Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

1 - verifica intrerupatorul de la maneta - daca mai face treaba. cel mai corect - ajungi la mufa lui si masori daca inchide cand strangi maneta. Cel mai simplu - intepi firele la iesirea din intrerupator.

2 - filtru de aer e curat? bujia e cea corecta si in stare buna? Flansa dintre corpul injectiei si motor are fisuri pe ea ?

 

 

filtrul de aer arata bine, in rest o sa verific maine. ce inseamna bujia corecta? ceva cod ?

multumesc de raspuns.

» Post actualizat in 18 Jul 2017 19:26

1 - verifica intrerupatorul de la maneta - daca mai face treaba. cel mai corect - ajungi la mufa lui si masori daca inchide cand strangi maneta. Cel mai simplu - intepi firele la iesirea din intrerupator.

2 - filtru de aer e curat? bujia e cea corecta si in stare buna? Flansa dintre corpul injectiei si motor are fisuri pe ea ?

 

Pare a fi ceva din compresie...la rece porneste bine. poate tre verificate supape? are cumva ceva decompresor? da o data cu zvac , apoi e un timp mort in care da sa moara si apoi porneste cu zvac...

am schimbat si pompa de apa cu ulei si tot ce trebe, am bagat 2.4 L si apare foarte putin pe gemulet ulei...cat intra normal in motor? are ceva buson de aerisire sau se face singur? sa mai completez cu ulei pana ajunge pe centru geamului?

multumesc

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

intra 2,3 l daca schimbi filtrul si 2,1 daca nu il schimbi. LAsa mobra pe cric central la ralanti cateva minute pt a verifica uleiul (cartea zice del a rece pana intra ventilatorul).

O verificare la supape nu strica niciodata, mai ales daca nu stii ce aia pe acolo. Comportamentul descris de tine nu e din compresie. In cel mai rau caz de la mizerie pe "motorasul pas cu pas"


» Post actualizat in 18 Jul 2017 20:52

nu pune ulei mai mult decat trebuie ca o sa sparga rezervorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sunt la motor, l-am pornit, a mers pana a intrat termocupla (ventilatorul) , l-am oprit si dupa 1 min am verificat uleiul in pozitie verticala si nu apare pe gemulet nimic. Am bagat 2.4 L dupa ce am schimbat pompa de apa si am lasat sa se scurga mai mult banuiesc ca la un schimb normal de oloi si filtru? Ce n-am facut bine de inca nu e la nivel? Daca il zgudui tare apare putin oloi pe geam dupa care dispare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie de adaugat.

daca pui prea mult ulei( 2,8l in cazu me), recircularea uleiului se face doar cu uleiul cald si se incinge motorul , evident sufera si ungerea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O chestie de adaugat.

daca pui prea mult ulei( 2,8l in cazu me), recircularea uleiului se face doar cu uleiul cald si se incinge motorul , evident sufera si ungerea

 

Imi lasi un pm cu nr tau te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minut e prea putin.


» Post actualizat in 20 Jul 2017 15:09

NU PUNETI MAI MULT ULEI DECAT SCRIE IN CARTE. daca nu apare pe geam poate fi alta problema pa acolo dar din ce vad ca spuneti voi nu ati facut verificarea corect. LAsati sa mearga mai mult la ralanti dupa ce intra termocupla si vedeti daca apare la nivel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minut e prea putin.

» Post actualizat in 20 Jul 2017 15:09NU PUNETI MAI MULT ULEI DECAT SCRIE IN CARTE. daca nu apare pe geam poate fi alta problema pa acolo dar din ce vad ca spuneti voi nu ati facut verificarea corect. LAsati sa mearga mai mult la ralanti dupa ce intra termocupla si vedeti daca apare la nivel

Deci a intrat termocupla cam 2 min si am oprit. Dupa inca 1 min am verificat...hai ca las termocupla sa bage mai mult, o opresc si verific apoi dupa 1 min.

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://faq.f650.com/GSFAQs/GS_Oil_Change_FAQ.htm#Checking Oil Level in the Oil Sight Glass

» Post actualizat in 22 Jul 2017 17:00

Deci asadar si prin urmare, dupa ce am schimbat antigelul la cateva zile aveam 2-3picaturi de antigel pe evacuare. S-a dovedit ca aceste picaturi veneau de la capac si nu de la gaurica magica. Azi m-as gandit eu asa in mintea mea si in sinea ei ca daca slabesc celalalte 2suruburi elimin stresul din capac si nu o sa mai picure. WRONG, acuma Pisa de a dreptul si picure in mers. Nu m-as lasat inima sa strang suruburile la fel de tare comparative cum let am gasit. Ergo vreau sa schimb garnitura . Doar can nu vreau garnitura OEM ci vreau sa cumpar Oring ul general. Stie cineva sa I'm spuna diametrul garniturii si lungimea. Va rog frumos

» Post actualizat in 22 Jul 2017 17:03

Scuze pt autocorrect pe english

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Eu știu doar ca userul @eru se plângea exact de suspensiile F800-ului (pe F800, ce-i drept). Ia legătura cu el și poate afli ceva detalii suplimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furca de f800 e scumpa si nu prea stie multe. Daca vrei sa faci upgrade la furca vezi ca sunt cateva variante. Una din ele parca era furca de WR 400 - gasesti topicuri pe adv rider.

In bucuresti am auzit ca Cesar a facut asta la o mobra (inclusiv cu fabricat suport de etrier)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Informare pentru cei curiosi cam care e fiabilitatea unui F 650 GS (Dakar). Pai cam asta este: deocamdata un pic peste 100.000 km facuti de la zero, fara probleme. Coafura rezista.

post-33841-0-98760000-1501076610_thumb.jpg

post-33841-0-99729000-1501076633_thumb.jpg

post-33841-0-72775300-1501076645_thumb.jpg

post-33841-0-41826000-1501076676_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu are 126 mii :)

 

Referitor la amortizoare - aveti grija daca luati aftermarket - la mine un yss a tinut mai putin de 10 mii km

 

O chestie interesanta - ar fi recomandat sa verificati presiuenea de azot din amortizoarel voastre. Am luat unul care arata foarte bine din UK si am mers sa il verific pt ca banuiam ca nu mai e pe treaba lui dupa atata vreme. Ghici ce - mai avea doar 4 bari in el in loc de 12-14 cat are fi trebuit sa aiba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte simplu: se desface capacul de la butelia de compensare si sub ea se gaseste o valva foarte asemanatoare cu cea de la roata :) Capacul ala se scoate cel mai usor dand o gaura in el si bagand o surubelnita. O varianta nedistructiva ar fi cu ceva ventuza dar nu m-am complicat.

Pentru verificat si refacut presiunea e nevoie de scule speciale deci e bine sa mergeti la service. Eu am fost cu al meu la Cesar - are ce ii trebuie.

E posibil sa puteti realiza opertiunea la ceva vulcanizare de camioane - care are azot si manometre de presiune mare, dar nu stiu nici una cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta pe afara - eu am luat amortizor de dakar de la motorworks. ce a patit al tau ?

Da semne ca s-a dus, am optiunea sa-l servisez insa ma tine blocat cam mult... as pune un WP sau ceva bun insa... de la ce model de mobra se mai potriveste, eu am cateva pe lista insa e posibil sa nu iasa chiar ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pe f650.com amortizoare compatibile. Eu nu stiu de unul transplantabil direct de la alta mobra. Doar noi.

Cel mai bine il servisezi - nu are dece sa ia mai mult de o zi daca exista piesele pe stoc. Ca sa il dai jos iti ia jumate de ora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Versiunile Dakar au alt amortizor pe spate (mai lung si cu cursa mai mare), si alte tuburi cromate (si arcuri) la furca. Amortizorul de Dakar are butelie, cel de GS simplu doar robinet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe fata se practica yamaha forks yz 250-450 cu alte arcuri si juguri Yamaha, adaptor pt etrierul de frana si parca ceva bucse la ax. Totul e documentat f bine pe adv. Costul ajunge peste 500e, fiecare cu norocul lui.

Scumpi astia pe motorworks.

Si legat de garnitura de la capacul pompei de apa, e specifica, 1mm groasa, 3mm lata samd. 30ron ca e BMW, nu puteau si ei sa puna o ring normal. post-43689-0-07405400-1501169160_thumb.jpg

Banuiesc ca se poate refolosi garnitura veche (se intoarce, reaseaza) dar la atata timp de asteptare am zis ca mai bine una nouapost-43689-0-07405400-1501169160_thumb.jpg

» Post actualizat in 27 Jul 2017 15:30

Intre Dakar si GS normal, diferentele constau in schema de culori, roata fata pe 21, amortizoare mai cu mot (cursa mai lunga) si lipsa cricului central(DK are garda la sol mai mare de la furca/amortizor spate)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pe f650.com amortizoare compatibile. Eu nu stiu de unul transplantabil direct de la alta mobra. Doar noi.

Cel mai bine il servisezi - nu are dece sa ia mai mult de o zi daca exista piesele pe stoc. Ca sa il dai jos iti ia jumate de ora.

trebuiec comandate piesele si dureaza, acolo voi ajunge se pare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de piston restul de piese sunt pe stoc pe la majoritatea. Pistonul nu e uzat daca nu ai mers cu amortizorul obosit prea mult timp. ce altceva iti trebuie ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...