smar2 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 Scuze, imi scapase observatia cu uleiul pana in buza rezervorului. Intr-adevar, asta nu are legatura cu senzorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 In seara asta vreau sa arunc o privire dar vreau sa stiu ce as putea sa mai verific inafara de conducta, sita si senzor. La filtru de ulei cand este scos si dau la automat curge ulei dar usor. Din cate imi amintesc ar rtebui sa arunce uleiul la juma' d'metru de motor. Nu se intampla. Precizez ca motorul a fost recontruit din acelasi motiv . Mers cu el fara presiune la ulei, dar toate piesele uzate au fost schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 13, 2017 Share Postat Aprilie 13, 2017 a suflat careva toate canalele de ulei cand a reconstruot motorul? ca daca nu -- se va strica la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 14, 2017 Share Postat Aprilie 14, 2017 cum as putea sa verific cele doua supape de la filtru de ulei? Pe una pot sa o scot dar mai este inca una cu o bila metaliga in capat (cea care se desface din interiorul motorului. Cum se verifica? » Post actualizat in 14 Apr 2017 22:20Nu vreau sa fiu gura spurcata sau sa ma bucur inainte de vreme dar... cred ca am rezolvat problema. Cand am desfacut ( din greseala) furtunul de alimentare a pompei cu gandul sa scot uleiul din rezervor, am avut surpriza sa vad ca uleiul abia curgea. Imediat m-am dus cu candul la filtrul de ulei din cadru. Dupa o curatare cat mai migaloasa totul pare sa fie ok .... PENTRU MOMENT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 ce carcalaci ai gasit acolo ? apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta oil circuit.pdf » Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 ce carcalaci ai gasit acolo ? apropo, in schema nu apare nici un filtru intre rezervorul de ulei si pompa deci poate acolo e ceva gunoi care obtureaza conducta oil circuit.pdf » Post actualizat in 15 Apr 2017 07:31 teoretic in cadru ar trebui sa ie o simpla tzava fara nimic in ea Omul vb despre un motor de aprilia pegaso, din ce știu cadrul servește chiar ca și rezervor de ulei, or fi asemănătoare motoarele dar....... zic și eu.. Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 si la f650 clasic e asa - dar alea difera de gs-urile noastre la unele chestii. Daca era un filtru nerevizuit pe traseu ala clar trebuia verificat la prima revizuire a motorului..... in cazur de soiul asta - unde nu ai debit/presiune de ulei nu are rost sa schimbi piese fara sa verifici tot. se vor strica la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 Da, multumita domnilor de la Rotax si Aprilia.. nici in manualul de la aprilia nu arata acest filtru. Zice despre el undeva la cap schimb ulei dar nu arata in diagrama. Una peste alta sper sa fie rezolvata problema. Multumesc pentru ajutor si idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 15, 2017 Share Postat Aprilie 15, 2017 @Iulian, ai si tu un noroc la mobre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saiba81 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 Salut, Daca nu se aprinde martorul in bord de presiune ulei deloc nici cand pun contactul tot de la senzorul de presiune ulei poate fi? Am verificat becul si e ok! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Aprilie 20, 2017 Share Postat Aprilie 20, 2017 verifica circuitul sa nu fie intrerupt si apoi poti da vina pe senzor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 baga niste sprau de contact in mufele din spatele bordului si la soclul becului pentru inceput. apoi vva trebui sa inspectezi cablajul, sa nu fie soclul afectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Simplu, scoti mufa de pe senzor, pui contactul si faci un strap din mufa undeva la masa ( ai un singur fir acolo) daca becul se aprinde dai vina pe sonda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IulianPEG*650 Postat Aprilie 21, 2017 Share Postat Aprilie 21, 2017 Dar nu cu motorul pornit. nu de alta dar faci buba si te mai arzi pe la maini. Noroc la mobre sau nu... Pana acum avut avut noroc cu 2. Aceasta face parte din cazurile mai speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 Ma bucur ca ti-a fost de ajutor informatia. Acum poti sa il desfaci pe ala vechi prin taiere de jur imprejur si o sa se vada cu ochiul liber ce e stricat la el si dece da simptomele asa de dubioase » Post actualizat in 23 Apr 2017 06:45cred ca niste poze pe aici ar ajuta la intelegerea componentei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 23, 2017 Share Postat Aprilie 23, 2017 exista filtre auto care se potrivesc. Vor mentine presiunea pe la 4 bar (mai mult decat presiunea nominala pentru mobrele noastre) darpana acum nu s-au raportat probleme. Cauta coduri si surse aici pe topic ca s-a mai discutat. Cost - aprox 80 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Eu nu am schimbat niciodata filtrul pana acum inca merge bine la cei 125 mii km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut colegii. Poate cineva sa ma imprumute cu un parbriz de F 650 GS cu prindere in 4 suruburi ? Pana imi vine noul parbriz pe care l-am comandat. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 @Edd - cat timp ai mers dupa ce ai schimbat TPS? ai facut o resetare de parametri? daca nu - scoate mufa aia mare din ECU pentru 15 - 30 minute. O pui la loc si pleci la o plimbare de aprox 100 km. Are nevoie de timp sa isi refaca hartile de injectie si sa invete noul senzor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Ma bag si eu ca musca-n branza, dupa resetare se trage de acceleratie in blana de trei ori cu contactul pus apoi pornita doar din buton si lasata sa mearga fara sa tragi de mansonul din dreapta pana porneste electroventilatorul. Cam asa zice in carti ca face, bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 nu, nu e nevoie sa faci mantre de genul ala. Isi va face singura in mers hartile necesare. E important sa mergi pe drum pe care treci prin viteze si ai accelerari pe toat plaja Ce trebuie stiut e ca in prima suta de kilometrii e posibil sa aiba fitze (dar eu nu am perceput asta cand am facut la al meu). Nu vor fite diferite fata de ce face acum cand are senzor neinvatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Nu vreau polemici dar zic si eu ca pentru sanatatea unora este mai "safe" sa traga de gaz in blana cand motoreta e pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Plimbare faina sa ai si multi km de placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 da-i fara grija ca nu se strica. Din contra, ii prieste. Eu il alerg pe al meu fara menajamente si e ok. Pentru a isis construi hartile nu trebuie sa ajungi in capat, stie singura sa extrapoleze. doar sa nu stai la croaziera cu turatie constanta. Ce am zis eu mai sus sunt indicatii din manual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 inspecteaza furtunele de benzina, poate au crapaturi si pierde presiunea din ele. Eu am avut unul si imi facea si mie mici necazuri la pornire. Trebuie sa te uiti cu mare atentie pt ca benzina se evapora rapid de pe acolo ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.