CozonacRutier Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Da stiu, a fost greseala mea ca n-am stiut cum sa-l completez si nici nu m-am uitat atent la ce a completat el. Mi-am luat stop nou (aveam nevoie doar de sticla dar na, nu se vinde pe bucati) sa nu umblu fara si o sa-l repar pe ala vechi ca l-am strans pe tot de pe jos asa ca daca cineva ramane in pana si vrea un geam sa-mi dati de stire. Am alta nedumerire am cam chinuit motoru in primii km facuti pe el iar de la ultima alimentare (cu aproape 10l) am mers vreo 130km. Ce plm, consum de aproape 10% in oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ultima alimentare a fost plin? Cei 130km sunt pe km total sau partial? Pana la o anumita versiune de software, la fiecare pornire la rece, km total se da inapoi cu 2km. (Eu in oras am o diferenta de aprox. 10% intre parcurs pe total si partial, facand drumuri de 18km). S-au vazut consumuri intre 3 si 7% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) A completat ala amiabilu prost, eu n-am stiut la ce sa ma uit si uite asa imi platesc singur bubele. [/ Editat Septembrie 30, 2011 de brake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Ultima alimentare a fost plin? Cei 130km sunt pe km total sau partial? Pana la o anumita versiune de software, la fiecare pornire la rece, km total se da inapoi cu 2km. (Eu in oras am o diferenta de aprox. 10% intre parcurs pe total si partial, facand drumuri de 18km). S-au vazut consumuri intre 3 si 7% Asta fost consumul intre 2 aprinderi de beculet, pe trip, n-am facut plinul, doar am pus vreo 10litri cu care, conform mobrei, am facut 130 si un pic de km, doar in Bucuresti, dus-intors acasa serviciu. LE: Aseara, dupa ce mi s-a oprit mobra la semafor, mi s-a resetat trip-ul.. nu stiu de ce... Editat Septembrie 30, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 130 de km cu 10 litri inseamna 7,7 l/100km, ceea ce s-a mai vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 LE: Aseara, dupa ce mi s-a oprit mobra la semafor, mi s-a resetat trip-ul.. nu stiu de ce... Strange bornele la baterie Asta fost consumul intre 2 aprinderi de beculet, pe trip, n-am facut plinul, doar am pus vreo 10litri cu care, conform mobrei, am facut 130 si un pic de km, doar in Bucuresti, dus-intors acasa serviciu. mie mi-a luat si 8 cateodata vezi aici http://www.spritmonitor.de/en/detail/302057.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 mergi pe o roata , am auzit ca in felul asta reduci consumul de carburant la jumatate lasand gluma la o parte , 7 % nu e ceva iesit din comun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 De asemeni, lasand gluma la o parte, nu prea e normal sa consume mai mult de 5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Depinde de conditii... Mie singur si mers cu 90-100 km/h imi ia 4; prin oras tot singur imi la 6, dar daca merg mai nervos se mai intampla sa se duca si la 7... Deasemenea, inainte sa schimb bujia cu Iridium Extended Tip, imi consuma cam cu 1-2 l/100km mai mult, adica 5 si jumatate extraurban si vreo 7-8 urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? Editat Septembrie 30, 2011 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? ai bec h4 la orice benzinarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? Sa nu pui mana pe sticla ca se arde! Sa prinzi numa de soclu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Depinde de conditii... Mie singur si mers cu 90-100 km/h imi ia 4; prin oras tot singur imi la 6, dar daca merg mai nervos se mai intampla sa se duca si la 7... Deasemenea, inainte sa schimb bujia cu Iridium Extended Tip, imi consuma cam cu 1-2 l/100km mai mult, adica 5 si jumatate extraurban si vreo 7-8 urban Consumul tau oricum nu mi se pare normal, este cel mai mare de pe spritmonitor http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/626-F_650.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2006&power_s=36&power_e=38&minkm=3000&page=3&activity=30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) E cel mai mare ca face media cu perioada de dinaintea schimbarii de bujie. Daca te uiti doar pe Aug-Sept 2011 e MUULT mai rezonabil uite: http://www.spritmonitor.de/en/detail/389307.html?period=on&sdate=30.07.2011&edate=30.09.2011 Editat Septembrie 30, 2011 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Ceea ce confirma ca un consum mai mare de 5-6 ar putea sa ascunda un defect (in cazul tau bujia, la altii poate soferul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) imi pare rau sa va zic, dar ardeti benzina de pomana.... chiar nu merg mosnegeste cu BMW-ul meu, si consumul se vede (asta cu tot cu faptul ca se inregistreaza cu aprox 5% mai putini km pe odometru fata de km de serviciu) -aceeasi problema a avut si un prieten al meu cu acelasi motor (produs prin feb 2000 parca) si incapatanandu-se sa descopere de unde diferenta de consum, a gasit si solutia.... RESOFTARE !!! ...a copiat softul de pe calculatorul motocicletei mele, acum consuma exact cat a mea. mai precis, diferenta de consum e de 20% intre consumul initial si cel de dupa resoftare. contul lui - http://www.spritmonitor.de/en/detail/362347.html uitati-va de pe 13-07-2010 contul meu - http://www.spritmonitor.de/en/detail/441740.html alte cauze ale consumului crescut ar mai putea fi : senzor temp aer, sonda oxigen, bujia , tobe modificate -in attash e arhiva cu softurile ambelor motociclete, problema e ca nu stiu exact care e softul cu consumul mic din astea 2 (dar cred ca un programator isi va da seama care e versiunea mai noua) soft bmw f650gs.zip Editat Septembrie 30, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 8% niciodata apoox 6 - blana maxima nonstop = autostrada cu gazu la capat. de a plin la plin cu pasager. in rest 4.5 - cam 12,5l - 280km mers vioi - peste 300 la admirat peisaju, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Resoftarea cum ai facut-o? la BMW? Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) Resoftarea cum ai facut-o? la BMW? Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul? -resoftarea a facut-o la Casa Auto Iasi, il cunostea personal pe respectivul inginer si a dat doar aprox 150 ron, ...nustiu daca mai face chestia asta omul si la ce pret ... -chestia asta cu pornirea dificila e destul de comuna la modelul acesta de motocicleta , nu cred ca e de la soft, eu am rezolvat aceasta problema prin curatarea corpului injector...mai precis a motorasului acela de reglare a aerului, ....cauta in paginile anterioare de pe acest topic - in privinta pompei de apa ...daca curge ulei pe la gaurica aia....trebuiesc schimbate simeringurile (4 ron)(curge ulei pt ca e uzat simeringul dinspre cutia de viteze), daca e uzat si axul pompei de apa trebuie kit nou de pompa de apa, daca curge pe la capacul motor e vorba de garnitura respectiva (undeva pe la 60-70 ron) Editat Octombrie 1, 2011 de nelluu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Ok, resoftare prin Bucuresti? Edit Pe drum intins mi-a luat 3,7. De ce e dublu consumul de Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinFB Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ma tenteaza si pe mine un GS d'al vostru, pt oras si ture scurte. am citit destul din topicul asta si am o nelamurire: ghidonul trece peste oglinzile masinilor, sau trebuie inaltat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Peste o parte trece direct, sau usor aplecat. Cateodata mie chiar imi place sa fie la nivelul unor oglinzi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 ghidonul trece peste oglinzile masinilor, sau trebuie inaltat? dakarul meu trece peste oglinzi dupa ce am inaltat ghidonul cu 35mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Am alta nedumerire am cam chinuit motoru in primii km facuti pe el iar de la ultima alimentare (cu aproape 10l) am mers vreo 130km. Ce plm, consum de aproape 10% in oras? Eu am luat moto din Germania cu 3.000 km si pana in 5.000 km am avut consum foarte mare. Cred ca pana s-a reglat. Acum consuma ca un scuter, dragul de el... Intrebare: ce fel de bec trebuie la turometru/kilometraj? Mi s-au ars cateva dintre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Al meu s-a plimbat prin RO vreo 3000 deci ar trebui sa fie ok. Ceva sugestii la o (semi)endureala care sa nu-mi ia mai mult de cateva ore? Am chef sa ies din Buc azi dar nu stiu unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.