edi Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Avand si Hornet in curte pot sa-ti spun parerea mea. In oras este la fel de manevrabil,poti sa intri cu el pe orice drum prost, consuma mai putin. Ca defecte, merge si se aude ca un tractor,o sa duci dorul celor 97 cai in demaraje si franelor de pe Hornet. Dupa 45000 km pe Hornet pot sa zic ca nu ma mai atrage; m-am plictisit de el. . Ca viteza de drum eu stau in 100 sau sub, dar merge bine si la 140. Sa mergi cu 160 mi se pare cam chinuiala pt o motocicleta care prinde 170;e ca si cum ai merge cu Hornetul cu 220 pt ca prinde 230(desi de la 180 te intinzi pe rezervor pt ca incepe sa-ti bataie casca in cap de la curent).Tractorasul asta in schimb mi-a deschis iar dorul de plimbari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Va multumesc foarte mult pentru pareri/sfaturi, am primit multe mesaje si pe privat va multumesc tuturor. Dupa multe cautari si intrebari m-am hotarat o sa schimb hornetica (cu toate ca ii jurasem credinta pana la 100k km) cu un GS, imi doresc aceasta motocicleta. Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 e bine ca stii ce iti doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 Edi, sub 100 cu a 5-a il chinui. cu GS se poate merge fara probleme la 95% - 98 din ce poate. Vara se mai aprinde becu la apa in regim de autostrada la 100% din putere pentru mai mult de 15 - 20 minute (bine, nici nu am cel mai curat radiator posibil). La 95 % din putere = 160 - nu are nici pe dracu. Am trecut de 96 mii cu al meu, prima reglare la supape a fost necesara la 92 mii (au fost inlocuite pastile doar la evacuare admisia in tolerante normale ) Verificarile anterioare au fost doar .... verificari btw - sebes - ploiesti 3.8 l/100 km; bucuresti sebes cu pasager - 4.2 4.3 cu trecut pe transalpina. GS-ul meu a inceput sa consume mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atomykatt Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 E a doua de care aud cu km asa de multi. Cealalta avea 99950 aprox si proprietarul nu mai mergea cu ea ca sa nu dea km peste cap Am trecut de 96 mii cu al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 ah si eu care credeam ca 72k ai mei sunt multi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 4, 2013 Share Postat Septembrie 4, 2013 nici gand. Atinge top speed fara nici o problema, trage ca la carte, ambreiajul a patinat pe la 80 mii si l-am schimbat kit complet (da, am mers si in teren cu ea, a vazut cariere de pietris, etc - doar de aia e dakar). Seaua a necesitat retapitare ca ma durea C***, semeringurile de furca au tinut 40 mii - cu burdufe, cablurile de acceleratie ssi de ambreiaj - tot cam asa tin - 40 mii; discul fata - inlocuit dupa ce l-am fisurat in multiple locuri - nu mai stiu cand (verificati in jurul gaurelelor de racire daca ati facut coborari foarte lungi si ati trecut prin rau dupa ); 4 spite inlocuite pe fata dupa ce am luat o cale ferata in plin langa varna (nu toate odata - s-au rupt la intervale de 500 km ) in rest treburi obisnuite- pompa de apa - pe la 70 mii (nu stiu daca fusese schimbata inainte) galeria de admisie - la 6 ani - probabil pica si a 2-a acusica; senzoru clapetei - cand avea mobra 50 mii (ma dispera cu opritu la semafor - nici o problema dupa aia). Rulmentii de la bascula si suspensie spate - pe la 85 mii au cerut schimbare (neunsi muuuuuuuulta vreme ) Rulmentii din roti nu au fost schimbati niciodata in ultimii 70 mii km si nu dau semn de oboseala. la fel filtrul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 Zidule tata ai omorat la el nu gluma.eu am avut un dakar dar nu a vazut praf pe el decat da la vint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! intreaba-l pe userul adi_radu. parca el avea la vanzare asa ceva ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 (editat) din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km! nu ajunge pe bune la 180 decat la vale. Vitezometrul de GS are obiceiul sa minta. Al meu incepe sa minta rau cand ma apropii de rezerva. Indiciul cel mai clar e ca in a 5-a acele nu mai sunt paralele. A ajuns si la 200 acu ala Problema provine de la un contact imperfect undeva in mufe sau cablaj. Toate o au, la unele se vede mai mult la altele mai putin. Eu unul nu imi mai bat capul cu duma asta Editat Septembrie 5, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 5, 2013 Share Postat Septembrie 5, 2013 da am eu unu . de dakar il dau la promotie 1000 ron doar amortizoru si cu 1200 iti dau si un arc progresiv (nou ) pentru spate . Daca le eiambele iti mai dau : placute spate (sunt ok dar eu am schimbat discu si am pus noi ) un set de aparatori praf ( la fel am pus noi o data cu simeringurile ) si cam atata . Vreau sa fac curatenie pt a face bani de mers in Delta ( cu moto evident ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 nu cred ca se potriveste pe GS.... merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 de potrivit se potriveste doar ca e mai inalt ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! Am eu unul de GS. Daca te mai intereseaza, da-mi un PM si putem vorbi mai multe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 galeria de admisie - la 6 ani - probabil pica si a 2-a acusica; galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 Probabil ca da, desi, adevarata galerie de admisie e in chiulasa, in dreptul tijelor supapelor de admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2013 Share Postat Septembrie 6, 2013 (editat) galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ? nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km. ala de sus nu pica niciodata @ andrei belcic - ce indici tu e chiulasa in sine. Editat Septembrie 6, 2013 de ZIDU' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Septembrie 7, 2013 Share Postat Septembrie 7, 2013 salut! are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva... merci! Stiu un mecanic la Lugoj care mi-a reconditionat si mie centralul de la un Dakar. Chiar stie ce face, crede-ma. Daca te intereseaza da-mi un PM si-ti trimit nr. de telefon si te conversezi tu cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Septembrie 8, 2013 Share Postat Septembrie 8, 2013 salut, a mai patit careva sa i se accelereze mobra singura pana in 7 000 rpm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 salutare baieti, a schimbat cineva simeringul de la pinion? cam scapa ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 eu. se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 multumesc... ma speriasem ca trebuie sa crap motorul pentru el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 (editat) eu. se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior varianta: pui in gaura simering-ului un surub/sau doua cu virful rotunjit (ca sa nu afecteze blocul motor) si invirti la el simering-ul urca pe filet iesind astfel din locasul lui Editat Septembrie 9, 2013 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.