Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

discutia despre parbrize e cat se poate de potrivita aici :)

Pentru zgomot in mers foloseste cu incredere dopuri de urechi.

Atentie mare..... confirma-ti ca e ok fara parbriz. Si oglinzile genereaza probleme de zgomot pt anumite inaltimi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie.

Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei.

Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind.

 

https://www.google.r...1m0!1m0!1m0!3e0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confirm si eu ca uleiul Repsol nu e prea bun pentru caprele noastre. Dupa schimbare ulei cu Motorex 15w50 deja e alta motocicleta, schimba mai usor, gasesc neutralul mult mai facil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK, am notat :laugh:


» Post actualizat in 06 Apr 2016 13:21

Am reusit sa pierd contactorul de la butonul claxonului.

Am facut alt contactor dintr-o platina veche de dacie. Functioneaza. Sa vedem cat timp...


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:30

ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului.

L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie.


post-40812-0-98267800-1460010639_thumb.jpg

 


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:32

ERATA: Am reusit sa gasesc contactorul original al claxonului.

L-am masurat si va pun aici dimensiunile in caz ca mai are cineva nevoie.

post-40812-0-98267800-1460010639_thumb.jpg


» Post actualizat in 07 Apr 2016 06:33

scuze de post dublu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am desfacut si eu ambele manere, am gresat cam tot ce se putea, ciudatenia aia de roata de la maneta de acceleratie cu vaselina, ca cea veche era intarita. Si am redus jocul la maneta de acceleratie apropiind suportul oglinzii, am desfacut toate butoanele, pana la arc (gresat putin bila tinuta de arc), si apoi dat cu spray de contact.

Parerea mea e ca la comutatorul de faza scurta/lunga, flash si claxon au fost probleme.

Nu stiu insa cum sa desfac butonul de semnalizare, mi-e frica sa nu rup ceva.

Si spropo, e munca de chinez batran... eu am facut-o peste iarna, timp de cam o luna, cand cum am avut timp...

Sper sa merite, ca vine vara si facem RCA-ul

Astalt uscat, si drumuri bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate .

 

PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc !

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar mai fi o smecherie: sa nu mai folosesti apa in antigel. Pui doar concentrat. Astfel nu mai oxideaza axul. Eu pun de la Mol, d-ala roz, pt Alu. E mai subtire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu pune doar antigel, nu e ok. Respecta indicatiile producatorului.

Axul pompei nu oxideaza. Apar uzuri datorita frecarii intre metal si cauciuc. In acelasi timp apare imbatranirea cauciucului datorita ciclurilor repetate de incalzire / racire.

Incercati sa folositi antigelul corect. Eu am pus antigel bmw si nu am treaba cu pompa de mai mult de 5 ani si km fara numar..... Anterior pompa a picat dupa ce am folosit cam 2 ani un antigel de pe piata ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul pompei e din inox? Eu am avut probleme d-astea la KTM. Pe langa uzura axului, de la simering, am gasit un strat gros de rugina. Rugina accelera uzura simeringului. E adevarat, apa raceste mai bine decat antigelul. Combinatia 50-50 e compromisul optim pt racire si ne-inghetare dar, rugineste axul.....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai probleme cu butonul de semnalizare si functioneaza bine.....lasa-l asa !! Eu mam chinuit jumatate de zi sa-l pun la loc, dupa ce de nevoie a trebuit sa-l desfac si sa curat contactele foarte oxidate .

 

PS: Se apropie cu pasi repezi din pacate o schimbare a pompei de apa ,aveti ceva sfaturi/ recomandari? Oare nu gasesc semeringuri mai de calitate ( gen skf ), decat cele originale? A-ti incercat cimentarea axului pompei pentru o rezistenta mai mare ? Multumesc !

Eu am facut axul la un strungar si a fost tratat pentru ai creste duritatea. Pune semeringuri Viton daca tot schimbi pompa. Eu am cam 3000km dupa schimbarea axului si semeringurilor si e OK.

Vezi aici /index.php?/topic/20791-cine-are-bmw-650-f-gsdakar-2000-injectie/page-469&do=findComment&comment=3970581

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu 15K cu kit pompa OEM si la fel de OK.

PS: pentru cei cu grija blocurilor de comenzi, lunar sau dupa mers pe ploaie dau cu putin WD40, nu demontez nimic, dau pe lângă butoane sau prin imbinarile carcasei, la fel si sub mansonul de acceleratie. Totul functioneaza cum ar trebui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului :)

Editat de oly_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez un set de Tourance (21 si 17 pt. Dakar) cuiva care are intradevar nevoie de niste anvelope încă decente pentru câteva mii de km. DOT jumătatea lui 2011. Au fost gumele cu care a venit incaltata in 2013 si le-am mai folosit si eu pana la început de sezon 2015.

Ridicare direct de la mine din zona Jiului. Contact pe PM.

post-79158-0-77219600-1460244585_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc mult pt raspunsuri ! Ideea este ca in iunie plec intr-o tura mai lunga si voi face cam 3000+ km si nu vreau sa ma lase cu buza umflata pe marginea drumului :)

3000 km sunt o plimbarica lejera pt mobrele astea. nu iti fa griji :)

Mobra mea se apropie de 117mii. Pompa de apa actuala are peste jumatate din numarul asta de km (sincer sa fiu nici nu mai tin minte cand am schimbat). Motocicleta alergata corespunzator.

La ora actuala fac zilnic 70 km - jumate in bucuresti si jumate pe langa. Asta inseamna 1500 km pe luna doar in naveta. Cand scap in we - numar rezervoarele pe care le consum, nu km :D

» Post actualizat in 10 Apr 2016 07:00

Pot sa pun pe lista de defectiuni:

Rulmentii din port pinionul spate - distrusi complet si schimbati ieri

Amortizorul spate - distrus, a borsit uleiul.

 

Sunt piesele originale de cand a facut neamtu mobra, nu au beneficiat de nici o atentie pana acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...