pe Oltenitei), am niste Twinduro.. cred ca trebuie sa le schimb pana nu mor :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Eu am luat moto din Germania cu 3.000 km si pana in 5.000 km am avut consum foarte mare. Cred ca pana s-a reglat. Acum consuma ca un scuter, dragul de el... Intrebare: ce fel de bec trebuie la turometru/kilometraj? Mi s-au ars cateva dintre ele... k cel de acolo nu gasesti.este putin mai mare la soclu,dar poti pune unele mai mici care le gasesti peste totdar tb sa scoti cu un spitz lamelele din cauciucul ala care este pe post de fasung [soclu]si vor merge f bn.daca nu reusesti mai ma intrebi .pa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Octombrie 3, 2011 Share Postat Octombrie 3, 2011 Pana la urma m-am dus pan la Giurgiu, am fumat o tigara pe mal si m-am intors inapoi dar e bun de stiut.. Pe drum am tras niste sperieturi ca-mi fuge spatele ca dracu (in special pe Oltenitei), am niste Twinduro.. cred ca trebuie sa le schimb pana nu mor :| daca stiam te insoteam pana la giurgiu eu ma mai duc seara dupa serv uneori in lipsa de altceva mai bun de facut . putin mai lung dar la fel de placut drum e pana la calarasi ( nu pe autostrada ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 In sfarsit si noul Dakar! - http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/bmw-g650-gs-sertao-revealed/19170.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Sa-mi fuck palme. Trebuie sa-mi cumpar pusculita <3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 De ce or fi schimbat ei numele ... Puteau sa lase naibii denumirile clasice si sa ii zica F650GS DAKAR mk.3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 sertão = cowboy/explorer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 sertão = cowboy/explorer o fi pt america .la cowboy la vacutze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 ca veni vorba de noua denumire: Named for a dry backlands region of northeastern Brazil, ... http://blog.motorcycle.com/2011/10/03/manufacturers/bmw/2012-bmw-g650gs-sertao-announced/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Octombrie 4, 2011 Share Postat Octombrie 4, 2011 Am facut pana la roata fata si nu stiu ce camera imi trebuie,problema este ca nici o vulcanizare unde sa rezolv pana nu este in zona,deci trebuie sa vin in Bucuresti cu ea in portbagaj.Va rog sa-mi spuneti de unde sa cumpar o camera si unde sa o schimb.Moto este un Dakar cu roata pe 21.Pana am facut-o intr-o curba la vro 70-80km/h si era sa ma trantesc rau cu ea la ce smucea ghidonul.Am fost la o vulcanizare in zona dar au spus ca nu se baga din cauza riscului de deteriorare a jantei si au observat ca este rupta camera doarece bagau presiune si o pierdea instantaneu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.