ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Sunt ok dar nu la fel de bune ca originalele. Au un unghi ceva mai ingust (vorbesc despre cele care arata identic) » Post actualizat in 06 Jun 2017 08:37 Eu într-o luna vin acasă (Ploiești), doar piesa în sine te costa, altceva nimic, asta dacă te ai gândit la altceva... doar sa spui din timp dacă dorești. Numai bine Mersi, sper sa o rezolv pana atunci, ca deh - e var a afara acum sunt in discutii sa reconditionez originalul. daca imi iese il pun pe ala si gata (are nevoie de cromare dura la interior.....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 A... si inca o chestie, pasagera ajunge fara probleme cu picioarele pe scarite, fara sa fie jenata de genti. Multumesc mult. Superbe pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 Salut! Este vreun site/modalitate (excluzand raprezentanta BMW caci e cam departe) unde pot introduce o serie de sasiu sa ma lamuresc care-i treaba cu o mobra? In acte are roata 19, in realitate 21. Daca se dovedeste a fi Gs si nu Dakar, am vreo sansa sa ii schimb in acte dimensiunile anvelopelor intrucat sa circul fara stres/cat mai legal? Multam' fain de raspunsuri! Noroc bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 verifica online seria VIN si iti dai seama » Post actualizat in 06 Jun 2017 20:06http://faq.f650.com/FAQs/VINNumberFAQ.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 6, 2017 Share Postat Iunie 6, 2017 daca nu iti mai trebuie roata ai de 21 imi face mie cu ochiul. iti fac rost de una pe 19 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 Sunt ok dar nu la fel de bune ca originalele. Au un unghi ceva mai ingust (vorbesc despre cele care arata identic) » Post actualizat in 06 Jun 2017 08:37 Mersi! Am comandat una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 A venit și rândul meu cu pompa de apa. M-a lăsat la 350 km de Romania , in Bulgaria, venind din Thassos. Nu știu cum se ajuta motocicliștii între ei ,dar de salutat toți dar de oprit dacă ai o problema.....Un singur motociclist cu un 1200gs s-a întors și m-am întrebat cum mă poate ajuta. Aveam nevoie de apa, si-i mulțumesc și aici. Pinioanele de la pompa praf. Cum naiba , plastic ? » Post actualizat in 07 Jun 2017 20:05 Ceva recomandari de unde sa cumpar ? Cred ca si ambreiajul se cere schimbat, nu patineaza dar tine foarte sus, practic cum il atingi un pic debraiaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 7, 2017 Share Postat Iunie 7, 2017 vezi sa nu fie din reglaje problema cu ambreiajul... daca ai avut pinioane praf verifica si garnitura de chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 (editat) Ambreiajul are joc suficient la maneta, dar debreierea incepe imediat cum ating maneta. Pinioane de metal nu exista ? Editat Iunie 8, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Daca ai ajuns la pinioane praf asta inseamna palete de pompa blocate de rugina iar asta din urma nu este compatibila cu antigelul. Asa ca mare atentie cu ce va raciti motoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Ambele pinioane sunt de plastic. Nu era pic de rugina, totul foarte curat, antigel si apa proportii si calitate . Nu stiu ce a fost inainte de a o lua eu . Are aprox 55000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 daca s-a umblat la capac (de exemplu schimbata pompa sau semeringurile) si a fost bagat fortat inapoi e posibil sa crapi pinioanele alea - apoi ele se vor distruge intr-un numar oarecare de kilometrii. Mai stiu un caz in care au cedat la aprox 1000 dupa un schimb de ambreiaj » Post actualizat in 08 Jun 2017 10:53daca ambreiajul nu aluneca lasa-l in pace. al meu a necesitat schimbare pe la 80k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 A venit și rândul meu cu pompa de apa. M-a lăsat la 350 km de Romania , in Bulgaria, venind din Thassos. Nu știu cum se ajuta motocicliștii între ei ,dar de salutat toți dar de oprit dacă ai o problema.....Un singur motociclist cu un 1200gs s-a întors și m-am întrebat cum mă poate ajuta. Aveam nevoie de apa, si-i mulțumesc și aici. Pinioanele de la pompa praf. Cum naiba , plastic ? Eu am facut-o anul trecut la Tibi - Mototehnica. M-a costat ~900ron cu schimb ulei, filtru si garnituri motor pe unde a desfacut. Chiulasa a scapat fiindca s-a aprins becul de temp si am oprit. Am citit pe blogul unui tip care a patit asta prin Africa de Sud parca si a pus o pompa de evacuare de masina de spalat pe care a alimentat-o cu inverter-ul de la laptop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 900 lei pt ce ? inlocuit pompa de apa ? sau cu toate piesele si garniturile ? (cam 15 E garnitura de la capacul mare, cam 50E pompa, cam 30 E uleiul, ce a mai intrat aici ? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 Unde gasesc pinioanele astea afurisite ? La dillypoint.ro mi-au spus doar ca nu le au dar nu si cand le pot aduce. » Post actualizat in 08 Jun 2017 17:40Unde gasesc pinioanele astea afurisite ? La dillypoint.ro mi-au spus doar ca nu le au dar nu si cand le pot aduce. Am motorul desfacut si tot insist cu ambreiajul asta. Nu am gasit nimic despre dimensiunea minima a grosimii placilor de frictiune si discurilor de metal in stare asamblata. In manual am gasit - Height of 8 lined plate cluster min. 27,5 mm si Height of complete compressed plate cluster min. 39,1 mm. Adunate dau grosimea in stare montata sau se refera la altceva(slab la engleza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fnp Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 900 lei pt ce ? inlocuit pompa de apa ? sau cu toate piesele si garniturile ? (cam 15 E garnitura de la capacul mare, cam 50E pompa, cam 30 E uleiul, ce a mai intrat aici ? ) Manopera si toate piesele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 cam scump parerea mea. cam foarte scump » Post actualizat in 08 Jun 2017 19:49@george13 la bavaria ai sunat ? ia incearca, ca sunt reprezentanta. mai sunt pe aici si altii care pot aduce dupa cod. In locul tau eu as comanda pompa de apa si pinioanele de la ei si a s face montajul tot acolo ca sa existe garantia la piese si lucrare. Vezi cotatii si spune-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDX Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Eu am comandat piesele pentru pompa de apa la reprezentanta in Timisoara: 1. Kit de reparatie pompa de apa (11512343451); 226.04 RON incl. TVA 2. Pinion ax pompa apa (11517652905); 42.52 RON incl. TVA 3. Garnitura capac pompa de apa (11517652950); 26.23 RON incl. TVA 4. Garnitura capac ambreiaj (11147706498). 117.29 RON incl. TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 (editat) Pinion doar unu ? Celălalt nu era uzat ? Parcă am văzut că sunt la fel amândouă. » Post actualizat in 10 Jun 2017 09:33 Am desfacut ambreiajul, tot era scos capacul. Sunt 7 discuri(model 2004). Am gasit undeva ca ar trebui sa fie 7x2,13 disc metal si 7x3,5 ferodo, total 39,38. La mine (15,06+24,85)sunt cam 39,9, probabil pentru ca nu le-am spalat de ulei. Deci pare ok. Arcurile au 43 in loc de 44, si ma gandeam sa pun o saiba dedesubt. Totusi exista problema cu intrat greu in prima si gasit neutralul. Ulei motul 4T 5100, deci nu cred ca este de la ulei. Poate sa schimb rulmentul de la placa de presiune, desi pare ok. Este 6 lei un SKF. » Post actualizat in 10 Jun 2017 09:37 Am luat capacul de la ambreiaj ca arat strungarului ca sa faca axul la pompa de apa dupa lagar. Probabil ca este o diferenta de sutimi. Am sa masor duritatea axului original si al celui facut. Editat Iunie 10, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2017 Share Postat Iunie 10, 2017 problemele de neutral pot fi de la ulei si / sau de la reglajul manetei de ambreiaj. Daca vrei poti sa vii cu ea la mine sa ma uit nitel. Personal am renuntat la motul - imi schimba aiurea cutia dupa 3000 km (am incercat de 2 ori ). Ia seet de arcuri noi. nu te tigani cu saibe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 (editat) Si acum ce ulei folosesti ? Imbunatateste gasirea neutralului ? Acum, fiind demontata, mai pot schimba vreo piesa ca sa mearga mai bine ? Editat Iunie 11, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 Pai, mai poti sa aduci un preot sa o sfintasca, da vezi sa nu fie dala cu mertzan, musai propritar de pisicuta si cu sutana branduita. Si eu am momente cand nu gasesc neutralul dar de fel eu sunt divina. Acum am Repsol in motor si in afara de cutia de viteze care cloncane cam tare nimic de reprosat. Un amic foloseste Motul5100 si nu se plange de nik, asta am sa folosesc la urm schimb. La vechiul Funduro am folosit BelRay si tare incantat am fost. La AT si TA am mers pe procycle fara probleme. Fiecare cu ce ulei se simte bine si ii e la indemana, ideal e sa folosesti ce se adevereste a fi bun in timp pt specificul motorului » Post actualizat in 11 Jun 2017 14:53 Ahh, schimba tot si dai cu placebo. Ori ii gasesti cusur la fiecare tura ori esti happy » Post actualizat in 11 Jun 2017 14:54 Ps: recomand ca din cand in cand sa se apeleze la un specialist pentru control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 YSS offroad pe Dakar - nimic salbatec. In total amortizorul are max 10 mii km din care offroad cateva sute (2-3). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Iunie 11, 2017 Share Postat Iunie 11, 2017 (editat) Garantie ,nu mai are ? Apropo ,am dat si eu comanda de scaritele acelea de la Touratech ... Editat Iunie 11, 2017 de ow3x3xpr3ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 12, 2017 Share Postat Iunie 12, 2017 nu. Inainte sa ajunga pe mana mea a petrecut 4000 km pe o mobra care a ajuns donator (inclusi in kilometrajul specificat mai sus). Acolo nici macar pe ploaie nu a mers. Am primit piesa necosmetizata si era foarte clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.