Jump to content

Recommended Posts

starea rulmentilor de la bascula si suspensia spate - daca sunt dusi ai de munca. reglaju amortizorului spate

 

Ghidonul intr-adevar se stramba si daca scapi mobra pe loc. e fff moale.

 

ulei la furca - fara protectii semeringurile se duc in mai putin de 20 mii

multumesc. am luat motorul, duminica merg sa il aduc acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Vreau sa imi fac schimbul de ulei la un dakar din 2005 si as avea nevoie de setul de garnituri aferente. Am sunat la bmw romania dar nu au pe stoc. M-ati putea ajuta cu un site/nr de tel de unde le-as putea comanda si sa fie si cele originale, nu ceva chinezarii de proasta calitate.

Mersi mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ai nevoie de garmitura unde?
ai filtrul de ulei cu garnitura aferenta, si eventual garnitura de la capacul filtrului, garnitura pe care eu nu am schimbat-o niciodata.
in concluzie .. nu ai nevoie de garnitura .. just do it .. =))

in alta ordine de idei, parca isi facuse cineva cheia aia de desfacut jugul.
o are cineva? sau macar niste dimensiuni sa o fac eu?
multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu prea ai ce sa schimbi,exact ce a spus si andriu.vezi acolo sus unde i bazinul de ulei sa se scurga bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andriu -> cleste papagal de calitate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut baieti. Vreau sa imi fac schimbul de ulei la un dakar din 2005 si as avea nevoie de setul de garnituri aferente. Am sunat la bmw romania dar nu au pe stoc. M-ati putea ajuta cu un site/nr de tel de unde le-as putea comanda si sa fie si cele originale, nu ceva chinezarii de proasta calitate.

Mersi mult!

Poate doar garnitura de la bușonul de golire, de jos, de la baia de ulei, să-ți trebuiască.

 

@andriu -> cleste papagal de calitate

 

Cu un clește papagal, protejând cu o cârpă piesa de strângere (că se zgârie imediat și arată nașpa, după aceea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate sa-mi recomande cineva rulmentii de jug? de care? de unde? ... vad ca sunt de la 100 ron .. la 450 ron (OEM) ...
multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici toata povestea referitoare la rulmentii de jug.

Daca ai dimensiunile rulmentilor poti sa ii cumperi de la badi.ro (SKF) sai iesi mult mai ieftin decat cu cei OEM.

Din pacate aparatorile din tabla care se pun peste rulmentii de jug, le-am luat de la bavaria (nu am gasit in alta parte).

Spor.

 

PS. Sorry, acu am vazut ca esti din iasi. Poate gasesti loco sa nu comanzi la bucuresti.


» Post actualizat in 28 Oct 2015 18:32

Kit rulmenti jug AllBalls pentru F 650 GS din 2004.

Edited by Serban.S

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi dau seama daca rulmentii OEM se ridica la calitatea conforma pretului, sau e doar pretul umflat, adica as pune ceva bun, parca mi-e frica sa pun de aia la 100 ron perechea, sau poate doar bat campii.
ideea e ca trebuie sa desfac pe acolo ca sa-mi inalt ghidonul, sa inlocuiesc conducta de frana, si posibil si cablurile.
Problema e ca as face si schimbul rulmentilor daca tot desfac, si in acelasi timp nu stau nici foarte confortabil cu banii.
de agatat agata, destul de bine, chiar pe mijloc ... .. pff, nu stiu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine vrea si are banii, ia OEM.

Ce am luat eu la schimb de rulmenti de jug acum 2 ani: SKF 320/28x/Q (28X52X16) 2 buc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu-mi dau seama daca rulmentii OEM se ridica la calitatea conforma pretului, sau e doar pretul umflat, adica as pune ceva bun, parca mi-e frica sa pun de aia la 100 ron perechea, sau poate doar bat campii.

ideea e ca trebuie sa desfac pe acolo ca sa-mi inalt ghidonul, sa inlocuiesc conducta de frana, si posibil si cablurile.

Problema e ca as face si schimbul rulmentilor daca tot desfac, si in acelasi timp nu stau nici foarte confortabil cu banii.

de agatat agata, destul de bine, chiar pe mijloc ... .. pff, nu stiu ...

Eu am luat kit de All Balls cu 120 de lei. Te sfatuiesc sa nu iei separat rulmentii pentru ca daca distrugi garniturile alea de fier, umbli mult si bine dupa ele. A patit-o un prieten. Pana la urma i-am gasit si garniturile, la Unix, cu 52 de lei. Kit-ul vine cu acele garnituri, deci nu iti mai bati capul. Bafta!

» Post actualizat in 29 Oct 2015 08:58

Salutare!

Are cineva aripa superioara de fata, ciocul acela, desfacuta de pe moto, in Bucuresti? Vreau sa vad daca pot face o adaptare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update, la Bmw, aparatorile alea metalice 2x15 ron, rulmentii 2x 150 roni, am dat comanda la ei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are cineva aripa superioara de fata, ciocul acela, desfacuta de pe moto, in Bucuresti? Vreau sa vad daca pot face o adaptare.

Daca vrei, treci pe la mine si se rezolva imediat problema. Lasa-mi pe MP numarul de telefon si vorbim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Actiunea inaltat ghidon:

 

inaltator: http://moto-gear.ro/inaltator-ghidon-2-inch-rox-pivotant-elite-negru-produs-101138.html

furtun frana: http://www.performance-shop.ro/349-componente-conducte-frana?

 

mi-ar fi placut sa gasesc informatii mai multe si mai exacte, dar nu am gasit, de aceea scriu aici.

 

in principiu mare filozofie nu e, dar e destul de anevoioasa operatiunea .. aproximativ 5 ore, la mine.
ce e de retinut:

- eu la inaltator de 2'' (5cm) am calculat ca mi-ar trebui furtun de 45cm, din gaura in gaura ... se pare ca ar fi ajuns unul de 40-41 cm.
- atentie mare la capete, cel din distribuitor NU E DREPT, are un unghi de cca 10-20 grade, in functie si de grosimea furtunului (cu cat e mai gros furtunul trebuie unghi mai mare), eu recomand din start unghi de 20 de grade.
- la capatul cu pompa de frana, e 45 grade
- nu a fost nevoie de prelungit cablurile electrice, doar aranjate mai bine
- cablul de acceleratie l-am trecut prin stanga contactului, si de acolo pleaca spre pompa(maneta), orice alta varianta nu a functionat la mine
- posibil sa loveasca aparatorile de ghidon in parbriz, la mine nu loveste ca am inaltator de parbriz
- cu inaltatoarele astea nu mai poti folosi plasticul ce tine butonul de avarii si ABS, eu am sa pun un buton separat pt ABS, avarii nu am, momentan am lasat firele in aer.

- eu am scos farul si bordul ca sa am acces mai bun si sa rearanjez firele

.. daca la sfarsitul lucrarii motorul functioneaza ciudat .. verificati cablul de acceleratie, la mine pornea cu cablul "tras" si ma luase putin panica.

daca imi mai aduc aminte ceva ce merita mentionat ... adaug.


Edited by andriu

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC01565.JPGSe vinde una bucata Bmw F650 Gs an 2002 cu ABS, Km 88000.Pret 1900 euro!!! 0722840297

 

 

 

 

In continuare de vanzare. Pret negociabil!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

Edited by strajeru'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

» Post actualizat in 03 Nov 2015 17:34

 

 

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

» Post actualizat in 03 Nov 2015 17:37

cauta in manualul de reparatie... verifica jocurile pt admisie si evacuare in functie de diferentele pe care le gasesti acolo comanzi pastilele care iti trebuiesc ... mai bine mergi la un service pentru ca este putin mai complicat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este de ajuns sa verifice jocurile, daca este in parametri nu are rost sa se mai streseze ,daca nu este in parametri , pt a afla de ce pastile are nevoie trebuiesc masurate cele vechi.

 

Daca a ajuns la faza sa poata masura pastilele vechi ,operatiunea de schimbare a pastilelor e ca si facuta ,ideea e sa puna inapoi distributia la punct .

 

Stima,

 

Ovidiu

Edited by ow3x3xpr3ss

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu este de ajuns sa verifice jocurile, daca este in parametri nu are rost sa se mai streseze ,daca nu este in parametri , pt a afla de ce pastile are nevoie trebuiesc masurate cele vechi.

 

Daca a ajuns la faza sa poata masura pastilele vechi ,operatiunea de schimbare a pastilelor e ca si facuta ,ideea e sa puna inapoi distributia la punct .

 

Stima,

 

Ovidiu

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00

...pffff omul a intrebat care este faza cu pastilele si cu dimensiunile lor...oricum am spus ca este indicat sa mearga la un service

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:00

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

» Post actualizat in 03 Nov 2015 22:01

...foarte bine Zidu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra?

Salut,

 

Vreau sa schimb pastilele din capul supapelor si fiind prima oara cand fac operatiunea am nevoie de niste informatii de la cei care au mai facut treaba asta.Am tot cautat pe net dar nu m-am lamurit, care-i treaba cu ajustarea lor? Daca tot umblu la "cutia cu maimute" nu-i mai bine sa le schimb cu unele noi?. Urmeaza sa comand pastilele la BV, dar vazut ca sunt pe diferite dimensiuni : 2.15mm, 2.30mm, 2.35mm ............2.80mm. Ce diametru trebuie sa iau pt GS-ul din 2001?

 

Ce anume trebuie verificat/schimbat la ansamblul distributiei?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verificarea periodica se face la fiecare 10 mii km conform manualului. acum ca experienta spune ca poti sa o intinzi spre 30k - e altceva - fiecare pe riscul lui.

Cand mobra suna prost sau nu mai trage - deja e cam tarziu - sanse mari de afectare a componentelor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebarea e alta,de ce vrei sa le schimbi? Nu trage bine, suna aiurea...sau care e motivul? Cati km are mobra?

Mobra o am de 5 ani. Cand am cumparat-o avea 40k, intre timp i-am mai adaugat eu vreo 30k si iata-ma ajuns cu ea la putin peste 70k. Mentionez ca nu cunosc istoricul motocicletei, nu stiu unde s-a umblat si ce s-a schimbat la ea pana s-o cumpar eu. Pana acum n-am verificat nici starea lantului de distributie si nici jocul pastilelor. Nu sunt cel mai avizat sa-mi dau cu parerea daca se aude sau nu aiurea si nici n-am observat vreo schimbare in ceea ce priveste puterea. Mi se pare ca trage la fel de bine ca in ziua in care am luat-o.

Totusi, dupa 30k cred ca e momentul sa fac operatiunea asta.

» Post actualizat in 04 Nov 2015 18:43

@ strajeru - ia langa tien pe cineva care stie ceva mecanica. Poti strica c eva daca nu esti atent.

Pt operatiune ai nevoie de ceva scule speciale:

1) trusa de lere

2) cheie dinamometrica

3)bolt pt blocat motorul (ca sa pui la loc distributia).

 

sunt 2 etape:

1) verifici. Pt as ta nu desfaci nimic mecanic - dai jos capacul de la chiulasa si masori cu lerele. Daca pica pe valorile corecte - pui la loc capacul de chiulasa, cu garnitura noua ca sa nu mkusteasca si ai terminat.

2) daca nu sunt corecte jocurile - dai jos distributia, masori pastilele exis tente (sau citesti pe ele grosimea) si apoi socotesti ce grosimi ai nevoie. E posibil sa rezolvi unele aspecte prin permutari.

 

Zidule, date fiind indicatiile de mai sus, ma vad depasit de situatie si pentru binele mobrei o s-o duc la un service.

 

Multumesc mult!

Share this post


Link to post
Share on other sites

la bavaria era 240 ron verificarea pastilelor si 320 daca trebuiau sa schimbe. am apelat la ei pt ca pot da comanda mult mai repede daca ai nevoie de pastile noi, nu stai sa faci drumuri dupa ele :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...