Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei o părere, PM. Ca sa nu poluam topicul... =)
Ai gasit si alta varianta inafara celei din USA?

 

...

2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri .

...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am zis sa fac azi ultima iesire, noroc ca am stat pe langa casa...

Concret, dupa 20-30 km de mers lejer am auzit un tacanit in partea de sus a motorului si in maxim 1 minut s-a aprins martorul de presiune ulei. Am oprit, uleiul abia vizibil in vas, nu mai atingea joja. Am verificat la plecare uleiul si era ok nivelul, schimbat acum 500 km. Am venit la relanti pana la garaj si am mai pus 3-400 ml ulei, am dat cheie si s-a stins 5 secunde, a disparut tacanitul dupa care a reaparut impreuna cu becul aprins. Uleiul a disparut iarasi din vas.

 

Banuiesc ca e ceva cu pompele de ulei, ori rotile dintate, ori simeringuri. Nu am nici ulei in lichidul de racire (kitul de apa a fost schimbat acum 1 luna). A mai patit-o careva? Sa astept pana ce o desface un mecanic sau sa ma apuc de comandat pompa (pompele) de ulei inainte, ca e certa problema?

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact ce ti-a spus colegul de pe topicul cu freewind ,ori ce moto se strica daca il folosesti si nu il intreti cum se cuvine !

 

excat la subiect nici la f 650 gs nu sant probleme majore ,eu il am de 2 ani si am facut peste 25.000 km(avea 32.000 cand l-am luat) si inafara de consumabile nu am facut absolut nimica la el . ca am desfacut eu tot la el pt intretinere (cu exceptia motorului ,unde l-am desfacut sa verific jocul supapelor) este alta teaba ,dar nu l-am desfacut vreodata pt a repara ceva defectiune .

 

bafta in orice alegere ai face .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea

 

Merci pt raspuns

Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme!

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea

 

Merci pt raspuns

ar merita sa te uiti si la consumabile

numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme!

Baftă!

 

 

ar merita sa te uiti si la consumabile

numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro

 

 

Merci pt raspunsuri.

 

AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pt raspunsuri.

 

AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor?

vezi daca merge rotund la relanti, daca se tureaza sau moare

ideal ar fi sa dai o tura cu el cu opriri dese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un kit de reparare pompa frana spate. Asta as vrea sa il iau eu.

 

 

attachicon.gifbrembo repair kit 11mm.jpg

 

Asta il cautam si eu, dar pana la urma m-am lasat pagubas. L-am gasit in Germania, dar pretul la transport era mai scump ca si kitul respectiv. Per total pretul total nu se justifica.

 

LE: Uite aici

Cod piesa : 110.4362.41

link:
Editat de fadrianradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senzorul ala nu e nici ieftin, dar nici un capat de tara. Eu am dat anul trecut 225 de lei pe el si, din spusele mecanicului meu, durata de viata ar fi destul de mare (50000km). Nu stiu daca e adevarat, nu am facut decat vreo 15000 cu el, dar intr-adevar, inainte sa-l schimb se tura (uneori statea si la peste 2000 rpm la ralanti) sau pornea si murea la ralanti.

 

 

acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma.

Editat de bgp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa tine - 50k. Depinde si cat de mult freci acceleratia in aia 50 k :)

Problema e ca au fost loturi mai nefericite si de acolo a aparut legenda aia cu surging si stalling. Paguba aia nu iese defecta la nici un tester si nici o verificare normala. Eu am invatat subiectul dupa ce pe la 45 - 50 k km imi venea sa dau foc la motoreta cand ajungeam pe la semafoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem?

:google: this topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

recomandarea BMW cred ca e pe la 10.000, dar unii il schimba si mai rar 15-20.000km

 

uite aici info DIY:

http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelPressureFAQ.htm

Salutare,

 

Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci concluzia o trage singur initiatorul intrebari..........face cum crede de cuvinta ,dar daca vrea sa puna original(pt ca compatibil exact cu originalul nu o sa gaseasca) il cam arde la portofel :eek: . dar sant o gramada de optiuni dupa cum prea bine se stie ,am pus eu o lista cu cateva zeci de filtre care se potrivesc dar nu ”lucreaza” la aceasi presiune ,dar nu este o problema din ce am inteles

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat la dakar f de benzina cu unul de masina ,care lucreaza la 4 bari.Nu a infuentat cu nimic, nici consum,nimic.Al ei este de 3,5 bari.L-am schimbat de nebun,avea aprope 30 000 motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...