Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Altfel spus, ca nu ii dau drumul si la uleiul din rezervor (demontat, inclinat si desurubat surubul de la baza)?

 

dar asta e in manual , n-au cum s-o rateze . si dupa parerea mea ar trebui s-o stie fiecare posesor chiar daca nu se implica fizic in schimbul de ulei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit.

In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic.

 

Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second.

 

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS?

2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder)

4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie?

5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta?

6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second?

7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce stiu pompele de frana sunt absolut identice. Poti verifica chestia asta pe realoem - vor avea acelasi cod la toate modelele.

Problema pe care o spui tu pare sa fie mai mult din centrala de abs decat din pompa de frana. Poate o aierisire incorecta, ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial centrala ABS a fost suspectata. S-a ajuns la concluzia ca nu ar fi de bai centrala ci pompa de frana. Dupa ce se apasa pedala prima data, cilindrul nu mai revine complet. S-a desfacut pompa de frana si s-a constatat ca problema ar fi chitibusul(nu stiu cum sa ii zic) de teflon din capatul pompei. Pe forumuri straine am mai gasit problema asta si rezolvarea a fost tot pompa de frana diferita sau kit-ul de reparatie care l-am pus mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am probleme cu frana spate la un GS din 2005 cu ABS. Mi-a ramas blocata frana si am mancat placutele si discul l-am varzalit.

In urma investigatilor in service se pare ca problema ar fi din master cylinder. Garniturile sunt oki si baiul ar fi la ceva minunatie din teflon din capatul pompei. In kitul de reparatie de la BMW vin doar garniturile si nu ma ajuta cu nimic.

 

Alternativele care le am pe moment sunt kit de reparatie brembo cod 110.4362.41(http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html) sau pompa de frana spate second.

 

Intrebarile sunt urmatoarele:

1) Este diferenta la master cylinder-ul asta intre versiunea cu ABS si fara ABS?

2) Este vreo diferenta intre master cylinder-ul de la Dakar fata de GS?(am impresia ca centrala de ABS are senzitivatate diferita pe Dakar fata de GS si nu stiu daca sunt diferente si la master cylinder)

4) Stiti alte alternative pentru kitul brembo de reparatie?

5) Distribuitori brembo sau magazin care sa aduca kitul acesta?

6) Unde as putea gasi o pompa frana spate pe varianta second?

7) A mai avut careva probleme cu pompa frana spate, simptom fiind ca nu mai debloca de tot?

si mie mi-au ramas odata placutele apropiate dar nu blocate

din fericire am observat la timp

oricum puteai sa-ti faci ochiuri pe disc :P

 

pistoanele erau uscate ca vaginul unei calugarite de 80 de ani

s-a rezolvat cu niste vaselina pe baza de litiu (pistoanele)

 

cred ca si discul prea subtire poate fi o problema

mai ales cu placute uzate...

vad ca unii vind pe ebay discuri de 3,5 mm

cind limita din manuial e 4,5 mm :moron:

 

scuze, acuma vad ca zici de pompa, nu de etrier...

Editat de crazvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut a eeasi problema . rezolvarea : da pompa la un strungar + ce am putut scoate intreg din piesa aceea de plastic ( alba ) mi-a facut alta in care din start culiseaza usor pistonasul , multa vaselina sub burduful de cauciuc si merge fara probleme .

PS: Si eu am schimbat un disc si un set de placute din cauza lui .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as incerca inginerii de genu acolo inauntru :)

 

BRA45748 pe motorworks pare sa fie tot ce ai nevoie + BRA57174 Spacer bush for rear master cylinder :)

 

Pentru ce trebuie Spacer brush ala? Din ce vad codul ii pentru F650 CS si nu GS.

 

Am gasit si eu la ei si la intobikes.co.uk, dar iese prea scump transportul in Romania.

Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai despre acea bucsa de teflon e vorba mai sus. Am schimbat si eu kit-ul de garnituri la intreaga instalatie de franare (maneta, pedala, etrieri plus discuri noi) acum 1 luna dupa ce mi-am luat motorul ca sa fiu linistit si am vazut acea bucsa cum culiseaza in pompa. Daca are si cea mai mica urma de depuneri pe interiorul pistonului se misca greu. Kit-ul a venit si cu un plic special cu vaselina pentru acea piesa, ca sa culiseze usor...

De unde ai luat kitul de reparatie pt pompa frana spate si cam cat a costat ?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o părere, PM. Ca sa nu poluam topicul... =)
Ai gasit si alta varianta inafara celei din USA?

 

...

2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri .

...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am zis sa fac azi ultima iesire, noroc ca am stat pe langa casa...

Concret, dupa 20-30 km de mers lejer am auzit un tacanit in partea de sus a motorului si in maxim 1 minut s-a aprins martorul de presiune ulei. Am oprit, uleiul abia vizibil in vas, nu mai atingea joja. Am verificat la plecare uleiul si era ok nivelul, schimbat acum 500 km. Am venit la relanti pana la garaj si am mai pus 3-400 ml ulei, am dat cheie si s-a stins 5 secunde, a disparut tacanitul dupa care a reaparut impreuna cu becul aprins. Uleiul a disparut iarasi din vas.

 

Banuiesc ca e ceva cu pompele de ulei, ori rotile dintate, ori simeringuri. Nu am nici ulei in lichidul de racire (kitul de apa a fost schimbat acum 1 luna). A mai patit-o careva? Sa astept pana ce o desface un mecanic sau sa ma apuc de comandat pompa (pompele) de ulei inainte, ca e certa problema?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce ti-a spus colegul de pe topicul cu freewind ,ori ce moto se strica daca il folosesti si nu il intreti cum se cuvine !

 

excat la subiect nici la f 650 gs nu sant probleme majore ,eu il am de 2 ani si am facut peste 25.000 km(avea 32.000 cand l-am luat) si inafara de consumabile nu am facut absolut nimica la el . ca am desfacut eu tot la el pt intretinere (cu exceptia motorului ,unde l-am desfacut sa verific jocul supapelor) este alta teaba ,dar nu l-am desfacut vreodata pt a repara ceva defectiune .

 

bafta in orice alegere ai face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea

 

Merci pt raspuns

Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme!

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea

 

Merci pt raspuns

ar merita sa te uiti si la consumabile

numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme!

Baftă!

 

 

ar merita sa te uiti si la consumabile

numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro

 

 

Merci pt raspunsuri.

 

AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt raspunsuri.

 

AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor?

vezi daca merge rotund la relanti, daca se tureaza sau moare

ideal ar fi sa dai o tura cu el cu opriri dese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...