ZIDU' Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 @ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent. Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale: 1) trusa de lere 2) cheie dinamometrica 3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia). sunt 2 etape: 1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat. 2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Afghanman Postat Noiembrie 3, 2015 Share Postat Noiembrie 3, 2015 Nu este de ajuns sa verifice jocurile, daca este in parametri nu are rost sa se mai streseze ,daca nu este in parametri , pt a afla de ce pastile are nevoie trebuiesc masurate cele vechi. Daca a ajuns la faza sa poata masura pastilele vechi ,operatiunea de schimbare a pastilelor e ca si facuta ,ideea e sa puna inapoi distributia la punct . Stima, Ovidiu » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00 ...pffff omul a intrebat care este faza cu pastilele si cu dimensiunile lor...oricum am spus ca este indicat sa mearga la un service » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00 @ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent. Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale: 1) trusa de lere 2) cheie dinamometrica 3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia). sunt 2 etape: 1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat. 2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari. » Post actualizat in 03 Nov 2015 22:01 ...foarte bine Zidu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CuCun Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra? Salut, Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001? Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 verificarea periodica se face la fiecare 10 mii km conform manualului. acum ca experienta spune ca poti sa o intinzi spre 30k - e altceva - fiecare pe riscul lui. Cand mobra suna prost sau nu mai trage - deja e cam tarziu - sanse mari de afectare a componentelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strajeru' Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra? Mobra o am de 5 ani. Cand am cumparat-o avea 40k, intre timp i-am mai adaugat eu vreo 30k si iata-ma ajuns cu ea la putin peste 70k. Mentionez ca nu cunosc istoricul motocicletei, nu stiu unde s-a umblat si ce s-a schimbat la ea pana s-o cumpar eu. Pana acum n-am verificat nici starea lantului de distributie si nici jocul pastilelor. Nu sunt cel mai avizat sa-mi dau cu parerea daca se aude sau nu aiurea si nici n-am observat vreo schimbare in ceea ce priveste puterea. Mi se pare ca trage la fel de bine ca in ziua in care am luat-o. Totusi, dupa 30k cred ca e momentul sa fac operatiunea asta. » Post actualizat in 04 Nov 2015 18:43 @ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent. Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale: 1) trusa de lere 2) cheie dinamometrica 3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia). sunt 2 etape: 1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat. 2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari. Zidule, date fiind indicatiile de mai sus, ma vad depasit de situatie si pentru binele mobrei o s-o duc la un service. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 la bavaria era 240 ron verificarea pastilelor si 320 daca trebuiau sa schimbe. am apelat la ei pt ca pot da comanda mult mai repede daca ai nevoie de pastile noi, nu stai sa faci drumuri dupa ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 (editat) Eu recomand service Mototehnica dedicat BMW cu oameni deosebiti. Ex. Tibi care a lucrat la AB. Preturi bune fata de AB. Editat Noiembrie 4, 2015 de motanul motorist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 6, 2015 Share Postat Noiembrie 6, 2015 Salutari!! Detin cineva o informaie unde pot sa gasesc o furca fata pentru DAKAR? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 7, 2015 Share Postat Noiembrie 7, 2015 Salut colegi. Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR. Daca cumva stiti de vreunu de vanzare, dati-mi si mie un semn. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 12, 2015 Share Postat Noiembrie 12, 2015 am schimbat si eu pompa de apa ieri. am ales sa pun simeringurile de va viton, http://www.x-paprika.ro/product.php?id=61706 mi s-au parut mai ok pt ca au buza dubla la ax. a trebuit sa dau si evacuarea jos, pt ca nu m-am prins cum sa scot capacul, nici dupa 2 ore, 3 oameni =)), fara sa scot evacuarea. problema reala in schimb eu am avut-o, si inca o mai am, la surubul de fixare al tevilor de ulei din partea superioara, ala de sub cadru. acolo am stat inca 2 ore, pt ca nu am putul sa-l mai bagam la loc, unghiul de intrare nu permite sa-l pui cu o surubelnita, iar mana acolo nu intra sub nici o forma, asa ca l-am lasat fara. Tevile nu se ating de nimic, doar ca nu mai sunt fixate acolo. am dat comanda de furtun de ulei rezistent pana la 150 de grade, ca sa fac modificarea cu furtun in loc de teava, dar nu stiu cum sa rezolv problema surubelului. voi ati reusit sa-l puneti la loc? aveti vre-un pont pt mine? daca pui furtun partea cu urechea de prindere se taie eu am avut acces si la intinzatorul de lant de distributie multumita furtunului am desfacut conducta de frina care e mai jos in dreptul surubului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit... La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza. Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti. Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator. Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci. Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala... Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 intinzatorul de lant de distributie se schimba la 40.000 dupa carte eu am vreo 75.000 si era ca nou dpdv al tensiunii arcului asa ca nu l-am mai schimbat dupa-masa fac o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit... La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza. Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti. Am mai inatnit chestia asta la motoreta unui prieten, ulterior zicea ca a rezolvat-o dar sincer nu mai stiu de la ce e zis ca era problema, ii intreb si revin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Am luat furtun, la urmatorul schimb de ulei fac si modificarea asta, poti face o poza la furtunul tau? Sa vad cum si ce ai facut? atasez problema e ca de sus nu prea se vede daca nu scoti carenele dar asta ar fi bucata "eviscerata" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) i see what you did here !!! =)) deci tu ai taiat teava deasupra cuplei de la ambreiaj si te-ai "mufat" cu ea direct in baia superioara de ulei .... din ce vazusem eu, "ei" (majoritatea) pastreaza prinderea de motor, si pun doar o bucatica mica .... asa cum ai pus tu nu flambeaza furtunul ala,? el banuiesc ca nu e fixat de nimic altceva inafara de teava metalica si rezervor. mie mi-e frica sa nu fisureze teava metalica in momentul cand o lasi fixata doar in cupla din baia de ulei de jos ... de la vibratii ... gen =)) eu am gasit de la goodrige furtun cu insertii metalice ce rezista pana la 300 de grade si nu stiu ce presiune, si as pune chiar de jos, de sub ambreiaj, pana sus, in rezervor ... sau doar o bucatica mica, sa-si pastreze rigiditatea .. inca nu m-am hotarat. mda, acum m-am gindit si eu ca teava sta numai in surubul de prindere la baia de ulei si mai e si presiunea uleiului din teava/furtun care impinge in jos ar fi buna o prindere a tevii si in partea de sus, ceva resiztent la caldura modificarea o am de vreo citeva mii de km si n-am observat probelme la furtun unii vad ca au taiat chiar mai mult (vezi 3 pagini in urma) daca tai numai deasupra urechii de prindere nu cred ca te ajuta prea mult la demontat unii au pus o bucata de furtun sub prindere sau chiar toata teava inlocuita cu furtun http://i955.photobucket.com/albums/ae36/Firtrees/BMW%20daker/DSC_0005-1.jpg de 300 grade e bun daca vii pe linga esapament ca in poza » Post actualizat in 15 Nov 2015 09:22 si o sa obtii asa ceva: http://www.ukgser.com/forums/attachment.php?attachmentid=189592&stc=1&d=1315867564 PS: eu am golit numai rezervorul superior pt taierea tevii Editat Noiembrie 15, 2015 de crazvy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Am gasit pe net : http://www.f650gs.crossroadz.com.au/Repairs/WaterPump/FlexOilLine.pdf As cauta o mufare de genul aleia cu niplu si doua piulite olandeze. Chestia este ca nu am gasit la diametru redus ca al nostru , cred ca are 12 mm teava. O sa mai incerc pe la unii cu aer conditionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 (editat) Uite cum am facut eu. Merge foarte bine de 6 luni. Am pastrat o bucata de teava, cea cu prinderea in partea superioara si o bucata cu holenderul din partea de jos. Am folosit furtun special de ulei de la un atelier care facea furtune de inalta preisune. Colierele late tot de la ei le-am cumparat. 5 ron colierul si 7 ron /ml furtun. Editat Noiembrie 15, 2015 de xenna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Salutare! caut un disc frana fata si axul roata fata ptr F 650,dupa 2002,.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazvy Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Si da, teava am masurat-o eu si e de 12 mm asta e furtunul daca va bate gandul: http://www.racingnick.ro/produse/furtun-goodridge-d10 doar ca d8 e 11,8 parca, mm LE: D8, specificatii: http://www.rallyshop.pl/index.php?p134722,przewod-goodridge-high-performance-11-18-mm-d8 se pare ca e 150 grade celsius, 300 am vazut pe alt site, si diametrul interior e 11,18, sper sa intre, dar intra el =)) pe teava intra, dar pe rezervorul de plastic de sus nu prea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut colegi. Ma intereseaza un arc+amortizor spate SH de F650 GS DAKAR. Daca cumva stiti de vreunu de vanzare, dati-mi si mie un semn. Multumesc Daca iti gasesti de Dakar se poate sa te scap eu de al tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Am urmatoarea problema, poate ma poate ajuta careva care o mai patit... La un f650 cs, cand se incalzeste motorul, moare brusc. Asta se intampla in jurul la 83 86 de grade, ca vad pe diagnoza. Cand e rece porneste relativ normal, dar cand se incalzeste moare brusc la relanti. Radiatorul are ceva por ca e murdar in stanga fata, aduna praf, etc. Pompa de apa lucreaza ca am apa calda in radiator. Daca scot mufa de la senzorul de temperatura, cdi-ul vede ca are -30 de grade si porneste ventilatorul tot timpul. Cu mufa pusa, ventilatorul nu porneste veci. Am incercat si sa il pornesc cu termostatul scos, dar la fel face, deci as exclude ala... Incarcarea e buna, sonda lambda functioneaza normal... Ce as putea verifica/incerca? Am schimbat pana acum bobinele, ma gandeam ca daca se incing alea, la un moment dat se opreste. Nu are a face, se opreste si cu bobinele noi... Si daca as lasa sa mearga ventilatorul tot timpul, la fel face, cand se incalzeste se opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 pozitia minima a clapetei - daca nu afost verificata de mult senzorii de temperatura de pe motor (motorul la cat stie ca lucreaza ? ) ce culoare are bujiea dupa ce se opreste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 I-am facut adaptarea la motorasul pas cu pas, la TPS nu m-am uitat dar o sa verific. De curios, la ce temperatura a apei ar trebui sa porneasca ventilatorul? Stiu sigur ca pana la 83 de grade nu porneste... Alti senzori are? In afara de ala de apa din dreapta de pe cilindru? De ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 cel din carcaza filtrului de aer. sonda lambda (poate e terminata si indica permanent amestec sarac ceea ce face injectia sa bage mult si la cald o inneaca) si - foarte important - verifica flansa de c auciuc sa nu fie fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanul motorist Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 In urma unei explozii a anvelopei spate am ramas fara suportul de numar (aripa spate) si fara lampa. Daca are cineva din dezmembrari in stare buna sunt interest. Daca le-as comanda la AB or fi o avere ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.