Serban.S Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 (editat) Eu am vazut un kit de reparare pompa frana spate. Asta as vrea sa il iau eu. Editat Noiembrie 20, 2013 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Daca vrei o părere, PM. Ca sa nu poluam topicul... =)Ai gasit si alta varianta inafara celei din USA? ... 2 . Vreau upgrade la suspensia fata (incercat cu arcuri progresive se simpte chiar ok doar ca ... nu suficient la cum ma dau eu .) Am gasit in USA kitul de conversie si astept si alte pareri .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Salut, am zis sa fac azi ultima iesire, noroc ca am stat pe langa casa... Concret, dupa 20-30 km de mers lejer am auzit un tacanit in partea de sus a motorului si in maxim 1 minut s-a aprins martorul de presiune ulei. Am oprit, uleiul abia vizibil in vas, nu mai atingea joja. Am verificat la plecare uleiul si era ok nivelul, schimbat acum 500 km. Am venit la relanti pana la garaj si am mai pus 3-400 ml ulei, am dat cheie si s-a stins 5 secunde, a disparut tacanitul dupa care a reaparut impreuna cu becul aprins. Uleiul a disparut iarasi din vas. Banuiesc ca e ceva cu pompele de ulei, ori rotile dintate, ori simeringuri. Nu am nici ulei in lichidul de racire (kitul de apa a fost schimbat acum 1 luna). A mai patit-o careva? Sa astept pana ce o desface un mecanic sau sa ma apuc de comandat pompa (pompele) de ulei inainte, ca e certa problema? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea Merci pt raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 exact ce ti-a spus colegul de pe topicul cu freewind ,ori ce moto se strica daca il folosesti si nu il intreti cum se cuvine ! excat la subiect nici la f 650 gs nu sant probleme majore ,eu il am de 2 ani si am facut peste 25.000 km(avea 32.000 cand l-am luat) si inafara de consumabile nu am facut absolut nimica la el . ca am desfacut eu tot la el pt intretinere (cu exceptia motorului ,unde l-am desfacut sa verific jocul supapelor) este alta teaba ,dar nu l-am desfacut vreodata pt a repara ceva defectiune . bafta in orice alegere ai face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea Merci pt raspuns Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme! Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 ma intereseaza un F650 GS de prin 2000-2001 - as vrea sa stiu la ce sa ma uit inainte de al cumpara care sunt posibilele probleme cunoscute la modelele astea Merci pt raspuns ar merita sa te uiti si la consumabile numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nvmoldovan Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Fii atent să nu prezinte acel fenomen de "surging and stalling" (vezi pe f650.com...). In rest, dacă-i în mințile ei, n-ai de ce te teme! Baftă! ar merita sa te uiti si la consumabile numai gume+discuri frina+kit lant sint cam 500 de euro Merci pt raspunsuri. AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Merci pt raspunsuri. AM vazut acel fenomen dar cum il reproduc cel mai usor? vezi daca merge rotund la relanti, daca se tureaza sau moare ideal ar fi sa dai o tura cu el cu opriri dese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fadrianradu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Eu am vazut un kit de reparare pompa frana spate. Asta as vrea sa il iau eu. brembo repair kit 11mm.jpg Asta il cautam si eu, dar pana la urma m-am lasat pagubas. L-am gasit in Germania, dar pretul la transport era mai scump ca si kitul respectiv. Per total pretul total nu se justifica. LE: Uite aici Cod piesa : 110.4362.41 link: http://www.hmb-guzzi.de/shop/product_info.php?info=p810_master-cylinder-repair-kit--rear--ps-11.html Editat Decembrie 2, 2013 de fadrianradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Salutari! Nu stiti careva ce s-a intamplat cu siteul dedicat posesorilor f650? f650.ro... De ce nu functioneaza? Poate careva cunoaste administratorul siteului si poate sa-l anunte. Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgp Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Senzorul ala nu e nici ieftin, dar nici un capat de tara. Eu am dat anul trecut 225 de lei pe el si, din spusele mecanicului meu, durata de viata ar fi destul de mare (50000km). Nu stiu daca e adevarat, nu am facut decat vreo 15000 cu el, dar intr-adevar, inainte sa-l schimb se tura (uneori statea si la peste 2000 rpm la ralanti) sau pornea si murea la ralanti. acel fenomen este dat fie de o galerie de admisie perforata - se poate identifica vizual - crapa in partea de jos langa aprinderea pe cilindru, fie de un senzor de pozitie al clapetei cu defectiuni in interior. Senzorul asta se schimba, nu se repara sub nici o forma. Editat Decembrie 3, 2013 de bgp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 cam asa tine - 50k. Depinde si cat de mult freci acceleratia in aia 50 k Problema e ca au fost loturi mai nefericite si de acolo a aparut legenda aia cu surging si stalling. Paguba aia nu iese defecta la nici un tester si nici o verificare normala. Eu am invatat subiectul dupa ce pe la 45 - 50 k km imi venea sa dau foc la motoreta cand ajungeam pe la semafoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stema Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Hop si eu cu-n GS din 2007 Primele impresii sunt f bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jorj 500 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Frumusica roscata, ai luato cumva de la cineva din zona Mogosoaia.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Hop si eu cu-n GS din 2007 Primele impresii sunt f bune Să o stăpânești sănătos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stema Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Frumusica roscata, ai luato cumva de la cineva din zona Mogosoaia.? DA...!? Multam" de urari Editat Decembrie 13, 2013 de stema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zemil Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Salutare, Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Salutare, Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem? this topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 recomandarea BMW cred ca e pe la 10.000, dar unii il schimba si mai rar 15-20.000km uite aici info DIY: http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelPressureFAQ.htm Salutare, Cam la cati km este indicat sa schimbi filtrul de benzina? stie cineva daca exista echivalenta after market sau ceva mai ieftin decat oem? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 eu l-am schimbat la peste 50.000 si inca mai mergea cred , (sant sigur ca era cel original)dar s-a spart si am fost obligat sa il schimb ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 filtrul meu are sigur peste 70 mii si nu are nici o problema, nici de debit, nici de presiune pe injector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 deci concluzia o trage singur initiatorul intrebari..........face cum crede de cuvinta ,dar daca vrea sa puna original(pt ca compatibil exact cu originalul nu o sa gaseasca) il cam arde la portofel . dar sant o gramada de optiuni dupa cum prea bine se stie ,am pus eu o lista cu cateva zeci de filtre care se potrivesc dar nu ”lucreaza” la aceasi presiune ,dar nu este o problema din ce am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Eu am schimbat la dakar f de benzina cu unul de masina ,care lucreaza la 4 bari.Nu a infuentat cu nimic, nici consum,nimic.Al ei este de 3,5 bari.L-am schimbat de nebun,avea aprope 30 000 motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.