Sari la conținut

Cine are BMW 650 F gs/Dakar (2000+, INJECTIE)


Postări Recomandate

:friends:

Nus de unde poti face rost de proiectoare cam ca alea de ADV , dar iti pot sugera ceva:

I-am luat lu' nevastamea in vara un scuter Sachs MadAss. Bre...are ala niste lumini de te dau pe spate. Sunt doua blocuri optice cu lupe...te doboara. Interesant este ca sunt prinse separat si pun pariu ca se pot adapta pe post de proiectoare fara prea mare efort. Eu m-am gandit...mult...sa-mi fac proiectoare din ele :drink: Cred ca merita sunat la importator si intrebat cat costa.

Uite colea cam cum arata:

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut la cineva ca a folosit unul de Logan in loc de far, deci merg si alea. :friends:

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe louis am gasit urmatoarele variante:

http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033667

http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033666

http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033727

http://www.louis.de/_406fe8593765044ef7dec...tnr_gr=10033678

 

 

cine a vazut asa ceva la lucru?

intre primele 2 nu vad diferenta majora. Si al 3-lea e interesant. al 4-lea e ca ideee.

 

 

 

vreau 2 proiectoare cu xenoane in ele, sa faca treaba tzapana pe ceata :friends:

 

 

eu nu vedeam pe sosea de la faru meu (cu phillips vision +) ce vedeam de la proiectoarele lui ianachim care era cu 20 m mai in fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind farurile de ceata trebuie sa fie cit mai jos ca raza luminoasa sa patrunda pe sub stratul de ceata. Deasemeni raza de lumina trebuie sa fie ca o o linie orizontala si nu un punct.

 

Eu mi-am montat 2 proiectoare mici cumparate din tirgul Vitan cu bec H3 de 55 W pe care le-am prins de furci. Avantajul este ca se misca cu ghidonul si la curbe strinse imi lumineaza si in interiorul curbei. Impreuna cu farul principal pe care am pus un Xenon H4 moving type lumina se imbunatateste substantial.

 

Imaginea alaturata nu este prea buna dar deocamdata nu am alta.

post-15997-1228130055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind farurile de ceata trebuie sa fie cit mai jos ca raza luminoasa sa patrunda pe sub stratul de ceata. Deasemeni raza de lumina trebuie sa fie ca o o linie orizontala si nu un punct.

 

Eu mi-am montat 2 proiectoare mici cumparate din tirgul Vitan cu bec H3 de 55 W pe care le-am prins de furci. Avantajul este ca se misca cu ghidonul si la curbe strinse imi lumineaza si in interiorul curbei. Impreuna cu farul principal pe care am pus un Xenon H4 moving type lumina se imbunatateste substantial.

 

Imaginea alaturata nu este prea buna dar deocamdata nu am alta.

Accepta xenon? dupa o tranta de control le mai gasesti la locul lor ? sau se fac tzandari?

 

Deci, vrei ca ale mele? :drink:

Ianachim stie! :P

ce ai tu pe ea? ia baga detalii .

 

 

sa nu uit - tre sa le gasesc loc ferit pt montaj, sa nu iau altele la fiecare tura pe orizontala. vine iarna si probabil voi executa minim 1 pe zi :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo...

 

un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar

 

partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo...

 

un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar

 

partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi?

 

Mdah...

Dupa parerea mea si a altor specialisti

aceasta problema a imbibarii filtrului de ulei

asezat in carcasa unde se monteaza filtrul

apare in special in cazul motocicletelor

a caror posesori sunt in primul an de experienta.

In majoritatea cazurilor ,posesorii motocicletelor au parcurs cca.20 000 km

au schimbat lantul relativ recent ,nu prea stapanesc bine notiunile legate

de motociclete ,confunda foaia cu pinionul ..si invers.

Utilizarea motocicletei este extinsa la maxim ,netinindu-se cont de

traseul ales :..asfalt,macadam sau noroi,intretinerea mobrei lasand de dorit in cele mai multe cazuri.

Lantul motocicletei lor este uns o data la ....10 000 de km..sau atunci cand trec prin albia Argesului.

Totodata ,genul acesta de posesori nu se sfiesc sa ceara sfaturi...asa...in public

de parca forumul motociclism.ro le-ar rezolva lor toate problemele existentiale.

Ei(acesti posesori incepatori cu ulei in cutia de aer) sunt per ansamblu baieti buni...majoritatea consumatori de peanuts...prajite in ulei ..sau nu. :drink: k:

Se intampla in cele mai multe cazuri ca la schimbul filtrului de aer posesorii acestui tip de

motocilceta cu ulei in camera de aer sa nu posede filtrul de schimb dar sa posede mult tupeu in a cere sfaturi.

Per ansamblu, acesti utilizatori se sperie de lucruri firesti -cum ar fi existenta uleiului in camera de aer, desi ,dupa parerea mea si a celorlalti specialisti ,

nu au utilizat niciodata (never-ever) dopul de purjare a furtunasului ce este legat de aceasta camera de aer.Acest dop se scoate usor , este localizat in capatul furtunasului din zona motor partea dreapta ,si daca ar fi fost utilizat in mod constant nu s-ar fi ajuns la acumulare de ulei in camera de aer.

Uneori , in aceasta camera se poate acumula chiar si apa.

Prezenta acelui ulei in aceasta zona are cateva explicatii normale de altfel in utilizarea motocicletei de catre utilizatorul care cere acest sfat:

-o anterioara completare de ulei peste cantitatea admisa,

-rasturnarea mobrei.

Cazuistica din domeniu cumulata cu vaste cunostinte despre utilizatorul in cauza ne determina sa fim convinsi -noi si ceilalti specialisti - ca in cazul de fata mobra a fost de nenumarate ori rasturnata...si lasata sa mearga in pozitie orizontala...posesorul hlizindu-se intre timp.

 

Desi intretinerea propriei si personalei mobre lasa mult de dorit ,acest gen de posesori

au in schimb uneori nedisimulata dorinta de a vizita Islanda :P

 

Cu speranta ca in foarte putine cuvinte am raspuns macar partial intrebarii Dumneavoastra

va dorim : O iarna frumoasa...sa nu va plictisiti...asa ca mine :friends:

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zo...

 

un mic check-up la mobra, schimbat ulei, antigel, filtru de ulei, am vrut si filtrul de aer sa il schimb, insa nu am avut...daaaaar

 

partea de jos a filtrului meu de aer era imbibata in ulei. Si era ulei si pe peretii cutiei de plastic (camera de aer?!?), pe interior, unde se monteaza filtrul. Ceea ce nu cred ca e ok. Ceva sfaturi?

 

Eu stiu ca e normal sa fie ceva ulei acolo...

Poate ai pus prea mult ulei data trecuta si nu ai mai "golit" furtunasul ala pe unde arunca motorul surplusul de ulei.

Si eu cand am schimbat filtru de aer am gasit ulei pe peretii de plastcic dar nu in cantitate mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai...omu' cand se plictiseste....se plictiseste!

 

nu era mai usor sa imi spui ca exista un oarecare furtunas de prea plin de ulei pe acolo?

 

sa mor daca am putut sa te urmaresc :friends:

 

mai citesc o data, sa vedem, poate am pierdut ceva informatii pertinente pe parcurs!

 

L.E.

 

mdah, ulei nu am pus peste limita adminsa....dar, recunosc, am mai dat mobra pe o parte din cand in cand.

 

acum ca zici de acel furtunas, ma intrebam eu ce e cu furtunasul cu dop de e pe partea dreapta a motorului, sub "camera-cutie" de aer.

 

Multumesc tuturor, multumesc lui d-zeu, mamei, presedintelui, JT international manufacturing, Absolut, Jidvei, prietenei, prietenilor, si mai ales tie, iulian, celui care mi-a luminat calea si zilele de cand am mers cu mobra, si datorita caruia am ajuns la cifra de 23.000 de km cu lantul schimbat o singura data, foaia si pinionul de asemeni, si ma jur ca de acum inainte sa ung lantul o data la doua zile, cel putin, si sa desfac acel dop macar de doua ori pe luna.

 

noi sa fim sanatosi.

 

Apropos, mi-am schimbat si cauciucul pe fata, si tocmai am observat ca cablul de ambreiaj se tine numai intr-o singura lita...minunat, tre' sa il schimb si pe ala.

 

Zo, de unde imi iau filtru de aer?

Editat de zeroo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti doresti sa indeplineasca prea multe criterii (sa reziste la trinte, sa fie cit mai jos ca sa te ajute efectiv la ceata si sa intre si cite un xenon in ele)

 

Ale mele sunt destul de mici incit sa nu fie amenintate de o trinta si chiar daca s-ar intimpla au costat 30 ron amindoua si sunt usor de inlocuit. Pentru Xenon nu e loc insa nici nu este nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zo, de unde imi iau filtru de aer?

 

 

K&N = life time = ma rog...mai speli si tu cand si cand la el...vezi ca gasesti ..pe undeva prin sudul bucurestiului...am uitat...da' te descurci ca esti mare...

 

:friends:

 

ce bre ...te-ai suparat ?

 

hai ca mai dau un sac de alune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca iti doresti sa indeplineasca prea multe criterii (sa reziste la trinte, sa fie cit mai jos ca sa te ajute efectiv la ceata si sa intre si cite un xenon in ele)

 

Ale mele sunt destul de mici incit sa nu fie amenintate de o trinta si chiar daca s-ar intimpla au costat 30 ron amindoua si sunt usor de inlocuit. Pentru Xenon nu e loc insa nici nu este nevoie.

daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva.

ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Zidu..

Cauta in Vitan in targ,eu am vazut acolo diverse proiectoare destul de misto la preturi muncitoresti..din metal cromat,fara plastice.

Daca vrei sa montezi si xenon pe ele trebuie sa fii atent,sa le desfaci si sa probezi daca intra becul in ele.

Becurile xenon au filamentul mai lung decit un bec normal.

Bafta..

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat la poza ta si mi-am adus aminte ca am si eu ceva asemanator, dar nu sunt singura pe poza, ci cu mini echipa mea :friends: poza facuta in octombrie 2008 :P

 

oooo la zeroo am vrut sa scriu vai vai...nu degeaba sunt blonda :moto: :drink:

post-28472-1228200754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva.

ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii.

 

In proiectoarele pe care le am eu nu intra sigur un xenon. Abia intra un H3 normal. In legatura cu consumul de curent trebuie sa recunosc ca am patit-o. Cind am montat proiectoarele, inainte sa imi pun un intrerupator separat pentru ele, le-am legat direct cu faza scurta si dupa ce am mers o zi si jumatate prin Bucuresti cozi interminabile cu mult ralanti) m-a lasat bateria. De atunci am montat un intrerupator separat si le aprind numai la drum intins sau in conditii speciale. Suplimentar am montat si 3 led-uri pentru supravegherea starii bateriei intre butoanele de avarie si ABS.

Oricum, la drum intins cu toate luminile aprinse si incalzirea minerelor pornita nu sunt probleme de consum. Alternatorul duce fara probleme aceste consumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt h3 standard - am vazut kit xenon cu asa ceva.

ma atrage faptul ca pe xenon consumul e mai mic si trebuie luat in calcul - pe ceata si frig folosesti manere incalzite, lumini la maxim, incalzire pt geaca, si alte chestii.

 

ma................ tu mai vrei pe autostrada

noaptea cu ceata

 

ti.a placut nebunule pe la 140 de se dadeau masinile pe prima banda cand treceau satanistii pe langa ei :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma................ tu mai vrei pe autostrada

noaptea cu ceata

 

ti.a placut nebunule pe la 140 de se dadeau masinile pe prima banda cand treceau satanistii pe langa ei :P

pai in pana mea ale voastre aratau ca locomotiva cu toate becurile aprinse. + ca de la 20 m din spate vedeam asfaltu luminat de la tine.

 

cand am ramas singur mergeam 100 - 160 (blana cand vedeam stopuri in fata si aveam punct de reper :friends: ). Putine reprize de accelerare - ca depaseam rapid tinta. Sunt curios ce gandeau aia cand nu vedeau nici 50 m in fata si noi mergeam lejer

 

 

 

data viitoare noapte+ceata + drum comunal sa bagam jaloane la 140

Editat de ZIDU'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luk pliz,...voala,...iata de vezi ..ce mi-am montat io azi :crack:

cu mare bucurie si mare mandrie :P .............(si cu o tzuica fiarta la capu' randului )

post-27837-1228327433_thumb.jpg

sa se oftice pretinul meu bun Zeroo....

Zeroo ,..nene..!...ia zi...Te oftici ..? :)

post-27837-1228327583_thumb.jpg

 

nici acu'?

post-27837-1228327721_thumb.jpg

Vezi ce crash -bars mi-am tras ?

...faci pariu ca n-are nimeni c-ale mele in sud estul Romaniei ?

post-27837-1228327862_thumb.jpg

 

hai ca da bine pe rosu ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai-vai

 

dar ce bine arataaa!!!

 

sa-ti traiasca si sa ramana intregi!

 

 

eu tocmai am testat azi cat de eficiente sunt crash-bar-urile mele...si pot sa zic: "tzatza de matza"! Curba mica, chiciura pe jos, tot podul, eu, pe o parte, sub mobra...nu-i dau drumul nici de-a dreq, si opresc pe trecerea de pietoni, fix inainte de intersectie. Pagube? Capatul de ghidon usor polizat, de asemenea si crash-bar-ul din stanga. Pantaloni si geaca...inca valabile (mici gaurici pentru pisici).

 

Deci, bune si ale mele, pentru oras, chiar perfecte. Ce e fain insa, e sa primesti in casca scanteile galbene de la crash-bar si sa iti dai seama ce calm poti fi in asemenea situatii...eu ma uitam si inspre troleul din spate in ce zona vrea sa ma evite, ca sa stiu cum ma ghidez cu mobra intins pe strada :laugh:.

 

Numai bine ca mi-a dat al' de sus un bobarnac, ca prea incepeam sa ma cred boier...

 

 

nenea iulian, i-a spune mata', de unde fierataniile alea? facute sau luate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai am testat azi cat de eficiente sunt crash-bar-urile mele...

................

nenea iulian, i-a spune mata', de unde fierataniile alea? facute sau luate?

 

Ce facusi bre ?? :laugh: ? te-ai invelit cu mobra ?? ti-era somn si-ai tras pe stanga ??

oof-ooooooooofff !

 

bine ca n-ai patit nica !

 

*tui* mama masii de asfalt...

.

.

.

ferataniile ?...de la polski..baieti buni..www.holan.pl

Editat de 22iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...