andrei belcic Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 buna seara... mi-as dori un Dakar ,,vredata"... am o intrebare... eu am un ,,cruiser" ... 650 dakar are cauciucurile mult mai cramponate.... pe asfalt ,la drum lung..provoaca discomfort? sunetul anvelopelor este diferit? multumesc anticipat. Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 eu am TKC care sunt destul de cramponate , Nu pot zice ca sunt foarte zgomotoase sau ca te obosesc la drum lung . ( daca merg cu motoru peste 100 110 kmph ) da simpt putin in incheieturi dar cred ca este de la motor (fiind monocilindru e mai zgomotos si trepideaza in ture ) In rest .. e super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Dupa ce o incarci la redresor, verifica ce densitate ai la electrolit in fiecare celula a acumulatorului. Ideal ar trebui sa fie 1,28. Nici 1,27 nu e rau. Tensiunea la borne in jur de 12,8 V in gol. Daca e mai veche, tensiunea e posibil sa fie mai mica. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Eu am luat Yuasa ca in echiparea originala : http://www.motovip.ro/produse/YB12AL-A2%20-%20acumulator%20moto%20Yuasa_1022.htm Cele fara intretinere nu prea au loc fara modificari in locasul bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Ai cumparat si electrolitul separat? Multumesc, si eu o sa ma hoarasc zilele astea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Am dat jos bateria de pe moto... si am pus-o pe redresor. Pe ea scrie BMW -Exide... o fi de cand e moto din 2005.. nu stiu, o sa ma uit mai bine sa gasesc o data. Problema e ca din ce am reusit eu sa vad prin gaurelele alea mici, nu prea mai avea lichid peste elementi. Am pus niste apa fiarta..(la ora 1 noaptea la nici un peco nu gasesti apa distilata...). Posibil sa isi revina? Am cautat si baterie noua, in cazul in care va trebui s-o schimb, nu m-am lamurit exact ce sa imi iau. Am gasit codul asta 0092M4F320 la BOSCH pe pagina http://www.bosch-automotive-catalog.com/public/catalog/products?p_p_id=BoschWSRP&p_p_lifecycle=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_BoschWSRP_wsrp-urlType=blockingAction&_BoschWSRP_wsrp-navigationalState=%2FWFS%2FAAGLOBAL-AA-Catalog-Site%2Fro_RO%2F-%2FEUR%2FViewSearchProduct-Detail%3Bpgid%3DD41D8CD98F00B204E9800998ECF8Ebeb575J%3Bsid%3Do1DZNoWOz3Y3PMpwLC9VzIoF6SIR-yRty7o%3D&_BoschWSRP_proxyportlet-remoteInvocation=true 160lei cu tva. Ce inseamna AGM, ca nu mai inteleg...? nu e cu gel.. totusi e fara intretinere? Voi ce baterii v-ati luat? bun baiat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 @ssminkly , da separat am cumparat electrolit. @yuk : Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata : Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Borne slabite sau oxidate. ai avut dreptate! au fost contacti @yuk : Apa fiarta e destul de apropiata de apa distilata : Distilled water is boiled long enough to turn it into steam. The steam vapor is cooled and the remaining water is recovered. All chemicals, heavy metals, etc escape with the remaining steam. All that is left is pure water. un draq! este fix apa de izvor care contine aproape toate sarurile, mai putin cele ramase pe peretele vasului (unul banal, nu alambic!!!) in care a fost fiarta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 12, 2012 Share Postat Iulie 12, 2012 Eu n-am zis ca am pus apa fiarta ca ar fi acelasi lucru cu apa distilata... Efectiv ma saturasem sa tot stau sa imping la moto.. sa desfac carene. umblu jumate de oras nu gasesc apa distialata, pun apa fiarta ca oricum e tot aia.. bateria are 7 ANI, asa ca mari sperante nu am. Daca era o baterie noua, fii sigur ca nu puneam apa distilata!! Ms. Edit: apa fiarta vroiam sa zic in ultima idee! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vairus Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 (editat) Salut. Alaltaieri, dupa o zi de canicula, al meu Dakar '03 s-a hotarat sa-mi faca figuri. Intorceam intr-o parcare aproape de casa si s-a oprit motorul, probabil cum mi se opreste atunci cand nu corelez bine vitezele. Dau sa pornesc si surprize! In locului sunetului magic de motor monocilindric se aude un carait ingrozitor. Scot contactul, o trag pe margine si apoi incerc din nou: invart cheia, pun butonul in pozitia ON, astept sa se stinga martorii si apas start. Se aude un carait cu o frecventa mare identic cu sunetul unui releu care comuta foarte repede on-off. O las la racit vreo 2 ore dar nu se schimba nimic. Bag a 2-a, rog pe un trecator sa impinga la ea (Q: e grea? EU: Da, dar merge impinsa usor) si ajung "fericit" acasa. Am verificat bateria cu un voltmetru a doua zi: * prima data avea 12,3 V * pus contactul si demarat odata: 8V * scos contactul: 8V * pus contactul si masurat curentul in timp ce demara/caraia: 6V Am scos bateria, am facut refill cu apa caci toate celulele erau cu 2-6 cm sub linia de min, si am pus-o la incarcat. Am montat-o si in ciuda asteptarilor, observ acelasi comportament deplasat al motocicletei desi acum voltajul e ok. Totodata, in timp ce demaram am gasit sursa zgomotului: Starter relay (61312346566), piesa cilindrica care sta langa baterie. Ce teste vreau sa mai fac: * scos firele groase ale circuitului de comutare Starter relay (intrare baterie si iesire electromotor) si verificat comportamentul releului fara sarcina * unit firele groase si verificat daca se invarte electromotorul A mai patit cineva asa ceva? Ce credeti ca as putea sa verific? Editat Iulie 13, 2012 de vairus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Schimba bateria si eventual verifica incarcarea (posibil releu pe moarte!)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Ce teste vreau sa mai fac: * scos firele groase ale circuitului de comutare Starter relay (intrare baterie si iesire electromotor) si verificat comportamentul releului fara sarcina * unit firele groase si verificat daca se invarte electromotorul A mai patit cineva asa ceva? Ce credeti ca as putea sa verific? Ia-le pe rand: verifica bateria si incarcarea bateriei prin releul regulator. Dupa mers in relantiu cam 2 minute, masoara tensiunea la bornele bateriei. Ar trebui sa fie cam 14,2- 14,3 V. Daca tensiunea masurata e mai mica sau mai mare de 14,2-14,3 V probabil releul regulator de tensiune este busit. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Niste multe rateuri pe toba azi plus turatie mare (3000 pe liber), la ce sa ma uit (in afara de cablul de acceleratie care cred ca e busit pe undeva si agata, dar nu e de la asta sigur)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Daca erai pe frana de motor nu cred ca e cazul sa te impacientezi. Mi s-a mai intimplat sa aud si eu rateuri cind sunt pe frana de motor (din 3 in 2) si nu a fost nici o problema in mod special. Uneori chiar mi-as dori sa se auda mai tare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Pai asa mai da din cand in cand dar azi erau cam multe (adica mereu) plus turatia dubioasa. Cred ca-ncearca sa-mi spuna ca-i pe moarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Pana rezolvam noi problemele cu bateriile, cu releele, cablurile de acceleratie.. uleiul, va las un mesaj d in partea lui Radu, iubitor de motociclete, trimis lui Jan, tot iubitor de motociclete: Salut Jane, Scuze că îți trimit e-mail-ul ăsta chiar în luna ta de miere, dar trebuie să mă ajuți cu un sfat, nu am pe altcineva cu cine să vorbesc. Cred că mă înÂşeală nevasta. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "niÂşte colege de la lucru, nu le Âştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maÂşină plecând de la colț, e mult mai distantă etc. AÂşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus Suzuki-ul la colțul opus Âşi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, Âşi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva. Ce crezi, pot rezolva singur problema sau trebe să mă duc la un service?... si un filmulet : http://www.youtube.com/watch?v=k7xLs60PU8k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Cate ore ai bibilit la ea? Ce model de Karcher este si cum esti multumit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 nu mai stiu cate ore, ca era in primavara, de atunci am mai spalat-o o singura data. nu se merita sa dau toata ziua cu apa pe ea, la cat de repede se murdaresc motoarele astea. Karcher-ul l-am cumparat de vreo 6 ani din germania.. nu stiu exact modelul, a fost cam 100euro, dar probleme am avut cu el, acum mergand pe direct, cand il bag in priza porneste direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Referitor la baterii fara intretinere, a zis cineva mai sus ca nu se gasesc sa se potriveasca la ale noastre. Eu am din asta si a intrat la fix. Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pyter82 Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Eu le-am inlocuit la a mea cu leduri albe,cumparate de la un tip din Brasov care se ocupa cu montari de instalatii xenon.Nu stiu de unde le cumpara el.Au costat cam 6 ron bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Referitor la baterii fara intretinere, a zis cineva mai sus ca nu se gasesc sa se potriveasca la ale noastre. Eu am din asta si a intrat la fix. Acum am si eu o intrebare. Stie cineva cum de desface bordul sa pot sa ajung la becurile care ilumineaza ceasul si indicatoarele? S-a ars un bec pe care am reusit sa-l extrag fara a desface tot, fiind cel mai din stinga sus. Dar as vrea sa le inlocuiesc pe toate cu led-uri care merg la 12V. Vreo idee si de unde as putea sa cumpar? Nu am gasit pe nicaieri prin Romania, cel putin pe internet. este bateria recomandata, o gasesti si aici http://motodiscount.ro/spd/7074081/Acumulator_YB12ALA_YB12ALA2_JMT_GEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cdarken Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 (editat) @ssminkly In clipul tau am observat ca dakarul tau are parbrizul ridicat. In week-end-ul asta am lucrat si eu in sensul asta, mi-a iesit ceva mult mai practic decit cum era inainte cind tot curentul imi venea in casca, dar m-ar interesa si alte solutii. Poti sa-mi spui cum e facuta modificarea? Ce fel de prinderi ai folosit? Editat Iulie 16, 2012 de cdarken Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 @ssminkly In clipul tau am observat ca dakarul tau are parbrizul ridicat. In week-end-ul asta am lucrat si eu in sensul asta, mi-a iesit ceva mult mai practic decit cum era inainte cind tot curentul imi venea in casca, dar m-ar interesa si alte solutii. Poti sa-mi spui cum e facuta modificarea? Ce fel de prinderi ai folosit? cauta-ma pe mine .sunt din Topoloveni.0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.