Mihai Coporan Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 Am inteles. Si tu acum ce ai? parbriz de Dakar negru? Sa inteleg ca nici tu nu ai gasit solutia perfecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 da, am umblat la unghi cu ceva distantiere. cred ca am pus niste poze pe topic, ceva mai in spate. am insa zgomot produs de curentul lateral, iar sus curentul îmi vine peste viziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Coporan Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 As putea sa vin sa vad si eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 hai pe pm sa nu poluam topicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 30, 2016 Share Postat Martie 30, 2016 discutia despre parbrize e cat se poate de potrivita aici Pentru zgomot in mers foloseste cu incredere dopuri de urechi. Atentie mare..... confirma-ti ca e ok fara parbriz. Si oglinzile genereaza probleme de zgomot pt anumite inaltimi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie. Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei. Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind. https://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 2, 2016 Share Postat Aprilie 2, 2016 Confirm si eu ca uleiul Repsol nu e prea bun pentru caprele noastre. Dupa schimbare ulei cu Motorex 15w50 deja e alta motocicleta, schimba mai usor, gasesc neutralul mult mai facil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Am reusit sa pierd contactorul de la butonul claxonului. De unde pot face rost de altu? Stiti ceva dezmembrari sa iau tot maneru stang ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 daca iei comanda toata - eu vreau butonul de flash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 OK, am notat » Post actualizat in 06 Apr 2016 13:21Am reusit sa pierd contactorul de la butonul claxonului. Am facut alt contactor dintr-o platina veche de dacie. Functioneaza. Sa vedem cat timp... » Post actualizat in 07 Apr 2016 06:30ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului. L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie. » Post actualizat in 07 Apr 2016 06:32ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului. L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie. » Post actualizat in 07 Apr 2016 06:33scuze de post dublu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Salut baieti, am desfacut si eu ambele manere, am gresat cam tot ce se putea, ciudatenia aia de roata de la maneta de acceleratie cu vaselina, ca cea veche era intarita. Si am redus jocul la maneta de acceleratie apropiind suportul oglinzii, am desfacut toate butoanele, pana la arc (gresat putin bila tinuta de arc), si apoi dat cu spray de contact. Parerea mea e ca la comutatorul de faza scurta/lunga, flash si claxon au fost probleme. Nu stiu insa cum sa desfac butonul de semnalizare, mi-e frica sa nu rup ceva. Si spropo, e munca de chinez batran... eu am facut-o peste iarna, timp de cam o luna, cand cum am avut timp... Sper sa merite, ca vine vara si facem RCA-ul Astalt uscat, si drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 (editat) Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate . PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc ! Editat Aprilie 8, 2016 de oly_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2016 Share Postat Aprilie 8, 2016 Ar mai fi o smecherie: sa nu mai folosesti apa in antigel. Pui doar concentrat. Astfel nu mai oxideaza axul. Eu pun de la Mol, d-ala roz, pt Alu. E mai subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 nu pune doar antigel, nu e ok. Respecta indicatiile producatorului. Axul pompei nu oxideaza. Apar uzuri datorita frecarii intre metal si cauciuc. In acelasi timp apare imbatranirea cauciucului datorita ciclurilor repetate de incalzire / racire. Incercati sa folositi antigelul corect. Eu am pus antigel bmw si nu am treaba cu pompa de mai mult de 5 ani si km fara numar..... Anterior pompa a picat dupa ce am folosit cam 2 ani un antigel de pe piata ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 (editat) Axul pompei e din inox? Eu am avut probleme d-astea la KTM. Pe langa uzura axului, de la simering, am gasit un strat gros de rugina. Rugina accelera uzura simeringului. E adevarat, apa raceste mai bine decat antigelul. Combinatia 50-50 e compromisul optim pt racire si ne-inghetare dar, rugineste axul..... Editat Aprilie 9, 2016 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xenna Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate . PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc ! Eu am facut axul la un strungar si a fost tratat pentru ai creste duritatea. Pune semeringuri Viton daca tot schimbi pompa. Eu am cam 3000km dupa schimbarea axului si semeringurilor si e OK. Vezi aici /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-469&do=findComment&comment=3970581 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Si eu 15K cu kit pompa OEM si la fel de OK. PS: pentru cei cu grija blocurilor de comenzi, lunar sau dupa mers pe ploaie dau cu putin WD40, nu demontez nimic, dau pe lângă butoane sau prin imbinarile carcasei, la fel si sub mansonul de acceleratie. Totul functioneaza cum ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 axul de la pompa nu rugineste deloc. e ceva natie de inox acolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 (editat) Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului Editat Aprilie 9, 2016 de oly_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 9, 2016 Share Postat Aprilie 9, 2016 Donez un set de Tourance (21 si 17 pt. Dakar) cuiva care are intradevar nevoie de niste anvelope încă decente pentru câteva mii de km. DOT jumătatea lui 2011. Au fost gumele cu care a venit incaltata in 2013 si le-am mai folosit si eu pana la început de sezon 2015. Ridicare direct de la mine din zona Jiului. Contact pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului 3000 km sunt o plimbarica lejera pt mobrele astea. nu iti fa griji Mobra mea se apropie de 117mii. Pompa de apa actuala are peste jumatate din numarul asta de km (sincer sa fiu nici nu mai tin minte cand am schimbat). Motocicleta alergata corespunzator. La ora actuala fac zilnic 70 km - jumate in bucuresti si jumate pe langa. Asta inseamna 1500 km pe luna doar in naveta. Cand scap in we - numar rezervoarele pe care le consum, nu km » Post actualizat in 10 Apr 2016 07:00 Pot sa pun pe lista de defectiuni: Rulmentii din port pinionul spate - distrusi complet si schimbati ieri Amortizorul spate - distrus, a borsit uleiul. Sunt piesele originale de cand a facut neamtu mobra, nu au beneficiat de nici o atentie pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Zidule, daca vine vremea buna, cu 10 grade la ora 6:30, fac si eu zilnic 130 km naveta. Ar-Tm. Abia astept sa vina vremea, inca putin putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Foarte frumos, mai ales ca ai drum "extern". mersul in bucuresti la ore de varf e de kko maximal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Am observt, am fost din 7 pana in 11 luna trecuta la Golden Tulip. Si cum stateam 1 secunda in plus la semafor, deja eram claxonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Aprilie 11, 2016 Share Postat Aprilie 11, 2016 Asta e definitia nanosecundei pentru Bucuresteni - timpul intre momentul in care semaforul se face verde si primul claxon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.