smar2 Postat August 4, 2017 Share Postat August 4, 2017 Verifica si talpicile prin care trec suruburile de prindere a electromotorului. Prin talpicile alea isi ia electromotorul masa. Daca sunt oxidate pe partea unde intra in contact electromotorul cu motorul propriu-zis, nu mai fac contact bine la masa si nu se mai invarte electromotorul decat cand ia masa prin pinionul electromotorului. De asta sugera Zidu sa o bagi in viteza si sa o misti putin inainte si inapoi, ca sa faca contact electromotorul cu masa generala prin acest pinion (ca nu e mereu in contact ferm cu roata dintata din motor cu care e angrenata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 pe langa sta am avut in cap sa nu fie ceva blocat in motor - atunci face la fel - clic si nu misca nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 (editat) salutare, va rog ajutati-ma si voi cu niste pareri sau sfaturi ...acuma am venit dintr-o tura mai lunga ce a avut si portiuni de autostrada.am buson de ulei cu termometru.problema mea e temperatura uleiului, nu stiu daca e normal sau nu, si daca am o problema sau nu:temperatura exterioara 30-35 grade (canicula care a fost toata saptamana) viteza (de pe gps) la 110 km/h, temperatura ulei 110 grade la 120-130 km/h, temperatura ulei 120 grade mentionez ca la orice alt drum inafara de autostrada, oricum as merge, temperatura ramanea intre 90-100 grade, deci problema apare doar la mers constant pe autostrada.ceva pareri? Editat August 5, 2017 de andriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 Nici o părere, asa e la toate, nu îți face probleme e normal.... dă-i sa sune.... Stima, Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 e absolut ok. Temeratura din rezervorul de ulei nu e controlata de mobra. Ce te intereseaza- daca nu se aprinde becul de temperatura da-i blana. DAca se aprinde - strangi ambreiajul fara sa franezi - pana ajungi la 50 km/h se stinge si poti sa ii daia iara(se intampla la +35 grade si mana in gaz pana la opritor in continuu, evident cu radiator murdar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat August 5, 2017 Share Postat August 5, 2017 normal eu in bucuresti acu ceva ani honda monocilindru 140 temp uleiului, uleiul sa fie de calitate! spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andriu Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 Si ca sa ma lanuresc complet, de ce este marcata temperatura la 120 grade pe termometru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 6, 2017 Share Postat August 6, 2017 termometrul ala nu apartine motocicletei. E o jucarie care se gaste pe la louis si indicatiile lui nu sunt decat informative pt noi. Singura chestie la care imi e mie util este o varificare indirecta a nivelului de ulei - daca termometrul nu urca cu stiam inseamna ca nu prea mai am ulei In rest termometrele alea au o mare problema - se desfac cu mana in timp ce busonul original avea nevoie de cheia de bujii pentru a il desface. Pana acum nu si-a bagat nasul nici un curios, dar mereu ee un morcovel acolo pe tema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 (editat) Intrebare: Si la voi pute a benzina in garajul in care sta motorul? Ma asteptam ca astea pe injectie sa nu faca miros... Se simte bine de tot, chiar si daca o las doar peste noapte. Sau poate e ceva problema pe undeva - etansare rezervor, micro-fisuri? Desi daca dau cu nasul in jurul lui nu simt nimic. O chestie imi e suspecta: cand am schimbat filtrul de aer si am dat jos inclusiv cutia de admisie aer, am vazut ca pe corpul clapetei de acceleratie erau depuneri de jur imprejur (un jeg inchis la culoare - praf/carburant). Nu am vazut crapaturi in corpul acela de plastic/cauciuc, dar mi se pare ca nu se cupleaza etans pe galeria de admisie, si nici cutia filtrului pe ea. Sau poate ca imi lipsesc mie ceva garnituri pe acolo? Dakar - 2003/2004 Editat August 8, 2017 de titi.dudu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 vezi dac e umed pe undeva. Nu ar trebui sa fie miros pregnant de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 eu am patit chestia asta, cu mirosul de benzina si desteptul din mine nu a inchis busonul de la benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Acum cateva luni simteam si eu miros de benzina cand ma suiam pe moto. Am descoperit ca furtunul de la pompa de benzina spre filtrul regulator avea niste microfisuri la capatul dinspre filtru. Cand puneam contactul, se activa pompa de benzina, crestea presiunea pe furtun si se umezea putin la suprafata cu benzina. Am zis ca imi iau furtun de combustibil pentru injectie si cleme de strangere, dar dupa vreo 2-3 saptamani s-a "reparat" singura. Probabil ca s-au infundat microfisurile alea, sau s-a dizolvat cauciucul in jurul lor, etansandu-le... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 schimba ca sa nu iti faca bucurii. e pericol de incendiu. si eu am avut fisurat furtunul de la filtru la injector. Am pus furtun de benzina pt injectie si coliere speciale pt injectie luate de la un magazin de tunning (margini rotunjite care sa nu taie in furtun) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 (editat) Pai asa intentionez, doar ca a disparut factorul "urgență" Am deja in Watch List pe ebay: http://www.ebay.com/itm/8mm-5-16-geflochtener-Kautschuk-%C3%96l-KRAFTSTOFFSCHLAUCH-BENZIN-DIESEL-WASSER/171859681535 http://www.ebay.com/itm/Mini-Hose-Clips-Clamps-Stainless-Steel-Mild-Steel-for-Air-Fuel-and-Water/120878215845 Editat August 8, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 teermina cu prostia aia de ebay si incearca baicului: http://www.racingnick.ro/coliere-speciale http://www.racingnick.ro/produse/furtun-benzina-gates-8mm http://www.racingnick.ro/produse/furtun-benzina-gates-6mm Nu mai tin minte daca trebuie de 8 sau de 6 si imi e lene sa ma uit in garaj. Trebuie sa suni sau sa treci pe la ei, nu te baza doar pe site. Evident au o gramada de alte minuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Fratilor! Sunt intr-o marea belea! Am plecat intr-un tur cu Dakarul meu din 2005 si langa Kiev mi s-a stricat pompa de apa! Sunt la service-ul BMW dar oamenii nu au pompa de stoc si cel mai repede pot sa o comande in ceva de gen1/5-2 saptamani. Nu ar fi o problema doar ca imi expira viza de Rusia in 20 august si ar trebui sa fiu in Kazakhstan pana atunci! Ma poate ajuta cineva cu o pompa de apa, nu doar kit-ul acela care vine de la BMW. Platesc eu tot, si pompa si transportul si deranjul! Daca nu reusesc sa plec la drum in max 5-6 zile pierd sansa de a face calatoria vietii! Va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 ce a patit pompa ta? curge pe la gaurica? daca nu ai uzura pe ax si pinionul din spate + elicea sunt intregi poti schimba doar semeringurile si esti ok. Kitul ala de la bmw e toata pompa de apa. in afara de el e doar carcasa si un pinion de plastic in spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Salut Zidule! Cei de la service imi spun ca e pinion de plastic din spate! Nu costa mai nimic doar ca vine in 2 saptamani si nu pot sa astept atat. Sti cumva pe cineva care ar avea asa ceva chiar si second, dat jos de pe motorul lui? http://parts.bmwmotorcycles.com/p/BMW__/PINION-15-Z/42779616/11517652905.html Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 am identificat pe cineva care a comandat recent si i-am dat pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Am comandat si eu un set in plus dar maine dimineata plec in concediu si nu am timp sa il pun la curier . Daca il ia cineva de la mine azi. 0723174700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Mersi mult! Cel mai important pt mine este sa ajunga cat mai repede la mine piesa! Nu conteaza cat costa doar sa pot pleca cat mai repede de aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 varianta cea mai rapida ar fi cu pus la tren https://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/110-arhiva-comunicate-de-presa/511-cu-trenul-de-la-kiev-la-bucuresti-si-retur - mai ales luand in calcul ziua libera de sapt viitoare » Post actualizat in 11 Aug 2017 13:07sau pe la zborurile directe ... » Post actualizat in 11 Aug 2017 13:11nu cred ca ajunge cu nici un curier la timp. sapt viitoare bugetarii - si deci si vamile - au probabil liber luni si marti » Post actualizat in 11 Aug 2017 13:17zbor direct bucuresti kiev exista duminica DniproAvia – Z6 561 PROGRAMAT 17:05 18:45 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Sper sa fi rezolvat cu un tip de aici care are de vanzare un GS 650 si care va da jos piesa de pe motorul lui si o va pune pe al meu. Maine o sa stiu exact. In caz ca ceva nu e in regula cu piesa o sa apelez la voi din nou! Mersi mult de raspunsuri! » Post actualizat in 11 Aug 2017 20:25 Mersi mult de informatii Zidule! In caz ca mai am nevoie de piesa probabil voi folosi una dintre variantele spuse de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 TDX - aici pe forum are pinionul vechi in stare foarte buna. poti lua legatura cu el. Cred ca a fost un lot de pinioane nasoale, ar fi interesant sa vedem din ce ani au fost mobrele pe care au crapat si ce ulei au avut in ele (in caz ca sunt sensibile la compozitia de ulei). uite aici o idee in cazul in care nu ai nici o sansa sa gasesti piesele OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordvali Postat August 12, 2017 Share Postat August 12, 2017 Am vorbit cu TDX. Sper sa pot sa rezolv aici cu un tip care are un GS 650. Motorul meu e din 2004 si folosesc ulei Motul 7100 10W40. Mersi Zidule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.