eti_radu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 Buna, Mi-am luat de curand un F650 GS din 2007 si as vrea sa ii aduc cateva imbunatatiri, poate din experienta voastra imi puteti face cateva recomandari: - as vrea sa ii schimb parbrizul cu unul mai inalt, cel cu care a venit este destul de mic si as avea nevoie de o mai buna protectie impotriva vantului. Am cautat pe net, oferta este destul de slabuta ptr modelul asta, dar mai caut. - este cineva care si-a schimbat toba? Eu ma gandeam sa-i pun o toba mai "galagioasa", cea stock nu se aude mai deloc. Stiu, poate parea un moft, dar mie imi confera mai multa siguranta in trafic. - are cineva cartea in format electronic pentru acest model? Multumesc anticipat pentru ajutor/sugestii. Felicitari pt achizitie. mi se pare un motor bestial pe segmentul asta pt fete si cei mai micuti de inaltime. Sotia mea merge pe 650 GS de 5 ani si e extrem de multumita. In plus fata de link urile pe care le ai primit deja, asta e unul pe care eu l am folosit des http://faq.f650.com/main.html cu sub sectiunea http://faq.f650.com/GSFAQs/ Sa l stapanesti sanatoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 vreau si eu un ventilator de radiator pt f650gs . din dezmembrari . al meu e dus . din cauza lui imi tot sarea siguranta si-mi oprea motorul in mers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 vreau si eu un ventilator de radiator pt f650gs . din dezmembrari . al meu e dus . din cauza lui imi tot sarea siguranta si-mi oprea motorul in mers Intreaba daca mai are ZEROO ventilatorul de la GS-ul lui dezmembrat. (Codrut 0721600531) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salutare am si eu din nou o problema de data asta cred ca putin mai grava pt mine . Inceputul a fost : am reglat putin pedala la frana spate si am facut un drum de aprox 20 km . pe drum mobra nu a mai vrut sa traga ba mai mult la un moment dat a scazut si viteza ( pe ceas ) Am oprit si bucurie mare : Etrier spate blocat ( din cauza mea ) senzor topit (firele ) roata spate blocata . am miscat pedala a iesit presiunea din instalatie tot e ok , la prima vedere . Trebuie sa remediez senzor (deja remediat) placute ( in curs de livrare ) garnitura etrier ( in curs de verificare ) problema e cu motoru . Porneste oscileaza intre 1000 1500 sare pana la 1600 si zam zam .. moare . pornesc merge oscileaza moare . desfacut plastice filtru aer curatat corp injectie ( era f murdar ) curatat senzor de relanti la fel si acela murdar .Am lasat o zi (am fost plecat cu treaba ) bornele de la acumulator unite .Acum montez bornele dau cheie porneste usor (am mai avut pe mana un CS care pornea relativ greu ) si acu de la turometru fluctueaza . E drept ca nu cum facea inainte si parca dupa catema min de relanti se potoleste destul de mult . Intrebarea mea e : sa decalibrat toata treaba de cand am mers eu cu roata aproape blocata si cu motoru in sarcina ? Se va calibra la urmatoarea tura ? Cum recalibrez TPS ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scorpioanca Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Felicitari pt achizitie. mi se pare un motor bestial pe segmentul asta pt fete si cei mai micuti de inaltime. Sotia mea merge pe 650 GS de 5 ani si e extrem de multumita. In plus fata de link urile pe care le ai primit deja, asta e unul pe care eu l am folosit des http://faq.f650.com/main.html cu sub sectiunea http://faq.f650.com/GSFAQs/ Sa l stapanesti sanatoasa Multumesc frumos pentru urari si link-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 Cum recalibrez TPS ? Turn on the ignition, open and close the throttle (twist grip) slowly from stop to stop (to a count of say 3, three times, then turn off again. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 multumesc de sfat . In cele din urma si-a revenit . mai astept placutele si kitu de reparatie etrier . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian.cherches Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Salutare, stie cineva vro furca fata de Dakar de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssminkly Postat August 12, 2012 Share Postat August 12, 2012 Am eu, 1 telescop de dakar complet. Nu mai stiu exact pe ce parte e... stanga sau dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Am patit-o cu radiatorul, adica s-a spart.Asa ca am nevoie de ceva bani si ca atare pun la bataie o geaca (BMW) Streetguard 2, noua, marimea 52. Daca sunt doritori ne auzim la telefon 0745648088. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Trebuie sa schimb fisa, pe ea scrie un 1 kilo ohm, pot sa pun una de 4? ce ar afecta? din ce am mai discutat cu niste prieteni parerile sunt impartite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) mai bine ia o fisa completa cu pipa cu tot . Pretu cred ca e undeva pe la 120 ron posibil si mai ieftin . vorbeste cu achimoto si te rezolva el de fisa completa daca vrei. Albanezu incearca http://radiatoare-motociclete.ro/ au preturi bune si poate il pot repara pe al tau . Daca vorbesti cu ei si vrei spune-le ca vrei si protectie la radiator . Editat August 13, 2012 de adi_radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Albanezu incearca http://radiatoare-motociclete.ro/ au preturi bune si poate il pot repara pe al tau . Daca vorbesti cu ei si vrei spune-le ca vrei si protectie la radiator . Multumesc. Am vorbit .Cred ca incerc sa-l repar costa 50 ron. Furtune de frana stie careva pe unde se fac? Vreau sa schimb segmentul de la etrier spate pana sub bascula. Am patit-o cu radiatorul, adica s-a spart.Asa ca am nevoie de ceva bani si ca atare pun la bataie o geaca (BMW) Streetguard 2, noua, marimea 52. Daca sunt doritori ne auzim la telefon 0745648088. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Are careva idee ce costuri implica schimbarea ambreiajului? Cred ca e dus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Albanezu poti incerca 1 la o firma care se ocupa cu furtune hidraulice (poate te ajuta ei la un pret ok ) sau 2 WWW.Achimoto.ro Vorbesti cu Achim si sigur te ajuta . Ar mai fi varianta sa iti construiesti din segmente furtune cu piese oferite de cei de la TRW . Enos ambreaju costa cam asa : Discuri textolit 370 ron Arcuri 70 ron Discurile de metal Nu stiu . Sunt preturi aproximative . Ca si marca este EBC !Toto asa .. vezi la achimoto ca are preturi mici si livrare rapida Daca vrei pe original am un prieten care iti poate aduce la preturi bune piese de BMW (masina motor nu conteaza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 14, 2012 Share Postat August 14, 2012 Are careva idee ce costuri implica schimbarea ambreiajului? Cred ca e dus... Daca vrei ambreaj SH dar bun da-mi un pm. Eu l-am schimbat pe al meu degeaba, celalalt era in parametri. Inainte sa ti-l iei verifica-l totusi, eu aveam arcurile slabite si n-am verificat (am vazut dupa ce l-am luat, de prost ce sunt asa ca am ramas cu un set aproape "nou"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irazvan85 Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Hop si eu cu un F650 GS din 2000...si poate urmatorul va fi un Dakar. Daca se aduna gasca in Timisoara, sper sa pot fi si eu prezent. Salutare si drumuri faine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Are careva idee ce costuri implica schimbarea ambreiajului? Cred ca e dus... 1000+ ron daca schimbi tot ce trebuie si recomand sa faci asta. (nu mai am factura in fata iar euroiu s-a mai schimbat) eu am schimbat la bavaria din motive de garantie. piesele originale sunt la acleasi pret cu cele de aftermarket deci nu se justifica sa cauti prin alte parti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Hop si eu cu un F650 GS din 2000...si poate urmatorul va fi un Dakar. Daca se aduna gasca in Timisoara, sper sa pot fi si eu prezent. Salutare si drumuri faine. Bine ai venit. Sa ai noroc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) 1000+ ron daca schimbi tot ce trebuie si recomand sa faci asta. (nu mai am factura in fata iar euroiu s-a mai schimbat) eu am schimbat la bavaria din motive de garantie. piesele originale sunt la acleasi pret cu cele de aftermarket deci nu se justifica sa cauti prin alte parti 1000ron am dat eu pe kit complet acum cateva luni, cand euro era inca pe la 4.3. Manopera, la bavaria, e si aia vreo cateva sute de lei. Editat August 16, 2012 de Discordless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 1000ron am dat eu pe kit complet acum cateva luni, cand euro era inca pe la 4.3. Manopera, la bavaria, e si aia vreo cateva sute de lei. cine ti la schimbat tibi?sau nu l-ai mai prins acolo.multumit de cum lucreaza.ai stat linga ei.kit complet inclusiv oala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat August 16, 2012 Autor Share Postat August 16, 2012 Pe la cati km cedeaza ambreiajul???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Pe la cati km cedeaza ambreiajul???? nu cred ca exista regula pentru asa ceva depinde cum schimbi (mai patinat sau nu) si depinde pe unde mergi. daca mergi mult in oras unde schimbi mult sau touring unde rulezi multi km fara sa umbli mult cu ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CozonacRutier Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 cine ti la schimbat tibi?sau nu l-ai mai prins acolo.multumit de cum lucreaza.ai stat linga ei.kit complet inclusiv oala. Nu, l-am schimbat in alta parte. Kit complet inseamna placi si arcuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Pentru motoarele noastre ce antigel este recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.