tiyuta Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Iese ulei pe sus? Ca daca nu iese, nu ai de ce sa schimbi ceva pe acolo. La mine cand treaba a fost nasoala de-mi curgea ulei pana pe etrier, am schimbat piesa 6 (garnitura care apara de praf) si piesa 4 (simeringul in sine). Dar repet, curgea ulei ca la balamuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Am dat jos telescoapele, si am desfacut unul din ele (urmeaza si celalt dar il pastrez de model, in cazul in care nu mai stiu sa pun la loc ). Pana aici operatia a fost reusita zic eu, dar am lasat totu desfacut, pentru ca nu e nici o graba. Uleiul care l-am scos, ce sa zic, mirosea ciudat, si avea o culoare spre gri, destul de tulbure... Am gasit si ceva mizerie adunata acolo jos... nu stiu daca a fost vreodata servisata, de cand e ea. Intrebarea mea, e care din toate inelusele si inelele de acolo care se inlocuiesc? 1: http://www.realoem.c...554&hg=31&fg=10 2: http://www.realoem.c...540&hg=31&fg=10 Segmentul de jos cel din cupru, (13 sliding sleeve) avea pe langa el destul de multa mizerie , jumatate din suprafata lui fiind la culoarea cuprului, si jumatate avand aspectul patinat, uzat, spre negru. Acest segment se schimba? pot sa imi dau seama daca este uzat, sau asa trebuie sa arate? Am inceput sa demontez si la jug, dar cand am ajuns la scula cu pricina, m-am oprit. Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Editat Ianuarie 24, 2012 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic... Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri). Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa". Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic... Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri). Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa". Pareri? vezi ca primii nu trimit in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe) Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia? practic vorbind, da..asa iti dai seama teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 (editat) Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi. Editat Ianuarie 24, 2012 de textoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 practic vorbind, da..asa iti dai seama teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual Salut, Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta. Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata. Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca. La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza, iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 eu il am pe asta si serban.s are unul putin mai mare . merita toti banii . comanda-l pe cel potrivit pentru inaltimea ta . eu am 1.90 si l-am luat pe cel mic, dar cred ca cel mare mi-ar fi fost mai bun. oricum si cu asta am simtit o schimbare foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THC Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Salut, Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta. Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata. Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca. La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza, iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului. Parerea mea! piesa respectiva are rolul de a tine piesa cromata in ansamblul furcii in cazuri de rebound maxim cu timpul daca se toceste (in general de la uz offroad) poatesa se blocheze in saiba sau in cazuri extreme sa iasa mai jos gasesti inca o poza care sper sa fie mai edificatoare Nu sunt mecanic, vorbesc din citite de pe net si ce research am facut eu cand m-am apucat sa umblu prin furca..... Se prea poate sa gresesc... Editat Ianuarie 25, 2012 de THC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 (editat) Ok, tu stii mai bine! Nu ma mai bag. Editat Ianuarie 25, 2012 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 eu de ex nici nu am reusit sa desfac telescopul complect,adica sa scot tija aceea cromata. am incalzit am tras ,batut pana la urma m-am lasat pagubas sa nu stric ceva ,am schimbat toate semeringurile si uleiul si gata. vreau sa va intreb daca este vreo problema ca nu am reusit sa il dezmembrez in doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 eu il am pe asta si serban.s are unul putin mai mare . merita toti banii . comanda-l pe cel potrivit pentru inaltimea ta . eu am 1.90 si l-am luat pe cel mic, dar cred ca cel mare mi-ar fi fost mai bun. oricum si cu asta am simtit o schimbare foarte mare Merge la ghidonul cu protectii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat Ianuarie 25, 2012 Share Postat Ianuarie 25, 2012 Merge la ghidonul cu protectii? cu protectiile din fabrica da , nu stiu cu altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi. Eu am montat un parbriz de la wunderlich.de. Este cel mai inalt care se putea monta pe varianta cu handguard-uri. Este o imbunatatire a confortului fara discutie. Merita? Dupa mine, DA. Singurul minus pe care l-am vazut la un moment dat, pe autostrada, este faptul ca se comporta ca o frina aerodinamica si influenteaza viteza maxima. Altfel este de vis. Nu regret ca am dat banii pe el. PS. Un alt minus al parbrizului mai mare ar fi in off-road. Daca dai cu motoru pe jos lungimea mare a parbrizului ar putea fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
taxi Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) eu de ex nici nu am reusit sa desfac telescopul complect,adica sa scot tija aceea cromata. am incalzit am tras ,batut pana la urma m-am lasat pagubas sa nu stric ceva ,am schimbat toate semeringurile si uleiul si gata. vreau sa va intreb daca este vreo problema ca nu am reusit sa il dezmembrez in doua? Aceea piesa cromata este tinuta sa nu iasa,( asa cum s-a spus mai sus), de un surub metric 8, fixat de jos in sus. Dar, altii stiu mai bine, care pot argumenta ca nu este asa. Daca nu curge nu vad nicio problema. Editat Ianuarie 26, 2012 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Eu am montat un parbriz de la wunderlich.de. Este cel mai inalt care se putea monta pe varianta cu handguard-uri. Este o imbunatatire a confortului fara discutie. Merita? Dupa mine, DA. Singurul minus pe care l-am vazut la un moment dat, pe autostrada, este faptul ca se comporta ca o frina aerodinamica si influenteaza viteza maxima. Altfel este de vis. Nu regret ca am dat banii pe el. PS. Un alt minus al parbrizului mai mare ar fi in off-road. Daca dai cu motoru pe jos lungimea mare a parbrizului ar putea fi o problema. Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich) Saptamana trecuta am facut un parbriz pt un prieten la un F650/06. Parbrizul este mai simplu decat cel din poza, dar intre gaurile de prindere originale si el, i-am facut un suport din aluminiu din 2 piese. Acum sunt la vopsit electrostatic, dar cand sosesc am sa pun poza, poate va mai dau idei. In general daca inaltimea parbrizului este egala cu inaltimea la care se afla varful nasului cand stai normal in sa, pt turing este suficient. Turbulente minime si vizibilitate peste parbriz satisfacatoare. Editat Ianuarie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich) Eu am 1,75 si l-am luat pe cel de 467mm. In mers nu ma uit prin el ci putin pe deasupra lui. De luat l-am luat de la reprezentantul Wunderlich din Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Multumesc mult pentru informatii. Acum, trebuie sa ma hotarasc pe care o sa-l cumpar, pe cel de 390 mm sau pe cel de 467 mm. Eu am 1,80 m. Sugestii?!? De cumparat l-ati cumparat direct de pe site de la Wundelich sau de la dealerul lor din RO? (MotoMall Bucuresti se cheama conform site-ului Wunderlich) suna la nr asta si comanzi ce vrei.eu am luat acum de la ei ceva,dar tb sa astepti sa fiti mai multi sa nu platesti transportul singur.daca ai lovele il pune pt tine si gata.se numesc SISTEMATIC.0314055570. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Tocmai ce-am facut o oferta de pret pentru un Xchallenge, si asta-i cat se poate de serios. Zis si facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Bravo coane. Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Zis si facut sa-l stapanesti sanatos! e ala de la Bavaria? parca are alte cauciucuri decat cele din showroom... Editat Ianuarie 26, 2012 de popp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 (editat) Zis si facut Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia! Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul? Editat Ianuarie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Ianuarie 26, 2012 Share Postat Ianuarie 26, 2012 Sa-l stapanesti cu placere si fara probleme. Du repede saua la Darian ca nu te vad prea bine pe scandurica aia! Mai sunt in tara modelul asta sau esti primul si ultimul? + 1! si exista inca unul la o tipa-instructor moto. cat despre sa la Darian nu stiu ce sa zic. i-am dus una (ptr ca am doua: normala si joasa) si dupa ce a mesterit-o pe cea normala (de 2 ori)cand merg cu ea ma doare spatele mai rau decat cu cea joasa care are mult mai putina "carne" pe ea. in schimb mi-am facut o husa de blanita ( blanita de la IKEA). mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.