Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

strungar...fier...buson

 

Problema pe care o vad aici e ca nu ai magnetul, iar pilitura de fer care inevitabil se aduna va circula prin motor... Ca solutie temporara e ok, dar parerea mea e ca doar ca solutie temporara :unsure:

 

 

Bafta :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oare de ce complica lumea pt 5 euro, o data la 3 schimburi de ulei?

Io am schimbat prima dat busonul in 50.000 km...si atunci din cauza unor mari dibaci care isi mai si spun: service...plm.

Pt Bucale, puteti comanda de la Kronau, parca, iar ardelenii de la romimoto. ro...produse louis. de

http://www.louis.de/_1015826d97ae87f52c55e0e72354c99ea2/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=&wgr=0&origin=bikedb&typ_id=F650CS%2F04&list_total=35&anzeige=0&artnr_gr=10002912

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand: Hristos a inviat !

In al doilea rand, yzulyka, dupa ce am cautat pe net pe la noi de am inebunit negasind buson...am renuntat (doar la wemoto am gasit busonul original cu imbus - 15,6 euro + taxe livrare - dar dureaza destul pana vine la mine si parca...de 100 lei cat m ar costa un dop, mai bine mai fac un schimb de ulei...ca sa ajut cu adevarat cu ceva motoreta...) varianta cu bavaria am exclus o pentru moment...timp mult pana il am si bani la fel...in niciun caz nu costa 5 euro la bavaria... Busonul de la GS are filet de metric 24 cu pas de 2...ce arati tu in link ul de pe louis nu are nicio legatura...

In legatura cu treaba cu magnetul o sa fac exact ce a spus raoulserban, o sa aplic un magnet pe buson si gata...este extrem de simplu... :cheers:

 

Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? :blink: Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat.

Editat de fratelescris
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce cauti tu sunt:

Screw plug, magnetic M24X2 cod: 11137690496

Gasket ring 24X30X1,5 cod: 11417652949

Ca fapt divers, eu le'am comandat de la AB, pt Scarverul meu, care are acelasi surub de drenare ca GS'ul tau ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cine mai are probleme similare, asta e pentru XChallenge dar cred ca merge si la GS deoarece e acelasi motor - http://shop.touratech.com/oil-drain-plug-bmw-g-650-x.html

 

Dela TT aduce MAE la pret de catalog.

 

Asta e busonul despre care vorbeam mai sus. Eu l-am comandat la AB in primavara anului trecut si am dat un pic sub 60 lei. S-o fi scumpit intre timp.

Editat de tiyuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris si pe celalalt topic...

 

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , sunt si eu posesoru unui dakar ( cel mai bun motor calarit pana acum ) si am o problema mai mare spun eu .

motorul merge ok . schimburi ok etc . am inteles de la fostul propietra ca a aschimbat pompa de apa si distributia ( asa a vrut el sa schimbe distributia )

problema mea este cu nivelul benzinei mai exact cu becu de benzina din bord .

rezervor plin ( dadea afara ) becu din bord aprins . dus la spalatorie spalat ( personal ) sa stins ... a mers cam cat sa uscat apa ce a intrat prin el si .. sa aprins .

desfacut sorbu curatat ( era curat ) am dat cu spray de curatat carburatoru pe senzoru de la plutitor .

efect parca mai bun .. acum sta mai mult stins dar ... 75% tot aprins este .

aveti idee care poate fi problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris si pe celalalt topic...

 

Discurile alea cu fante pe care le detecteaza senzorul de abs difera intre gs si dakar? Ca daca nu, va trebui sa reduci frecventa impulsurilor de la senzor cu raportul dintre circumferintele rotilor de 19, respectiv 21. Asta se poate face printr-un montaj electronic sau construind un alt disc cu fante...

Salut! multumesc penru raspuns, discurile cu fante au acelasi cod si la GS si la Dakar asta inseamna ca sunt identice, diferenta o face calculatorul de ABS (exista trei coduri diferite GS, CS si Dakar)...si aici intevine problema "ABS Pressure modulator" incerc sa gasesc mai intai o roata si sa fac o proba "romaneasca" sa vedem ce se petrece. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o nelamurire ,oricat de mult as regla ambrejul sa deschida cand cuplez treapta 1-a parca agata ceva intra mai greu, doar la 1-a . e normal ?,asa face la fiecare .

 

multumesc.

Editat de ow3x3xpr3ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Discordless chiar o sa dai 300 lei pe rola aia? :blink: Dupa forma ma duce gandul la rolele pentru variatorul de la scutere...incearca cu o rola de variator de dimensiunea aia...o adaptezi tu acolo cumva...vezi cam cat tine...normal ar trebui sa tina foarte mult ca sunt dintr un material foarte tare...un set de 6 role costa 10-15 lei...merita incercat.

Deja am dat, rola noua era in stanga in poza. Rola de scuter nu cred ca are teflon pe ea, trebuie sa tina ceva la frecare ca doar se invarte lantul pe ea.

 

 

Care aveti un drum prin centru si o pompa/compresor? :D Incerc sa misc si eu mobra undeva sa o repar ca inca n-am rezolvat cu roata (desi am camera noua la mine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor...e bai mare...cand merg in a 4-a in panta la 3,5k turometrul imi indica intre 5-6k fara ca motorul sa se tureze si cand ai dau gaz revine la normal(beleau e ca atunci cand dau a 3-a imi moare motorul, mi se sting luminile si cand dau gaz nu vrea sa mai porneasca)...toate astea mi s-au intamplat pe ploaie cu pasager si general mi-a murit intre a4-a si a3-a(dar nu numai) :scratch: ...sper ca m-am facut inteles....ce poate fi(sunt incepator)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...