Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Revin cu noutati despre problema mea, sper sa nu plictisesc pe nimeni pe aici...

 

Se pare ca de vina este rulmentul de la placa de presiune pana la urma.

 

post-37979-1223880447_thumb.jpg

 

Problema cu zgomotul apare cand apas maneta de ambreiaj deci atunci cand apare presiune pe rulment.

Am observat ca ambreiajul meu tine destul de sus si ma gandesc ca apasand maneta pana la capatul cursei puneam o presiune destul de mare pe rulment... zic si eu.

La bavaria ar fi un dezastru pt buzunarul meu sa ajung - am intrebat azi si doar manopera e in jur de 600 ron - asa ca cel mai probabil o sa ma apuc incet-incet de demontat singur, in parcare...

Rulmentul nu costa mult si se poate gasi si la magazinele de piese auto - e unul ordinar, dimensiunile sa fie corecte.

Chestia e sa vedem ce voi mai gasi acolo - ma gandesc sa inlocuiesc si arcurile si sper ca piesa nr.1 din prima imagine de mai jos si nr. 17 din a 2-a

 

post-37979-1223881374_thumb.jpg post-37979-1223881394_thumb.jpg

 

sa nu arate ca cele de aici:

 

post-37979-1223881428_thumb.jpg

 

Astea 2 impreuna costa cam 400 ron...

 

Este mult de munca la demontat si pus la loc ca in rest... vreme buna sa fie. :rock:

 

Pana una alta ca sa nu ma stresez asa mult ambreiajul in weekend am invatat sa schimb fara ambreiaj mai ales ca aveam furca crapata rau (am cumparat-o azi dim de la bavaria, o aveau pe stoc - minune!). :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

păi da, aÂşa aÂş fi făcut Âşi eu...dar nu pot desfileta piulița de la pinionul cutiei...cum e pârghia de contră? pe lanț, bag în viteză? cum? că restul desfac eu...

 

E o siguranta indoita care trebuie s-o indrepti in primul rand, filetul este contra evident. Eu aveam data roata jos deja si mi-a bagat o contra undeva cu o ranga, dar sincer nu-ti mai pot spune exact unde :rock: Vezi si tu undeva unde se invarte, bagi o contra :unsure:

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut ambreiaj, gasit rulmentul de la placa de presiune praf... In rest totul arata super ok. Si cand ma gandesc ca mi-au cerut 6 mil si mi-au recomandata sa inlocuiesc ambreiajul cu totul...

Ma tot gandesc sa schimb si pompa de apa (preventiv) daca tot am demontat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut ambreiaj, gasit rulmentul de la placa de presiune praf... In rest totul arata super ok. Si cand ma gandesc ca mi-au cerut 6 mil si mi-au recomandata sa inlocuiesc ambreiajul cu totul...

Ma tot gandesc sa schimb si pompa de apa (preventiv) daca tot am demontat-o.

 

Vezi ca garnitura capacului este vreo 60 RON !! Si trebuie schimbata odata ce ai dat capacul jos! Preventiv, ca sa nu trebuiasca sa muncesti de doua ori, comanda si garnitura de la capacul pompei de apa. Eu tocmai ce am trecut prin povestea asta...

Rahatul ala de garnitura este incredibil de scumpa avand in vedere ca-i o bucata cacacioasa de carton pana la urma... Si daca nu esti atent la montaj, risti sa o ciupesti cu vreun surub. Eu cel putin asa am patit si nu-i vesel de loc, crede-ma! Daca ar fi sa o iau de la capat, asi pune silicon special pt. garnituri. La fel de eficient si mai ieftin! Oricum, inarmeaza-te cu multa rabdare. Mie cel putin, teava aia de retur a uleiului mi-a scos peri albi!! Si cand am dat-o jos, si cand a trebuit montata la loc. Daca dai jos galeria iti usurezi mult munca...

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

este cineva care sa-si fi schimbat toba stoc de pe 650GS cu un aftermarket, si daca da, cu de care?

 

Eu doar am auzit una la un moment dat pe strada (nu stiu ce tip de toba avea montat), suna bestial - comparativ cu sunetul tobei standard, si mi s-a cam pus pata sa o schimb pe a mea. :unsure:

 

M-ar interesa daca e complicat de montat noua toba, si daca apar diferente in functionare, sau mai stiu eu ce alte lucruri la care sa fiu atent la montaj...

 

Ceva experiente concrete? :rock:

 

Multumesc anticipat.

Editat de chesterfield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca garnitura capacului este vreo 60 RON !! Si trebuie schimbata odata ce ai dat capacul jos! Preventiv, ca sa nu trebuiasca sa muncesti de doua ori, comanda si garnitura de la capacul pompei de apa. Eu tocmai ce am trecut prin povestea asta...

Rahatul ala de garnitura este incredibil de scumpa avand in vedere ca-i o bucata cacacioasa de carton pana la urma... Si daca nu esti atent la montaj, risti sa o ciupesti cu vreun surub. Eu cel putin asa am patit si nu-i vesel de loc, crede-ma! Daca ar fi sa o iau de la capat, asi pune silicon special pt. garnituri. La fel de eficient si mai ieftin! Oricum, inarmeaza-te cu multa rabdare. Mie cel putin, teava aia de retur a uleiului mi-a scos peri albi!! Si cand am dat-o jos, si cand a trebuit montata la loc. Daca dai jos galeria iti usurezi mult munca...

Bafta!

 

Mersi de sfat, RobbieB!

Erau pe lista de cumparaturi cele 2 garnituri dar acum ca mi-ai dat ideea cu siliconul cred ca renunt la cea pt capac. O sa inlocuiesc si pompa de apa si am observat ca si arcurile sunt obosite - 41 mm in loc de 43 - deci le schimb si pe astea.

Teava aia este destul de incomoda dar nu trebuie data jos de tot ci o desfaci de jos si desprinzi galeria de motor - asa o poti misca usor din calea capacului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari de mecanica/intretinere legate de f650 GS - cine are timp/chef sa imi raspunda are o bere :( de la mine la prima intalnire la care am sa particip .

 

Am un F650 GS ABS din 2000 cu 43000km la bord

 

1. vreau sa ii schimb uleiul !

- ce ulei ii pun si cam cat costa ?

- ce filtru sa ii pun si la fel - cat costa?

- am citit ca mi-ar trebui o garnitura pentru surubul de golire al uleiului - de unde iau si cu cat?

- se poate face de unul singur treaba asta sau e recomandat sa merg cu ea la service, mentionez ca am garaj si ceva ore libere seara.

- ce altceva mi-ar mai trebui ca sa fac treaba asta singur

- la gemuletul de vizionare cum trebuie sa se vada ca sa fie la nivel optim uleiul?

 

2. vreau sa ii schimb lichidul de racire - momentan nu stiu ce are in ea si vreau sa fiu sigur ca nu o sa am belele daca vine iarna (garajul nu e incalzit)

- ce brand de antigel folositi/preferati si de unde as putea sa il cumpar?

- am observat ca, capacul de la radiator doar se desface un pic, nu se scoate- este normal?

- am inteles ca si aici trebuie garnitura schimbata la surubul de golire - cat costa si de unde o iau?

 

3. vreau sa schimb lichidul de frana in ambele instalatii! - (lichidul actual este de culoarea pamantului, sau a ruginei...??)

- exista ceva reglementari speciale legate de aerisirea sistemelor cu ABS?

- pot face asta singur? am mai aerisit frane la viata mea insa niciodata la moto - de ABS nu mai zic.

 

4. Robinetul de reglare a suspensiei este blocat la mine, nu se misca decat 1/6 tura in ambele directii, este stricat ceva sau doar intepenit??

 

- ma intereseaza parerile voastre ca posesori de F650 GS in Romania; va rog nu imi dati link-uri catre site-uri externe pentru ca relevanta lor lasa de dorit; nu gasesti aceleasi produse si acolo si aici la fel de usor.

 

multumesc anticipat

Alex

 

 

 

Sper sa ma primiti si pe mine in club. Sunt proaspat motociclist si proaspat posesor de BMW F650ST

Iata si o poza cu nemtoaica:

post-39356-1223989118_thumb.jpg

... momentan este in asteptarea numerelor rosii dar sper ca in weekend sa o scot la o plimbare cel putin prin oras.

 

Sunt foarte incepator si m-am gandit foarte mult ce motocicleta sa imi iau. BMW-ul asta mi s-a parut cea mai buna solutie. E o motocicleta versatila, care te iarta mult la denivelarile din frumoasa noastra tara si care imi va da posibilitatea sa explor ceea ce mi-am dorit cel mai mult de la motociclism: libertatea. Spun asta pentru a fi bine inteles: am decis sa ma apuc de acest hobby nu din dorinta de viteza ci din dorinta de libertate, vant care sa bata deasupra mea, eu motocicleta si drumul (asfaltat sau nu :D )

 

Voi reveni cu primele impresii :(

 

Bine ai venit

 

Frumoasa nemtoaica, i-ar mai trebui totusi un parbriz :(

 

Inteleg exact motivele pentru care ti-ai luat-o, eu la randul meu fiind incepator si avand aceleasi dorinte mai degraba de mers incet si admirat peisajul decat de luat curbele cu 150 la ora.

Poate bem o bere (fara alcool) intr-un weekend dupa un drum mai prafuit :disappointed:

Editat de Thundercojones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu un Dakar din Bucuresti fabricat dupa 2004 pt. a accepta o persoana care vrea sa se aseze pe el, sa vada daca sta confortabil. Atat. Multam! Astept PM. :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu un Dakar din Bucuresti fabricat dupa 2004 pt. a accepta o persoana care vrea sa se aseze pe el, sa vada daca sta confortabil. Atat. Multam! Astept PM. :disappointed:

 

ia legatura cu TAXI

are 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia legatura cu TAXI

are 2

O fi vecinul de pe Obregia care are 2 Dakar si nu reusesc deloc sa il vad la fata... :disappointed:

Editat de Purghy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut si eu un Dakar din Bucuresti fabricat dupa 2004 pt. a accepta o persoana care vrea sa se aseze pe el, sa vada daca sta confortabil. Atat. Multam! Astept PM. :disappointed:

sunt identice din punct de vedere al ergonomiei indiferent de an. difera doar aripa fata, parbrizul si desenele de pe ele. in plus difera chiulasa la motor si tobele la interior (deh - euro 2). in rest NIMIC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. vreau sa ii schimb uleiul !

- ce ulei ii pun si cam cat costa ?

- ce filtru sa ii pun si la fel - cat costa?

- am citit ca mi-ar trebui o garnitura pentru surubul de golire al uleiului - de unde iau si cu cat?

- se poate face de unul singur treaba asta sau e recomandat sa merg cu ea la service, mentionez ca am garaj si ceva ore libere seara.

- ce altceva mi-ar mai trebui ca sa fac treaba asta singur

- la gemuletul de vizionare cum trebuie sa se vada ca sa fie la nivel optim uleiul?

 

2. vreau sa ii schimb lichidul de racire - momentan nu stiu ce are in ea si vreau sa fiu sigur ca nu o sa am belele daca vine iarna (garajul nu e incalzit)

- ce brand de antigel folositi/preferati si de unde as putea sa il cumpar?

- am observat ca, capacul de la radiator doar se desface un pic, nu se scoate- este normal?

- am inteles ca si aici trebuie garnitura schimbata la surubul de golire - cat costa si de unde o iau?

 

3. vreau sa schimb lichidul de frana in ambele instalatii! - (lichidul actual este de culoarea pamantului, sau a ruginei...??)

- exista ceva reglementari speciale legate de aerisirea sistemelor cu ABS?

- pot face asta singur? am mai aerisit frane la viata mea insa niciodata la moto - de ABS nu mai zic.

 

4. Robinetul de reglare a suspensiei este blocat la mine, nu se misca decat 1/6 tura in ambele directii, este stricat ceva sau doar intepenit??

 

- ma intereseaza parerile voastre ca posesori de F650 GS in Romania; va rog nu imi dati link-uri catre site-uri externe pentru ca relevanta lor lasa de dorit; nu gasesti aceleasi produse si acolo si aici la fel de usor.

 

Toate astea sunt banale, nu-ti face griji prea multe.

 

ULEI

- BMW zice sa NU folosesti ulei sintetic. Despre asta sunt discutii interminabile printre utilizatori... Iti recomand MOTUL. Acum ca vine iarna, baga-i unul mai subtire, gen 10W-50. N-o sa ai probleme...

- Garnitura de la surubul de jos (carter) nu TREBUIE schimbata decat daca-i deformata. Daca se prezinta bine, o poti refolosi linistit.

- Eu am filtru K&N. Il gasesti peste tot. Nu cred ca-i asa importanta marca...

- Daca stii toata procedura, e foarte simplu sa faci tu schimbul de ulei.

 

ANTIGEL

- Nu cred ca-i foarte importanta marca antigelului... Important este sa fie de calitate. Daca tot te duci sa-ti iei ulei MOTUL, poti lua si antigel tot de la ei. Sau nu...

- Si despre saiba surubului de golire este valabil ce spuneam mai sus. Daca-i ok, refoloseste-o cu incredere...

- Capacul radiatorului se desface mai greu, e adevarat... Ajuta-te de o surubelnita (cu grija!) pana trece de ghidajele alea.

 

LICHID DE FRANA

- Daca zici ca-i de culoarea pamantului, SCHIMBA-L URGENT!!!

- Nici asta nu-i mare lucru, dar trebuie sa mai ai pe cineva cu tine cand faci operatia. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci, ia-ti tu lichid de frana de calitate si du-te la orice service iti iese in cale sa lasa-i pe ei sa o faca. E totusi vorba despre FRANE!! Stai langa ei sa vezi despre ce-i vorba si vei stii data viitoare cum sa faci asta si singur...

 

SUSPENSIE

- Despre asta nu stiu ce sa-ti spun... Poate a mai patit-o careva de pe aici si te poate sfatui...

 

Bafta!!

Editat de RobbieB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea sunt banale, nu-ti face griji prea multe.

 

ULEI

- BMW zice sa NU folosesti ulei sintetic. Despre asta sunt discutii interminabile printre utilizatori... Iti recomand MOTUL. Acum ca vine iarna, baga-i unul mai subtire, gen 10W-50. N-o sa ai probleme...

- Garnitura de la surubul de jos (carter) nu TREBUIE schimbata decat daca-i deformata. Daca se prezinta bine, o poti refolosi linistit.

- Eu am filtru K&N. Il gasesti peste tot. Nu cred ca-i asa importanta marca...

- Daca stii toata procedura, e foarte simplu sa faci tu schimbul de ulei.

 

ANTIGEL

- Nu cred ca-i foarte importanta marca antigelului... Important este sa fie de calitate. Daca tot te duci sa-ti iei ulei MOTUL, poti lua si antigel tot de la ei. Sau nu...

- Si despre saiba surubului de golire este valabil ce spuneam mai sus. Daca-i ok, refoloseste-o cu incredere...

- Capacul radiatorului se desface mai greu, e adevarat... Ajuta-te de o surubelnita (cu grija!) pana trece de ghidajele alea.

 

LICHID DE FRANA

- Daca zici ca-i de culoarea pamantului, SCHIMBA-L URGENT!!!

- Nici asta nu-i mare lucru, dar trebuie sa mai ai pe cineva cu tine cand faci operatia. Daca nu esti sigur pe ceea ce faci, ia-ti tu lichid de frana de calitate si du-te la orice service iti iese in cale sa lasa-i pe ei sa o faca. E totusi vorba despre FRANE!! Stai langa ei sa vezi despre ce-i vorba si vei stii data viitoare cum sa faci asta si singur...

 

SUSPENSIE

- Despre asta nu stiu ce sa-ti spun... Poate a mai patit-o careva de pe aici si te poate sfatui...

 

Bafta!!

 

 

Multumesc mult pt informatii, sper sa ma apuc zilele astea dupa ce cumpar toate cele necesare.

Cel mai mult ma doare faza cu lichidul de frana, pe care vreau sa o rezolv prima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...este cineva care sa-si fi schimbat toba stoc de pe 650GS cu un aftermarket, si daca da, cu de care?...

 

Mie-mi curg balele dupa asta desi daca asi fi avut-o sambata, cred ca ma dadeam cu capul de pereti! Sigur nu scapa neatinsa... Si nu-i tocmai ieftina! Dar arata bine al naibii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergi la motul la reprezentanta

au acolo tot ce trebuie - ulei - filtru - antigel - lichid de frana - toate la preturi foarte bune.

eu de acolo am luat lichid, ulei si filtru - baieti foarte ok, program si sambata dimineata.

 

ai grija ca antigelu sa fie pt radiatoare de aluminiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie-mi curg balele dupa asta desi daca asi fi avut-o sambata, cred ca ma dadeam cu capul de pereti! Sigur nu scapa neatinsa... Si nu-i tocmai ieftina! Dar arata bine al naibii...

 

 

Daca te arde dupa o toba d-aia si totusi nu vrei s-o "atingi", poti instala niste suporturi pentru bagaje. Astfel, protejezi toba, carenele si, cand pleci la drum lung, poti prinde si bagaje lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu cateva intrebari de mecanica/intretinere legate de f650 GS - cine are timp/chef sa imi raspunda are o bere :( de la mine la prima intalnire la care am sa particip .

 

Am un F650 GS ABS din 2000 cu 43000km la bord

 

1. vreau sa ii schimb uleiul !

- ce ulei ii pun si cam cat costa ?

- ce filtru sa ii pun si la fel - cat costa?

- am citit ca mi-ar trebui o garnitura pentru surubul de golire al uleiului - de unde iau si cu cat?

- se poate face de unul singur treaba asta sau e recomandat sa merg cu ea la service, mentionez ca am garaj si ceva ore libere seara.

- ce altceva mi-ar mai trebui ca sa fac treaba asta singur

- la gemuletul de vizionare cum trebuie sa se vada ca sa fie la nivel optim uleiul?

 

2. vreau sa ii schimb lichidul de racire - momentan nu stiu ce are in ea si vreau sa fiu sigur ca nu o sa am belele daca vine iarna (garajul nu e incalzit)

- ce brand de antigel folositi/preferati si de unde as putea sa il cumpar?

- am observat ca, capacul de la radiator doar se desface un pic, nu se scoate- este normal?

- am inteles ca si aici trebuie garnitura schimbata la surubul de golire - cat costa si de unde o iau?

 

3. vreau sa schimb lichidul de frana in ambele instalatii! - (lichidul actual este de culoarea pamantului, sau a ruginei...??)

- exista ceva reglementari speciale legate de aerisirea sistemelor cu ABS?

- pot face asta singur? am mai aerisit frane la viata mea insa niciodata la moto - de ABS nu mai zic.

 

4. Robinetul de reglare a suspensiei este blocat la mine, nu se misca decat 1/6 tura in ambele directii, este stricat ceva sau doar intepenit??

 

- ma intereseaza parerile voastre ca posesori de F650 GS in Romania; va rog nu imi dati link-uri catre site-uri externe pentru ca relevanta lor lasa de dorit; nu gasesti aceleasi produse si acolo si aici la fel de usor.

 

multumesc anticipat

Alex

 

 

 

 

 

sal,

-la capacul de radiator ,fara surubelnita ca-l distrugi impreuna cu gulerul de radiator care-i din plastic

-saibele de la surubul de golire ulei si lichid de racire sunt din cupru,sunt ieftine si le poti schimba (sa nu trebuiasca ulterior sa le dai jos dinnou daca curge cum am patit eu cu cea de la lichidul de racire),dimensiunile lor le gasesti pe Real Oem

-sa nu belesti filetele ar fi buna o cheie dinamometrica (sa nu ajungi cumva pe la service cu filetul smuls)

-lichid de racire am pus ceva de calitate, de brand,de culoare roz(il vezi si mai bine cand verifici nivelul),fara nitriti,e important pentru viata garniturilor de la pompa de apa,si trebuie schimbat cam la 2 ani,iar uleiul tot asa(danca mergi si in anotimpul friguros pe distante scurte,uleiul il schimbi mai des la 3 luni,daca tii la motor)

-aerisitul si schimbul de lichid la frane e mai dificil la abs nu iese tot lichidul din instalatie,iti trebuie o scula speciala

sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. Robinetul de reglare a suspensiei este blocat la mine, nu se misca decat 1/6 tura in ambele directii, este stricat ceva sau doar intepenit??

 

Vezi in ce pozitie e. Daca e la una dintre extreme low sau high probabil ca este intepenit, forteaza-l un pic in directia buna :disappointed: (dreapta daca e in pozitia high, stanga daca e low). In pozitie intermediara nu cred ca are cum sa se intepeneasca, probabil ca s-a bulit robinetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,

-la capacul de radiator ,fara surubelnita ca-l distrugi impreuna cu gulerul de radiator care-i din plastic

-saibele de la surubul de golire ulei si lichid de racire sunt din cupru,sunt ieftine si le poti schimba (sa nu trebuiasca ulterior sa le dai jos dinnou daca curge cum am patit eu cu cea de la lichidul de racire),dimensiunile lor le gasesti pe Real Oem

-sa nu belesti filetele ar fi buna o cheie dinamometrica (sa nu ajungi cumva pe la service cu filetul smuls)

-lichid de racire am pus ceva de calitate, de brand,de culoare roz(il vezi si mai bine cand verifici nivelul),fara nitriti,e important pentru viata garniturilor de la pompa de apa,si trebuie schimbat cam la 2 ani,iar uleiul tot asa(danca mergi si in anotimpul friguros pe distante scurte,uleiul il schimbi mai des la 3 luni,daca tii la motor)

-aerisitul si schimbul de lichid la frane e mai dificil la abs nu iese tot lichidul din instalatie,iti trebuie o scula speciala

sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente :disappointed:

 

merci :(

 

Vezi in ce pozitie e. Daca e la una dintre extreme low sau high probabil ca este intepenit, forteaza-l un pic in directia buna :( (dreapta daca e in pozitia high, stanga daca e low). In pozitie intermediara nu cred ca are cum sa se intepeneasca, probabil ca s-a bulit robinetul.

nu stiu exact daca e la high sau low, este cam moale suspensia totusi;

am sa ii fac o poza poate asa aflu si eu cum e :D

mai nou am observat ca si suportul robinetului lui este rupt ( bratul micut de metal) :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut BMW-istilor ! Vreau si eu un F650gs dakar sau GS simplu fabr dupa 2001 ,am un dragstar XVS650 poate stiti pe careva care vrea un cruiser in loc de enduro :disappointed: ,daca nu astept pana cand apare un cumparator si atunci ma voi alatura si eu in grupul vostru.Pana atunci RIDE SAFE si scuze daca sunt offtopic!

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine v-am gasit,

 

A mai aparut unu cu BMW! (EU! :disappointed: :( )

Sunt la inceput, e primul motor, dar e exact ce vroiam. E un F650 GS din 2000, albastru. E prin Bucuresti de prin iunie, dar acum si-a schimbat calaretul.(adica acum sunt EU! :( )

 

Exista ceva intalniri? Mi-ar placea sa stau de vorba cu colegi BMW-isti.

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...