Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Verifica si talpicile prin care trec suruburile de prindere a electromotorului. Prin talpicile alea isi ia electromotorul masa.

Daca sunt oxidate pe partea unde intra in contact electromotorul cu motorul propriu-zis, nu mai fac contact bine la masa si nu se mai invarte electromotorul decat cand ia masa prin pinionul electromotorului. De asta sugera Zidu sa o bagi in viteza si sa o misti putin inainte si inapoi, ca sa faca contact electromotorul cu masa generala prin acest pinion (ca nu e mereu in contact ferm cu roata dintata din motor cu care e angrenata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare,

va rog ajutati-ma si voi cu niste pareri sau sfaturi ...
acuma am venit dintr-o tura mai lunga ce a avut si portiuni de autostrada.
am buson de ulei cu termometru.

problema mea e temperatura uleiului, nu stiu daca e normal sau nu, si daca am o problema sau nu:
temperatura exterioara 30-35 grade (canicula care a fost toata saptamana)

viteza (de pe gps)

la 110 km/h, temperatura ulei 110 grade

la 120-130 km/h, temperatura ulei 120 grade

 

mentionez ca la orice alt drum inafara de autostrada, oricum as merge, temperatura ramanea intre 90-100 grade, deci problema apare doar la mers constant pe autostrada.

ceva pareri?

Editat de andriu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e absolut ok. Temeratura din rezervorul de ulei nu e controlata de mobra.

Ce te intereseaza- daca nu se aprinde becul de temperatura da-i blana. DAca se aprinde - strangi ambreiajul fara sa franezi - pana ajungi la 50 km/h se stinge si poti sa ii daia iara(se intampla la +35 grade si mana in gaz pana la opritor in continuu, evident cu radiator murdar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

termometrul ala nu apartine motocicletei. E o jucarie care se gaste pe la louis si indicatiile lui nu sunt decat informative pt noi.

Singura chestie la care imi e mie util este o varificare indirecta a nivelului de ulei - daca termometrul nu urca cu stiam inseamna ca nu prea mai am ulei :D

In rest termometrele alea au o mare problema - se desfac cu mana in timp ce busonul original avea nevoie de cheia de bujii pentru a il desface. Pana acum nu si-a bagat nasul nici un curios, dar mereu ee un morcovel acolo pe tema asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare:

Si la voi pute a benzina in garajul in care sta motorul?

Ma asteptam ca astea pe injectie sa nu faca miros...

Se simte bine de tot, chiar si daca o las doar peste noapte.

 

Sau poate e ceva problema pe undeva - etansare rezervor, micro-fisuri?

Desi daca dau cu nasul in jurul lui nu simt nimic.

 

O chestie imi e suspecta: cand am schimbat filtrul de aer si am dat jos inclusiv cutia de admisie aer, am vazut ca pe corpul clapetei de acceleratie erau depuneri de jur imprejur (un jeg inchis la culoare - praf/carburant).

Nu am vazut crapaturi in corpul acela de plastic/cauciuc, dar mi se pare ca nu se cupleaza etans pe galeria de admisie, si nici cutia filtrului pe ea.

Sau poate ca imi lipsesc mie ceva garnituri pe acolo?

 

Dakar - 2003/2004

Editat de titi.dudu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cateva luni simteam si eu miros de benzina cand ma suiam pe moto. Am descoperit ca furtunul de la pompa de benzina spre filtrul regulator avea niste microfisuri la capatul dinspre filtru. Cand puneam contactul, se activa pompa de benzina, crestea presiunea pe furtun si se umezea putin la suprafata cu benzina.

 

Am zis ca imi iau furtun de combustibil pentru injectie si cleme de strangere, dar dupa vreo 2-3 saptamani s-a "reparat" singura. Probabil ca s-au infundat microfisurile alea, sau s-a dizolvat cauciucul in jurul lor, etansandu-le...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba ca sa nu iti faca bucurii. e pericol de incendiu. si eu am avut fisurat furtunul de la filtru la injector. Am pus furtun de benzina pt injectie si coliere speciale pt injectie luate de la un magazin de tunning (margini rotunjite care sa nu taie in furtun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

teermina cu prostia aia de ebay si incearca baicului:

http://www.racingnick.ro/coliere-speciale

http://www.racingnick.ro/produse/furtun-benzina-gates-8mm

http://www.racingnick.ro/produse/furtun-benzina-gates-6mm

 

Nu mai tin minte daca trebuie de 8 sau de 6 si imi e lene sa ma uit in garaj. Trebuie sa suni sau sa treci pe la ei, nu te baza doar pe site. Evident au o gramada de alte minuni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor! Sunt intr-o marea belea! Am plecat intr-un tur cu Dakarul meu din 2005 si langa Kiev mi s-a stricat pompa de apa! Sunt la service-ul BMW dar oamenii nu au pompa de stoc si cel mai repede pot sa o comande in ceva de gen1/5-2 saptamani. Nu ar fi o problema doar ca imi expira viza de Rusia in 20 august si ar trebui sa fiu in Kazakhstan pana atunci! Ma poate ajuta cineva cu o pompa de apa, nu doar kit-ul acela care vine de la BMW. Platesc eu tot, si pompa si transportul si deranjul! Daca nu reusesc sa plec la drum in max 5-6 zile pierd sansa de a face calatoria vietii! Va multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce a patit pompa ta? curge pe la gaurica? daca nu ai uzura pe ax si pinionul din spate + elicea sunt intregi poti schimba doar semeringurile si esti ok.

Kitul ala de la bmw e toata pompa de apa. in afara de el e doar carcasa si un pinion de plastic in spate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

varianta cea mai rapida ar fi cu pus la tren https://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicate/110-arhiva-comunicate-de-presa/511-cu-trenul-de-la-kiev-la-bucuresti-si-retur - mai ales luand in calcul ziua libera de sapt viitoare


» Post actualizat in 11 Aug 2017 13:07

sau pe la zborurile directe ...


» Post actualizat in 11 Aug 2017 13:11

nu cred ca ajunge cu nici un curier la timp. sapt viitoare bugetarii - si deci si vamile - au probabil liber luni si marti


» Post actualizat in 11 Aug 2017 13:17

zbor direct bucuresti kiev exista duminica

 

DniproAvia
– Z6 561
PROGRAMAT
17:05 18:45
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa fi rezolvat cu un tip de aici care are de vanzare un GS 650 si care va da jos piesa de pe motorul lui si o va pune pe al meu. Maine o sa stiu exact. In caz ca ceva nu e in regula cu piesa o sa apelez la voi din nou! Mersi mult de raspunsuri!

» Post actualizat in 11 Aug 2017 20:25

Mersi mult de informatii Zidule! In caz ca mai am nevoie de piesa probabil voi folosi una dintre variantele spuse de tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDX - aici pe forum are pinionul vechi in stare foarte buna. poti lua legatura cu el.

Cred ca a fost un lot de pinioane nasoale, ar fi interesant sa vedem din ce ani au fost mobrele pe care au crapat si ce ulei au avut in ele (in caz ca sunt sensibile la compozitia de ulei).

 

uite aici o idee in cazul in care nu ai nici o sansa sa gasesti piesele OEM

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...