katman Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Oricum, nu știu dacă e normal să atingă în capac, dacă la asta te referi. Vezi că pedala aia e destul de maleabilă, poți să tragi de ea fără grijă și s-o mai aduci în exterior. Poate s-a îndoit de la vreo căzătură, și de aia atinge acum. Ha... N-am știut... am crezut că așa e din fabrică, chiar înjuram de toate alea când mă chinuiam să îi găsesc poziția.... Păi atunci se cheamă că am rezolvat problema! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 daca ai nevoie de spatiu nu uita ca e un fier nenorocit. Cu un flex si un aparat de sudura o faci reglabila lejer, pe toate directiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Daca tot ai cizme de enduro, de ce nu schimbi vitezele dupa procedura hard enduro ( doar agati schimbatorul cu buza talpii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
katman Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 daca ai nevoie de spatiu nu uita ca e un fier nenorocit. Cu un flex si un aparat de sudura o faci reglabila lejer, pe toate directiile. )))))))))))))))))))))) Mi-a mai zis așa un prieten, trage de ea că e un fier, dar eu nu și nu, să fie ca din fabrică, nu vreau să stric nimic ) Daca tot ai cizme de enduro, de ce nu schimbi vitezele dupa procedura hard enduro ( doar agati schimbatorul cu buza talpii)? Sunt la momentul la care încerc să am o senzație cât mai naturală la schimbarea vitezelor, să o fac fără să ma concentrez la asta, ca a doua natură. O să fie probabil o combinație de mai multe... Bănuiesc că buza tălpii este protuberanța exterioară? Ale mele nu au așa ceva, dar am văzut la alte modele, inclusiv cu protecție metalică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 exista TPS care se poate buli si face probleme in regimul ala. Daca nu se opreste cand strangi ambreiajul ignora si mergi mai departe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 vezi daca nu agata cablul de acceleratie - sa nu aib vre-o lita rupta si sa nu revina calume de fiecare data. sunt sanese sa ramana nitel off de sear aasi cand o pornesti sa ia alt punct de zero.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 O fi de la motorasul pas cu pas... IDLE ACTUATOR... poate de la miscare se blocheaza putin periodic. Ai mai curatat recent pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 23, 2017 Share Postat Septembrie 23, 2017 poate fi ..... eu nu am curatat de muuuuuuuultaaaaaaaa vreme (mai mult decat are mobra lui cu totul ) si nu am avut fenomene de genul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 (editat) I-ai facut o diagnoza? sa vezi codurile de eroare (daca sunt) si sa citesti valorile in timp real sa vezi daca e ceva suspect... Daca e vreo problema cu vreun senzor, ar trebui sa poti vedea la diagnoza. Editat Septembrie 24, 2017 de smar2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Uneori, dupa ce pornesc motorul la rece, daca nu o las cam 1 minut inainte sa plec cu ea, fluctueaza relanti-ul cand o scot in neutru in mers si rar se si opreste dupa mai multe fluctuatii. Daca ma opresc si stau pe loc, nu fluctueaza, dar daca plec iar de pe loc si o las in neutru, incepe sa fluctueze. De fiecare data cand face asa, trag pe dreapta, opresc motorul 2-3 secunde si il pornesc la loc. Problema se rezolva. Exista vreo valoare a aprinderii sau injectiei controlate de ECU, care ia in considerare impulsurile venite de la senzorul de viteza(pt vitezometru) de la roata din spate? in principiu are ....pt a nu te da in nas cand tragi ambreiajul si o lasi in ralanti ar trebui sa stie ca te misti si cu ce viteza ....din cate am inteles ai schimbat tps ...ala nu cumva se calibreaza dupa inlocuire ca sa stie ecu capetele de cursa ?? motorasul pas cu pas nu trebuie calibrat si ala dupa inlocuire ?? intreb pt ca din poze injectia de pe bmw seamana al naibii de mult cu cea din industria auto ....si acolo cam astia sunt pasii ce trebuiesc facuti dupa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 nu se calibreaza nimic. Isi ia punctul de zero la pornire apoi isi face hartile in 100 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 interesant sistemul...dar daca ma duc pana la piata ce face ramane ala micu fara harta??? glumesc sa nu ma trageti de urechi ....am crezut ca e mai avansat sistemul de injectie folosit de bmw comparativ cu aprilia mea la care nu am valva de control aer in ralanti reglajul facandu se cu un banal surub care deschide clapetele ....( am undeva sub rezervor un reglaj mecanic de ralanti ca la carburi )..de curiozitatea mea dupa ce i iei contactul din buton nu din cheie ....motorasul ala pas cu pas ( IAC) nu mai bazaie de vreo 3 ori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Eu doar de la buton opresc motorul ,nu se mai aude nimic ...... Stima , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 nu bazaie pe l injectie. Se aude un bazait pe la bord cate odata daca e bateria slaba. Injectia are nevoe de timp sa isi refaca harta si asta e necesar in cateva situatii: 1) daca ai deconectat bateria 2) daca ai oprit motorul la o altitudine diferita fata de cea la care il pornesti (ex ai mers doar pe la munte o zi, opresti, pui pe platforma si mergi la mare) 3) daca temperatua difera mult aata de momentul in care ai oprit mobra (ex ai mers la 30 grade si o pornesti dimineata cand sunt 5) . Cred ca problema de mai sus intra oarecum la capitolul 3..... Cartea mentioneaza "driveability issues" Eu ii dau blana si merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 da....acu ca am apucat sa citesc si eu cate ceva despre bmw cu injectie .....colegul Zidu are prfecta dreptate .....moamaaa ce cretacic .....si eu ziceam ca aprilica e prost softata ....incep sa studiez problema ca am o mica mancarime in ...sa mi iau un f650 cu injectie...sincer din ce vad in industria auto bmw e in top 3 cu noutatile legate de sistemele de injectie si ma gandeam ca fac acelasi lucru si la mobre .... la aprilia cartea nu mentioneaza povesti din astea dar deh ecu e facut de frantuji(sagem s500) si astia chiar le au cu motoarele pe benzina nu s tractoristi ca nemtii...de plicitseala am pus analizorul de gaze si osciloscopul pe soba mea sa vad cam ce a vrut poetul a spuna in soft ...comportamentul ciublei mele seamana al naibii de mult cu ce se gaseste pe masinile franceze timpi de injectie raportati la temperaturi turatii etc ....ca sa numai zic de componente care sunt luate de la masini din grupul PSA ....bobina de inductie e luata de pe un motor peugeot de 3litri v6 injectoerele de pe c2 de 1.4 tps tot citroen ....sondele de temp de pe citroen peugeot 107 etc .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 27, 2017 Share Postat Septembrie 27, 2017 deci...aprilia e mai cu mot la injectie, si esti un almanah ambulant, am inteles! vezi ca la f650gs single sunt 2 versiuni de injectie, motronic 1 si motronic 2, a doua fiind ceva mai updatata dar nu cu mult. si vorbim de anii 2000, ar fi o treaba sa spui referintele la aprilia( care din ele, aia cu minarelli sauc ea de dinainte) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jan-v Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salut, am reușit să citesc tot topicul. Am aflat multe lucruri utile și am identificat unele probleme și la mine: 1.la prima pornire, pornește, dar nu sta la ralanti. După 3-4 încercări nu mai sunt probleme (trebuie sa schimb TPS-ul). Menționez ca nu se oprește în mers. 2.din cand în când la pornire am zgomotul descris de SUN_83 la pagina 445 (YouTube) - ce trebuie sa verific? 3.cand pornesc avaria îmi merg doar semnalate de pe partea stanga- ce trebuie sa verific? BMW F650GS din 2006 Multumesc anticipat! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 Salut, zgomotele vin de la "rulmentul cu unic sens" pe numele lui freewheel http://www.ebay.com/itm/BEARING-FREEWHEEL-BMW-F650-GS-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-/252934366265?epid=2240446941&hash=item3ae4102439:g:hDEAAOSwGotWskJ7&vxp=mtr, daca il cauti dupa cod ai sa-l gasesti pus pe diverse mobre inclusiv KTM. Ideal este daca a inceput sa faca zgomot la pornire sa te gandesti sa-l schimbi cat mai repede pentru ca altfel strica si http://www.ebay.com/itm/Freewheel-Starter-Clutch-Gear-Kit-for-BMW-F650-F650GS-Dakar-F650CS-F650ST-G650X-/291841596560 si ar fi pacat sa arunci cu banii » Post actualizat in 28 Sep 2017 11:48Uneori, dupa ce pornesc motorul la rece, daca nu o las cam 1 minut inainte sa plec cu ea, fluctueaza relanti-ul cand o scot in neutru in mers si rar se si opreste dupa mai multe fluctuatii. Daca ma opresc si stau pe loc, nu fluctueaza, dar daca plec iar de pe loc si o las in neutru, incepe sa fluctueze. De fiecare data cand face asa, trag pe dreapta, opresc motorul 2-3 secunde si il pornesc la loc. Problema se rezolva. Exista vreo valoare a aprinderii sau injectiei controlate de ECU, care ia in considerare impulsurile venite de la senzorul de viteza(pt vitezometru) de la roata din spate? Citind ce spuneti voi aici am fost atent la a mea (eu nu o las sa ruleze cu ambreiajul tras de obicei; la accelerare sunt intr-o viteza, la franare sunt intr-o alta viteza asa imi iese gasirea neutralului - aviz carcotasilor) si am observat ca lasata la ralanti daca o inping sau o las sa curga turatia creste undeva la doua mii asta pana in monentul in care se opreste roata. Concluziile le trageti voi. » Post actualizat in 28 Sep 2017 12:01Responsabil de problema subliniata mai sus eu cred ca vinovat se face idle control device care trebuie desfacut de pe corpul acceleratiei si curatat. Reset si apoi urmata procedura de prima pornire din carte,daca porneste si se opreste se repeta operatiunea de cateva ori pana se stabilizeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jan-v Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 SUN_83 Mulțam fain! Așa o să fac. Dar cu avaria nu am idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naenero Postat Septembrie 28, 2017 Share Postat Septembrie 28, 2017 (editat) deci...aprilia e mai cu mot la injectie, si esti un almanah ambulant, am inteles! vezi ca la f650gs single sunt 2 versiuni de injectie, motronic 1 si motronic 2, a doua fiind ceva mai updatata dar nu cu mult. si vorbim de anii 2000, ar fi o treaba sa spui referintele la aprilia( care din ele, aia cu minarelli sauc ea de dinainte) e cea cu rotax .....da sunt chiar o enciclopedie auto ambulanta ....dupa 17 ani de diagnoza auto oricat de prost as fi s a lipit ceva de mine .....dar sa revenim la bayerishe mistwagen pe care in prostia mea il consider inca zeul motociletelor...si spre care tind...as dori sa port o discutie tehnica cu cineva care poate sa mi spuna :in ecu gasesti procesorul X mosfetii xyz bla bla in condtiiile alea mobra face cam asa timp de injectie w ...reglaj co corectat intre valorile alea si alea ...suna un pic a mandarina veche pt un necunoscator dar e o superinformatie pe care nu o gasesti scrisa in carti ......incerc sa mi dau seama doar daca merita banii in plus sau emblemele alea sunt poleite cu aur ....eee daca stii de ce si cum functioneaza agregatul ala diagnoza lui o sa ti se para par la poponet .....cu o sarma un led si un rezistor esti tata lor ..... pe mobra mea m am jucat in toate felurile pe injectie ...merge el dracului de bine chiar si cu injectoere de smart ca idee si acum stiu clar la ce si in ce conditii e sensibil la ce tensiune face fitze de ce cum cand si unde .....astea sunt informatii care au in general valoarea lor in aur si pe care producatorii nu le dau ....le gasesti in general pe forumuri acolo unde oameni putini cu scaun la cap stau si le aduna ......multumesc Editat Septembrie 28, 2017 de naenero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 @nanero - gasesti aici absolut tot ce ai nevoie, inclusiv poze detaliate ale cablajului si versiunile de soft care au fost pe ele de-a lungul timpului http://faq.f650.com/GSFAQs/FuelInjectionFAQ.htm @Edd vezi sa nu fi lipit pe tobe ceva plastic de la husa sau similar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Si eu pregatisem link ul pt copy paste. Cu scuzele de rigoare, motronic e gresit, modulul e de la Hella, am recitit. @nanero, m-am prins ca esti in domeniu sau ai mai multe cunostinte decat userul normal, doleanta mea e sa prezinti informatia completa (ideal pe intelesul tuturor) si in cazul comparatiilor sa nu iti atragi obrobiul. Toti stim ca f650gs e surioara neglijata in fam. BMW dar anumite cuvinte sensibilizeaza(vezi cretacic vs aprilica mea(se simte mandrie si afectiune)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 Salut, ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o aparatoare de praf de la rulmentul inferior de jug. Am spart-o la demontare. Sau un sfat de unde sa iau. » Post actualizat in 29 Sep 2017 15:38 Am rezolvat cu un fund de cutie de WD40, care se stie ca e bun la orice. » Post actualizat in 29 Sep 2017 15:38 Am rezolvat cu un fund de cutie de WD40, care se stie ca e bun la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 De fapt vreau doar sa ma falesc cu mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.