Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Dar pistonasul l-ai scos de tot si ai curatat si garnitura si santul in care se aseaza respectiva garnitura? E posibil sa ai depuneri pe pistonas. Depuneri care apar in timpul functionarii de-a lungul timpului. Jeg care trece de garnitura antipraf. Daca nu ai spalat cu ceva benzina nu are cum sa ti se umfle garnitura aia de la spalatul cu presiune cu apa. Editat August 3, 2012 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiyuta Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Cand l-am impins am folosit o surubelnita si la scoatere am pompat cu pedala. La curatare am folosit WD40 si l-am sters cu carpa. Oricum n-am prea avut ce curata ca era curat p-acolo. Cand spal mobra am obiceiul sa bag jetul bine si pe la etriere + ca dau p-acolo (piston) din cand in cand cu WD40. Varianta cu umflatul simeringului o fi valabila? Simeringurile alea de cauciuc se umfla in timp din cauza lichidului de frana. Eu am patit o treaba asemanatoare dar s-a rezolvat dupa ce am curatat bine pistonul si cilindrul unde culiseaza. La WD40 pe site spun ca Certain types of rubber will swell upon prolonged immersion. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Dar pistonasul l-ai scos de tot si ai curatat si garnitura si santul in care se aseaza respectiva garnitura? Am bagat pistonul maxim in etrier si l-am si scos de tot, dar nu usor. Intr-adevar, chiar daca am curatat-o, n-am scos de tot garnitura, deci santul in care sta nu l-am curatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 n-am scos de tot garnitura, deci santul in care sta nu l-am curatat S-ar putea ca acolo sa fie problema. Mizerie stransa sub garnitura... Garnitura sa fie totusi buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Am o mica problema cu etrierul spate. Chiar daca l-am demontat si l-am curatat, roata tot sta putin infranata. Sa fie oare de la simeringul interior care poate s-a umflat si nu mai lasa pistonasul sa culiseze cu usurinta? Aveti vreo sugestie? Poate ca asta-i solutia: Rear brake caliper repair kit. 15 £ in UK. Nu stiu cat o fi la Bavaria... Editat August 3, 2012 de RobbieB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Inca odata multumesc pentru raspunsuri, dupa ce o sa rezolv cu imbunatatirea "design-ului" o sa pun poze, poate vor fi de folos cuiva. Mai am o mica problema: nu stiu cum se verifica/completeaza uleiul la acest model. M-am uitat pe manualul dat de ssminkly, am gasit doar sectiunea cu "Changing engine oil" nu si cum se verifica nivelul uleiului, asa ca mi-am cam prins urechile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Inca odata multumesc pentru raspunsuri, dupa ce o sa rezolv cu imbunatatirea "design-ului" o sa pun poze, poate vor fi de folos cuiva. Mai am o mica problema: nu stiu cum se verifica/completeaza uleiul la acest model. M-am uitat pe manualul dat de ssminkly, am gasit doar sectiunea cu "Changing engine oil" nu si cum se verifica nivelul uleiului, asa ca mi-am cam prins urechile. Uleiul se verifica "la cald". Pui mobra pe cricul central, o lasi sa se linisteasca 2-3 minute apoi verifici nivelul uleiului cu joja din dotare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 Uleiul se verifica "la cald". Pui mobra pe cricul central, o lasi sa se linisteasca 2-3 minute apoi verifici nivelul uleiului cu joja din dotare. In plus, nivelul pe joja se verifica fara a infileta capacul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 aseara mi s-a oprit in mers si n-a mai vrut sa porneasca . a trebuit s-o imping pana acasa ... mergeam cu vreo 60 la ora pe splai si la un moment dat a cazut acul de la turomentru si s-au aprins becurile . in mers . noroc ca era liber . am tras pe dreapta , am luat contactul , l-am pus la loc si-am incercat s-o pornesc iarasi . nimic . benzina e , cel putin in rezervor , si bujiile sunt schimbate recent ( n-am avut nicio pb cu ele pana acum , sau semne c-ar obosi ) . bateria la fel , foarte buna . am dat de multe ori la automat . imi miroase a problema de alimentare cu carburant dar nu stiu de unde sa incep . filtru de benzina, pompa , altceva ... ? HELP ! pompa de benzina nu face nimic ... nici nu bazaie la contact , nici nu scoate benzina cand ii dau cheie (am scos furtunul dinspre filtru). n-am avut cu ce sa masor tensiune in borna dar sper sa fie de la fire ca pompa ii al dracu de scumpa . cred c-as putea sa leg si pompa direct pe baterie , nu ? doar sa vad daca lucreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 6, 2012 Share Postat August 6, 2012 (editat) pompa de benzina nu face nimic ... nici nu bazaie la contact , nici nu scoate benzina cand ii dau cheie (am scos furtunul dinspre filtru). n-am avut cu ce sa masor tensiune in borna dar sper sa fie de la fire ca pompa ii al dracu de scumpa . cred c-as putea sa leg si pompa direct pe baterie , nu ? doar sa vad daca lucreaza Poti incerca sa o legi direct fara probleme, tinand cont de polaritate (invers nu am incercat nici o data sa-ti spun ce se petrece), acum sa-ti mai zic si eu o patanie: cu doua saptamani in urma eram la vre-o 2000 de km de casa si brusc si dintr-o data mi s-a oprit motorul (aveam undeva in jur de 5000 de ture, urcam)in primul moment nu mi-a venit sa cred, inca trageam de gaz, apoi tras pe drapta am incercat in repetate randuri sa o pornesc fara vre-un rezultat, am lasat-o la vale intr-un loc cu umbra, am dezmembrat bagajele, am scos seaua si ma uitam la ea ca vitelul la poarta noua, apoi mi-a tresarit ideea...pompa de benzina, deci contact, buton rosu si...ohaa pompa nu facea nici mar... (la 23 de mii de km) am scos turul, repetat procedura de pornire si nimic, am scos returul si m-am pomenit cu un jet de benzina....facusem plinul ochi cu 20 de km mai inainte. Aflandu-ma departe de casa si intr-o locatie unde nu aveam habar daca gasesc vre-un dealer BMW am purces la demontat in speranta ca voi gasi ceva compatibil si surpriza.....dupa ce am scos tot ansamblul din rezervor si ma uitam la el cum mama dracului sa extrag pompa de acolo....stupoare....undeva deasupra sorbului pompa are o gaurica (probabil un gen de retur) iar din acea gaurica atarna ceva ce aducea a cauciuc si care clar o obtura, am scos respectiva bucatica cu un iz de indoiala, avea cam un cm si am incercat sa pornesc pompa afara din rezervor duar infigandu-i mufele.... bucuria a fost maxima, pompa revenise la viata....asa ca am montat totul la loc si am purces la drum, am ajuns acasa, m-am dat si pe la noi o saptamana si nu a mai avut nici cea mai mica problema. Acum sa-ti spun cum a ajuns caucucul ala acolo nu stiu si nici nu-mi pot imagina...SF-uri elvetiene probabil dar inmportant este ca m-a adus acasa.....deci ce sa-ti mai zic...incercarea moarte nu are, da-o afara zgudui-o de cateva ori da-i cu 12V pe la nas si poate ai noroc, numai nu te juca cu fire de curent si benzina in acelasi timp...uneori ustura, tare! Bafta! Nu-mi cere poze ca nu am, a fost unul dintre lucrurile la care nu m-am gandit decat dupa ce m-am vazut din nou calare cu ceva trepidand dedesupt... Iar acum daca tot mi-am dat cu presupusul p-aci vin si eu cu o intrebare: stie careva pe cineva care sa stie sa-si bage nasul (la modul serios) prim mobrele astea adica o diagnoza, o resoftare, un update, ceva de genul? exclus Bavaria, merci anticipat! Editat August 6, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut siguranta aia mare de 15 care tine ECU busita . am schimbat-o si-a pornit . ba chiar parca mergea mai bine dar mi s-a ars dupa vreo 20 de minute de mers . am improvizat niste litze pe marginea drumului pentru ca am ramas fara rezerve . chiar , de unde iau si eu un pumn de sigurante pana-mi dau seama pe unde-i scurtu' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 (editat) am scos si eu pompa din rezervor , m-am uitat de defectiuni , fire dezlipite samd . nu parea nimic in neregula . tind sa cred ca e totusi o pb electrica , pe borna pompei . mai are una , alba , pentru indicatorul de nivel . dar aia e in regula . am gasit si o siguranta arsa tot aseara , cea de 10 . dar nu cred ca are vreo legatura . am schimbat-o . mai caut siguranta aia mare de 15 care tine ECU busita . am schimbat-o si-a pornit . ba chiar parca mergea mai bine dar mi s-a ars dupa vreo 20 de minute de mers . am improvizat niste litze pe marginea drumului pentru ca am ramas fara rezerve . chiar , de unde iau si eu un pumn de sigurante pana-mi dau seama pe unde-i scurtu' ? pai ...de la un magazin de profil sau de la un prieten strangator, dar nu te juca prea tare si nu pune siguranta de valori mai mari decat cea originala, evita litzele pana te dumiresti ce si cum...plusul ajuns la "masa" dauneaza grav sanatatii Editat August 8, 2012 de SUN_83 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 8, 2012 Share Postat August 8, 2012 caut sa cumpar senzor de viteza . Cel care se monteaza pe roata spate . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eti_radu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. - este cineva care si-a schimbat toba? Eu ma gandeam sa-i pun o toba mai "galagioasa", cea stock nu se aude mai deloc. Stiu, poate parea un moft, dar mie imi confera mai multa siguranta in trafic. - are cineva cartea in format electronic pentru acest model? Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Felicitari pt achizitie. mi se pare un motor bestial pe segmentul asta pt fete si cei mai micuti de inaltime. Sotia mea merge pe 650 GS de 5 ani si e extrem de multumita. In plus fata de link urile pe care le ai primit deja, asta e unul pe care eu l am folosit des http://faq.f650.com/main.html cu sub sectiunea http://faq.f650.com/GSFAQs/ Sa l stapanesti sanatoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 vreau si eu un ventilator de radiator pt f650gs . din dezmembrari . al meu e dus . din cauza lui imi tot sarea siguranta si-mi oprea motorul in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 vreau si eu un ventilator de radiator pt f650gs . din dezmembrari . al meu e dus . din cauza lui imi tot sarea siguranta si-mi oprea motorul in mers Intreaba daca mai are ZEROO ventilatorul de la GS-ul lui dezmembrat. (Codrut 0721600531) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salutare am si eu din nou o problema de data asta cred ca putin mai grava pt mine . Inceputul a fost : am reglat putin pedala la frana spate si am facut un drum de aprox 20 km . pe drum mobra nu a mai vrut sa traga ba mai mult la un moment dat a scazut si viteza ( pe ceas ) Am oprit si bucurie mare : Etrier spate blocat ( din cauza mea ) senzor topit (firele ) roata spate blocata . am miscat pedala a iesit presiunea din instalatie tot e ok , la prima vedere . Trebuie sa remediez senzor (deja remediat) placute ( in curs de livrare ) garnitura etrier ( in curs de verificare ) problema e cu motoru . Porneste oscileaza intre 1000 1500 sare pana la 1600 si zam zam .. moare . pornesc merge oscileaza moare . desfacut plastice filtru aer curatat corp injectie ( era f murdar ) curatat senzor de relanti la fel si acela murdar .Am lasat o zi (am fost plecat cu treaba ) bornele de la acumulator unite .Acum montez bornele dau cheie porneste usor (am mai avut pe mana un CS care pornea relativ greu ) si acu de la turometru fluctueaza . E drept ca nu cum facea inainte si parca dupa catema min de relanti se potoleste destul de mult . Intrebarea mea e : sa decalibrat toata treaba de cand am mers eu cu roata aproape blocata si cu motoru in sarcina ? Se va calibra la urmatoarea tura ? Cum recalibrez TPS ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Felicitari pt achizitie. mi se pare un motor bestial pe segmentul asta pt fete si cei mai micuti de inaltime. Sotia mea merge pe 650 GS de 5 ani si e extrem de multumita. In plus fata de link urile pe care le ai primit deja, asta e unul pe care eu l am folosit des http://faq.f650.com/main.html cu sub sectiunea http://faq.f650.com/GSFAQs/ Sa l stapanesti sanatoasa Multumesc frumos pentru urari si link-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Cum recalibrez TPS ? Turn on the ignition, open and close the throttle (twist grip) slowly from stop to stop (to a count of say 3, three times, then turn off again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 multumesc de sfat . In cele din urma si-a revenit . mai astept placutele si kitu de reparatie etrier . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Salutare, stie cineva vro furca fata de Dakar de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Am eu, 1 telescop de dakar complet. Nu mai stiu exact pe ce parte e... stanga sau dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Am patit-o cu radiatorul, adica s-a spart.Asa ca am nevoie de ceva bani si ca atare pun la bataie o geaca (BMW) Streetguard 2, noua, marimea 52. Daca sunt doritori ne auzim la telefon 0745648088. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Trebuie sa schimb fisa, pe ea scrie un 1 kilo ohm, pot sa pun una de 4? ce ar afecta? din ce am mai discutat cu niste prieteni parerile sunt impartite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) mai bine ia o fisa completa cu pipa cu tot . Pretu cred ca e undeva pe la 120 ron posibil si mai ieftin . vorbeste cu achimoto si te rezolva el de fisa completa daca vrei. Albanezu incearca http://radiatoare-motociclete.ro/ au preturi bune si poate il pot repara pe al tau . Daca vorbesti cu ei si vrei spune-le ca vrei si protectie la radiator . Editat August 13, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.