Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Avand si Hornet in curte pot sa-ti spun parerea mea. In oras este la fel de manevrabil,poti sa intri cu el pe orice drum prost, consuma mai putin. Ca defecte, merge si se aude ca un tractor,o sa duci dorul celor 97 cai in demaraje si franelor de pe Hornet. Dupa 45000 km pe Hornet pot sa zic ca nu ma mai atrage; m-am plictisit de el. . Ca viteza de drum eu stau in 100 sau sub, dar merge bine si la 140. Sa mergi cu 160 mi se pare cam chinuiala pt o motocicleta care prinde 170;e ca si cum ai merge cu Hornetul cu 220 pt ca prinde 230(desi de la 180 te intinzi pe rezervor pt ca incepe sa-ti bataie casca in cap de la curent).Tractorasul asta in schimb mi-a deschis iar dorul de plimbari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va multumesc foarte mult pentru pareri/sfaturi, am primit multe mesaje si pe privat va multumesc tuturor.

Dupa multe cautari si intrebari m-am hotarat o sa schimb hornetica (cu toate ca ii jurasem credinta pana la 100k km) cu un GS, imi doresc aceasta motocicleta.

 

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edi,

sub 100 cu a 5-a il chinui.

cu GS se poate merge fara probleme la 95% - 98 din ce poate. Vara se mai aprinde becu la apa in regim de autostrada la 100% din putere pentru mai mult de 15 - 20 minute (bine, nici nu am cel mai curat radiator posibil).

La 95 % din putere = 160 - nu are nici pe dracu.

Am trecut de 96 mii cu al meu, prima reglare la supape a fost necesara la 92 mii (au fost inlocuite pastile doar la evacuare admisia in tolerante normale ) Verificarile anterioare au fost doar .... verificari



btw - sebes - ploiesti 3.8 l/100 km; bucuresti sebes cu pasager - 4.2 4.3 cu trecut pe transalpina. GS-ul meu a inceput sa consume mai putin :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nici gand. Atinge top speed fara nici o problema, trage ca la carte, ambreiajul a patinat pe la 80 mii si l-am schimbat kit complet (da, am mers si in teren cu ea, a vazut cariere de pietris, etc - doar de aia e dakar). Seaua a necesitat retapitare ca ma durea C***, semeringurile de furca au tinut 40 mii - cu burdufe, cablurile de acceleratie ssi de ambreiaj - tot cam asa tin - 40 mii; discul fata - inlocuit dupa ce l-am fisurat in multiple locuri - nu mai stiu cand (verificati in jurul gaurelelor de racire daca ati facut coborari foarte lungi si ati trecut prin rau dupa :D); 4 spite inlocuite pe fata dupa ce am luat o cale ferata in plin langa varna (nu toate odata - s-au rupt la intervale de 500 km ) in rest treburi obisnuite- pompa de apa - pe la 70 mii (nu stiu daca fusese schimbata inainte) galeria de admisie - la 6 ani - probabil pica si a 2-a acusica; senzoru clapetei - cand avea mobra 50 mii (ma dispera cu opritu la semafor - nici o problema dupa aia). Rulmentii de la bascula si suspensie spate - pe la 85 mii au cerut schimbare (neunsi muuuuuuuulta vreme ) Rulmentii din roti nu au fost schimbati niciodata in ultimii 70 mii km si nu dau semn de oboseala. la fel filtrul de benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

intreaba-l pe userul adi_radu. parca el avea la vanzare asa ceva ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi aduc eu aminte(scrie in carte) motorul poate functiona sustinut si neintrerupt fara probleme la 7000 rpm deci poate. eu am mers cu el si cu aproape 180 (acul indica foarte aproape de 180) sustinut cam 30 km!

nu ajunge pe bune la 180 decat la vale. Vitezometrul de GS are obiceiul sa minta. Al meu incepe sa minta rau cand ma apropii de rezerva. Indiciul cel mai clar e ca in a 5-a acele nu mai sunt paralele. A ajuns si la 200 acu ala :)

Problema provine de la un contact imperfect undeva in mufe sau cablaj. Toate o au, la unele se vede mai mult la altele mai putin. Eu unul nu imi mai bat capul cu duma asta

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am eu unu . de dakar il dau la promotie 1000 ron doar amortizoru si cu 1200 iti dau si un arc progresiv (nou ) pentru spate .

Daca le eiambele iti mai dau : placute spate (sunt ok dar eu am schimbat discu si am pus noi ) un set de aparatori praf ( la fel am pus noi o data cu simeringurile ) si cam atata .

Vreau sa fac curatenie pt a face bani de mers in Delta ( cu moto evident )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

Am eu unul de GS. Daca te mai intereseaza, da-mi un PM si putem vorbi mai multe..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

galerie de admisie - te referi la burduful ala de cauciuc dintre tulumba cu filtrul de aer si corpul unde e injectorul ?

nu - la cel dintre corpul injectiei si chiulasa. numele ei este intake manifold - in traducere directa galerie de admisie. Crapa pentru ca imbatraneste cauciucul - tine mai mult de timp si nu de nr de km.

ala de sus nu pica niciodata

 

@ andrei belcic - ce indici tu e chiulasa in sine.

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

are cineva are de vanzare un amortizor spate? (pt f650gs, 2001) ---sau poate stiti un service care reconditioneaza asa ceva...

 

merci! :)

Stiu un mecanic la Lugoj care mi-a reconditionat si mie centralul de la un Dakar. Chiar stie ce face, crede-ma. Daca te intereseaza da-mi un PM si-ti trimit nr. de telefon si te conversezi tu cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu.

se schimba foarte usor - il gauresti pe ala vechi, il scoti de acolo cu ceva, il bagi prin presare pe ala nou. totul se face pe exterior

varianta:

pui in gaura simering-ului un surub/sau doua cu virful rotunjit (ca sa nu afecteze blocul motor)

si invirti la el

simering-ul urca pe filet iesind astfel din locasul lui

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...