Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intre Anakee 2 si Anakee 3 ? Merita diferenta de bani sau mai bine raman pe ceva care a fost testat si verificat ?

Anakee 2 sunt si pt of iar 3 exclusiv asfalt

 

Aici cam ce se poate face cu anakee 2 cu 3 exclusiv asfalt

Ce se poate face cu anakee 2 cu pasagera

http://m.youtube.com/home

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles , se pare ca toata lumea recomanda Anakee 2 daca faci si of road. Problema este ca eu merg 80 - 90 % din drumuri pe asfalt deci nu ar fi rele nici Anakee 3. Cum se comporta Anakee 2 din puctul de vedere al zgomotului pe asfalt, eu intelesem ca cu toate ca sunt un pic mai de of road nu sunt zgomotoase. La ploaie si pe asfalt sunt mai bune totusi Anakee 3 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles , se pare ca toata lumea recomanda Anakee 2 daca faci si of road. Problema este ca eu merg 80 - 90 % din drumuri pe asfalt deci nu ar fi rele nici Anakee 3. Cum se comporta Anakee 2 din puctul de vedere al zgomotului pe asfalt, eu intelesem ca cu toate ca sunt un pic mai de of road nu sunt zgomotoase. La ploaie si pe asfalt sunt mai bune totusi Anakee 3 ?

 

Stai linistit. Nu-s zgomotoase si-s excelente pe asfalt, mai ales pe ud. Numai ca atunci cand vei merge pe ploaie trebuie sa ai grija sa nu se tina cineva prea aproape in spatele tau, ca-l vei stropi din cap pana-n picioare (in halul asta arunca apa Anakee2). :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles , se pare ca toata lumea recomanda Anakee 2 daca faci si of road. Problema este ca eu merg 80 - 90 % din drumuri pe asfalt deci nu ar fi rele nici Anakee 3. Cum se comporta Anakee 2 din puctul de vedere al zgomotului pe asfalt, eu intelesem ca cu toate ca sunt un pic mai de of road nu sunt zgomotoase. La ploaie si pe asfalt sunt mai bune totusi Anakee 3 ?

Am mers cu Anakee 2 in proportie de 70 % pe asfalt si pot sa spun ca stau ca lipite :) . Pe off road se comporta bine daca nu ai pretentii la nivel de TKC . Succes .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o parere despre heidenau k73 varianta de strada nu SM?

Am Heidenau K76 pe Pegaso, si se comporta exceptional, atat pe asfalt, cat si pe macadam.

 

K73 are "Cristian 1" din Cluj, pe un Pegaso Strada, si zice ca e foarte multumit, dar el merge in special pe asfalt.

Ia legatura cu el, sa iti dea mai multe detalii.

/index.php?/user/41801-cristian-1/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Heidenau K76 pe Pegaso, si se comporta exceptional, atat pe asfalt, cat si pe macadam.

 

K73 are "Cristian 1" din Cluj, pe un Pegaso Strada, si zice ca e foarte multumit, dar el merge in special pe asfalt.

Ia legatura cu el, sa iti dea mai multe detalii.

/index.php?/user/41801-cristian-1/

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pe mobra o pereche de Heidenau K60 Scout. Am cu ele in jur de 12000km. Cel de pe fata cred ca mai tine lejer inca pe atat, insa cel de pe spate sa tocit mai repede, cum este si normal.

Initial, cauciucul nou, are pe banda de rulare niste mici ,,rigidizari" din cauciuc ce leaga intre ele acele ,,crampoane" majore ale anvelopei. In momentul acesta acele crampoane de pe creasta cauciucului s-au tocit si astfel au creat o banda continuua. Cauciucul nu este de aruncat, inca ! Mai are multe ,,de spus" ! Pe sosea nu este nicio problema insa cum cobori de pe asfalt, aceasta uzura incepe sa se simta, fata de era cuciucul nou.

 

Intrebare: Cu ce scula/ustensila/unealta pot debita acele sectoare/rigidizari ce leaga crampoanele de pe creasta cauciucului (marcate in fotografie cu rosu), astfel incat sa creez inca o data un relief asemanator cu cel al cauciucului nou ? ... pentru o aderenta mai buna in afara soselei, bineanteles !

Era o discutie pe AdvRider in acest sens, dar nu este chip sa dau de ea !

 

Mult'am !

 

P.S. Fotografia atasata este sugestiva, luata de pe net, insa este destul de apropiata de adevarata stare a cauciucului meu !

 

post-10224-0-62478100-1383550627_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ustensila cea mai potrivita pt treaba asta este un dremel, insa cum banuiesc ca nu ai asa ceva poti apela la o bormasina pe care sa o folosesti similar sau daca nu la un cutter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Initial m-am gandit si eu la cutter, insa este chinul de pe lume + timp pierdut o gramada, dar cu bormasina nu am idee cum se face ?! ... motez un polizor si polizez rigidizarile, sau cum ... ???



... si gasesc asa ceva in romania ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In competitiile offroad, moto sau auto, e o practica destul de uzuala sculptarea cauciucurilor.



Initial m-am gandit si eu la cutter, insa este chinul de pe lume + timp pierdut o gramada, dar cu bormasina nu am idee cum se face ?! ... motez un polizor si polizez rigidizarile, sau cum ... ???



... si gasesc asa ceva in romania ?

 

Nu stiu.

Ia legatura cu oamenii de offroad. Buzau, Gheorgheni, Valcea.... centrele enduro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la vulcanizarile care au aparate de reprofilat anvelope . Ar trebui sa dureze maxim o ora . Atasez o poza cu scula : . O zi faina .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa tai cu cutterul una din acele rigidizari. Nu a durat cine stie cat ... maxim un minut.

Lateralele le-am taiat instantaneu, insa cu portiunea din spre baza anvelopei am avut nitel de munca. Cred ca o lama incinsa care sa intre ,,ca in unt" ar fi cea mai potrivita. O sa-mi confectiuonez o lama ascutita si din cand in cand o incalzesc la lampa de gaz ... trebuie sa mearga ! :)



__________________________________________________________________________________________________________

 

Misiune indeplinita ! ... totul nu a durat mai mult de 30 minute.

 

Nu am avut acea scula specializata de modelat cauciuc, insa am cautat sa imit una ! :)

 

Scule necesare:

- una bucata cutter;

- una bucata dalta de lemn de 10 mm latime;

- una bucata primus camping.

 

In timp ce crestam cu cutterul marginile rigidizarilor, dalta statea la foc. Dalta incinsa a intrat foarte usor in cauciuc ... metoda este buna si de a ascuti crampoanele tocite si rotunjite.

 

Mar ramane de facut testul pe teren. ;)

 

 

post-10224-0-00280800-1383568223_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt rezultatele in teren, pe sosea? Se simte diferenta? Merita munca? Altfel buna lucratura.

Pe sosea singura diferenta este ca a devenit mai zgomotos. In jurul vitezei de 60-70km/h se zude un suierat asemenetor masinilor de teren incaltate cu cauciucuri de off-road.

... altfel clar ca o sa se toceasca o idee mai repede, insa comparativ cu altele cauciucuri asemanatoare, tot tin destul de mult ! Chiar si in stadiul actual (~12000km) tot mai tin cel putin 6000km ! ... Cred ca e bine !

 

In afara soselei se simte clar diferenta ! Franarea cu spatele a inceput sa fie eficienta ! La orice accelerare mai brusca, parca nu mai rupe aderenta asa de repede ... parca si pe iarba a inceput sa fie ceva mai bine !? Pe pietris si pamant este foarte ok, dovada sunt santurile pe care le las cand accelerez.

Nu am apucat sa testez pe noroi, pentru ca ... nu a plouat ! Abia a'seara a plouat putin, insa dimineata era totul uscat ... ba acum a mai iesit si soarele ! ... de unde noroi ?

Marti seara am dat o tura pe malul Dunarii, insa chiar si acolo pamantul este destul de uscat.

 

Eu zic ca merita eforul ... pentru maxim 30 de minute de ,,munca" (nici nu sunt sigur ca au fost 30) ! ..... si nici un am avut vre'o scula specializata !

Cu flexul n'am incercat ca imi era teama sa nu-mi scape discul mai adanc ! ... in schimb cu dalta inrosita pe primus ... e lux ! Pot sa desenez si floricele pe cauciuc, daca vreau ! :D

post-10224-0-74594700-1383807143_thumb.jpg

post-10224-0-26332900-1383807154_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-au ce cauta afara de pe asfalt. Sunt un fel de gume de ploaie pentru asfalt.

 

???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?!

Anakee 2.

3 sunt pingele.

 

si pingelele ce defecte au ??

 

sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt :-L

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toate aceste posturi am ajuns la o concluzie: Anakee 2 mai bun ca si Anakee 3 !

Anakee 2 mai bune pe of road

Anakee 2 mai silentioase (cineva zicea ca Anakee 3 fac zgomot)

Anakee 2 sunt bune pe poaie ( stiu eu asta ) ... Anakee 3 aluneca .

 

De ce dracu le-au mai facut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?!

si pingelele ce defecte au ??

 

sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt :-L

Sper ca vorbim de astea.

post-39145-0-67447700-1384159130_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...