22iulian Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 (editat) Si ca sa nu fiu ca toata lumea care zice "Asfalt uscat" o sa parafrazez o urare a pescarilor si o sa zic "Lant intins" (cei care au transmise pe ax cardanic, sau pe curea .... sa o ia si ei de buna). Mda...lant intins... Nu prea se potriveste..ca daca-l intinzi prea mult..repede te k.aci in el de lant... Iti urez multa bafta...in general nemtalaii sunt corecti..doar sa nu dai peste vreun turc, albanez ..sau romanas care vinde mobre p-acolo. La 40 000 ar trebui sa prezinte set pinioane noi + lant nou ,vezi de cauciucuri..ma rog..sunt convins ca ai lista scurta = selectia inca din tara...mobile.de Anul trecut am venit nu cu una ,nu cu doua, ..cu patru GS-uri.. ..cale lunga pana acasa. Iar perioada cea mai buna sa cumperi este octombrie-martie...poti prinde marfa buna cu reduceri de pana la 800-1000 de euro. Succes ! PS: mobra din stanga -vezi foto ,an fabricatie 2005 ,twin spark ,vreo 12000 km la bord , singura neinmatriculata inca ,posesorul operat de dubla ernie de disc, eu cred ca se gandeste s-o marite..n-are insa nimic pe ea ,cutie de pitza, alte cutii ,nimic... Editat August 27, 2008 de 22iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Mda...lant intins...Nu prea se potriveste..ca daca-l intinzi prea mult..repede te k.aci in el de lant... Iti urez multa bafta...in general nemtalaii sunt corecti..doar sa nu dai peste vreun turc, albanez ..sau romanas care vinde mobre p-acolo. La 40 000 ar trebui sa prezinte set pinioane noi + lant nou ,vezi de cauciucuri..ma rog..sunt convins ca ai lista scurta = selectia inca din tara...mobile.de Anul trecut am venit nu cu una ,nu cu doua, ..cu patru GS-uri.. ..cale lunga pana acasa. Iar perioada cea mai buna sa cumperi este octombrie-martie...poti prinde marfa buna cu reduceri de pana la 800-1000 de euro. Succes ! PS: mobra din stanga -vezi foto ,an fabricatie 2005 ,twin spark ,vreo 12000 km la bord , singura neinmatriculata inca ,posesorul operat de dubla ernie de disc, eu cred ca se gandeste s-o marite..n-are insa nimic pe ea ,cutie de pitza, alte cutii ,nimic... voi cum faceti nivelul la ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 (editat) pe scurt: motocicleta pe cricul central, motorul la temperatura de functionare, evident oprit si lasat cca un minut sa se aseze uleiul in rezervor, se masoara cu joja neinfiletata. Nivelul variaza foarte mult in functie de temperatura motorului. Cu cat temperatura este mai mare cu atat nivelul este mai ridicat. Editat August 28, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 pai si fereastra ia pentru ce mai e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 pe scurt: motocicleta pe cricul central, motorul la temperatura de functionare, evident oprit si lasat cca un minut sa se aseze uleiul in rezervor, se masoara cu joja neinfiletata. Nivelul variaza foarte mult in functie de temperatura motorului. Cu cat temperatura este mai mare cu atat nivelul este mai ridicat. Modelele pana-n 2004 nu au joja din fabrica....sau cel putin a mea nu are joja pe busonul de la ulei. Eu am facut altfel: dupa ce am mers intr-o dimineata pana la serviciu (15Km oras) am tras cu markerul o dunga pe fereastra de vizitare in dreptul nivelului de ulei...si ma ghidez dupa dunga aia. Astfel verific uleiul...dar doar cand ma duc dimineata la munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Dragii mei, Cunoasteti vreun posesor de BMW F650GS (model 2000-2004) + ABS + Manere incalzite, al carei mobra sa fi fost cumparata de noua de la Automobile Bavaria Bucuresti? Daca n-are manere incalzite nu-i mare problema... ideea e sa fi fost cumparata de noua de la Auto Bavaria Bucuresti, chiar daca acum e la mana a n-spea. Am nevoie de o serie de sasiu de astfel de motocicleta ca sa cauta cei de la Bavaria in baza lor de date, sa gaseasca factura si sa imi spuna pretul de vanzare in 2001-2004 al unui astfel de model. Cei de la asigurari mi-au gasit in cataloage pretul de nou al exemplarului meu avariat la 7300 euro, dar sunt convins ca la noi cu abs si manere incalzite se vindea semnificativ mai scump. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Dragii mei, Cunoasteti vreun posesor de BMW F650GS (model 2000-2004) + ABS + Manere incalzite, al carei mobra sa fi fost cumparata de noua de la Automobile Bavaria Bucuresti? Daca n-are manere incalzite nu-i mare problema... ideea e sa fi fost cumparata de noua de la Auto Bavaria Bucuresti, chiar daca acum e la mana a n-spea. Am nevoie de o serie de sasiu de astfel de motocicleta ca sa cauta cei de la Bavaria in baza lor de date, sa gaseasca factura si sa imi spuna pretul de vanzare in 2001-2004 al unui astfel de model. Cei de la asigurari mi-au gasit in cataloage pretul de nou al exemplarului meu avariat la 7300 euro, dar sunt convins ca la noi cu abs si manere incalzite se vindea semnificativ mai scump. Multumesc mult. ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 domnu smar2, model 2007, manere, abs, 8700 de euri. asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 pai tot peste 8500 erau si pe atunci... prin 2001-2002, da nu stiu de unde au scos aia de la asigurari valoarea de 7300 ca valoare de nou... in fine... i-am batut la cap pe cei la Automobile Bavaria, si sper sa gaseasca prin arhiva facturi, ceva, de la una vanduta in antichitate... sa imi creasca suma acoperita de RCA, si implicit sa nu raman cu vreun plastic fisurat ca nu au acoperit toata dauna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat August 29, 2008 Share Postat August 29, 2008 (editat) pai si fereastra ia pentru ce mai e ? fereastra aia o au GS-urile fabricate pana in 2004, Clasicul si GS-ul dupa 2004 au joja. Se masoara la fel, doar ca in loc sa te uiti pe joja te uiti pe fereastra . Nivelul corect este la mijlocul ferestrei. Editat August 29, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 sal f 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salf 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi Verifica contactele de la baterie. Mie mi se intimpla exact la fel, doar ca mai intii se oprea motrul si facea asta cind repornea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Azi am constatat ca supraplinul de la baterie a atins lantul care l-a taiat. Furtunu s-a razbunat si si-a dat deumu pe lant care s-a albit ca oxidul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Verifica contactele de la baterie. Mie mi se intimpla exact la fel, doar ca mai intii se oprea motrul si facea asta cind repornea. sal am verificat ,legaturile la baterie sunt bune , asta face in mers si e tare neplacut ,la viteza sa ti se taie alimentarea .(turometrul la peste 7000 rot /min),desi motorul nu e turat si asta nu face intotdeauna tie ti sa-ntamplat doar la mersul in gol sau tot asa la drum ,cum sa remediat? numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobbieB Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salam verificat ,legaturile la baterie sunt bune , asta face in mers si e tare neplacut ,la viteza sa ti se taie alimentarea .(turometrul la peste 7000 rot /min),desi motorul nu e turat si asta nu face intotdeauna tie ti sa-ntamplat doar la mersul in gol sau tot asa la drum ,cum sa remediat? numa bine Si eu tot la contactele bateriei te-as fi sfatuit sa te uiti, dar vad ca mi-a luat-o Dayana inainte. Daca zici ca-s OK, poate verifici intreg circuitul... Mie tot o hiba electrica imi pare. Vezi pe la fire, mufe, contacte, etc... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 pai tot peste 8500 erau si pe atunci... prin 2001-2002, da nu stiu de unde au scos aia de la asigurari valoarea de 7300 ca valoare de nou... in fine... poate 7300 fara tva.................8500 cu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salf 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi s-ar putea ca un circuit electronic sa-ti taie alimentarea cand turometrul ajunge la 7000 ca sa nu crape motorul. deconecteaza turometrul si vezi ce se intampla. Parerea mea..... Si deci merge careva pe transalpina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 salf 650 gs din 2005 :mers linistit ,turometru la 3000rot/min,la un moment dat pe turometru acul creste la peste 7000,turatia motorului ramanand practic la 3000,motorul se opreste de tot, brusc . sa mai intamplat la cineva chestia asta?,care ar putea fi cauza?mersi Chestia asta se intampla cand conectorii bateriei sunt nestransi, sau corodati. Curata-i bine, unge-i cu un pic de vaselina, sa nu mai oxideze si strange-i la loc. Depunerea albicioasa de pe bornele bateriei se curata cu o carpa inmuiata in apa. Eventual, ca sa fi sigur, masoara cu un multimetru bateria in timp ce misti conectorii, daca apar intreruperi inseamna ca bateria e de vina. Ca sa nu se mai desfaca din cauza vibratiilor poti sa pui saibe grover, mare inventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Symbolic Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Cu mare parere de rau trebuie sa pun si anuntul asta: Vand BMW f650 GS, 2001, 41.000 km. Are ABS, manere incalzite, parbriz inalt , topcase 35 litri. Vine la pachet cu niste placute frana fata si cablu de ambreiaj. Cauciuc Metzler Tourance fata 100% (nu e montat pe motor inca), spate 75%. Am cumparat motorul in aprilie si nu a mers mai mult de 100 km de atunci. Din cauza lipsei de timp nu am apucat nici sa ma dau cu el, nici sa-i schimb cauciucul pe fata. Motorul merge si arata f bine. Are istoria de service, numai la repr. BMW. Pret 3.600 EURO, negociabil. Motorul se poate vedea/proba in Bucuresti in zona Piata Alba Iulia. Tel: 0728 778 585 Sebastian Poate mai sunt oameni interesati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
66c-bmw Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 salutare si mare multam tuturor pentru ajutor ,se pare ca ,contactele ruginite la una din borne a fost problema ,le-am curatat si le-am pus saibe grover,sper sa n-o mai ia razna Pentru cei care au probleme cu curgerea lichidului de racire pe la gaurica de sub pompa de apa ,se poate prelinge lichid pana la gaura si de la saiba de la surubul de golire cum mi s-a intamplat mie ,crezand ca am probleme cu pompa ,dar de fapt curgea pe langa saiba pe teva de la evacuare ,mi-am dat seama tarziu ,intre timp comandasem deja pompa,deci e bine sa fie schimbata saiba din cupru de fiecare data cand se face schimbul de lichid,ca sa nu ai surprize dupa. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan xtr Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Nu-s crampe! Ti se zbate ochiul...Asa se intampla cand vei vedea curand pe cineva cunoscut, la tura urmatoare! Stai numa' sa-mi iau mobra de la "prietenii" de la Bavaria... breee, Âşi a mea e tot la bavaria la reparat.....nu se mai accelerează deloc...se îneacă rău când accelerez ce mai, nu e de condus...Âşi ei nu îi dau de cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PHANTOM II Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Si a mea e tot la Bavaria, de 2 saptamani deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeroo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 angi are un pic de dreptate...e un forum pt bmw-isti cu barfe trestii am putea acolo sa purtam discutiile astea, care sincer, sunt interesante si isi gasesc locul. acu pun eu intrebare on-topic de ceva vreme, motorul suna cam aiurea si merge cam aiurea. adica simt niste vibratii, am un tacanit metalic, daca ii dau gaz mai tare pt o perioada scurta nu se mai aude, dupa care incepe sa vibreze iarasi. nici de tras nu mai trage ca inainte, si sunetul general al mobrei e "imbatranit". de parca are 30 de ani si a fost forjata de numa' no nenea angi, de la ce poate fi asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KioN Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Si eu de cateva luni posesor de GS. Sa incerc cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 angi are un pic de dreptate...e un forum pt bmw-isti cu barfe trestiiam putea acolo sa purtam discutiile astea, care sincer, sunt interesante si isi gasesc locul. acu pun eu intrebare on-topic de ceva vreme, motorul suna cam aiurea si merge cam aiurea. adica simt niste vibratii, am un tacanit metalic, daca ii dau gaz mai tare pt o perioada scurta nu se mai aude, dupa care incepe sa vibreze iarasi. nici de tras nu mai trage ca inainte, si sunetul general al mobrei e "imbatranit". de parca are 30 de ani si a fost forjata de numa' no nenea angi, de la ce poate fi asta? Or fi supapele alea ce trebuiesc reglate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.