CozonacRutier Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Da-mi codul piesei, daca mai ai rabdare o sa fac eu comanda zilele astea pentru mine si arunc si piesa ta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Da-mi codul piesei, daca mai ai rabdare o sa fac eu comanda zilele astea pentru mine si arunc si piesa ta acolo. Ai idee care ar fi piesa care vine in dreptul sprijinului de picior si are rolul de a atenua din oscilatiile lantului, practic este un tub de cauciuc care la mine s-a rupt. Piesa nr 15 sau 17? daca este 15 si costa vreo 6$ cum zice aici as vrea sa ma ajuti te rog, cu confirmare inaite. Merci http://www.realoem.com/bmw/diagrams/l/c/276.png Editat Ianuarie 19, 2012 de zemil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 (editat) Piesa 15 e roll pin, pe care sta lantul. Aia s-a rupt si la mine (lant neuns, frig, s-a dezintegrat). Editat Ianuarie 19, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Discordless codul este 51167672399. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz XL Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salut, Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 19, 2012 Share Postat Ianuarie 19, 2012 Salut, Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur. Daca nu mai incalzesc amandoua manerele, este posibil sa ai o siguranta arsa. Verifica sigurantele si apoi verifica fiecare miner in parte cu aparatul de masura pentru continuitatea rezistentei fiecaruia. Cauciucurile de pe minere se pot schimba separat cu Ariete "BMW replica". Oricum minerele originale BMW sunt scumpe si nu se vind decit impreuna rezistenta + cauciuc. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? Nu-i neaparat sa-ti iei "kit"-ul complet... Garniturile de cupru se pot refolosi daca nu-s duse complet, la fel si o-ring-ul capacului de la filtru. Dar daca vrei/trebuie sa le schimbi, nu te panica. Nici macar la Bavaria nu costa decat cativa lei... Daca ai noroc, le au chiar pe stoc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 (editat) Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend. Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri: "Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)" Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet? o-ring 11417654013 -7 lei/buc/oe o-ring 11432345827 -8 lei/oe REPAIR SET INSPECTION 11117658311 - 53 lei/oe OIL FILTER INSERT 11412343118 -44 lei/oe Gasket ring 11112343010 -4 lei/oe Gasket ring 11417652949 - 5 lei/oe Gasket ring11142343240 - 4 lei/oe Nu cred ca iti trebuiesc toate, le-am luat din lista mea de cumparaturi. Preturile sunt valabile cel putin luna asta. Editat Ianuarie 20, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Ianuarie 20, 2012 Share Postat Ianuarie 20, 2012 e si a comandat cineva ceva de pe realoem.ro? ca as vrea si eu doar ca anul trecut cineva a vrut sa comande si au zis ca nu aduc piese de motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Ianuarie 21, 2012 Share Postat Ianuarie 21, 2012 Inca nu am comandat, luni fac comanda. Piesele de mai sus au fost cerute de la ei pentru ca nu erau siguri de pret (insa erau siguri ca sunt de motor daca le cauti dupa cod si exista pe site). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Imi poate spune cineva unde scrie in manualul de service despre cum se desface furca si se schimba uleiul si semeringurile? Am rasfoit az noapte si n-am gasit nimic. Ori eram prea obosit, ori nu e scris, desi mi se pare ciudat, sunt descrise acolo lcruri mai putin importante. Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat! EDIT : Am gasit aici pe forum explicatiile, mai usor decat in manual , desi sunt ceva mai multe pagini. La pag. 276 - Schimbarea semeringurilor de furca si al uleiului by THC. - multumesc! Cateva cuvinte despre rulmentii de la jug, daca umblu pe acolo, pot sa stric ceva? Editat Ianuarie 23, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Imi poate spune cineva unde scrie in manualul de service despre cum se desface furca si se schimba uleiul si semeringurile? Am rasfoit az noapte si n-am gasit nimic. Ori eram prea obosit, ori nu e scris, desi mi se pare ciudat, sunt descrise acolo lcruri mai putin importante. Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat! tocmai ce am vazut ca ai gasit Daca mai ai nevoie de detalii te ajut cu cea mai mare placere Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat! Din cate tin minte trebuie oaresce scula de desfacut piulita de la triple tree.. nu stiu daca si-a cumparat-o cineca ca era vreo 80 Euro la BMW sau poate si-a facut-o cineva artizanat - poricum fara scula aia nu prea poti sa desfaci uite si un link de la f650.com http://faq.f650.com/GSFAQs/GSSteeringHeadBearingReplacementFAQ.htm Editat Ianuarie 23, 2012 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 Da, multumesc, gasisem, Dar mai greu cu editarea mesajului, pana m-am prins de ce nu pot sa EDITez ultimul mesaj. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Ianuarie 23, 2012 Share Postat Ianuarie 23, 2012 E bine sa nu umbli acolo fara cheia aia speciala. Poti desface si fara ea, dar va fi imposibil sa o strangi la loc respectand forta indicata in manual. In multe locuri nu-i bai daca strangi "la mana" dar aici este destul de important.... In rest, eu zic ca poti desface linistit. Nu risti sa strici nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Am dat jos telescoapele, si am desfacut unul din ele (urmeaza si celalt dar il pastrez de model, in cazul in care nu mai stiu sa pun la loc ). Pana aici operatia a fost reusita zic eu, dar am lasat totu desfacut, pentru ca nu e nici o graba. Uleiul care l-am scos, ce sa zic, mirosea ciudat, si avea o culoare spre gri, destul de tulbure... Am gasit si ceva mizerie adunata acolo jos... nu stiu daca a fost vreodata servisata, de cand e ea. Intrebarea mea, e care din toate inelusele si inelele de acolo care se inlocuiesc? 1: http://www.realoem.c...554&hg=31&fg=10 2: http://www.realoem.c...540&hg=31&fg=10 Segmentul de jos cel din cupru, (13 sliding sleeve) avea pe langa el destul de multa mizerie , jumatate din suprafata lui fiind la culoarea cuprului, si jumatate avand aspectul patinat, uzat, spre negru. Acest segment se schimba? pot sa imi dau seama daca este uzat, sau asa trebuie sa arate? Am inceput sa demontez si la jug, dar cand am ajuns la scula cu pricina, m-am oprit. Editat Ianuarie 24, 2012 de ssminkly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Iese ulei pe sus? Ca daca nu iese, nu ai de ce sa schimbi ceva pe acolo. La mine cand treaba a fost nasoala de-mi curgea ulei pana pe etrier, am schimbat piesa 6 (garnitura care apara de praf) si piesa 4 (simeringul in sine). Dar repet, curgea ulei ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Am dat jos telescoapele, si am desfacut unul din ele (urmeaza si celalt dar il pastrez de model, in cazul in care nu mai stiu sa pun la loc ). Pana aici operatia a fost reusita zic eu, dar am lasat totu desfacut, pentru ca nu e nici o graba. Uleiul care l-am scos, ce sa zic, mirosea ciudat, si avea o culoare spre gri, destul de tulbure... Am gasit si ceva mizerie adunata acolo jos... nu stiu daca a fost vreodata servisata, de cand e ea. Intrebarea mea, e care din toate inelusele si inelele de acolo care se inlocuiesc? 1: http://www.realoem.c...554&hg=31&fg=10 2: http://www.realoem.c...540&hg=31&fg=10 Segmentul de jos cel din cupru, (13 sliding sleeve) avea pe langa el destul de multa mizerie , jumatate din suprafata lui fiind la culoarea cuprului, si jumatate avand aspectul patinat, uzat, spre negru. Acest segment se schimba? pot sa imi dau seama daca este uzat, sau asa trebuie sa arate? Am inceput sa demontez si la jug, dar cand am ajuns la scula cu pricina, m-am oprit. Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Editat Ianuarie 24, 2012 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic... Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri). Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa". Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic... Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri). Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa". Pareri? vezi ca primii nu trimit in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia? practic vorbind, da..asa iti dai seama teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi. Editat Ianuarie 24, 2012 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 practic vorbind, da..asa iti dai seama teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual Salut, Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta. Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata. Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca. La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza, iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 eu il am pe asta si serban.s are unul putin mai mare . merita toti banii . comanda-l pe cel potrivit pentru inaltimea ta . eu am 1.90 si l-am luat pe cel mic, dar cred ca cel mare mi-ar fi fost mai bun. oricum si cu asta am simtit o schimbare foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.