scorpioanca Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) Multumesc pentru raspunsuri. Ea este "inculpata" @ssminkly: 1,60 am inaltimea, iar dupa cum se vede din poza parbrizul este mic, am nevoie de ceva mai inalt ca sa merg confortabil la drum lung Editat August 2, 2012 de scorpioanca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) La 1.60 poti sa pui cam orice parbriz mai inalt decat ce ai tu: ala de dakar, kappa, givi ... La partea cu toba, nu stiu daca merita investitia. Oricum, ar trebui sa gasesti o solutie cu design simetric (eventaul o cutie) pentru scobitura din dreapta. Editat August 3, 2012 de NaeL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 aseara mi s-a oprit in mers si n-a mai vrut sa porneasca . a trebuit s-o imping pana acasa ... mergeam cu vreo 60 la ora pe splai si la un moment dat a cazut acul de la turomentru si s-au aprins becurile . in mers . noroc ca era liber . am tras pe dreapta , am luat contactul , l-am pus la loc si-am incercat s-o pornesc iarasi . nimic . benzina e , cel putin in rezervor , si bujiile sunt schimbate recent ( n-am avut nicio pb cu ele pana acum , sau semne c-ar obosi ) . bateria la fel , foarte buna . am dat de multe ori la automat . imi miroase a problema de alimentare cu carburant dar nu stiu de unde sa incep . filtru de benzina, pompa , altceva ... ? HELP ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 @Trandafir Pompa porneste ? (pune urechea la rezervor cand pui contactu) senzoru de la cric e ok ? (vezi becurile pe bord daca se aprind si se sting ok cand pui contactu) senzoru de neutral ? flansa - sub corpul injectiei - se mai rupe si face necazuri. Inspecteaza bujia - daca e noua nu e neaparat buna. Inspecteaza bobina - pui o bujie in fisa si o sprijini de metal - tre sa dea scanteie cand dai la automate - e prima etapa - nu confirmarea ca e 100% ok scoate mufa de la calculator 10 - 15 minute - poate a luat vre-o eroare si tre sa o stergi Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. - este cineva care si-a schimbat toba? Eu ma gandeam sa-i pun o toba mai "galagioasa", cea stock nu se aude mai deloc. Stiu, poate parea un moft, dar mie imi confera mai multa siguranta in trafic. - are cineva cartea in format electronic pentru acest model? Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Nu pune toba sport. S-au facut multe teste si pierde putere creste consum. Nimeni nu a gasit o toba mai performanta decat setu original, chiar daca ala e greu. Vrei siguranta - pune 2 blitzuri mici langa semnalizatoare - din alea de targ. Atrage atentia in oglinzi mai mult decat uruitu de motor. (da, sunt dezgustatoare da deh) fa probe cu parbrizele inainte sa cumperi. anumite combinatii de parbriz/inaltime pot genera un zgomot aiurea in timpul mersului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 @Trandafir Pompa porneste ? (pune urechea la rezervor cand pui contactu) senzoru de la cric e ok ? (vezi becurile pe bord daca se aprind si se sting ok cand pui contactu) senzoru de neutral ? flansa - sub corpul injectiei - se mai rupe si face necazuri. Inspecteaza bujia - daca e noua nu e neaparat buna. Inspecteaza bobina - pui o bujie in fisa si o sprijini de metal - tre sa dea scanteie cand dai la automate - e prima etapa - nu confirmarea ca e 100% ok scoate mufa de la calculator 10 - 15 minute - poate a luat vre-o eroare si tre sa o stergi multumesc, o sa incerc toate astea cand ma intorc duminica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Nu pune toba sport. S-au facut multe teste si pierde putere creste consum. Nimeni nu a gasit o toba mai performanta decat setu original, chiar daca ala e greu. Eu unul am de doi ani o toba Scorpion pe mobra si n-as mai schimba-o pentru nimic in lume cu originalele. Atunci cand am schimbat-o am fost foarte atent la orice schimbari ar fi putut interveni, inclusiv consum. La mine unul, nu este absolut nici o diferenta! Consuma exact la fel, indiferent de regimul de mers. Mentionez ca toba este pentru acest model. Nu stiu daca rezultatul ar fi acelasi cu orice alta toba... Avantajele in traficul bucurestean sunt mai mult decat evidente. Toba este omologata si are silencer-ul montat deci nu cade tencuiala blocurilor acolo pe unde trec! . Pur si simplu se aude atat cat trebuie ca sa fiu remarcat de adormitii din conserve. Eu recomand acest upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 referitor la tobe . Si eu Cred ca am scos catalizatoru sau cum i-o zice . (chestia din toba centrala care o micsoreaza (am vazut la modele mai noi ca o au) daca trag de ea peste 3000 are un sunte mai agresiv in rest cand merg normal fara sa trag de motor parca merg cu bicicleta . Nu vad cum cineva ar putea sa mearga cu un motor cu o toba zgomotoasa pe distante lungi . Cred ca ar fi obosit din cauza poluarii fonice . Referitor la problema cu orpitul brusc : Verifica si bornele bateriei . Eu aveam + slabit si in mers mi se oprea . e drept ca dadeam la automat si pornea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Am o mica problema cu etrierul spate. Chiar daca l-am demontat si l-am curatat, roata tot sta putin infranata. Sa fie oare de la simeringul interior care poate s-a umflat si nu mai lasa pistonasul sa culiseze cu usurinta? Aveti vreo sugestie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 infranata = permanent ? sau doar pe anumite portiuni .. Ai schimbat placutele recent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Putin infranata, adica atunci cand sta pe cricul central si o misti cu mana se simte ca tine, nu se invarte liber. Si da, asa face tot timpul. Placutele au vreo 1500km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Ai incercat sa faci pistonul sa intre maxim in etrier ? Teoretic ar trebui sa intre foarte usor. La fel ar trebui sa si iasa. Cu ce ai spalat etrierul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Cand l-am impins am folosit o surubelnita si la scoatere am pompat cu pedala. La curatare am folosit WD40 si l-am sters cu carpa. Oricum n-am prea avut ce curata ca era curat p-acolo. Cand spal mobra am obiceiul sa bag jetul bine si pe la etriere + ca dau p-acolo (piston) din cand in cand cu WD40. Varianta cu umflatul simeringului o fi valabila? Editat August 3, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Dar pistonasul l-ai scos de tot si ai curatat si garnitura si santul in care se aseaza respectiva garnitura? E posibil sa ai depuneri pe pistonas. Depuneri care apar in timpul functionarii de-a lungul timpului. Jeg care trece de garnitura antipraf. Daca nu ai spalat cu ceva benzina nu are cum sa ti se umfle garnitura aia de la spalatul cu presiune cu apa. Editat August 3, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Cand l-am impins am folosit o surubelnita si la scoatere am pompat cu pedala. La curatare am folosit WD40 si l-am sters cu carpa. Oricum n-am prea avut ce curata ca era curat p-acolo. Cand spal mobra am obiceiul sa bag jetul bine si pe la etriere + ca dau p-acolo (piston) din cand in cand cu WD40. Varianta cu umflatul simeringului o fi valabila? Simeringurile alea de cauciuc se umfla in timp din cauza lichidului de frana. Eu am patit o treaba asemanatoare dar s-a rezolvat dupa ce am curatat bine pistonul si cilindrul unde culiseaza. La WD40 pe site spun ca Certain types of rubber will swell upon prolonged immersion. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Dar pistonasul l-ai scos de tot si ai curatat si garnitura si santul in care se aseaza respectiva garnitura? Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Intr-adevar, chiar daca am curatat-o, n-am scos de tot garnitura, deci santul in care sta nu l-am curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 n-am scos de tot garnitura, deci santul in care sta nu l-am curatat S-ar putea ca acolo sa fie problema. Mizerie stransa sub garnitura... Garnitura sa fie totusi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am o mica problema cu etrierul spate. Chiar daca l-am demontat si l-am curatat, roata tot sta putin infranata. Sa fie oare de la simeringul interior care poate s-a umflat si nu mai lasa pistonasul sa culiseze cu usurinta? Aveti vreo sugestie? Poate ca asta-i solutia: Rear brake caliper repair kit. 15 £ in UK. Nu stiu cat o fi la Bavaria... Editat August 3, 2012 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Inca odata multumesc pentru raspunsuri, dupa ce o sa rezolv cu imbunatatirea "design-ului" o sa pun poze, poate vor fi de folos cuiva. Mai am o mica problema: nu stiu cum se verifica/completeaza uleiul la acest model. M-am uitat pe manualul dat de ssminkly, am gasit doar sectiunea cu "Changing engine oil" nu si cum se verifica nivelul uleiului, asa ca mi-am cam prins urechile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Inca odata multumesc pentru raspunsuri, dupa ce o sa rezolv cu imbunatatirea "design-ului" o sa pun poze, poate vor fi de folos cuiva. Mai am o mica problema: nu stiu cum se verifica/completeaza uleiul la acest model. M-am uitat pe manualul dat de ssminkly, am gasit doar sectiunea cu "Changing engine oil" nu si cum se verifica nivelul uleiului, asa ca mi-am cam prins urechile. Uleiul se verifica "la cald". Pui mobra pe cricul central, o lasi sa se linisteasca 2-3 minute apoi verifici nivelul uleiului cu joja din dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Uleiul se verifica "la cald". Pui mobra pe cricul central, o lasi sa se linisteasca 2-3 minute apoi verifici nivelul uleiului cu joja din dotare. In plus, nivelul pe joja se verifica fara a infileta capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 aseara mi s-a oprit in mers si n-a mai vrut sa porneasca . a trebuit s-o imping pana acasa ... mergeam cu vreo 60 la ora pe splai si la un moment dat a cazut acul de la turomentru si s-au aprins becurile . in mers . noroc ca era liber . am tras pe dreapta , am luat contactul , l-am pus la loc si-am incercat s-o pornesc iarasi . nimic . benzina e , cel putin in rezervor , si bujiile sunt schimbate recent ( n-am avut nicio pb cu ele pana acum , sau semne c-ar obosi ) . bateria la fel , foarte buna . am dat de multe ori la automat . imi miroase a problema de alimentare cu carburant dar nu stiu de unde sa incep . filtru de benzina, pompa , altceva ... ? HELP ! pompa de benzina nu face nimic ... nici nu bazaie la contact , nici nu scoate benzina cand ii dau cheie (am scos furtunul dinspre filtru). n-am avut cu ce sa masor tensiune in borna dar sper sa fie de la fire ca pompa ii al dracu de scumpa . cred c-as putea sa leg si pompa direct pe baterie , nu ? doar sa vad daca lucreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) pompa de benzina nu face nimic ... nici nu bazaie la contact , nici nu scoate benzina cand ii dau cheie (am scos furtunul dinspre filtru). n-am avut cu ce sa masor tensiune in borna dar sper sa fie de la fire ca pompa ii al dracu de scumpa . cred c-as putea sa leg si pompa direct pe baterie , nu ? doar sa vad daca lucreaza Poti incerca sa o legi direct fara probleme, tinand cont de polaritate (invers nu am incercat nici o data sa-ti spun ce se petrece), acum sa-ti mai zic si eu o patanie: cu doua saptamani in urma eram la vre-o 2000 de km de casa si brusc si dintr-o data mi s-a oprit motorul (aveam undeva in jur de 5000 de ture, urcam)in primul moment nu mi-a venit sa cred, inca trageam de gaz, apoi tras pe drapta am incercat in repetate randuri sa o pornesc fara vre-un rezultat, am lasat-o la vale intr-un loc cu umbra, am dezmembrat bagajele, am scos seaua si ma uitam la ea ca vitelul la poarta noua, apoi mi-a tresarit ideea...pompa de benzina, deci contact, buton rosu si...ohaa pompa nu facea nici mar... (la 23 de mii de km) am scos turul, repetat procedura de pornire si nimic, am scos returul si m-am pomenit cu un jet de benzina....facusem plinul ochi cu 20 de km mai inainte. Aflandu-ma departe de casa si intr-o locatie unde nu aveam habar daca gasesc vre-un dealer BMW am purces la demontat in speranta ca voi gasi ceva compatibil si surpriza.....dupa ce am scos tot ansamblul din rezervor si ma uitam la el cum mama dracului sa extrag pompa de acolo....stupoare....undeva deasupra sorbului pompa are o gaurica (probabil un gen de retur) iar din acea gaurica atarna ceva ce aducea a cauciuc si care clar o obtura, am scos respectiva bucatica cu un iz de indoiala, avea cam un cm si am incercat sa pornesc pompa afara din rezervor duar infigandu-i mufele.... bucuria a fost maxima, pompa revenise la viata....asa ca am montat totul la loc si am purces la drum, am ajuns acasa, m-am dat si pe la noi o saptamana si nu a mai avut nici cea mai mica problema. Acum sa-ti spun cum a ajuns caucucul ala acolo nu stiu si nici nu-mi pot imagina...SF-uri elvetiene probabil dar inmportant este ca m-a adus acasa.....deci ce sa-ti mai zic...incercarea moarte nu are, da-o afara zgudui-o de cateva ori da-i cu 12V pe la nas si poate ai noroc, numai nu te juca cu fire de curent si benzina in acelasi timp...uneori ustura, tare! Bafta! Nu-mi cere poze ca nu am, a fost unul dintre lucrurile la care nu m-am gandit decat dupa ce m-am vazut din nou calare cu ceva trepidand dedesupt... Iar acum daca tot mi-am dat cu presupusul p-aci vin si eu cu o intrebare: stie careva pe cineva care sa stie sa-si bage nasul (la modul serios) prim mobrele astea adica o diagnoza, o resoftare, un update, ceva de genul? exclus Bavaria, merci anticipat! Editat August 6, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut siguranta aia mare de 15 care tine ECU busita . am schimbat-o si-a pornit . ba chiar parca mergea mai bine dar mi s-a ars dupa vreo 20 de minute de mers . am improvizat niste litze pe marginea drumului pentru ca am ramas fara rezerve . chiar , de unde iau si eu un pumn de sigurante pana-mi dau seama pe unde-i scurtu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut siguranta aia mare de 15 care tine ECU busita . am schimbat-o si-a pornit . ba chiar parca mergea mai bine dar mi s-a ars dupa vreo 20 de minute de mers . am improvizat niste litze pe marginea drumului pentru ca am ramas fara rezerve . chiar , de unde iau si eu un pumn de sigurante pana-mi dau seama pe unde-i scurtu' ? pai ...de la un magazin de profil sau de la un prieten strangator, dar nu te juca prea tare si nu pune siguranta de valori mai mari decat cea originala, evita litzele pana te dumiresti ce si cum...plusul ajuns la "masa" dauneaza grav sanatatii Editat August 8, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 caut sa cumpar senzor de viteza . Cel care se monteaza pe roata spate . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.