Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da-mi codul piesei, daca mai ai rabdare o sa fac eu comanda zilele astea pentru mine si arunc si piesa ta acolo.

Ai idee care ar fi piesa care vine in dreptul sprijinului de picior si are rolul de a atenua din oscilatiile lantului, practic este un tub de cauciuc care la mine s-a rupt.

Piesa nr 15 sau 17? daca este 15 si costa vreo 6$ cum zice aici as vrea sa ma ajuti te rog, cu confirmare inaite.

Merci

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/l/c/276.png

Editat de zemil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sunt pe cale de a achizitiona un F650GS. Are manere incalzite care nu se mai incalzesc si sunt si tocite. Trebuie sa iau noi de la BMW(stie cineva cat costa) s-au pot sa montez unele universale sa functioneze cu instalatia elecrtrica actuala?(fara sa trag alte fire si fara sa pun switch-ul kitt-ului aftermarket) Ma gandesc ca nu e primul GS cu problema asta si de asta nu am avut rabdare sa il cumpar, sa ma uit si sa trag concluzii singur.

 

Daca nu mai incalzesc amandoua manerele, este posibil sa ai o siguranta arsa. Verifica sigurantele si apoi verifica fiecare miner in parte cu aparatul de masura pentru continuitatea rezistentei fiecaruia. Cauciucurile de pe minere se pot schimba separat cu Ariete "BMW replica". Oricum minerele originale BMW sunt scumpe si nu se vind decit impreuna rezistenta + cauciuc.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend.

Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri:

"Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)"

Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend.

Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri:

"Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)"

Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet?

 

Nu-i neaparat sa-ti iei "kit"-ul complet...

Garniturile de cupru se pot refolosi daca nu-s duse complet, la fel si o-ring-ul capacului de la filtru.

Dar daca vrei/trebuie sa le schimbi, nu te panica. Nici macar la Bavaria nu costa decat cativa lei... Daca ai noroc, le au chiar pe stoc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri mi-am luat de la un magazin , ulei , filtru de ulei , filtru de aer si niste spray-uri cu gandul sa schimb uleiul in weekend.

Ce am observat insa pe 650.com este ca mai am nevoie de niste garnituri:

"Your BMW dealer will sell you a kit containing the parts you need for about $10.00 (filter, rubber o-ring, crush ring for oil tank, copper ring for drain plug)"

Deci ar trebui sa ma duc la BMW in Baneasa sa iau tot kit-ul asta complet?

 

o-ring 11417654013 -7 lei/buc/oe

o-ring 11432345827 -8 lei/oe

REPAIR SET INSPECTION 11117658311 - 53 lei/oe

OIL FILTER INSERT 11412343118 -44 lei/oe

Gasket ring 11112343010 -4 lei/oe

Gasket ring 11417652949 - 5 lei/oe

Gasket ring11142343240 - 4 lei/oe

 

Nu cred ca iti trebuiesc toate, le-am luat din lista mea de cumparaturi. Preturile sunt valabile cel putin luna asta.

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva unde scrie in manualul de service despre cum se desface furca si se schimba uleiul si semeringurile? Am rasfoit az noapte si n-am gasit nimic. Ori eram prea obosit, ori nu e scris, desi mi se pare ciudat, sunt descrise acolo lcruri mai putin importante.

 

Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat!

 

EDIT : Am gasit aici pe forum explicatiile, mai usor decat in manual , desi sunt ceva mai multe pagini. La pag. 276 - Schimbarea semeringurilor de furca si al uleiului by THC. - multumesc!

Cateva cuvinte despre rulmentii de la jug, daca umblu pe acolo, pot sa stric ceva? :D

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate spune cineva unde scrie in manualul de service despre cum se desface furca si se schimba uleiul si semeringurile? Am rasfoit az noapte si n-am gasit nimic. Ori eram prea obosit, ori nu e scris, desi mi se pare ciudat, sunt descrise acolo lcruri mai putin importante.

 

Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat!

 

 

 

tocmai ce am vazut ca ai gasit :)

Daca mai ai nevoie de detalii te ajut cu cea mai mare placere

 

Vreau sa umblu la furca, nu cred ca i-a schimbat cineva vreodata ce trebe pe acolo. La rulmentii de la jug, se ajunge greu? Cei care au mai desfacut, daca imi pot da cateva sfaturi, le multumesc anticipat!

 

Din cate tin minte trebuie oaresce scula de desfacut piulita de la triple tree.. nu stiu daca si-a cumparat-o cineca ca era vreo 80 Euro la BMW sau poate si-a facut-o cineva artizanat - poricum fara scula aia nu prea poti sa desfaci

 

uite si un link de la f650.com

http://faq.f650.com/GSFAQs/GSSteeringHeadBearingReplacementFAQ.htm

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine sa nu umbli acolo fara cheia aia speciala. Poti desface si fara ea, dar va fi imposibil sa o strangi la loc respectand forta indicata in manual. In multe locuri nu-i bai daca strangi "la mana" dar aici este destul de important....

In rest, eu zic ca poti desface linistit. Nu risti sa strici nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos telescoapele, si am desfacut unul din ele (urmeaza si celalt dar il pastrez de model, in cazul in care nu mai stiu sa pun la loc :D ). Pana aici operatia a fost reusita zic eu, dar am lasat totu desfacut, pentru ca nu e nici o graba. Uleiul care l-am scos, ce sa zic, mirosea ciudat, si avea o culoare spre gri, destul de tulbure... Am gasit si ceva mizerie adunata acolo jos... nu stiu daca a fost vreodata servisata, de cand e ea.

Intrebarea mea, e care din toate inelusele si inelele de acolo care se inlocuiesc?

1: http://www.realoem.c...554&hg=31&fg=10

2: http://www.realoem.c...540&hg=31&fg=10

 

Segmentul de jos cel din cupru, (13 sliding sleeve) avea pe langa el destul de multa mizerie , jumatate din suprafata lui fiind la culoarea cuprului, si jumatate avand aspectul patinat, uzat, spre negru. Acest segment se schimba? pot sa imi dau seama daca este uzat, sau asa trebuie sa arate?

 

Am inceput sa demontez si la jug, dar cand am ajuns la scula cu pricina, m-am oprit.

Editat de ssminkly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iese ulei pe sus? Ca daca nu iese, nu ai de ce sa schimbi ceva pe acolo. La mine cand treaba a fost nasoala de-mi curgea ulei pana pe etrier, am schimbat piesa 6 (garnitura care apara de praf) si piesa 4 (simeringul in sine). Dar repet, curgea ulei ca la balamuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat jos telescoapele, si am desfacut unul din ele (urmeaza si celalt dar il pastrez de model, in cazul in care nu mai stiu sa pun la loc :D ). Pana aici operatia a fost reusita zic eu, dar am lasat totu desfacut, pentru ca nu e nici o graba. Uleiul care l-am scos, ce sa zic, mirosea ciudat, si avea o culoare spre gri, destul de tulbure... Am gasit si ceva mizerie adunata acolo jos... nu stiu daca a fost vreodata servisata, de cand e ea.

Intrebarea mea, e care din toate inelusele si inelele de acolo care se inlocuiesc?

1: http://www.realoem.c...554&hg=31&fg=10

2: http://www.realoem.c...540&hg=31&fg=10

 

Segmentul de jos cel din cupru, (13 sliding sleeve) avea pe langa el destul de multa mizerie , jumatate din suprafata lui fiind la culoarea cuprului, si jumatate avand aspectul patinat, uzat, spre negru. Acest segment se schimba? pot sa imi dau seama daca este uzat, sau asa trebuie sa arate?

 

Am inceput sa demontez si la jug, dar cand am ajuns la scula cu pricina, m-am oprit.

 

 

PICT0310.jpg

Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta

L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi

L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe)

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic...

Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri).

 

Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa".

 

Pareri?

post-22150-0-74034400-1327411286_thumb.jpg

post-22150-0-18378800-1327411557_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva, sau stie cum sunt proiectoarele astea de ceata? Numai ca par din plastic...

Imi fac cu ochiul, ca toti stim ca lumina la cal e slaba rau, si au si pret bun(fata de sw-motec-uri sa touratech-uri).

 

Sau ar mai fi astea, de aluminiu, dar parcasunt mai "naspa".

 

Pareri?

 

vezi ca primii nu trimit in romania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PICT0310.jpg

Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta

L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi

L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe)

 

Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia?

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PICT0310.jpg

Daca piesa din dreapta trece prin cea din mijloc (sau se vede ca mai are un pic si trece) trebuie schimbata cea din dreapta

L.E. : foarte rar se intampla sa fie nevoie sa le schimbi

L.L.E : pe realoem daca 2 trece prin 3 schimba 2 (sau ambele ca nus scumpe)

 

 

Deci asa iti dai seama cand e pe duca bucsa de ghidaj? Se toceste in timp si trece prin saiba aia?

 

practic vorbind, da..asa iti dai seama

teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare: are cineva dintre voi montat vreun parbriz de la Wunderlich? Daca da, se pot da citeva detalii despre el, referitor la inaltime, daca e montat pe motor care are ghidon cu protectii de manete, daca s-a imbunatatit situatia referitoare la vint, etc. Ma bate gindul sa-mi iau unul si as vrea sa stiu daca merita sa dau banul. Parbrizul original de Dakar (2006)e din pacate un fiasco dupa parerea mea, indiferent cit m-am chinuit eu sa-l repozitionez ca sa nu ma sufle vintul direct in ochi.

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic vorbind, da..asa iti dai seama

teoretic ele se schimba la fiecare 2 servisari de furca, cel putin asa imi amintesc de prin manual

 

 

Salut,

Sub nicio forma nu va trece piesa aia prin cealalta.

Uzura ei se petrece la interior, la frecarea cu piesa nichelata.

Piesa din dreapta este responsabila pentru scurgerea uleiului din furca.

La interior si exterior se poate observa un adaos de metal moale (cupru), adaugat prin electroliza,

iar uzura lui duce la pierderea etanseitatii si evident scurgerea uleiului.

Parerea mea! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...