RobbieB Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! Am eu unul de GS. Daca te mai intereseaza, da-mi un PM si putem vorbi mai multe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 galeria de admisie - la 6 ani - probabil pica si a 2-a acusica; galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Probabil ca da, desi, adevarata galerie de admisie e in chiulasa, in dreptul tijelor supapelor de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ? nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km. ala de sus nu pica niciodata @ andrei belcic - ce indici tu e chiulasa in sine. Editat Septembrie 6, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! Stiu un mecanic la Lugoj care mi-a reconditionat si mie centralul de la un Dakar. Chiar stie ce face, crede-ma. Daca te intereseaza da-mi un PM si-ti trimit nr. de telefon si te conversezi tu cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 salut, a mai patit careva sa i se accelereze mobra singura pana in 7 000 rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 salutare baieti, a schimbat cineva simeringul de la pinion? cam scapa ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 eu. se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 multumesc... ma speriasem ca trebuie sa crap motorul pentru el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) eu. se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior varianta: pui in gaura simering-ului un surub/sau doua cu virful rotunjit (ca sa nu afecteze blocul motor) si invirti la el simering-ul urca pe filet iesind astfel din locasul lui Editat Septembrie 9, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 in spate e un rulment. nu vrei sa preseze surubul in aparatorile lui laterale. Dupa ce ai dat gaura de 3 bagi acolo un varf de pila si il scoti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 in spate e un rulment. nu vrei sa preseze surubul in aparatorile lui laterale. Dupa ce ai dat gaura de 3 bagi acolo un varf de pila si il scoti da, daca e rulment nu merge cu insurubatul la axul schimbatorului in schimb se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Da, eu. A fost "scamosat" cablul de acceleratie si agata in camasa. Am inlocuit cablul si totul e ok. nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 nu cred ca e de la acceleratie, posibil ceva electronic. a mai patit careva? posibil ca, contactele de la baterie sa fie oxidate/nestranse ,stiu caz, se tura la peste 7000 rpm si se oprea din cuza asta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 posibil aer fals , gatul de admisie in care intra corpul injectorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 cam cat ar costa adi piesa? ai idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 A mai patit cineva ca la prima pornire de dimineata sa mearga un pic si sa se opreasca ,si face asa cand si cand vrea ia, o fi de la valva aia care tine turatia, eu ai spun soc automat, stie cineva care ar fi problema.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 @ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt. @ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 (editat) nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km. intake mainfold nu e ciocul de plastic rigid in care intra aerul prima oara? cam cat ar costa adi piesa? ai idee? daca e intake tube (16) e vreo 11 USD pe realoem 13712343566 Editat Septembrie 10, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 La modelul cu 2 bujii (asa pare din avatar) mai face asa. Si mie imi face cand o apuca, mai ales daca sta 2-3 zile, in rest n-are treaba. Nu are voie sa faca asa , are si cumnatamiu una din 2005 si nu se opreste ca la mine, cred ca este o problema de la acel soc automat sau se mai spune valva de relantiu. @ enos - galeria de admisie e cam 95 euro noua daca tin minte - uita-te dupa crapaturi pe ea - mai ales in partea de dedesupt. @ jorj500 - poate fi de la senzorul clapetei de acceleratie. nu iese la nici un tester din lumea asta, dar daca se opreste la semafoare si alte situatii similare - e clar eu cred ca ar fi de la acea valva de relantiu ca asa ai spun astea de la BMW Bavaria, eu ai zic soc automat pe intelesul nostru, dar problema este la pornirea de dimineata si nu in mers sau semafor, ca dupa ce ramane pornita si nu se mai opreste dimineata merge fara problema , deci dupa deducerea mea ar fi valva de relantiu , dar credeam ca a mai patit careva aceasi problema si voiam sa fiu sigur cam ce sa iau ca si piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Hai sa-i zicem supapa de relanti. Valva ma duce cu gandul la pneuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Eu vorbeam de piesa 13 din poza. Este intre injector si chiulasa - orice crapatura acolo inseamna aer fals - moment in care motorul isis creste singur turatia. La mine prezenta un fenoment aiurea cand era crapata- din cand in cand urca la 3500 - 4000 - si mai mult in functie de cum se aseza pe acolo. Asta pe langa poriniri impecabile si oprit dupa 10 - 15 secunde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Hai sa-i zicem supapa de relanti. Valva ma duce cu gandul la pneuri. Da supapa , greseala mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Teone Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Salutare, Cred ca s-a mai scris despre acest subiect, inca nu reusesc sa gasesc in paginile topicului ce-mi trebuie exact. Asadar, poate sa-mi dea si mie cineva codurile (sau macar dimensiunile) rulmentilor de bascula? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.