Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Da stiu, a fost greseala mea ca n-am stiut cum sa-l completez si nici nu m-am uitat atent la ce a completat el.

 

Mi-am luat stop nou (aveam nevoie doar de sticla dar na, nu se vinde pe bucati) sa nu umblu fara si o sa-l repar pe ala vechi ca l-am strans pe tot de pe jos asa ca daca cineva ramane in pana si vrea un geam sa-mi dati de stire.

 

Am alta nedumerire :D am cam chinuit motoru in primii km facuti pe el iar de la ultima alimentare (cu aproape 10l) am mers vreo 130km. Ce plm, consum de aproape 10% in oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ultima alimentare a fost plin?

Cei 130km sunt pe km total sau partial? Pana la o anumita versiune de software, la fiecare pornire la rece, km total se da inapoi cu 2km. (Eu in oras am o diferenta de aprox. 10% intre parcurs pe total si partial, facand drumuri de 18km).

S-au vazut consumuri intre 3 si 7%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima alimentare a fost plin?

Cei 130km sunt pe km total sau partial? Pana la o anumita versiune de software, la fiecare pornire la rece, km total se da inapoi cu 2km. (Eu in oras am o diferenta de aprox. 10% intre parcurs pe total si partial, facand drumuri de 18km).

S-au vazut consumuri intre 3 si 7%

 

Asta fost consumul intre 2 aprinderi de beculet, pe trip, :) n-am facut plinul, doar am pus vreo 10litri cu care, conform mobrei, am facut 130 si un pic de km, doar in Bucuresti, dus-intors acasa serviciu.

 

LE: Aseara, dupa ce mi s-a oprit mobra la semafor, mi s-a resetat trip-ul.. nu stiu de ce...

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

LE: Aseara, dupa ce mi s-a oprit mobra la semafor, mi s-a resetat trip-ul.. nu stiu de ce...

 

Strange bornele la baterie

 

Asta fost consumul intre 2 aprinderi de beculet, pe trip, :) n-am facut plinul, doar am pus vreo 10litri cu care, conform mobrei, am facut 130 si un pic de km, doar in Bucuresti, dus-intors acasa serviciu.

 

mie mi-a luat si 8 cateodata

 

vezi aici http://www.spritmonitor.de/en/detail/302057.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de conditii...

Mie singur si mers cu 90-100 km/h imi ia 4; prin oras tot singur imi la 6, dar daca merg mai nervos se mai intampla sa se duca si la 7...

 

Deasemenea, inainte sa schimb bujia cu Iridium Extended Tip, imi consuma cam cu 1-2 l/100km mai mult, adica 5 si jumatate extraurban si vreo 7-8 urban

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact :) Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine :P

 

LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? :D

ai bec h4 la orice benzinarie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-i fac azi plinul sa-i vad consumul exact :) Nu se pune vorba de greutate la mine, e mai grea bateria ei decat mine :P

 

LE: Mi s-a ars faza scurta. Unde gasesc bec? :D

Sa nu pui mana pe sticla ca se arde! Sa prinzi numa de soclu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de conditii...

Mie singur si mers cu 90-100 km/h imi ia 4; prin oras tot singur imi la 6, dar daca merg mai nervos se mai intampla sa se duca si la 7...

 

Deasemenea, inainte sa schimb bujia cu Iridium Extended Tip, imi consuma cam cu 1-2 l/100km mai mult, adica 5 si jumatate extraurban si vreo 7-8 urban

Consumul tau oricum nu mi se pare normal, este cel mai mare de pe spritmonitor :)

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/626-F_650.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2006&power_s=36&power_e=38&minkm=3000&page=3&activity=30

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cel mai mare ca face media cu perioada de dinaintea schimbarii de bujie. Daca te uiti doar pe Aug-Sept 2011 e MUULT mai rezonabil :)

uite: http://www.spritmonitor.de/en/detail/389307.html?period=on&sdate=30.07.2011&edate=30.09.2011

Editat de smar2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau sa va zic, dar ardeti benzina de pomana.... chiar nu merg mosnegeste cu BMW-ul meu, si consumul se vede (asta cu tot cu faptul ca se inregistreaza cu aprox 5% mai putini km pe odometru fata de km de serviciu)

-aceeasi problema a avut si un prieten al meu cu acelasi motor (produs prin feb 2000 parca) si incapatanandu-se sa descopere de unde diferenta de consum, a gasit si solutia.... RESOFTARE !!! ...a copiat softul de pe calculatorul motocicletei mele, acum consuma exact cat a mea. mai precis, diferenta de consum e de 20% intre consumul initial si cel de dupa resoftare.

 

contul lui - http://www.spritmonitor.de/en/detail/362347.html uitati-va de pe 13-07-2010

contul meu - http://www.spritmonitor.de/en/detail/441740.html

 

alte cauze ale consumului crescut ar mai putea fi : senzor temp aer, sonda oxigen, bujia , tobe modificate

 

-in attash e arhiva cu softurile ambelor motociclete, problema e ca nu stiu exact care e softul cu consumul mic din astea 2 (dar cred ca un programator isi va da seama care e versiunea mai noua)

soft bmw f650gs.zip

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resoftarea cum ai facut-o? la BMW?

 

Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html

 

Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Resoftarea cum ai facut-o? la BMW?

 

Eu am o problema. De cand au scazut temperaturile, dimineata nu vrea nicicum sa porneasca la prima cheie, si atunci cand porneste nu sta la relanti.... asa ca in fiecare dimineata dau la automat de cel putin 4-5 ori. Se rezolva cu o resoftare? Am incercat si cu resetarea aia despre care se scria aici.. nimic. Consumul nu mi se pare exagerat, dar fiind incepator .. nu pot sa zic ca o trag de gaz foarte tare.. pana in 4000rpm http://www.spritmonitor.de/en/detail/474541.html

 

Inca o problema. La capacul de pompa de apa, pierde putin ulei... si mereu se imbiba de praf. Asa a fost de cand am luat-o si nu i-am dat mare importanta, crezand ca n-a fost spalata demult pe acolo. Dar spaland-o am observat ca se umple relativ repede de ulei la loc.. in doua trei zile. Si culmea uitandu-ma mai bine prin gaurica aia prin care picura lichidul de racire, iese tot ulei, si acolo dedesupt sta mereu o opicatura mica. Nu cade pe toba, ca ar afuma si ar mirosi. Ce e de facut? trebuie schimbata garnitura? O fi dusa si pompa? De ce iese ulei si nu antigel prin orificiu? Sa schimb numai garnitura sau tot kit-ul?

-resoftarea a facut-o la Casa Auto Iasi, il cunostea personal pe respectivul inginer si a dat doar aprox 150 ron, ...nustiu daca mai face chestia asta omul si la ce pret ...

-chestia asta cu pornirea dificila e destul de comuna la modelul acesta de motocicleta , nu cred ca e de la soft, eu am rezolvat aceasta problema prin curatarea corpului injector...mai precis a motorasului acela de reglare a aerului, ....cauta in paginile anterioare de pe acest topic

- in privinta pompei de apa ...daca curge ulei pe la gaurica aia....trebuiesc schimbate simeringurile (4 ron)(curge ulei pt ca e uzat simeringul dinspre cutia de viteze), daca e uzat si axul pompei de apa trebuie kit nou de pompa de apa, daca curge pe la capacul motor e vorba de garnitura respectiva (undeva pe la 60-70 ron)

Editat de nelluu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am alta nedumerire :D am cam chinuit motoru in primii km facuti pe el iar de la ultima alimentare (cu aproape 10l) am mers vreo 130km. Ce plm, consum de aproape 10% in oras?

Eu am luat moto din Germania cu 3.000 km si pana in 5.000 km am avut consum foarte mare. Cred ca pana s-a reglat. Acum consuma ca un scuter, dragul de el... :)

Intrebare: ce fel de bec trebuie la turometru/kilometraj? Mi s-au ars cateva dintre ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...