CozonacRutier Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 N-am avut cu ce sa dau roata jos. Acasa la prietena nu aveam decat niste furculite si nu am incercat Sa vad poate rezolv cu un prieten diseara. Am camera veche dar parca as repara-o pe asta ca-i noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pentru ca nu'mi place sa las lucrurile in aer.... In topicul acesta, * /index.php?/topic/664081-aliniere-pinioane-transmisie-sau/page__p__2881909#entry2881909 ) pe care s'a grabit Belbody sa'l inchida, desi vorbise ''pe langa'', m'am confruntat cu o problema de aliniere a pinioanelor. Ei bine, asa cum banuisem, problema a fost de la rulmentii cu ace ale basculei, care erau sparti. Acum cureaa sta unde stiam eu ca trebuie sa stea. P.S In continure, urc si cobor scari cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Pai si nu poti sa dai roata jos ? Unde esti acum ? Need help ? Mai e valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. De la Bavaria. Eu am luat anul noul model de buson, pe imbus. E rotund si in mijloc are priza pentru imbus. Vreo 50 de marafeti. Cablul de amreiaj e corect tensionat ? Kitul de ambreiaj e ok ? Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... E tensionat ca la carte. Kitul ar trebui sa fie ok la 20.000 de km. Restul habar n-am. Cum am spus. Cu uleiul rece, deci mai vascos, schimba foarte lin. Apoi, pe masura ce ajunge uleiul la temperatura de operare incepe sa faca figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roscatica Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Am remarcat si eu o chestie la bulina mea ( f650 gs din 2000): cand e foarte incinsa de la mult frecus in trafic nu mai vrea sa intre in neutru. Daca opresc motorul intra foarte usor. La trafic mai normal sau drumuri lungi nu imi face figura asta. Ar trebui sa ma ingrijoreze ceva anume sau e comportament normal? Multumesc anticipat de sfaturi. Si Paste fercit la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De la Bavaria. La bavarezi e 72 lei, iar la realoem e 63. Acelasi cod si nu e pe stoc la bavarezi ca am intrebat eu saptamana trecuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Mai e valabil? Mai e valabil. Doar ca zilele astea "joc" in deplasare. Daca nu rezolvi pina luni cind ma intorc, da-mi un semn pe PM. Luni o rezolvam. Paste Fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 (editat) Am cautat o pompa/compresor prin zona dar nu mai foloseste nimeni asa ceva (ce n-as da sa gasesc pe cineva cu o dacie ) macar sa umflu roata sa-l las in parcare la munca. Eh, asta e, le-as fi dat un telefon celor de la Ambulanta Moto da e Paste si nu-i frumos. Uite pe ce se duc 3 milioane la Bavaria Editat Aprilie 14, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti. Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson... Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel. Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. Am banuit ca nu e cel original. O singura data am umblat la el si nu am observat nimic suspect la el. Nu am avut atunci garnitura noua sa o schimb, si acum intradevar are ceva ulei acolo. Posibil sa fie de la garnitura, posibil sa fie de la buson. Multumesc de avertizare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. [...] Multumesc de avertizare! +1... o sa mai verific si eu ca tot "italianca" e si abia am facut schimbul de ulei... pana acum nu am observat nimic suspect. Le place itanienilor surubul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Am rezolvat cu busonul pana la urma...20 lei - strungar...fier...buson. Doar ca, daca alegeti sa va faceti buson la strung din fier, saiba de cupru trebuie obligatoriu decalita pentru a nu fi fortat sa strangi prea tare busonul daca are vreo scurgere...fiind mai moale saiba decalita, etanseaza mai bine...se muleaza mai lejer acolo. Bine...asta e valabil pentru buson din orice material defapt... Modelul busonului f..tut este chiar prost gandit...are "gulerul" ala prea subtire...si cred ca si materialul este prost...cel pe imbus de la bavaria este altceva, ala este chiar ok, dar pe langa faptul ca imi trebuia repede buson, cu varianta bavaria ieseam la peste 100 lei...eu fiind din gr...si nu prea se merita pentru un "dop"... Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 strungar...fier...buson Problema pe care o vad aici e ca nu ai magnetul, iar pilitura de fer care inevitabil se aduna va circula prin motor... Ca solutie temporara e ok, dar parerea mea e ca doar ca solutie temporara Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 ii tragi un magnet pe busonul de ulei si gata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Oare de ce complica lumea pt 5 euro, o data la 3 schimburi de ulei? Io am schimbat prima dat busonul in 50.000 km...si atunci din cauza unor mari dibaci care isi mai si spun: service...plm. Pt Bucale, puteti comanda de la Kronau, parca, iar ardelenii de la romimoto. ro...produse louis. de http://www.louis.de/_1015826d97ae87f52c55e0e72354c99ea2/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=F650CS%2F04&list_total=35&anzeige=0&artnr_gr=10002912 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) In primul rand: Hristos a inviat ! In al doilea rand, yzulyka, dupa ce am cautat pe net pe la noi de am inebunit negasind buson...am renuntat (doar la wemoto am gasit busonul original cu imbus - 15,6 euro + taxe livrare - dar dureaza destul pana vine la mine si parca...de 100 lei cat m ar costa un dop, mai bine mai fac un schimb de ulei...ca sa ajut cu adevarat cu ceva motoreta...) varianta cu bavaria am exclus o pentru moment...timp mult pana il am si bani la fel...in niciun caz nu costa 5 euro la bavaria... Busonul de la GS are filet de metric 24 cu pas de 2...ce arati tu in link ul de pe louis nu are nicio legatura... In legatura cu treaba cu magnetul o sa fac exact ce a spus raoulserban, o sa aplic un magnet pe buson si gata...este extrem de simplu... Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat. Editat Aprilie 15, 2012 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Pentru cine mai are probleme similare, asta e pentru XChallenge dar cred ca merge si la GS deoarece e acelasi motor - http://shop.touratech.com/oil-drain-plug-bmw-g-650-x.html Dela TT aduce MAE la pret de catalog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Se potriveste sigur ca este tot M24X2...e bine de stiut de MAE, merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Ceea ce cauti tu sunt: Screw plug, magnetic M24X2 cod: 11137690496 Gasket ring 24X30X1,5 cod: 11417652949 Ca fapt divers, eu le'am comandat de la AB, pt Scarverul meu, care are acelasi surub de drenare ca GS'ul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Pentru cine mai are probleme similare, asta e pentru XChallenge dar cred ca merge si la GS deoarece e acelasi motor - http://shop.touratech.com/oil-drain-plug-bmw-g-650-x.html Dela TT aduce MAE la pret de catalog. Asta e busonul despre care vorbeam mai sus. Eu l-am comandat la AB in primavara anului trecut si am dat un pic sub 60 lei. S-o fi scumpit intre timp. Editat Aprilie 15, 2012 de tiyuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 busonu ala italian era pe motorete acum cativa ani. toate au avut asa. nu inlocuiti cu buson de fier - riscati sa buliti filetele de pe blloc si atunci sa te tii distractie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Salutare, am si eu o intrebare pentru cei mai priceputi la un GS din 04' daca-i pun roata de 21 pe fata cum reusec sa-i fac sa functioneze din nou ABS-ul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Am scris si pe celalalt topic... Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu . motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia ) problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord . rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins . desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor . efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este . aveti idee care poate fi problema ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.