Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema cea mai mare, dupa faptul ca s-a rupt surubul ala, e faptul ca mi se pare mult prea aproape de amortizor. Mi-e cam frica sa nu incerc sa repar una si sa stric alta.

De unde as putea cumpara un extractor de suruburi bun ? Surubul e M8...

Ce credeti, ar merge extras surubul ala rupt FARA sa desfac jamba si implicit schimbat simeringuri?

 

Din pacate s-a rupt si al doilea surub de la mortizorul stang. Se pare ca a fost mult LOCTITE pe suruburile alea.

Intrebare: daca se incalzeste LOCAL cu pistolul cu aer cald, pasta aia LOCTITE are vreo sansa sa devina semifluida astfel incit sa incerc sa desfac surubul cu un extractor ?

post-40812-0-20350500-1340002980_thumb.jpg

Am cumparat deja un set de extractoare dar mi se par firave. In plus de asta, parca se "umfla" prea tare in surub cind incerci sa il extragi pe surub.

 

Am vazut un set de extractoare care mi se pare mai "cumsecade". Adica parca nu s-ar "umfla" prea tare in surub...

 

Cel mai simplu si mai simplu este sa dau o gaura de 8 prin surub si sa pun surub de M8 cu piulita jos. Ar mai fi varianta HELICOIL dar parca nu mai ramane "carne" in acea aripioara.

Orice parere este binevenita deoarece am ramas in pana de idei.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu s-a rupt pe mobra, s-a rupt pe alt utilaj tocmai ca era pus tona de loctite. Aveam 4 suruburi blocate asa, cu capul mancat. Pe primele doua le-am scos cu o bormasina cu percutie (mi-a luat vreo 20 de minute de batut in surub si socuri de la bormasina dar au iesit). Pe celelalte 2 le-am incalzit cu pistolul de lipit. Dureaza ceva timp (10-20min) dar iese sigur pentru ca loctiteul se topeste la vreo 2-300 de grade. Sa nu pui wd inainte sa incerci cu pistolul de lipiti ca iese naspa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca n-ai mai facut operatiunea asta, mai bine nu experimentezi direct pe motor..

loctite-ul se mai inmoaie la temperatura mare...oricum e recomandat sa incalzesti zona, risc mai mic de fisuri. un pistol pneumatic te-ar ajuta, dar nu stiu daca e loc acolo..

 

alta varianta ar fi electroeroziunea, singura problema o poate ridica fixarea in masinarie..

Editat de Alexey04
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat deja un set de extractoare dar mi se par firave. In plus de asta, parca se "umfla" prea tare in surub cind incerci sa il extragi pe surub.

Exact extractoare de alea am si eu, si si-au facut treaba pana acum... :grinbandit:

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

voi ce model de intercom folositi ?

recomandati ? functioneaza ?

pana la ce distanta bate ?

aveti vreo recomandare pentru ceva universal, care sa mearga pentru orice casca ?

 

multumesc

Editat de Motonick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Orice parere este binevenita deoarece am ramas in pana de idei.

Multumesc

 

Da gaura cu bormasina prin surub si dupa aia prinde piesa aia cu un surub + piulita. Nici nu te mai chinui sa dai un nou filet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti, recent am redevenit si eu posesor de f65gs/ 2006. Intrebare : are cineva de vanzare un parbriz mai mare de bmw? 3 gauri / 4 gauri nu conteaza, eu am cu 4 gauri .

 

alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o.

 

Merci , va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o.

 

 

 

uite:

/index.php?/topic/622519-linkage-urioase-pentru-urcatcoborat-f650gsdakar/page__p__3122633__fromsearch__1#entry3122633

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta intrebare : daca a inaltat cineva motoreta din suspenis spate , poate mi zice si mie cum a facut o.

 

Merci , va salut.

Salut!

Dan Cata mi-a facut si mie piesele de la telescop si a iesit bine . Il recomand. Daca te intereseaza am nr. lui de telefon.

Editat de albanezu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma poate ajuta cu un cod pentru mufa de alimentare pompa de benzina . am cautat in program dar nu m-am prea lamurit care este .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele.

Nu are nimeni idee cum se masoara?Am sunat la BMW la Baneasa si ma costa 504 ron lantul de distributie si patinele de ghidaj(443ron lantul 61ron patinele).Trebuie sa fac un efort financiar sa le schimb si pe astea,dar sper sa nu fie cazul asa ca astept pareri cu privire la modul de masurare al intinzatorului.

post-64250-0-27312200-1340112801_thumb.jpg

post-64250-0-66402500-1340113016_thumb.jpg

Editat de pyter82
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la problema mea :

Curgea oe undeva sorbu !

Problema constata : Un fir de curent de la pompa era strapuns se incalzea si a distrus pinu in care intra ( cel din sorb) si pe langa pinul acela imi curgea mie benzina .

Rezolvare :

 

desfacut sorb degresat cu spary de curatat discu( eu folosesc de la forch ) eu ieftin si fac treaba buna .

Pus loctita 401 ( e precum supreglue doar ca o data lipita doar rupta ca altfel nu se dizolva ( tine la benzina . pe mine asta ma durea)

cu mufele am rezolvat mai usor ( am comandata o mufa originaloa dar pana vine am zis ca rezolv cunva .

Mers la dezmembrari cautat BMW si am gasit in usa ( cea dreapta ) la un benzinar de prin 90 si ceva . 2 mufe care desfacute au pinii de care am nevoie .

( Nu mai corespund la culori dar cu putina gandire se rezolva si iese o treaba buna .

 

Am scris toate patatia la un loc ca poate mai are cineva aceeasi problema .

 

Daca cineva mai vrea piese originale BMW la pret ok am un amic care aduce piese auto si pot sa ii cer un pret la codurile furnizate de voi ( cod de piesa pe original)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am montat noul intinzator la distributie parca s-a mai domolit bataia dar dupa escapada din wekend la Seawolves Bike Fest pe drumul de intoarcere a inceput sa bata mai tare.Azi am desfacut intinzatorul sa il verific si parea in regula dar am observat ca distanta de la pistonul intinzatorului(verde)la exterior(rosu)este cam mare 20mm la carte spunand max 9mm.Intrebarea este de unde se masoara ca imaginea din manual m-a bagat in ceata?Masor de la verde la rosu sau de la albastru la rosu?Pozitia intinzatorului in poza este in punctul unde opune rezistenta cu lantul intins si fara ulei in el dezamorsat.Noul intinzator nu mai este prevazut cu siguranta.Intinzatorul fiind nou nu ramane decat sa schimb lantul si patinele.

 

 

din ce scrie in manual, pare a fi de la albastru la rosu, albastru fiind, dupa capul meu, "chain tensioner piston", ca doar el intra in "verde", nu invers.

pe de alta parte, nu inteleg care-i treaba cu distanta "A". zice s-o masori..si-atat :blink:

lantul se mai poate intinde si neuniform, deci este posibil ca intr-un loc sa ai distanta din parametri, iar in altul s-o depaseasca. daca te apuci de schimbat, scrie si aici, sa lamuresti dilema :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus Motul300 10w40 acum vreo luna si ceva (dupa ce am schimbat tot kitul de ambreaj). Zilele astea mi s-a bulit termostatul si am mers cu beculetul aprins prin oras ceva. Aseara am dat termostatul jos de tot, sa-l las pe direct. Nu se mai incalzeste dar ma observat ca se aude o bataie urata, scurta, cand vreau sa plec de pe loc. S-a intamplat de 3 ori, nu-mi dau seama unde e, eu am simtit-o in ambreaj. Sa se fi frecat uleiul asa repede sa nu mai tina placile bine sau ar trebui sa ma uit dupa altceva?

 

 

 

ow3x3xpr3ss 6mm + 1mm marginea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motul 300 V este de top . Nu cred ca poate strica ceva la motor . mai bine verifica ambreaju sau restu .

Eu am 7100 care este sub 300V ca si clasament . imediat fac 6000 cu el si merge fara probleme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am Motul 5100 10W40 care din ce am vazut e recomandat pana in 30 de grade, apoi trebuie sa folosesti 15W50 , eu mi-am luat pt urmatorul schimb 15W40, 300V e prea scump , nu vreau sa tin motorul o viata intreaga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am scos termostatul n-am mai simtit bataia aia. Partea proasta e ca aseara am vazut ca-mi picura din radiator (care era cam busit de cand l-am luat, probabil a bagat cineva presiune mare sa-l spele). Am inteles ca sunt niste baieti pe Grivitei care repara radiatoare, trebuie sa trec pe la ei sa-si dea cu parerea. Sper ca se baga si la dat radiatorul jos ca-i mai complicat pentru mine (din lipsa de spatiu si scule ca altfel ar fi ok).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...