CozonacRutier Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 gata v-au speriat ploile? nicio activitate p-acilea?) halal enduristi... Pai toata lumea s-a dus sa se plimbe prin ploaie, asa romantic, de aia nu mai e activitate Mie mi s-a busit vitezometrul de la atata mers prin ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 vitezometru busit, in sensul de senzor cititor spate?...numa belele cu mobrele astea...) poate intra apa la bobina aia mica colectoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 Am curatat ieri senzorul, am sters eroarea din cdi si a inceput sa-si dea drumul. Azi dimineata a inceput sa mearga binisor (mai are momente cand uita ca trebuie sa mearga). Ieri stateam la semafor cu 160 (n-am vazut si nici nu cred ca o sa mai vad, natural, 160 pe bord vreodata ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 eu am vazut 170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 sa va spun si eu ultima patanie ( nu stiu daca ma remediat-o inca ) duminica pe o vreme foarte frumoasa de a sta in pat am zis sa fac si eu o mica plimbare ca doar e romantica ploaia asta .. merg la peco chinui pompa (nu am tnut moto drept doar cum sta el e cric ) . si merg si eu aprox 50 km . opresc la un ceai sa ma dezghet putin . cabd ies afara ( dupa aprox 30 min ) vad in balta de langa moto benzina .. ( pe langa ca incep sa ma iau de ceilalti cu motoare ca ce motoare au ca le curge benzina .. ) vad ca dara vine de la motorul meu . desfac saua si de la rezervor curge benzina .. ( era in sorb o balta mai marisoara de benzina ) o suflu si pornesc moto sa vad ce si de unde .. dar .. Nu se vede . ajuns acasa curat suflu cu aer , pornesc moto il las sa mearga ba mai mult il si inclin destul de tare in speranta ca voi vedea pe unde curge .. Preventiv am taiat din furtune si am schimbat colierele . acum astept sa fac o tura sa vad rezultatu . A mai patit cineva asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) sa va spun si eu ultima patanie ( nu stiu daca ma remediat-o inca ) duminica pe o vreme foarte frumoasa de a sta in pat am zis sa fac si eu o mica plimbare ca doar e romantica ploaia asta .. merg la peco chinui pompa (nu am tnut moto drept doar cum sta el e cric ) . si merg si eu aprox 50 km . opresc la un ceai sa ma dezghet putin . cabd ies afara ( dupa aprox 30 min ) vad in balta de langa moto benzina .. ( pe langa ca incep sa ma iau de ceilalti cu motoare ca ce motoare au ca le curge benzina .. ) vad ca dara vine de la motorul meu . desfac saua si de la rezervor curge benzina .. ( era in sorb o balta mai marisoara de benzina ) o suflu si pornesc moto sa vad ce si de unde .. dar .. Nu se vede . ajuns acasa curat suflu cu aer , pornesc moto il las sa mearga ba mai mult il si inclin destul de tare in speranta ca voi vedea pe unde curge .. Preventiv am taiat din furtune si am schimbat colierele . acum astept sa fac o tura sa vad rezultatu . A mai patit cineva asa ceva ? Citisem undeva pe net ca asta ar fi o buba la unele modele de bmw 650 gs. Se CRAPA rezervorul in zona conductelor de tur-retur. Desfa saua din nou si uita-te la zona capacului ala rotund a pompei de benzina pe unde ies tevile. Sa nu se fi strans benzina aia acolo de la inclinarea motoretei pe viraje. Sper sa nu fie aia si sa ma insel. Editat Mai 30, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 aum e uscat . moto a mers cam 15 min . si nu sa umezit nimic . acum o voi scoate la o plimbare . sper sa nu am surprize ca .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Mai 30, 2012 Share Postat Mai 30, 2012 (editat) Cam asa ceva gasisem referitor la scurgerile rezervorului de la GS. Editat Mai 30, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 (editat) Am curatat rahatul ala de motoras de la clapeta. Murdar nu era (cred ca aveam eu mai mult jeg sub unghii de la desfacut motorul) dar cert e ca acum merge bine. Asa de finut e ca se buseste de la o flegma? Mersi Serbane Editat Mai 31, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 motorasul ala pas cu pas sau electrovalva seamana tare mult cu cele folosite la dacia si renault . vezi ca-s pacatoase tare daca se busesc, scumpe nevoie mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 M am pricopsit cu 2 busoane pentru baia de ulei si nu am ce face cu unul. Daca este cineva interesat...il dau cu 20 lei. Nu are magnet, dar se poate foarte simplu atasa in exterior un magnet mic si l ai facut cu magnet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bostanus Postat Mai 31, 2012 Share Postat Mai 31, 2012 Am curatat rahatul ala de motoras de la clapeta. Murdar nu era (cred ca aveam eu mai mult jeg sub unghii de la desfacut motorul) dar cert e ca acum merge bine. Asa de finut e ca se buseste de la o flegma? Mersi Serbane Vezi ca beleaua nu e varful murdar de la stepper ci cotul ala unde intra. In ala trebuie sa bagi wd40 si betigase de urechi si ce-ti intra acolo sa cureti bine. Si dupa aia ar fi bine sa dai un reset la bms sa revina la valoarea default stepperu'. Ala porneste default de la 50 de pasi am impresia si muta cu cate un pas in sus sau in jos avand ca scop 1500rpm la ralanti. Si daca l-ai curatat probabil ca i-ai mutat pozitia si oricum in timp isi mai pierde pozitia si nu mai stie de unde porneste. resetarea bms-ului manual cred ca se face cu bateria scoasa peste 1 minut parca sau cu o manevra cu tras de acceleratie era undeva prin forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Pai murdaria era inauntru, pe el nu era mare lucru. De resetat n-am resetat nimic, am vazut ca-si face test la inceput, dupa ce face presiunea le benzina. O sa-i dau si un reset zilele astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 bre uameni, hai sa va mai deconectez din carburatii si relantiuri...si sa va incant cu o problemuta electrica a se cit...gremlin pun avariile la moto....fara contact, si se aprind becurile doar pe partea dreapta. misc comutatorul de semnalizare pe stanga....si se aprind avariile total...stanga dreapta. semnalizarea functioneaza normal... am umblat in camera releelor...se poate sa fi pus ceva inversat pe acolo...inclusiv la grupul de diode, am curata contacte.. macar daca nu stiti ce s-a intamplat...dati-mi si mie o poza cu releele voastre...sa compar, sau poate intuiti ce o avea...in rest, toate par in firea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Probabil ai vreo dioda arsa in schema cu semnalizarea de avarie. In total sunt 3 diode montate in cutia cu relee pe fundul ei. Trebuie sa cam desfaci tot in zona releelor pina ajungi la ele. De regula se sparg de la vibratii, socuri mecanice. Daca gasesc schema electrica a avariilor, o sa o arunc aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Probabil ai vreo dioda arsa in schema cu semnalizarea de avarie. In total sunt 3 diode montate in cutia cu relee pe fundul ei. Trebuie sa cam desfaci tot in zona releelor pina ajungi la ele. De regula se sparg de la vibratii, socuri mecanice. Daca gasesc schema electrica a avariilor, o sa o arunc aici. Am gasit eu o schema cu semnalizarile. Poate ajuta. Diagram-III.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=rbFgAHy1Kgg Editat Iunie 1, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 Jesus! 2 belele in sub 20 de secunde... Sa inteleg ca am avut mare bafta ca nu am dat de soferi de genul asta pana acum... Ce-i drept, eu si refuz sa depasesc/devansez masini prin dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 1, 2012 Share Postat Iunie 1, 2012 (editat) Am gasit eu o schema cu semnalizarile. Poate ajuta. Ce ai pus tu acolo e varianta de semnalizare fara semnalizare de avarie. La BMW semnalizarea de avarie mai presupune 2 relee + 3 diode si foloseste un + prin contact si un + din baterie. Asta este schema cea mai apropiata de realitate pe care am gasit-o pana acum. Eu nu am semnalizarea de avarie dar ma batea un gand sa imi fac... F650DakarFL-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithHazardWarningLights.pdf F650DakarFL-Legend-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithHazardWarningLights.pdf Si, pentru comparatie, mai jos este schema fara semnalizarea de avarii F650DakarFL-DirectionIndicatorHornOptionalAccSocketwithoutHazardWarningLights.pdf Editat Iunie 1, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=rbFgAHy1Kgg Ai ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 2, 2012 Share Postat Iunie 2, 2012 revin cu problema mea cu rezervoru . Am facut si tura de teste . primi 15 Km ok nici un strop de benzina . ajung acasa ( dupa aprox 65 km ) si cand sa o pun la locul ei .. miros de benzina .. si zic sa arunc o privire .. ce sa vezi din nou .. balta dar de data asta cu mult mai mica .. acum am mai spalat o data . Maine pe zi arunc un ochi sa vad daca nu e o fisura ceva . Pana acum nu am zarit nimic si m-am uitat destul de atent . alte recomandari ce as putea sa fac ? furtn taiat si schimbat coliere . Nu cred ca e de acolo Ma mai gandesc sa desfac o data sorbu sa reasez garnitura si sa strang mai tare ajutat de un ciocan . Acum e stransa cu mana cat am putut ( acum 2 luni sa intamplat ) PS : e amabil cineva sa ma ajute cu niste poze pt un suport de coburi ? vreau sa imi fac suportu si as vrea ceva model .. eventual si poze .. Nu vreau sa dau 100 Euro pe suport cuti de la konvoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 Nu folosi ciocanul in exces la piesele din plastic. Inspecteaza zona si vezi sa nu fie vreo fisura. Ce fel de coburi ai ? Sisteme de prindere originale difera de cele aftermarket. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 3, 2012 Share Postat Iunie 3, 2012 nu sunt adeptu ciocanului . Pana acum am desfacut de 3 ori chestia respectiva si am strans-o doar cu mana . a tinut si nu au fost probleme paba acum . Coburi Nu am vreau sa imi cumpar de la konvoi ( imi plac cum arata ) si am zis ca merg la userul Motofix ( sta si aproape de mine ) sa imi faca el suportii la cuti si crashbaru . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 daca dai cu ciocanul foloseste unul din cauciuc - lovitura/socul e atenuat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 4, 2012 Share Postat Iunie 4, 2012 pai cu ciocan de plastic nu cu dinala de metal .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.