Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru ca nu'mi place sa las lucrurile in aer....

 

In topicul acesta, * /index.php?/topic/664081-aliniere-pinioane-transmisie-sau/page__p__2881909#entry2881909 ) pe care s'a grabit Belbody sa'l inchida, desi vorbise ''pe langa'', m'am confruntat cu o problema de aliniere a pinioanelor.

Ei bine, asa cum banuisem, problema a fost de la rulmentii cu ace ale basculei, care erau sparti.

Acum cureaa sta unde stiam eu ca trebuie sa stea. :cheers:

 

P.S In continure, urc si cobor scari cu el :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti.

Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson...

Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel.

post-24657-0-97833700-1334376277_thumb.jpg

post-24657-0-23025600-1334376284_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti.

Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson...

Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel.

 

De la Bavaria. Eu am luat anul noul model de buson, pe imbus. E rotund si in mijloc are priza pentru imbus. Vreo 50 de marafeti.

 

Cablul de amreiaj e corect tensionat ?

Kitul de ambreiaj e ok ?

 

Ca prim sfat, mai tensioneaza cablul de ambreiaj, iar daca nu da semne de ameliorare...problema e la cutie...pinion, furca cautare, sincron, etc. Care nu sunt tocmai ieftine... :disappointed:

 

E tensionat ca la carte. Kitul ar trebui sa fie ok la 20.000 de km. Restul habar n-am. :scratch:

Cum am spus. Cu uleiul rece, deci mai vascos, schimba foarte lin. Apoi, pe masura ce ajunge uleiul la temperatura de operare incepe sa faca figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am remarcat si eu o chestie la bulina mea ( f650 gs din 2000): cand e foarte incinsa de la mult frecus in trafic nu mai vrea sa intre in neutru. Daca opresc motorul intra foarte usor. La trafic mai normal sau drumuri lungi nu imi face figura asta.

 

Ar trebui sa ma ingrijoreze ceva anume sau e comportament normal?

 

Multumesc anticipat de sfaturi.

 

Si Paste fercit la toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat o pompa/compresor prin zona dar nu mai foloseste nimeni asa ceva (ce n-as da sa gasesc pe cineva cu o dacie :D) macar sa umflu roata sa-l las in parcare la munca. Eh, asta e, le-as fi dat un telefon celor de la Ambulanta Moto da e Paste si nu-i frumos.

 

Uite pe ce se duc 3 milioane la Bavaria :D

YoEJe.jpg

Editat de Discordless
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde imi pot cumpara un buson pentru baia de ulei? Ma refer la un site din ro daca stiti.

Eu am avut modelul din poza...foarte prost gandit, s-a crapat pe toata marginea aia pana pe partea cealalta...a fost asa de cand am cumparat mobra...era mereu o picatura de ulei pe buson...am crezut initial ca este de la garnitura, am cumparat, am pus si degeaba...cand m am uitat mai atent la buson...

Daca aveti tot modelul asta de buson, ar fi bine sa verificati sa nu patiti la fel.

 

Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. Am banuit ca nu e cel original. O singura data am umblat la el si nu am observat nimic suspect la el. Nu am avut atunci garnitura noua sa o schimb, si acum intradevar are ceva ulei acolo. Posibil sa fie de la garnitura, posibil sa fie de la buson. Multumesc de avertizare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact la fel am si eu busonul. Motocicleta e adusa din italia. [...] Multumesc de avertizare!

+1... o sa mai verific si eu ca tot "italianca" e si abia am facut schimbul de ulei... pana acum nu am observat nimic suspect. Le place itanienilor surubul ala :crack:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu busonul pana la urma...20 lei - strungar...fier...buson. Doar ca, daca alegeti sa va faceti buson la strung din fier, saiba de cupru trebuie obligatoriu decalita pentru a nu fi fortat sa strangi prea tare busonul daca are vreo scurgere...fiind mai moale saiba decalita, etanseaza mai bine...se muleaza mai lejer acolo. Bine...asta e valabil pentru buson din orice material defapt...

Modelul busonului f..tut este chiar prost gandit...are "gulerul" ala prea subtire...si cred ca si materialul este prost...cel pe imbus de la bavaria este altceva, ala este chiar ok, dar pe langa faptul ca imi trebuia repede buson, cu varianta bavaria ieseam la peste 100 lei...eu fiind din gr...si nu prea se merita pentru un "dop"...

Spor la treaba ! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

strungar...fier...buson

 

Problema pe care o vad aici e ca nu ai magnetul, iar pilitura de fer care inevitabil se aduna va circula prin motor... Ca solutie temporara e ok, dar parerea mea e ca doar ca solutie temporara :unsure:

 

 

Bafta :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare de ce complica lumea pt 5 euro, o data la 3 schimburi de ulei?

Io am schimbat prima dat busonul in 50.000 km...si atunci din cauza unor mari dibaci care isi mai si spun: service...plm.

Pt Bucale, puteti comanda de la Kronau, parca, iar ardelenii de la romimoto. ro...produse louis. de

http://www.louis.de/_1015826d97ae87f52c55e0e72354c99ea2/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=F650CS%2F04&list_total=35&anzeige=0&artnr_gr=10002912

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand: Hristos a inviat !

In al doilea rand, yzulyka, dupa ce am cautat pe net pe la noi de am inebunit negasind buson...am renuntat (doar la wemoto am gasit busonul original cu imbus - 15,6 euro + taxe livrare - dar dureaza destul pana vine la mine si parca...de 100 lei cat m ar costa un dop, mai bine mai fac un schimb de ulei...ca sa ajut cu adevarat cu ceva motoreta...) varianta cu bavaria am exclus o pentru moment...timp mult pana il am si bani la fel...in niciun caz nu costa 5 euro la bavaria... Busonul de la GS are filet de metric 24 cu pas de 2...ce arati tu in link ul de pe louis nu are nicio legatura...

In legatura cu treaba cu magnetul o sa fac exact ce a spus raoulserban, o sa aplic un magnet pe buson si gata...este extrem de simplu... :cheers:

 

Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? :blink: Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce cauti tu sunt:

Screw plug, magnetic M24X2 cod: 11137690496

Gasket ring 24X30X1,5 cod: 11417652949

Ca fapt divers, eu le'am comandat de la AB, pt Scarverul meu, care are acelasi surub de drenare ca GS'ul tau ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are probleme similare, asta e pentru XChallenge dar cred ca merge si la GS deoarece e acelasi motor - http://shop.touratech.com/oil-drain-plug-bmw-g-650-x.html

 

Dela TT aduce MAE la pret de catalog.

 

Asta e busonul despre care vorbeam mai sus. Eu l-am comandat la AB in primavara anului trecut si am dat un pic sub 60 lei. S-o fi scumpit intre timp.

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris si pe celalalt topic...

 

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...