Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Ce WP ai bagat pe spate? ala care era prezent prin kiturile touratech sau un transplant de pe la altceva ?

 

Nu ar strica daca ai spune povestea completa pe aici, poate fi utila (am cautat la greu un amortizor, decent si la pret corect, pe spate dupa ce am rupt YSS-ul ala)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apropo de pompa de benzină, o nelămurire vis-a-vis plutitor. Cum functionează? Nu închide pur și simplu un circuit care face să se aprindă becul din bord?


De ce întreb... am un prieten la care funcționează fix invers, când are benzină multă în rezervor becul stă aprins, când se apropie de gol se stinge și becul... ce nu-i în regulă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

plutitorul trece prin dreptul a 2 senzori - unul mai sus si altul mai jos - ca sa evite clipoceala becului cand esti in zona de decizie. Becul se aprinde dupa ce ai trecut de al 2-lea. Prietenul tau are senzorii astia pusi invers, de aia face asa


» Post actualizat in 05 Sep 2017 13:49

sau firele de la ei invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema esre relativ simpla cand stai pe sacul care trebuie, o intamplare fericita a fost ca un amic sa gaseasca amortizorul asta la un atelier din Italia, a fost facut ptr GS-urile participante la un eveniment, intamplator a ramas nemontat. Nu ma intreba de costuri, am dublat valoarea mobrei cu modificarile astea dar eu zic ca a meritat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ii strici functionarea.

Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost

 

Am de vreo 30.000 km montat un Akrapovic (era mai vechi el dar acceptabil). Nu am observat nici o modificare majora. Motorul porneste la fel de bine, trage la fel de tare, poate chiar un picut mai bine (dar asta poate fi subiectiv), consuma aproximativ la fel ( am observat o usoara crestere de la 4 la 4,2 litri/100 km). Singura diferenta e ca suna mai bine decit originalele. Si asta m-a ajutat de citeva ori in trafic.

Intre timp din cauza prinderii pe care i-am facut-o eu (cam 23000 km), mi-a aparut o fisura in toba si apoi dupa ce a mai aruncat din vata din interior carcasa exterioara s-a crapat mai mult. Am scurtat toata toba de la 550 mm la 350 mm, ca sa elimin crapatura si de vreo 7000 km merg cu toba "scurtata". Nici o diferenta. Suna un pic mai tare , dar i-am montat DB-killer (home made) iar consumul e la fel. I-am verificat parametrii pe GS911 si nu da chestii aiurea.

Cam asta e experienta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot de la Vicma se gaseste si sticla semnalului separat (la 8 lei).

Se potriveste la fix pe semnalul original.

Am preferat sa pastrez corpul semnalului vechi (chiar daca estetic lasa de dorit) fiindca e mai flexibil decat cel de la Vicma si cred ca rezista mai bine la o mica indoitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un stres cu ventilatorul... Mi se pare ca merge prea des.

In trafic / oras, la 25gC afara, dupa vreo 10-15 minute porneste ventilatorul si apoi din 4 in 4 minute (2 min merge si 2min sta).

Daca stau pe loc cu motorul pornit ii ia 4 minute sa se opreasca ventilatorul.

Becul rosu de avertizare nu s-a aprins niciodata inca (in afara de pornire, cand pun contactul).


Nu stiu daca asa fac GS'urile, cu al meu am doar 1.000 km si asa a fost de la inceput.

Motorul are 42.000 la bord (dakar '03 - '04).


Am schimbat antigelul (albastru in raport 1/1), am aerisit bine (si pe la surubul de langa senzor si pe la capac radiator cu strans de furtune sa iasa bulele).

Am verificat termostatul in oala pe foc si pare a lucra (pe la 82gC incepe sa iasa tija din el, si pana la 87 e iesita vreo 3cm).

Am spalat radiatorul pe exterior (cu ceva solutie curatat condensatoare de AC).

Am verificat senzorul temperatura (are ~10k la 20gC si daca incalzesc zona se modifica rezistenta in jos - deci pare in regula)

Pe tester ventilatorul a pornit la 104gC (la carte zice ca trebuia la 102) si doar dupa ~4min a reusit sa o coboare la 103 (in astea 4 minute varful fiind pe la 106gC).

Uleiul arata bine (schimbat <1k cu ce cere la carte), nivelul e ok pe sticla (sub punctul central la cald).

Turbina pompei e intreaga, nu se vede uzura pe palete; axul pompei nu se invarte in gol.


Nu pierde antigel, nu creste nivelul in rezervor, nu fierbe.

Doar ca merge prea des ventilatorul (comparat cu alte moto).


Deci, la voi cum e? Tot asa marunt baga ventilatorul?

Ce ar mai fi de verificat in zona asta?


La ce ma mai duce gandul e vreoun blocaj partial pe undeva pe circuit racire; dar n-am idei cum sa il depistez.

Sau jocul supapelor care cred ca nu a fost facut de curand (tabelul zice ca la 20k ar fi de facut, cum eu am 42k ma tem sa nu fi sarit anteriorul proprietar peste operatiunea asta la 40k).

Citisem ca daca supapele evacuare nu au jocul suficient poate cauza o supraincalzire a motorului…
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, nu e o problema. Daca nu s-a aprins becul de temperatura esti ok. Poti pune mana pe radiator sa vezi daca e cald pe toata suprafata lui.

Jocul la supape nu afecteaza decat in cazuri extreme. La mobra mea am verificat din 30 in 30 de mii (sau mai mult) si in 130 mii km am schimbat mai mult de amorul artei o pastila. Ultima verificare: 0.3 0.32 si 0.10 0.10 (0.32 ala a aparut la reglajul anterior care era la limita inferioara).

Nu pare sa fie vorba de o supraincalzire la tine (mie mi se mai supraincalzeste pe autostrada la topspeed cand e foarte cald afara - se aprinde becul rosu - strang ambreiajul, pana ajunge la 50 km/h e bun de forja iarasi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de raspuns, m-am mai linistit :)

Mi-a mai zis un coleg ca ma stresez prea mult si ma dau prea putin, dar eu - toma necredinciosu - musai sa imi fac de lucru :)

Deja ma vedeam cotrobaind prin maruntaiele dak'ului.

 

Apropo, cu ocazia asta mi-am pus un termometru digital pe circuitul de racire.

M-am folosit de pinii 3-4 de la senzorul de temperatura si l-am legat la o chinezarie de termometru.

Nu arata el exact temperatura dar macar imi spune cand e peste o limita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cât sunt de fain făcute Dakarurile, chiar nu te obosi să stai prea mult cu ochii și urechile la el, enjoy the ride! Știe singur ce are de făcut, tu doar trebuie să-ți întinzi rânjetul pe toată fața!

Ia folosește gazul doar pe două poziții: oprit (neinteresant!) și la maxim, să vezi cum uiți de termometru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băieți și fete, am din nou nevoie de un sfat, pentru care mulțumesc anticipat!

 

Din motive de metatarsiene rupte, am investit într-o pereche de Tech 7 (Alpinestars). Problema e ca, fiind (destul de) masive, am dificultăți la schimbarea vitezelor (nu intră piciorul bine sub pedală). Am inălțat pedala cât s-a putut până să bată în motor, am făcut un drum dus întors Galați - 2 Mai, dar parcă nu e ce trebuie.

 

Pe forumul de co.uk zicea cineva de pedale Touratech speciale pentru MX boots, ceva de genul folding gear level... Cea mai mică idee pe unde s-ar găsi așa ceva pentru un F650GS 2001?

 

Mulțam frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai încercat sa muți efectiv pedala? Adica s-o scoți de pe ax și să pui pe următorii dinți? La mine chestia asta a funcționat ok (combinată cu scos cauciucul de pe scăriță), tot din cauză de cizme butucănoase (Forma Adventure)

 

LE:
Alea de la Touratech le găsești pe link-ul de mai jos, dar par a nu fi pe stoc:

https://shop.touratech.com/vehicle-equipment.html#/products/1?category=10600

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am ridicat-o cât s-a putut până să bată în motor. Înainte de asta, nu intra deloc piciorul sub ea.

 

Adjustable gear level - asta s-ar putea să meargă, văd că se poate modifica lungimea și probabil ar fi mai ușor de manevrat... Dar trebuie să citesc mai mult.

 

Scos cauciucul a făcut diferență? Pot incerca și asta.

 

Mulțumesc!

Editat de katman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu știu dacă e normal să atingă în capac, dacă la asta te referi.

Vezi că pedala aia e destul de maleabilă, poți să tragi de ea fără grijă și s-o mai aduci în exterior. Poate s-a îndoit de la vreo căzătură, și de aia atinge acum.

 

Scosul cauciucului de pe scăriță te mai coboară cam cu 1 cm, plus îți oferă mai multă aderență pe noroaie.

Editat de Bogdan Brinduse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...