Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

Salut, zgomotele vin de la "rulmentul cu unic sens" pe numele lui freewheel http://www.ebay.com/itm/BEARING-FREEWHEEL-BMW-F650-GS-2001-2002-2003-2004-2005-2006-2007-2008-/252934366265?epid=2240446941&hash=item3ae4102439:g:hDEAAOSwGotWskJ7&vxp=mtr, daca il cauti dupa cod ai sa-l gasesti pus pe diverse mobre inclusiv KTM.

Ideal este daca a inceput sa faca zgomot la pornire sa te gandesti sa-l schimbi cat mai repede pentru ca altfel strica si http://www.ebay.com/itm/Freewheel-Starter-Clutch-Gear-Kit-for-BMW-F650-F650GS-Dakar-F650CS-F650ST-G650X-/291841596560 si ar fi pacat sa arunci cu banii


» Post actualizat in 28 Sep 2017 11:48

Uneori, dupa ce pornesc motorul la rece, daca nu o las cam 1 minut inainte sa plec cu ea, fluctueaza relanti-ul cand o scot in neutru in mers si rar se si opreste dupa mai multe fluctuatii. Daca ma opresc si stau pe loc, nu fluctueaza, dar daca plec iar de pe loc si o las in neutru, incepe sa fluctueze. De fiecare data cand face asa, trag pe dreapta, opresc motorul 2-3 secunde si il pornesc la loc. Problema se rezolva. Exista vreo valoare a aprinderii sau injectiei controlate de ECU, care ia in considerare impulsurile venite de la senzorul de viteza(pt vitezometru) de la roata din spate?

Citind ce spuneti voi aici am fost atent la a mea (eu nu o las sa ruleze cu ambreiajul tras de obicei; la accelerare sunt intr-o viteza, la franare sunt intr-o alta viteza asa imi iese gasirea neutralului - aviz carcotasilor) si am observat ca lasata la ralanti daca o inping sau o las sa curga turatia creste undeva la doua mii asta pana in monentul in care se opreste roata. Concluziile le trageti voi.


» Post actualizat in 28 Sep 2017 12:01

Responsabil de problema subliniata mai sus eu cred ca vinovat se face idle control device care trebuie desfacut de pe corpul acceleratiei si curatat. Reset si apoi urmata procedura de prima pornire din carte,daca porneste si se opreste se repeta operatiunea de cateva ori pana se stabilizeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci...aprilia e mai cu mot la injectie, si esti un almanah ambulant, am inteles!

vezi ca la f650gs single sunt 2 versiuni de injectie, motronic 1 si motronic 2, a doua fiind ceva mai updatata dar nu cu mult. si vorbim de anii 2000, ar fi o treaba sa spui referintele la aprilia( care din ele, aia cu minarelli sauc ea de dinainte)

e cea cu rotax .....da sunt chiar o enciclopedie auto ambulanta ....dupa 17 ani de diagnoza auto oricat de prost as fi s a lipit ceva de mine .....dar sa revenim la bayerishe mistwagen pe care in prostia mea il consider inca zeul motociletelor...si spre care tind...as dori sa port o discutie tehnica cu cineva care poate sa mi spuna :in ecu gasesti procesorul X mosfetii xyz bla bla in condtiiile alea mobra face cam asa timp de injectie w ...reglaj co corectat intre valorile alea si alea ...suna un pic a mandarina veche pt un necunoscator dar e o superinformatie pe care nu o gasesti scrisa in carti ......incerc sa mi dau seama doar daca merita banii in plus sau emblemele alea sunt poleite cu aur ....eee daca stii de ce si cum functioneaza agregatul ala diagnoza lui o sa ti se para par la poponet .....cu o sarma un led si un rezistor esti tata lor ..... pe mobra mea m am jucat in toate felurile pe injectie ...merge el dracului de bine chiar si cu injectoere de smart ca idee si acum stiu clar la ce si in ce conditii e sensibil la ce tensiune face fitze de ce cum cand si unde .....astea sunt informatii care au in general valoarea lor in aur si pe care producatorii nu le dau ....le gasesti in general pe forumuri acolo unde oameni putini cu scaun la cap stau si le aduna ......multumesc

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu pregatisem link ul pt copy paste. Cu scuzele de rigoare, motronic e gresit, modulul e de la Hella, am recitit.

@nanero, m-am prins ca esti in domeniu sau ai mai multe cunostinte decat userul normal, doleanta mea e sa prezinti informatia completa (ideal pe intelesul tuturor) si in cazul comparatiilor sa nu iti atragi obrobiul. Toti stim ca f650gs e surioara neglijata in fam. BMW dar anumite cuvinte sensibilizeaza(vezi cretacic vs aprilica mea(se simte mandrie si afectiune))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ma poate ajuta cineva din Bucuresti cu o aparatoare de praf de la rulmentul inferior de jug. Am spart-o la demontare. Sau un sfat de unde sa iau.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 15:38

Am rezolvat cu un fund de cutie de WD40, care se stie ca e bun la orice.

» Post actualizat in 29 Sep 2017 15:38

Am rezolvat cu un fund de cutie de WD40, care se stie ca e bun la orice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ti-am trimis PM.

Da ce vrei sa faci cu ea? O umpli cu celule Li-Ion? :)

 

Salut, o baterie moarta dar neingropata gasesc pe la voi? De preferat in Bucuresti, fac un experiment si am nevoie de o carcasa de baterie, multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa am si eu una in garaj, ma uit diseara.

Atentie mare daca lucrezi cu celule de Li-Ion, La orice greseala in procesul de incarcare risti sa explodeze si/sau sa iei foc si e nasol rau de tot cand se intampla. Vezi cateva filmulete pe youtube pe tema asta


» Post actualizat in 09 Oct 2017 11:55

Ia in calcul si faptul ca locatia bateriei este intr-un loc foarte fierbinte - langa rezervorul de ulei - unde vara poti sa ai peste 120grade

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as evita sa ma joc cu asa ceva. Am avut un coleg de munca genial pe partea de surse electronice si acumulatori. Isi baga picioarele la un singur capitol: testarea la scurtcircuit a acumulatorilor pe litiu

Daca se intampla pocinogul ai sanse mari sa spui pa la mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista protectii care limiteaza curentul de scurtcircuit. Mai exista si protectii impotriva supraincarcarii, sunt convins ca stii despre ele.

Partea buna e ca uzual bateriile LiPo suporta curenti de descarcare de 20-30C. Adica la o baterie de 10Ah, tin fara probleme la un curent de 200A, curent la care ar trebui sa se prajeasca instantaneu sigurantele, ba chiar si firele de pe traseul aflat in scurtcircuit.

Eu am scurtcircuitat accidental o baterie LiPo si rezultatul a fost un flash si firul topit instantaneu. Bateria nu a avut nimic.

 

Ce mi se pare mie mai delicat este incarcarea la bateriile cu litiu. Trebuie intai sa ii asiguri incarcare la curent constant de 1-2C (pentru exemplul cu bateria de 10Ah, ar veni 10-20A), iar dupa ce tensiunea la borne ajunge la 4.2V/celula urmeaza incarcare la tensiune constanta pana cand curentul de incarcare scade sub nu-mai-stiu-ce valoare.

 

Mie mai adecvate mi s-ar parea bateriile cu litiu cilindrice tip 18650. Din cate am vazut prin specificatii au gama de temperaturi mai generoasa, plus ca nu se umfla ca cele paralelipipedice LiPo. Dezavantajul lor e ca uzual curentul maxim de descarcare e de doar 2C, adica in acelasi exemplu de mai sus, 20A, care suspectez ca e insuficient pentru electromotor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

3.cand pornesc avaria îmi merg doar semnalate de pe partea stanga- ce trebuie sa verific?

BMW F650GS din 2006

Multumesc anticipat!

Asfalt uscat!

Ca sa functioneze, semnalizarea de avarie are nevoie de 2 relee, 3 diode si un releu de semnalizare.

Probabil tie ti s-a ars o dioda pentru ramura dreapta.

Vezi in acest link reparatia care te intereseaza pe tine. In acest link gasesti schema de functionare a semnalizarii de avarie pentru dual spark.

Spor.

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@ ZIDU ai pus DID cu x-ring? Sau ai gasit ceva model mai vechi cu o-ring; Ovidiu a avut neplaceri cu lantul DID x-ring, au cazut toate x-ringurile dupa 2-3000 de km... curatat si uns corespunzator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie si la DID-uri. Sunt diverse modele. Eu am acum unul mai slab pe motor. Cred ca VX. La ce cuplu are, a tinut 10000 cu intinderi inegale. Urmatorul e zvm-x, facut pt motoare mai puternice, cu cuplu. Eu cred ca acolo e marea diferenta. Evident si intretinerea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...