Patrick_M Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Uita-te pe realoem la coduri. Si ma magazinul auto poti cu codul sa intrebi. Potrivesc si de auto parca. Stiu un dakar cu senzor de golf 3 parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 http://www.expertpiese.ro/Piese-Auto-VW/Model-493-GOLF-III-Cabriolet-1E7/Motor-1904-1-8/Gr-10578-Comutator-presiune-ulei-Senzor-Supapa seamna cu ala dar nu stiu bar si dim la cel de pe f650gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Caut o aripa inferioara fata, de Dakar (pe care e montata aripa vopsita, din dotarea standard). Mai dezmembreaza cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 imi poate cineva confirma daca senzorul de presiune (original) pentru un F650GS 2002 are urmatoarele specificatii: 0.3 - 0.6 bar, M10 x 1.0mm? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 M10x1 e sigur. http://f650.com/forum/archive/index.php/t-26660.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 multam fain. ma duc maine prin vitan sa vad ce gasesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 salutare. ce sanse ar fi sa gasesc un bmw f650gs cu 1600-1700 euroi? sau doar pe la 1900-2000 se gasesc cele mai ieftine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 cine mai dezmembreaza un GS; am si eu nevoie de ceva piese! in special capacelele de pe aripile din spate! » Post actualizat in 16 Jun 2014 09:57cam pe la 2000; eu am luat acum un an cu 1900 adus de afara, cu nr rosu! dar starea lui nu era extraordinar de buna; insa e o alegere inspirata, eu sunt foarte multumit de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Straic Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 ehee, cam greu cu dezmembratul F650-urilor, se pare ca sunt rezistente si multumeste intotdeauna rider-ul. Cred ca asta este motivul pentru care nu sunt la dezmembrat F650gs -uri. Eu caut din martie o scarita si nu gasesc ( si 250 de ron pe una noua nu imi vine a da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 dupa ce l-ai luat banuiesc ca ai schimbat kitul de lant cauciucurile si toate consumabilele...si te-a mai costat vreo 300 euroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) ... sau 600 + euroi Sa verifici si discurile de frana, sunt o investitie importanta. Daca esti mai maniac cu siguranta, vezi mai jos cat m-a dus pe mine revizia sistemului de franare si alte "maruntisuri". Motorul avea 30k dar avea placute extrem de dure si discurile erau aproape la limita recomandata de producator. Nu mai spun de retapitat saua, crashbars, topcase, etc... discuri frana NG fata 390lei, discuri frana NG spate 310lei, placute Carbone Lorraine A3+ fata 119lei, placute spate RX3 87lei, Furtun frana insertie metalica Venhill spate 70 lei, Ulei furca Repsol 10W 30 lei, Simeringuri furca All Balls 62 lei, rulmenti fata + spate dreapta 4 buc 125 lei, Lichid frana 40lei, Kit reparatie pompa frana fata OEM 100, Kit rep. pompa frana spate OEM 50, Cablu ambreiaj OEM 135 lei, Kit reparatie etrier fata OEM 85lei, Kit rep. etrier spate OEM 85 Manopera 350 platforma 150 Lant EK Premium QX-Ring 112 zale 390 lei, Pinion atac JT Front sprocket 16T, for chain 520 66 lei Foaie spate JT 47T, for chain 520, carbon steel 124 lei 2768 euro 622 Editat Iunie 16, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) OHH MY FUCKING GOD....la frana statea asa de prost de ai schimbat tot? mai exact cum trebuie sa se prezinte discurile ? apropo, bine ca ai avut unde o face....la noi nu sunt mecanici moto deloc ))))))))))))) Editat Iunie 16, 2014 de ricomuerte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Cu exceptia discurilor care erau spre limita de uzura, am dorit sa fiu 100% sigur ca frana nu ma va lasa in urmatorii 30k Stii cum e, daca tot te uiti la etrieri, hai sa schimbi si garniturile, un rulment ici-colo, un ulei bun in furca... Furtunul de frana spate cu insertie metalica il consider un must-have, se simte enorm diferenta fata de conducta OEM de cauciuc... Cand am luat-o m-am dus cu un mecanic BMW pentru verificare iar discurile le-am verificat cu sublerul inca de atunci... Editat Iunie 16, 2014 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ricomuerte Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 poate se mai ieftinesc pana la anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Eu folosesc plăcute de frână Brembo si sunt foarte mulțumit . Ma dau si cu un gs cu ABS si el are ferodo ( nu stiu care din ele ) dar nu imi place . Strâng frâna fata ca Nebunu si abea operate . Nu cred a e de la ABS e pur si simplu de la plăcută . Pun in vânzare set complet arcuri hyper pro (fata +spate ) Dakar , roata fata Dakar , telescoape fata si amortizare spate + telescoape fata de Yamaha wr 425 + ax modificat pt conversie , mai trebuie doar adaptorul pt etrier . Prețurile sunt de bun simpt si se negociază . Ce am este in stare ok fără urme de accident , uzura normala de la strada + Off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 mai nu mai bagati bani aiurea schimband piese care nu dau semn de oboseala Mobra -105mii; 70 + facuti de mine Frana fata - Disc - dupa ce l-am fisurat; placute cand ajung la minim si lichid o singura data. In rest nimic nu are nevoie de inlocuire Discul se poate fisura in jurul gaurilor pe care le are daca mergeti vioi apoi ajungeti in apa direct. Se observa mici fisuri in jurul gaurilor din el. Frana spate: Placute cand e nevoie; Lichid de frana - o data; disc - acum la 104 mii ca tot am umblat pe la frana; Pompa de frana s-a dus abia acum dupa multe ierni de mers prin toate nenorocirile. Am incinss spatele de incepuse sa se topeasca firul de la senzoru de viteza pe etrier. Am poze pt cine nu crede. Mobra merge perfect si o fugaresc elegant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) sigur nu aveti un senzor de presiune ulei? ce se intampla daca nu il mai conectez? gen... pun un surub acolo in loc de senzor? ii fac rau? imi vine sa ma zgarii pe fata cand ii vad atatea motoare trecand pe langa mine si eu stau in cutie.... Editat Iunie 23, 2014 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fratelescris Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 (editat) Pune dop/surub si iesi la plimbare. De preferat este sa ai senzorul acolo...dar daca nu se poate din diferite motive...asta este. Rau in mod direct nu faci...ci nu o sa stii daca o sa scada presiunea uleiului...chestie care se poate intampla in urmatorii 10 km sau 100 000 km . Oricum asteapta-te la multi sa vina sa-ti arda suturi in dos si palme dupa ceafa si sa te trimita sa cumperi de urgenta senzorul minune ca altfel se crapa imedial mobra in doua... Editat Iunie 23, 2014 de fratelescris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Eu am mers cu senzorul "explodat" pana ce am gasit inlocuitor Pe original a venit o porcarie de senzor de masina caruia ii trebuia o reductie (cica asa au alea mai noi) care nu a mai ajuns niciodata asa ca folosesc cu ranjetul pe buze unul de s-a potrivit de pe o jumatate de vitezana japoneza uitata printr-o curte de mecanicosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 mi-a ramas aprins becul de neutru... nu pare nimic grav, am mers vreo 300 de km cu el asa dar e cam enervant Are cineva idee de unde poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Daca tot fac o revizie mare la Dakar, vreau sa verific vaselina de la rulmentii de jug/furca. In cartea tehnica e o poveste complicata pe care nu o inteleg, dupa momentul in care a fost desfacut jugul superior si ajung la piesa rotunda randalinata, care tine furca sus: partea cu facut un semn pe 40mm, alinierea pinilor, etc., careia nu ii inteleg foarte bine rostul. Logica imi spune ca dupa ce desfac piesa care tine furca sus (cu o cheie reglabila, ca nu am cheia cu pini...) ar trebui sa gasesc rulmentul superior. Gresesc undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 mi-a ramas aprins becul de neutru... nu pare nimic grav, am mers vreo 300 de km cu el asa dar e cam enervant Are cineva idee de unde poate fi? Eu am patit treaba asta dupa schimbarea lantului. La montarea capacului lateral de pe motor (de langa pinionul mic), firul a fost un pic prins si, de la vibratii, in vreo 2-300 km s-a intrerupt. (Amintiri vagi, de acum mai bine de 2 ani si jumatate!) Poate te ajuta si linkul urmator: http://www.f650.co.uk/forums/showthread.php?6084-Neutral-light-problem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Daca tot fac o revizie mare la Dakar, vreau sa verific vaselina de la rulmentii de jug/furca. In cartea tehnica e o poveste complicata pe care nu o inteleg, dupa momentul in care a fost desfacut jugul superior si ajung la piesa rotunda randalinata, care tine furca sus: partea cu facut un semn pe 40mm, alinierea pinilor, etc., careia nu ii inteleg foarte bine rostul. Logica imi spune ca dupa ce desfac piesa care tine furca sus (cu o cheie reglabila, ca nu am cheia cu pini...) ar trebui sa gasesc rulmentul superior. Gresesc undeva? pentru verificat doar - nu ai nevoie deloc de vaselina. pentru a adauga vaselina trebuie intr-adevar sa desfaci piesele de sus. In ordine: Scoti jugul de acolo - nu poti lucra cu el pe loc Slabesti / desfaci contra pentru piulota mare - e un inbus care se infinge in mijloc desfaci piulita randalinata si trebuie sa iassa toate cele. Merge mau usor daca sprijuni furca in ceva si nu o lasi doar asa in aerr - iti va pune tensiune pe filet Nu iti recomand sa umbli pe acolo daca nu intelegi exact ce ai de facut. poate fi periculos in mers » Post actualizat in 25 Jun 2014 03:58 mi-a ramas aprins becul de neutru... nu pare nimic grav, am mers vreo 300 de km cu el asa dar e cam enervant Are cineva idee de unde poate fi? e o mica problema - GS tine cont daca e in viteza sau nu si in functie de asta face altfel amestecul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 pentru verificat doar - nu ai nevoie deloc de vaselina. pentru a adauga vaselina trebuie intr-adevar sa desfaci piesele de sus. In ordine: Scoti jugul de acolo - nu poti lucra cu el pe loc Slabesti / desfaci contra pentru piulota mare - e un inbus care se infinge in mijloc desfaci piulita randalinata si trebuie sa iassa toate cele. Merge mau usor daca sprijuni furca in ceva si nu o lasi doar asa in aerr - iti va pune tensiune pe filet Nu iti recomand sa umbli pe acolo daca nu intelegi exact ce ai de facut. poate fi periculos in mers ZIDU'le multam! Cum pot verifica vaselina fara sa desfac pe acolo ca sa ajung la rulmenti? In alta ordine de idei, am ajuns pana la piulita randalinata, pe care nu am reusit sa o desfac cu metode clasice... Mai insist cu un cleste reglabil. Problema apare dupa aceea: • Slacken round nut (1) with pin-wrench adapter, BMW No. 31 6 521, then tighten to 25 Nm. • Turn forks back and forth twice from lock to lock, and leave the forks at the full left lock position. • Mark a 40 mm (1.58 in) arc with adhesive tape or similar (arrow) around the circumference of the locking plate at the steering head. • Align the mark on pin-wrench adapter, BMWNo. 31 6 521, with the right-hand end of the marked arc. • Turn the round nut clockwise until the pointer on pin-wrench adapter, BMW No. 31 6 521, reaches the left-hand end of the marked arc. Check the mating faces of the fork bridge and knurled nut, rub down with an oilstone if necessary and clean. Partea asta suna ciudat, nu imi prea pot face o reprezentare a operatiunilor... In rest, ma cam bag la orice reparatii/interventii, nu mi-au ramas pana acum vreodata piese in plus la remontare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 In rest, ma cam bag la orice reparatii/interventii, nu mi-au ramas pana acum vreodata piese in plus la remontare... Inseamna ca gresesti undeva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.