Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

Am eu unul de GS. Daca te mai intereseaza, da-mi un PM si putem vorbi mai multe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ?

nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km.

ala de sus nu pica niciodata

 

@ andrei belcic - ce indici tu e chiulasa in sine.

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

Stiu un mecanic la Lugoj care mi-a reconditionat si mie centralul de la un Dakar. Chiar stie ce face, crede-ma. Daca te intereseaza da-mi un PM si-ti trimit nr. de telefon si te conversezi tu cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu.

se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior

varianta:

pui in gaura simering-ului un surub/sau doua cu virful rotunjit (ca sa nu afecteze blocul motor)

si invirti la el

simering-ul urca pe filet iesind astfel din locasul lui

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in spate e un rulment. nu vrei sa preseze surubul in aparatorile lui laterale. Dupa ce ai dat gaura de 3 bagi acolo un varf de pila si il scoti

da, daca e rulment nu merge cu insurubatul

la axul schimbatorului in schimb se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva?

posibil ca, contactele de la baterie sa fie oxidate/nestranse ,stiu caz, se tura la peste 7000 rpm si se oprea din cuza asta.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt.

 

@ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km.

intake mainfold nu e ciocul de plastic rigid in care intra aerul prima oara?

 

cam cat ar costa adi piesa? ai idee?

daca e intake tube (16) e vreo 11 USD pe realoem

13712343566

post-3819-0-80581700-1378789423_thumb.png

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba.

Nu are voie sa faca asa , are si cumnatamiu una din 2005 si nu se opreste ca la mine, cred ca este o problema de la acel soc automat sau se mai spune valva de relantiu.

 

@ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt.

 

@ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar

eu cred ca ar fi de la acea valva de relantiu ca asa ai spun astea de la BMW Bavaria, eu ai zic soc automat pe intelesul nostru, dar problema este la pornirea de dimineata si nu in mers sau semafor, ca dupa ce ramane pornita si nu se mai opreste dimineata merge fara problema , deci dupa deducerea mea ar fi valva de relantiu , dar credeam ca a mai patit careva aceasi problema si voiam sa fiu sigur cam ce sa iau ca si piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vorbeam de piesa 13 din poza. Este intre injector si chiulasa - orice crapatura acolo inseamna aer fals - moment in care motorul isis creste singur turatia. La mine prezenta un fenoment aiurea cand era crapata- din cand in cand urca la 3500 - 4000 - si mai mult in functie de cum se aseza pe acolo. Asta pe langa poriniri impecabile si oprit dupa 10 - 15 secunde

post-351-0-58343000-1378798374_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...