razvano Postat Iunie 11, 2018 Share Postat Iunie 11, 2018 Nu spune ca ala de "200 km" e in stanga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Iulie 26, 2018 Share Postat Iulie 26, 2018 Ce stiti de MotoZ? Vreau sa-mi pun Tractionator GPS, pe forumurile din Europa si State sunt destul de laudate, dar sunt curios daca le-a incercat cineva de pe aici. https://motoz.com.au/product/tractionator-gps/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Septembrie 3, 2018 Share Postat Septembrie 3, 2018 (editat) Postat din greseala. Editat Septembrie 3, 2018 de AlexAB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Septembrie 11, 2018 Share Postat Septembrie 11, 2018 Ce-mi recomandati pentru un WR250R, mers 70-80% off/forestiere, restul pe strada? Ma intereseaza in principal sa fie ok pe dirt, dar si pe strada pe cat posibil (sa ajung intreg la traseu). Ma gandisem la Michelin T63 sau ceva Mitas (c16?) ca am fost multumit de ele pe Tiger... Târziu, dar poate mai citește careva Dunlop D606 pe spate și Pirelli MT21 pe față... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 24, 2018 Share Postat Octombrie 24, 2018 Se pare ca la anul s-ar putea sa avem o versiune noua de scouturi: https://advrider.com/heidenau-scout-ii-is-coming-aim-expo-2018/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Hei pt un tdm900 gume 80 sosea 20 off o idee? Se multumeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Metzeler tourance, mitas E07, heidenau scout si mai gasesti echivalente. Dar la ce vrei de la un tdm si roti pline, poti cu orice guma, atata timp cat nu e noroi sau iarba uda. Spor ca cautat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Acei 20% sunt offroad si aici nu ma refer ca merg pe linga drum sau forestier.Am facut trasee nemarcate si sa comportat excelent.Doar ca am distrus gumele repede.Dimensiunile originale pe fata sunt o problema destul de mare in varianta dual. La asa ceva vreau sa le convertesc.Inca caut info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 (editat) Nu mai retin, dar parca erau pe 18 pe fata? Stiu ca si la bmw f650 Strada este aceeasi problema. Daca incep sa iti placa drumetiile pe off, poate e timpul sa schimbi motorul. E mai simplu decat sa cauti compromisuri la jante si suspensii. Noroiul te atrage, IT"S THE DARK SIDE. :)) Editat Noiembrie 17, 2018 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Noiembrie 17, 2018 Share Postat Noiembrie 17, 2018 Da imi plac drumurile off pt asta am un 300exc, mobra nu o mai schimb am 53 de ani .......si sunt prea batran si obisnuit cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 25, 2018 Share Postat Noiembrie 25, 2018 Mai nou nu mai folosesc e09 pe fata, numai pe spate. Pe fata am e07, este m+s. Ultima iesire a fost 60 km la +4 grade ... aderenta este surprinzator de buna. Le-am bruscat si se comporta impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eskapada moto Postat Noiembrie 25, 2018 Share Postat Noiembrie 25, 2018 e09 mitas ...ms mult incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 2, 2019 Share Postat Ianuarie 2, 2019 La 25.11.2018 la 14:14, eskapada moto a spus: e09 mitas ...ms mult incerc Pt mobra ta, poate C02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanBV91 Postat Ianuarie 23, 2019 Share Postat Ianuarie 23, 2019 Buna seara. Poate este o intrebare stupida dar... Am cumparat recent o Yamaha xt660x (supermoto) Pentru ca sunt jentile sujt cu spițe, am nevoie de camera sau se poate tubeless? Vreau sa ii pun ceva anvelope mixte. 80%on road 20 off. Ceva sugestii? Ma uitam la Pirelli mt60. Dar nu stiu cat de mult rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 23, 2019 Share Postat Ianuarie 23, 2019 Vstrom 650, mers preponderent încărcat. Pe față am Metzeler Tourance, pe spate e varză perechea (cam 18000 km a ținut). Aș vrea să pun Tourance Next pe spate, urmând să schimb fața când va fi cazul. Nu prea am obiceiul să merg in stilul smuls Afectează cu ceva această combinație? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 24, 2019 Share Postat Ianuarie 24, 2019 Tourance se uzeaza greu dar nici nu au aderenta, sunt "tari" Acum 16 ore, RazvanBV91 a spus: Buna seara. Poate este o intrebare stupida dar... Am cumparat recent o Yamaha xt660x (supermoto) Pentru ca sunt jentile sujt cu spițe, am nevoie de camera sau se poate tubeless? Vreau sa ii pun ceva anvelope mixte. 80%on road 20 off. Ceva sugestii? Ma uitam la Pirelli mt60. Dar nu stiu cat de mult rezista. Poti improviza tubeliss cu silicon de parbrize, dar mai bine iti cumperi tubeliss. (in denumire este un "i" in loc de e ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 24, 2019 Share Postat Ianuarie 24, 2019 (editat) Ciudat, nemții zic altceva de Next, care sunt in aceeași clasă cu Scorpion trail 2. Stiu ce le poate pielea, intrebam doar dacă e ok "combinația". În aprilie am vrut să iau setul de Next, dar era disponibil abia în două săptămâni. Am luat încă un set de Tourance clasic. Care îs mai slabe decât Next. Și cu care am rașchetat talpa cricului. Și cu care am mers cu 140/h pe ploaie. Btw, Next sunt dual-compound. Editat Ianuarie 24, 2019 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Ianuarie 25, 2019 Share Postat Ianuarie 25, 2019 21 hours ago, yuk said: Tourance se uzeaza greu dar nici nu au aderenta, sunt "tari" Poti improviza tubeliss cu silicon de parbrize, dar mai bine iti cumperi tubeliss. (in denumire este un "i" in loc de e ) Depinde de care Tourance, ca-s de mai multe feluri. Cele clasice sunt 80-20 si da, sunt o idee mai tari (dar nu pot spune ca-s naspa sau periculoase, asa cum as putea spune despre Battlewing-urile cu care a venit mobra mea). Tourance Next sunt mai moi si au aderenta foarte buna dar sunt 90%-10%. Uita-te si la Anakee 2 pentru un 80-20 sau la Pirelli Scorpion Trail II pentru 90-10. Depinde ce vrei sa faci cu mobra - daca vrei preponderent asfalt si din cand in cand cate un drum neasfaltat de tara sau munte fara (mult) noroi si fara pietris adanc si necompactat, oricare cauciuc dintre cele de mai sus va fi bun. Daca vrei mai mult, ar trebui sa te uiti la k60-uri, karoo 3, anakee wild si altele de genul. De Pirelli MT60 nu stiu nimic, sorry. Nu stiu pe ce dimensiuni se gasesc, rotile de supermoto sunt mai mici din cate stiu, vezi si tu care ti-s optiunile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 17, 2019 Share Postat Martie 17, 2019 Pirelli ... indice 70R . Am luat teapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 21, 2019 Share Postat Martie 21, 2019 (editat) 900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje. Editat Martie 21, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 20, 2019 Share Postat Aprilie 20, 2019 1250 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 anvelope moto https://heidenau.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 (editat) La 21.03.2019 la 8:05, yuk a spus: 900 km, cu 2-3 exceptii toate crampoanele din mijloc au crapat la baza, trei lipsesc partial. De la tractiune. Specialistii de la anvelopemoto.eu mi-au raspuns prin doua email uri diferite si divergente. Unul a spus ca este vina mea pt ca am iesit de pe drumurile publice. Celalalt a zis ca este o anvelopa de raliu dupa cum ii zice si denumirea comerciala, si ca s-a stricat din vina mea pt ca am mers pe sosea. Dot 2018. Aceasta anvelopa este echiparea standard pt ktm 690 enduro 2012-2018, asa vin echipare din fabrica motociclete omologate pt sosea cu doua locuri. Are indice de viteza cat motoreta maxim constructiv, iar de incarcare 335kg, mobra are scriptic 350 kg. Probabil aceasta "picatura de sange" va fi speculata la maxim de "rechinii garantiei". Nu am mers cu pasager si nu am suporti pt bagaje. nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible. io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el... ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? Editat Mai 9, 2019 de b374 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Hai sa va arat eu anvelopa faina... Metzeler Tourance clasic, dupa cca 20k km, preponderent sosea, frane ca dupa etrierele si franele slabe de pe Vstrom. Si setul anterior tot la fel s-a facut, deci nu e coincidenta. Tine bine pe asfalt (uscat sau ud), ok pe forestiere si dezastru in noroi. DOT-ul e de pe la sfarsitul lui 2017, montat in aprilie 2018. Urmeaza perechea celui de pe spate, Next (comandat tot la anvelopemoto.eu). Nu imi dau seama de ce se face in halul asta, mai ales ca asta iarna a stat intr-un hol neincalzit (langa camera mea), pe dusumea cu mocheta groasa, peste care am pus un carton foarte gros. Pe perioada cat a fost afara, la temperaturi pozitive, a stat ferit de soare, sub o copertina. No, in principiu integritatea structurala este ok, altfel mi-ar fi facut scheme ciudate la drum, mai ales ca nu prea am iertat motoreta cand ma apucau pandaliile. Daca vad ca si la Next vor aparea aceste microfisuri, trec pe Scorpion Trail 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 12, 2019 Share Postat Mai 12, 2019 (editat) La 09.05.2019 la 22:41, b374 a spus: nu e bre echiparea standard de la keteme. keteme venea cu metzler sahara standard din nascare (parca) pana mi-a pasat mie. ai tu mana prea grea pe gaz pt caucicuc respectiv... care pe alte mobre / maini (nu neaparat responsabile dar limitate) tine.. .. zi serios, nu i-ai dat span sa simta? gen cam ce-ai face cu mobra pe care-s puse? asta e ... sunt consumaible. io am pe spate, dar alta dimensiune si mobra puturoasa, de ceva timp.. cat era nou am zis ca ce plm de cauciuc e asta ca ma intepenesc cand dau frana spate, s-a mai uzat si acu e mai amuzant ca macar aluneca si el... ok, s-a mancat. dar crampoanele sunt nerupte. etc poate merita sa vezi pneurlile de rally raid pt mixt si gaz si forja? negustorul a scris pe raft omologare pentru strada. Baietii de la divizia de cercetare anvelope auto din Slatina au zis ca l-am montat pe o janta de o dimensiune nepotrivita, ca are "talonul" deteriorat de mine (am fost la vulcanizare, nu l am montat eu) si ca am pus o presiune incorecta. Inclusiv curierul trimis de ei a facut figuri, a bagat vina ca nu am awb ul si nu l-am impachetat corect, desi nu eu l-am chemat. Nu aveam nici o asteptare de la niste baieti din slatina care se ocupa de anvelope auto, ca nu vor da vina pe mine. In Romania, Pirelli nu are cercetare pt moto. Din acest motiv nu l-am dat jos dupa 500 km si l-am tinut pana cand am considerat ca devine periculos. Ma gandesc pe viitor sa ma orientez spre alt magazin, desi anvelopemoto.eu mi-au facut discount 50 lei pt un mitas. A mai fost gratuita si expedierea, dar vulcanizarea nu. Editat Mai 12, 2019 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.