ZIDU' Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 nu-i graba, da semn cand te hotarasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Te anunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Verifica firele de la pompa de benzina, in rezervor, prin tragere ferma de ele la mine acolo a fost buba. La prima vedere erau intacte ba chiar am mai facut vre-o 4mii de km de la prima incercare de deces, miscam un pic de fire si pleca dar a venit si momentul in care m-a scos din sarite (pe varful muntelui si evident in ploaie) atunci am tras de ele si spre surprinderea mea am ramas cu o jumatate de fir in mana, era rupt la mijlocul distantei dintre mufe si pompa, l-am matisat si am mai mers asa o vreme pana mi-am adus aminte sa-l inlocuiesc. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 @SUN_83 A fost primul lucrul pe care l-am facut cand am inceput inspectia , adevarul e ca imediat dupa aceea a inceput sa mearga. O sa mai scot odata pompa sa verific. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 1, 2017 Share Postat Septembrie 1, 2017 Asa a facut si a mea prima data, a murit subit si a refuzat sa mai porneasca, dupa ce am umblat la pompa (am invartit-o de cateva ori sa ma prind cum iese de acolo) a pornit ca o floricica. Eu aveam curent pe mufa exterioara dar nu mergea pompa. Au urmat si alte evenimente ulterioare care se rezolvau cu un oarecare soc pe "capacul de muraturi" pana in ziua x cand a murit definitiv. Chiar si asa nu se vedeau firele intrerupte pana nu am tras vitejeste de ele nu mi-am dat seama ce se petrece, camasa exterioara era intacta. » Post actualizat in 05 Sep 2017 11:21 Daca este cineva interesat de un kit de suspensie ptr Dakar (conversie GS simplu la Dakar) primeste detalii in PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 tu ce suspensie ai pe al tau la ora actuala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 kayaba fata si wp pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Ce WP ai bagat pe spate? ala care era prezent prin kiturile touratech sau un transplant de pe la altceva ? Nu ar strica daca ai spune povestea completa pe aici, poate fi utila (am cautat la greu un amortizor, decent si la pret corect, pe spate dupa ce am rupt YSS-ul ala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Apropo de pompa de benzină, o nelămurire vis-a-vis plutitor. Cum functionează? Nu închide pur și simplu un circuit care face să se aprindă becul din bord? De ce întreb... am un prieten la care funcționează fix invers, când are benzină multă în rezervor becul stă aprins, când se apropie de gol se stinge și becul... ce nu-i în regulă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 plutitorul trece prin dreptul a 2 senzori - unul mai sus si altul mai jos - ca sa evite clipoceala becului cand esti in zona de decizie. Becul se aprinde dupa ce ai trecut de al 2-lea. Prietenul tau are senzorii astia pusi invers, de aia face asa » Post actualizat in 05 Sep 2017 13:49sau firele de la ei invers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Merci de info, trecem la verificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Problema esre relativ simpla cand stai pe sacul care trebuie, o intamplare fericita a fost ca un amic sa gaseasca amortizorul asta la un atelier din Italia, a fost facut ptr GS-urile participante la un eveniment, intamplator a ramas nemontat. Nu ma intreba de costuri, am dublat valoarea mobrei cu modificarile astea dar eu zic ca a meritat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2017 Share Postat Septembrie 6, 2017 ii strici functionarea. Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Brinduse Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Poate vrea cineva un parbriz înalt original:/index.php?/topic/749097-parbriz-inalt-original-bmw-f650-gs-dakar-2004-2008-modelul-cu-4-gauri-de-prindere/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 ii strici functionarea. Am vazut un studiu acum ceva vreme si concluzia a fost ca daca schimbi toba in principiu mobra merge mai prost Am de vreo 30.000 km montat un Akrapovic (era mai vechi el dar acceptabil). Nu am observat nici o modificare majora. Motorul porneste la fel de bine, trage la fel de tare, poate chiar un picut mai bine (dar asta poate fi subiectiv), consuma aproximativ la fel ( am observat o usoara crestere de la 4 la 4,2 litri/100 km). Singura diferenta e ca suna mai bine decit originalele. Si asta m-a ajutat de citeva ori in trafic. Intre timp din cauza prinderii pe care i-am facut-o eu (cam 23000 km), mi-a aparut o fisura in toba si apoi dupa ce a mai aruncat din vata din interior carcasa exterioara s-a crapat mai mult. Am scurtat toata toba de la 550 mm la 350 mm, ca sa elimin crapatura si de vreo 7000 km merg cu toba "scurtata". Nici o diferenta. Suna un pic mai tare , dar i-am montat DB-killer (home made) iar consumul e la fel. I-am verificat parametrii pe GS911 si nu da chestii aiurea. Cam asta e experienta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Salutare, am o rugaminte la voi...caut contracost un electroventilator pentru un amic ramas fara in Albania, treaba este urgenta, multumesc 0720484482 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Userul CRAZVY are un gs la dezmembrat de ceva vreme poate il mai are ... Bafta , Ovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Septembrie 9, 2017 Share Postat Septembrie 9, 2017 Multumesc de ajutor, am rezolvat pentru moment! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 11, 2017 Share Postat Septembrie 11, 2017 Tot de la Vicma se gaseste si sticla semnalului separat (la 8 lei). Se potriveste la fix pe semnalul original. Am preferat sa pastrez corpul semnalului vechi (chiar daca estetic lasa de dorit) fiindca e mai flexibil decat cel de la Vicma si cred ca rezista mai bine la o mica indoitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 A venit vremea sa ma lase si pe mine kitul de lant! Ce recomandati pentru F650GS 2001? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Am pus Regina si a fost ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 cel mai bine m-am impacat cu DID. Pare mai usor si mai rezistent decat Regina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Am un stres cu ventilatorul... Mi se pare ca merge prea des. In trafic / oras, la 25gC afara, dupa vreo 10-15 minute porneste ventilatorul si apoi din 4 in 4 minute (2 min merge si 2min sta). Daca stau pe loc cu motorul pornit ii ia 4 minute sa se opreasca ventilatorul. Becul rosu de avertizare nu s-a aprins niciodata inca (in afara de pornire, cand pun contactul). Nu stiu daca asa fac GS'urile, cu al meu am doar 1.000 km si asa a fost de la inceput. Motorul are 42.000 la bord (dakar '03 - '04). Am schimbat antigelul (albastru in raport 1/1), am aerisit bine (si pe la surubul de langa senzor si pe la capac radiator cu strans de furtune sa iasa bulele). Am verificat termostatul in oala pe foc si pare a lucra (pe la 82gC incepe sa iasa tija din el, si pana la 87 e iesita vreo 3cm). Am spalat radiatorul pe exterior (cu ceva solutie curatat condensatoare de AC). Am verificat senzorul temperatura (are ~10k la 20gC si daca incalzesc zona se modifica rezistenta in jos - deci pare in regula) Pe tester ventilatorul a pornit la 104gC (la carte zice ca trebuia la 102) si doar dupa ~4min a reusit sa o coboare la 103 (in astea 4 minute varful fiind pe la 106gC). Uleiul arata bine (schimbat <1k cu ce cere la carte), nivelul e ok pe sticla (sub punctul central la cald). Turbina pompei e intreaga, nu se vede uzura pe palete; axul pompei nu se invarte in gol. Nu pierde antigel, nu creste nivelul in rezervor, nu fierbe. Doar ca merge prea des ventilatorul (comparat cu alte moto). Deci, la voi cum e? Tot asa marunt baga ventilatorul? Ce ar mai fi de verificat in zona asta? La ce ma mai duce gandul e vreoun blocaj partial pe undeva pe circuit racire; dar n-am idei cum sa il depistez. Sau jocul supapelor care cred ca nu a fost facut de curand (tabelul zice ca la 20k ar fi de facut, cum eu am 42k ma tem sa nu fi sarit anteriorul proprietar peste operatiunea asta la 40k). Citisem ca daca supapele evacuare nu au jocul suficient poate cauza o supraincalzire a motorului… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 14, 2017 Share Postat Septembrie 14, 2017 Stai linistit, nu e o problema. Daca nu s-a aprins becul de temperatura esti ok. Poti pune mana pe radiator sa vezi daca e cald pe toata suprafata lui. Jocul la supape nu afecteaza decat in cazuri extreme. La mobra mea am verificat din 30 in 30 de mii (sau mai mult) si in 130 mii km am schimbat mai mult de amorul artei o pastila. Ultima verificare: 0.3 0.32 si 0.10 0.10 (0.32 ala a aparut la reglajul anterior care era la limita inferioara). Nu pare sa fie vorba de o supraincalzire la tine (mie mi se mai supraincalzeste pe autostrada la topspeed cand e foarte cald afara - se aprinde becul rosu - strang ambreiajul, pana ajunge la 50 km/h e bun de forja iarasi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi.dudu Postat Septembrie 15, 2017 Share Postat Septembrie 15, 2017 Merci de raspuns, m-am mai linistit Mi-a mai zis un coleg ca ma stresez prea mult si ma dau prea putin, dar eu - toma necredinciosu - musai sa imi fac de lucru Deja ma vedeam cotrobaind prin maruntaiele dak'ului. Apropo, cu ocazia asta mi-am pus un termometru digital pe circuitul de racire. M-am folosit de pinii 3-4 de la senzorul de temperatura si l-am legat la o chinezarie de termometru. Nu arata el exact temperatura dar macar imi spune cand e peste o limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.