flavius.corhei Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Eh, nu merg offroad cu dakarul, fac naveta zilnic. Trebuie sa fie estetica in parcarea firmei. Ce reglaje zici ca are, preload-ul din rozeta, si cel din poza (are pozitie fixa, S, sau H, sau merge si intre ele) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diowrc75 Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 ....un cazan,nici cal nici magar..motor rotax,rusine pt marca BMW sa puna asa ceva,am avut unul prin 2008 cu vreo 10000 reali,consuma in jur de 5-6 la drum cu pasager si bagaje,enorm,pentru ce stie sa faca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 surubelu ala mic e multi tura - regleaza rebound. mai are un surubel de reglaj undeva pe "butelie" acolo unde ajunge furtunul la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 (editat) Drace, am citit toate forumurile dedicate mobrelor noastre dar n-am gasit nimic detaliat despre asta... merci, o sa ma mai informez. Pe ala de rebound mi-a fost frica sa-l invart mai mult de o tura, iar la butelie nu m-am uitat prea atent de cate ori am desfacut-o din coliere. Un reglaj pe fast rebound m-ar fi ajutat sper mai mult la macadamul/pamantul valurit, unde pierd destul de repede tractiunea la succesiuni dese de "dune". Iar legat de remarca colegului cu privire la consum, consumul meu e de 3.4-4.1 functie de teren si stil de mers, hai un maxim 4.5 la 140 km/h cu bagaje. Editat Septembrie 15, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Fast rebound? Eu stiam de low speed compression si high speed compression. Rebound-ul e unul singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 http://faq.f650.com/FAQs/ShocksMaintFAQ.htm nu e chiar asa de evoluat incat sa discutam despre low speed compression damping, fast compression damping si altele similare. Al 3-lea reglaj e un compression damping si atat. surubelu ala e jos care controleaza rebound se regaseste atat la Dakar cat si la GS normal. DAca ai intarit suspensia si topaie curu la gropi - mai invarti de surubel spre "tare". Daca pare ca se agata suspensia dupa groapa - mai dai de el spre moale. Cititi linku de mai sus (defapt tot saitu daca nu ati facut asta pana acum) si cititi si aici pe topic ca s-a mai discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Legat de senzorul meu de presiune ulei, inteleg ca la Bavaria au ceva diferit, la care trebuie sa mai iau si un adaptor, etc. Stiti ce alte variante se pot monta, folositi si altceva in afara de OEM modelul actual? Salut Razvan G! Eu am postat undeva in urma cu cateva zeci de pagini ce am facut cu senzorul de ulei (mie imi statea aprins si curgea ulei pe la el). Am cautat cateva saptamani, pana la varianta pe care am ales-o in final: un senzor de ulei de la golf 4. Diferenta e ca indica altfel- se aprinde cand ai presiune si se stinge cand opresti motorul si are filetul putin mai lung, dar nu are niciun fel de probleme. Vezi ca la golf 4 sunt 2 tipuri de senzori, unul lucreaza pe intervale de presiune intre 0.6-0.9 bar si unu intre 1.5-1.7, sau ceva de genu', nu imi mai amintesc exact valorile.... La GS ai nevoie de cel ce lucreaza la presiune de 0.6-0.9. Ce te mai sfatuiesc sa faci, e sa mergi cu bulbul la dezmembrari sa iti dea o mufa tata pentru el. Bulbul e undeva la 30 de lei iar mufa aia o iei pana in 10 lei. Original nu am gasit sub 280 lei. Eu am deja 5000 km cu el de cand l-am pus si merge brici! Spor! Editat Septembrie 16, 2015 de da_new_guy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Mda, nu e o soluție pentru mine pentru ca in niciun caz nu mi-ar plăcea sa stau cu un bec roșu aprins in permanenta pe bord... Am mai citit pe ceva forumuri si vad ca exista câteva variante. PS: la AB senzorul este 80 lei, adaptorul 120 si setul de înlocuire cablu 110, total pachet 310 lei !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Mda, nu e o soluție pentru mine pentru ca in niciun caz nu mi-ar plăcea sa stau cu un bec roșu aprins in permanenta pe bord... Am mai citit pe ceva forumuri si vad ca exista câteva variante. PS: la AB senzorul este 80 lei, adaptorul 120 si setul de înlocuire cablu 110, total pachet 310 lei !!! Capra ta, regulile tale! << desi 40 lei vs. 310... mai ca te-ai obisnui mai usor cu becul in bord. Eu dupa 1000 km m-am obisnuit cu el si mergand cu GS-ul unui prieten cativa km, tot acolo-mi sareau ochii, ca nu era becul de la ulei... si ceva nu mi se parea in regula )) >> Succes! Editat Septembrie 16, 2015 de da_new_guy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Puneti fratilor un mic releu si functionarea becului va fi cea corecta. Nu e foarte complicat pentru cineva cat de cat priceput la electrica. Sau mai elegant cu un circuit simplu cu un tranzistor pe post de inversor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Puneti fratilor un mic releu si functionarea becului va fi cea corecta. Nu e foarte complicat pentru cineva cat de cat priceput la electrica. Sau mai elegant cu un circuit simplu cu un tranzistor pe post de inversor. Eu sunt medic, am destul de putine cunostinte in domeniul electronicii... Da-ne mai multe detalii si o sa incerc, why not?! Nu am sustinut ca varianta mea e cea ideala si/sau cea mai buna, dar a fost cea mai potrivita, din punctul meu de vedere, la acel moment. Asadar, sunt deschis sugestiilor. Editat Septembrie 16, 2015 de da_new_guy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Iti trebuie un releu cat mai mic (becul are 1,2 W deci 0,1A) Cel mai mic cred ca e de 12V 1A. Releul are o bobina de 12V care o legi astfel: o legatura la senzor iar cealalta legatura la un (+) prin contact. Releul mai are cel putin 3 pini: unul comun, unul normal inchis si unul normal deschis. Firul care vine de la senzor si pe care l-ai sectionat, capatul dinspre bord il pui la pinul comun. La pinul normal inchis pui un fir la (-). Si asta-i totul. Sectionarea firului de la senzor poti sa o faci in spatele bordului unde gasesti si un (+) prin contact si un (-). Mai greu cu desenatul dar sper ca ai inteles, e foarte simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavibasca Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 (editat) Sal colegu cu sonda de ulei cauta la un mag de piese AUTO pe producator FACET cu cod 24532.Eu am luat si am pus la mine la bmw f 650 gs din 2002 si l-am luat dupa parametrii care lucra intre 0.3-0.6 bari parca ceva de genul dar sunt 2 modele la f 650 gs cu filet deM 12cu 1.5 filet si M10 cu filet de 1,5 MASOARA SONDA TA .si vezi care este ...costa vreo 25=40 de lei parca eu am facut deja 3500 de km cu el si este ok...vb dupa ce il montezi ok. Editat Septembrie 16, 2015 de tavibasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 Iti trebuie un releu cat mai mic (becul are 1,2 W deci 0,1A) Cel mai mic cred ca e de 12V 1A. Releul are o bobina de 12V care o legi astfel: o legatura la senzor iar cealalta legatura la un (+) prin contact. Releul mai are cel putin 3 pini: unul comun, unul normal inchis si unul normal deschis. Firul care vine de la senzor si pe care l-ai sectionat, capatul dinspre bord il pui la pinul comun. La pinul normal inchis pui un fir la (-). Si asta-i totul. Sectionarea firului de la senzor poti sa o faci in spatele bordului unde gasesti si un (+) prin contact si un (-). Mai greu cu desenatul dar sper ca ai inteles, e foarte simplu. Cred ca am prins ideea. Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stircu Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 http://olx.ro/oferta/bmw-650-sc-accept-variante-ID4aBtv.html#195d7bb087 Cunoasteti mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 sau elimini becul din bord si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Bravo! Mai ai ceva idei de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Am citit o chestie foarte tare despre pinioane si lant http://faq.f650.com/FAQs/SprocketsOtherSizesFAQ.htm Interesant ca alegerea numerelor impare la pinioane da durata lunga de exploatare a lantului. PS: zidu' mersi de lamurirea cu surubul de la amortizorul spate (are cursa 3 ture jumate). Cu ocazia asta am reglat si suspensia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_new_guy Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Intamplare. In nemarginita mea intelepciune, m-am gandit ca ar fi o idee buna sa pun casca pe oglinda, dupa ce m-am oprit la povesti cu un prieten. Doar ca, in momentul ala s-a rasucit bratul oglinzii spre interior, casca a luat-o spre asfalt, eu din reflex sa o prind (si am prins-o din picaj) m-am inclinat cu tot cu mobra (pe partea dreapta) caaaaand nu am mai putut-o tine si am picat cu tot cu mobra, pe loc drept, stand pe loc. A picat destul de lent, ca am tinut-o cat-de cat, doar ca aveam scarita pasagerului deschisa si am rupt-o. Stiu, ca-n filmele cu prosti. Se intampla. Acum intrebare: De unde sa gasesc eu o scarita?!.. sau o pereche de scarite, daca e. Idei?! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 (editat) @ andriu eu am dus la sudat o maneta si mi-au zis ca nu o sa tina. pe romimoto e 40 de lei una asa ca nu merita sa risti pe wemoto am gasit reglabila la un pret mai uman dar numai de ambreiaj Editat Septembrie 21, 2015 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Io, la Tenere, am indoit maneta franei. Am indreptat-o cu succes in menghina. Dupa un timp, alta culcare de mobra, alta indoire a aceleiasi manete de frana. Nu am mai incercat sa o indrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Eu am scapat pe loc motorul pe pamant si am rupt-o pe cea de ambreiaj fix de la jumate si am avut o revelatie. Asa trebuia sa fie din fabrica. Apuc exact cu 2 degete ai trag perfect. Nici nu ma gandesc sa o schimb decat daca o sa vand motorul. Astept sa vad ce zice cea se frana . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Asa am manetele la KTM. La Tenere, fiind mai veche, manetele nu aveau crestatura aia la mijloc. M-a uimit faptul ca materialul manetei a suportat 3 indoiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 cel mai sanatos e sa faceti crestaturi / gauri cam la 2 cm de capatul manetei. in caz de studiat planeta se va rupe de acolo in loc sa existe riscul de rupere totala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 De curand GS-ul meu a ajuns la 70k din care vreo 30k facuti de mine. Ma gandesc sa-i fac o revizie serioasa si as avea nevoie de cateva sugestii referitoare la ce ar fi prioritar de schimbat/verificat,etc. Mentionez ca nu am mostenit istoricul mobrei, deci nu stiu cine ce a schimbat vreodata. De cand am cumparat-o in 2010, in 30k am schimbat doar pompa de apa, kit-ul de lant, bateria si consumabilele aferente: cauciucuri, ulei, filtre, placute, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.