ivan pedala Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Schimba bateria si eventual verifica incarcarea (posibil releu pe moarte!)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Ce teste vreau sa mai fac: * scos firele groase ale circuitului de comutare Starter relay (intrare baterie si iesire electromotor) si verificat comportamentul releului fara sarcina * unit firele groase si verificat daca se invarte electromotorul A mai patit cineva asa ceva? Ce credeti ca as putea sa verific? Ia-le pe rand: verifica bateria si incarcarea bateriei prin releul regulator. Dupa mers in relantiu cam 2 minute, masoara tensiunea la bornele bateriei. Ar trebui sa fie cam 14,2- 14,3 V. Daca tensiunea masurata e mai mica sau mai mare de 14,2-14,3 V probabil releul regulator de tensiune este busit. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Niste multe rateuri pe toba azi plus turatie mare (3000 pe liber), la ce sa ma uit (in afara de cablul de acceleratie care cred ca e busit pe undeva si agata, dar nu e de la asta sigur)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Daca erai pe frana de motor nu cred ca e cazul sa te impacientezi. Mi s-a mai intimplat sa aud si eu rateuri cind sunt pe frana de motor (din 3 in 2) si nu a fost nici o problema in mod special. Uneori chiar mi-as dori sa se auda mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Pai asa mai da din cand in cand dar azi erau cam multe (adica mereu) plus turatia dubioasa. Cred ca-ncearca sa-mi spuna ca-i pe moarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Pana rezolvam noi problemele cu bateriile, cu releele, cablurile de acceleratie.. uleiul, va las un mesaj d in partea lui Radu, iubitor de motociclete, trimis lui Jan, tot iubitor de motociclete: Salut Jane, Scuze că îți trimit e-mail-ul ăsta chiar în luna ta de miere, dar trebuie să mă ajuți cu un sfat, nu am pe altcineva cu cine să vorbesc. Cred că mă înÂşeală nevasta. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "niÂşte colege de la lucru, nu le Âştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maÂşină plecând de la colț, e mult mai distantă etc. AÂşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus Suzuki-ul la colțul opus Âşi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, Âşi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva. Ce crezi, pot rezolva singur problema sau trebe să mă duc la un service?... si un filmulet : http://www.youtube.com/watch?v=k7xLs60PU8k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Cate ore ai bibilit la ea? Ce model de Karcher este si cum esti multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 nu mai stiu cate ore, ca era in primavara, de atunci am mai spalat-o o singura data. nu se merita sa dau toata ziua cu apa pe ea, la cat de repede se murdaresc motoarele astea. Karcher-ul l-am cumparat de vreo 6 ani din germania.. nu stiu exact modelul, a fost cam 100euro, dar probleme am avut cu el, acum mergand pe direct, cand il bag in priza porneste direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Referitor la baterii fara intretinere, a zis cineva mai sus ca nu se gasesc sa se potriveasca la ale noastre. Eu am din asta si a intrat la fix. Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Eu le-am inlocuit la a mea cu leduri albe,cumparate de la un tip din Brasov care se ocupa cu montari de instalatii xenon.Nu stiu de unde le cumpara el.Au costat cam 6 ron bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Referitor la baterii fara intretinere, a zis cineva mai sus ca nu se gasesc sa se potriveasca la ale noastre. Eu am din asta si a intrat la fix. Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet. este bateria recomandata, o gasesti si aici http://motodiscount.ro/spd/7074081/Acumulator_YB12ALA_YB12ALA2_JMT_GEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) @ssminkly In clipul tau am observat ca dakarul tau are parbrizul ridicat. In week-end-ul asta am lucrat si eu in sensul asta, mi-a iesit ceva mult mai practic decit cum era inainte cind tot curentul imi venea in casca, dar m-ar interesa si alte solutii. Poti sa-mi spui cum e facuta modificarea? Ce fel de prinderi ai folosit? Editat Iulie 16, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 @ssminkly In clipul tau am observat ca dakarul tau are parbrizul ridicat. In week-end-ul asta am lucrat si eu in sensul asta, mi-a iesit ceva mult mai practic decit cum era inainte cind tot curentul imi venea in casca, dar m-ar interesa si alte solutii. Poti sa-mi spui cum e facuta modificarea? Ce fel de prinderi ai folosit? cauta-ma pe mine .sunt din Topoloveni.0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Poti da un link? Sau macar o sugestie cu ce sa caut acolo sau unde... ca de cand ai postat tot dau search dar nu reusesc sa gasesc acel post si acusi trebuie sa plec la lucru Multumesc nu il am la indemana. desfa amortizoru si trebuie sa fie destul de vizibil. e doar un u de tabla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Niste multe rateuri pe toba azi plus turatie mare (3000 pe liber), la ce sa ma uit (in afara de cablul de acceleratie care cred ca e busit pe undeva si agata, dar nu e de la asta sigur)? Turatia am rezolvat-o aproape. E o problema la rotita din ghidon (cum naiba s-o chema), nu cred ca mai prind bine dintii aia. Cat despre rateuri, mi s-a rupt flansa de la admisie (daca asa ii zice, pe realoem e intake manifold, piesa 13). Am auzit ca tragea aer pe undeva cand incercam sa rezolv cu acceleratia si am vazut ditai gaura in motor . Morti si raniti, iar trebuie sa sparg pusculita, e 375ron la realoem.ro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 discordles da un PM cu codu si poate te ajut eu cu un pret mai mic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 - am probleme cu martorul de la benzina in sensul ca desi fac plinul, din cand in cand se aprinde becul galben de lipsa benzina si nu se mai stinge, care ar fi cauza,vi s-a intamplat ? - am dat cu spray cu teflon BMW pe lant si mi se pare ca nu are ,,ungere" cum trebuie, filmul care se depune pe lant e cam subtirel si se scorojeste cam usor cand razuiesc cu unghia, are avantajul ca nu se depune praf/nisip pe lant dar nu stiu daca e deajuns de uns ce parere aveti, mai dau si cu ulei? mersi. numa" bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 discordles da un PM cu codu si poate te ajut eu cu un pret mai mic . Era chiar mai sus, in link, #11612345228. Da-mi un pm cu pretul tau desi incerc sa gasesc ceva SH in stare buna de pe vreo dezmembrare ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Salutare, am urmatoarea problema: am ramas fara baterie si asfel am constatat ca daca pornesc motocicleta si indepartez bornele de baterie, motorul se opreste. din ce stiu, la masina motorul odata pornit poti sa-i indepartezi bateria ca el se va alimenta de la alternator. S-a dus oare alternatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Gresit, ai nevoie de baterie sa fie conectata, ca altfel nu mai functioneaza ECU. Si chiar daca alternatorul ar fi de ajuns, circuitul tot prin baterie se inchide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Era chiar mai sus, in link, #11612345228. Da-mi un pm cu pretul tau desi incerc sa gasesc ceva SH in stare buna de pe vreo dezmembrare ceva. Nu folosi piesa SH.Flansa se rupe datorita imbatranirii. O flansa sh inseamna bani dati cam degeaba Salutare, am urmatoarea problema: am ramas fara baterie si asfel am constatat ca daca pornesc motocicleta si indepartez bornele de baterie, motorul se opreste. din ce stiu, la masina motorul odata pornit poti sa-i indepartezi bateria ca el se va alimenta de la alternator. S-a dus oare alternatorul? Nu mai fa asa ceva. Risti sa arzi electronica de pe motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 (editat) 66c-bmw si eu am avut aceeasi problema . Solutia care a mers la mine : Desfacut sorbu scos afara dat capacu alb de pe senzoru de benzina dat cu spray de curatat frana si suflat cu aer . la montare Nu am mai pus capacu alb si acum merge . poti incerca si tu .. poate ai noroc . Referitor la spray de lant .. Am folosit asa : repsol - merge Silkolene PRO - e bun Am mai folosit un spray de la mad merge dar f slab motorex OFF road full sin - e ok da se termina repede Motul of Road - sunt f multumit de el . Acum folosesc motul dupa ce am cam testat piata . Editat Iulie 19, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 Salut! sunt posesorul unui F650GS din 2001 cumparat anul trecut de la un coleg coforumist. De la bun inceput a avut o problema electrica, in sensul ca uneori (nu de fiecare data) face un scurtcircuit in momentul in care incerc sa claxonez. Uneori claxoneaza fara probleme, alteori se arde siguranta (din circuitul pe care sunt si luminile) sau, in cazurile nefericite, iese fum din butonul claxonului si se topeste arcul din buton. Buuuun, dupa cateva incercari nereusite am ajuns la Bavaria, in speranta ca s-au mai lovit de aceasta problema. Dupa ce a stat la ei, in total, aproape 6 saptamani (in 3 episoade) si destui bani si nervi cheltuiti, mobra este acum in aceeasi stare ca la inceput iar cei de la service imi propun inlocuirea intregii instalatii electrice. Inca nu am primit devizul, dar din spusele lor pretul este unul mare si inclin sa cred ca nu se justifica. Ajuns la capatul rabdarii, am si eu nevoie de un sfat: v-ati lovit de o problema similara? Imi puteti recomanda un electrician bun si mai ales serios care sa cunoasca bine acest model si sa se inhame la o astfel de reparatie? Nu am ajuns inca la stadiul la care sa-mi doresc improvizatii. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 pune-ti alt claxon cu circuit separat si ai rezolvat problema ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 19, 2012 Share Postat Iulie 19, 2012 puteti sa-mi spuneti unde de afla sigurantele? eu am gasit doar un "bloc" cu 3 din 5 lacasuri de sigurante sub sa. mai exista in alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.