Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Au imbunatatit calitatea cauciucului si cordonul ala central plin conteaza enorm.Pe chestia asta nici nu mai suna in mod deosebit. Folosesc de 4 ani K60. K60-urile vechi fara cordon plin central tineau e drept maximum 10 mii (ma refer normal la guma spate) K60 scout m-a tinut insa 15 mii in regim 50% si mai are inca cam 1 cm profil pe centru. Am luat tocmai un K60 scout nou si anul asta adopt alta tactica. Profit de faptul ca am roti de rezerva si la drumuri lungi pe asfalt voi folosi gumele vechi care nu mai tin in teren. Pe margini profilul e aproape intact si sta perfect in curbe chiar pe ud.Cine se baga cu adevarat in teren cu vacile astea grele nu are prea mult de ales in situatia cind umbla la fel de mult si pe asfalt. Ori metzeler sahara 3, ori heidenauK60, ori continental TKC80. Profilele alea cu placi mari si santuri adinci gen anakee, tourance, ecscape, sint foarte bune pe asfalt si forestiere, dar cu alea nu intri in noroi ca se incarca imediat si acolo ramii.

Da, scuze, K60-ul clasic tine spatele 8000km, Scout-ul tine aproape dublu :burnout:

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am 13000km cu k60 pe fata si nu e deloc patrat.

la fel e si Trailmax la 19 mii pe fatza, dar are uzura la creste din cauza franarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am luat k60 pe fata si k60 scout pe spate. La mine scoutul e fara dunga aia pe mijloc.Dupa 500 km cu gumele sunt foarte multumit chiar si la temperaturi joase.Sunt putin zgomotoase dar nu deranjeaza m-am obisnuit in schimb pe off road indiferent de situatie esti sef. Foarte bine sta si pe curbe,chiar neasteptat de bine. Pe franare asi face foarte bine treaba,pana acu numai lucruri bune sa vedem pe parcurs. Spor la km!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersul cu Karoo T pe asfalt razuit este horror :-L

 

Nu conteaza atat modelul cauciucului cat, mai ales, latimea lui. Cu cat cauciucul este mai ingust, cu atat mai dificil este sa mergi in lungul unui asfalt razuit (sa traversezi soseaua nu e nici o problema :D ). Incearca sa mergi cu bicicleta de sosea incaltata cu baieuri si ai sa vezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la karoo t e alta distractia. are fix pe mijlocul petei de contact un santz format de pastile si d-aia cand o iei pe asfalt "pieptanat" zici ca te-o pus unu pe shine.

 

m-am obisnuit intre timp, da prima data cand am prins asa ceva eram cu morcovu de 5 km.

 

ce nu am incercat (si sper nici sa nu ajung sa incerc) e o franare serioasa pe asa ceva. are careva experiente d-astea ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu prea e masaj, ca iei santurile in lung. Mai degraba miscari unduitoare stanga-dreapta. Pt Shakira ar fi ceva natural dar pt mine ba.

 

Sa-mi bag, ma duc pe yutub sa vad cum face tanti de zici :)))) O iau pasagera daca e...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe pietriș sau macadam face la fel sau chiar mai rău. Și eu strângeam din buci și mâinile tapene pe ghidon. Acum stau relaxat și o las să se bătaie, corectând doar ușor din ghidon. E ca mersul prin șleauri. Dacă tragi mult de ghidon te aruncă dintr-o parte în alta. Trebuie să tii firul cât mai de-a lungul șanturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe macadam mi s-a parut impecabil cu 90km/h :moto:

 

Nu conteaza atat modelul cauciucului cat, mai ales, latimea lui. Cu cat cauciucul este mai ingust, cu atat mai dificil este sa mergi in lungul unui asfalt razuit (sa traversezi soseaua nu e nici o problema :D ). Incearca sa mergi cu bicicleta de sosea incaltata cu baieuri si ai sa vezi...

buna asta ! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat k60 pe fata si k60 scout pe spate. La mine scoutul e fara dunga aia pe mijloc.Dupa 500 km cu gumele sunt foarte multumit chiar si la temperaturi joase.Sunt putin zgomotoase dar nu deranjeaza m-am obisnuit in schimb pe off road indiferent de situatie esti sef. Foarte bine sta si pe curbe,chiar neasteptat de bine. Pe franare asi face foarte bine treaba,pana acu numai lucruri bune sa vedem pe parcurs. Spor la km!

In afara de sahara 3 nimic din ce merge bine si pe asfalt nu concureaza Heideanu in regim off sau mixt echilibrat. Iar modelul "scout" are si o durabilitate aproape dubla in regim mixt, fara sa piarda prea mult din capabilitatea off. Mai ramanea problema de a nu scoate guma noua la ture lungi pe asfalt.Ce am zis, aia am facut. Am acum doua roti pe spate, ambele cu gume Heidenau. Mi-am luat stander, am rectificat discurile de frina sa fie similare si schimb acum rotile in 10 minute. Guma noua cind merg in regim mixt, guma veche cind ma duc la drumuri lungi pe asfalt.Cind guma noua devine "veche" cea veche ajunge la gunoi si pe janta respectiva se monteaza un nou Heidenau.Pe fata la fel am o guma Heidenau pentru off si un conti escape pentru mixt si asfalt. Consider ca am gasit o rezolvare definitiva a problemei gumelor pentru regimul in care folosesc eu mobra(50-50)%.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In afara de sahara 3 nimic din ce merge bine si pe asfalt nu concureaza Heideanu in regim off sau mixt echilibrat. Iar modelul "scout" are si o durabilitate aproape dubla in regim mixt, fara sa piarda prea mult din capabilitatea off. Mai ramanea problema de a nu scoate guma noua la ture lungi pe asfalt.Ce am zis, aia am facut. Am acum doua roti pe spate, ambele cu gume Heidenau. Mi-am luat stander, am rectificat discurile de frina sa fie similare si schimb acum rotile in 10 minute. Guma noua cind merg in regim mixt, guma veche cind ma duc la drumuri lungi pe asfalt.Cind guma noua devine "veche" cea veche ajunge la gunoi si pe janta respectiva se monteaza un nou Heidenau.Pe fata la fel am o guma Heidenau pentru off si un conti escape pentru mixt si asfalt. Consider ca am gasit o rezolvare definitiva a problemei gumelor pentru regimul in care folosesc eu mobra(50-50)%.

 

heidenau k60 dupa 3000 km de asfalt daca te prinde o ploaie las-o moale...le-am schimbat dupa 5000km dar am mers in 70-asfalt 30 macadam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heidenau k60 dupa 3000 km de asfalt daca te prinde o ploaie las-o moale...le-am schimbat dupa 5000km dar am mers in 70-asfalt 30 macadam.

 

Haidenau K60 fata K60 Scout spate am 10k km si merg si pe ploaie fara probleme.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tkc 80 nu-s bune pe sosea ca se tocesc bocancii pe curbe dar pe off fac ceva treaba.

 

daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile.

Incearca heidenau k60 scout, o sa ai o surpriza placuta.Comportare impecabila pe asfalt (inclusiv ud) si nici nu suna.Off aproape ca tkc. In primul rind duarabilitate sigura de 15k. la un pret corect.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile.

 

confirm si eu cele spuse de tine!

 

personal le-am folosit cam peste tot:

- asfalt uscat si umed

- pamant

- macadam

- iarba

- drumuri de padure

- nisip; aici pot spune ca sunt mult mai bune decat Heidenau K60 - le-am avut inainte pe R 1200GS.

profilul "V" din gama "M(ud) & S(now)" nu este recomandat pentru nisip, intrucat ca si in cazul noroiului si al zapezii, este conceput pentru a "sapa" - a tinde catre o zona cu pamant / zapada mai tare!

 

In ciuda crampoanelor, pe curbe sunt incredibil de stabile si se lasa destul de mult; cat despre modul cum franeaza ... nu ai nicio emotie!

 

Contrar celor ce se spun despre ele - si mai ales din partea celor care nu le-au folosit - NU SUNT ZGOMOTOASE PE ASFLAT!

Eu am parbriz touring si merg cu casca deschisa - la viteza de croaziera 110km /h, aud doar motorul!

 

Concluzia mea despre TKC80: sunt EXCELENTE - isi merita fiecare banut platit!

 

Dupa cum am scris si pe topicul de dedicat modelului, acum am 7.240 de km; nu stiu cat de bine se poate vedea in poze, dar fata cred ca mai merge undeva la 3000 km - 3500 km, iar spatele probabil 1500 km - 2000 km.

 

Ceea ce este important pentru mine, este faptul ca pana acum am mers cu ele pe oriunde am vrut, fara nicio emotie!

 

http://www.americanmototire.com/catalog/index.php?cPath=200_219_220

 

Cine se risca sa le incerce / cumpere ... sigur le va cumpara si in viitor!

post-4731-0-63618200-1336550061_thumb.jpg

post-4731-0-71313800-1336550119_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca heidenau k60 scout, o sa ai o surpriza placuta.Comportare impecabila pe asfalt (inclusiv ud) si nici nu suna.Off aproape ca tkc. In primul rind duarabilitate sigura de 15k. la un pret corect.

 

Am incercat si normal si scout, si 130 si 140 ca sa am banda aia pe centru... merg pana sa ajungi pe ea, dupa, se simte. Sub TKC pe camp. Pretul... nu mai e ce a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm....dilema porcului! Pirelli Scorpion Trail sau Metzeler Tourance?

Cum e, ai rezolvat dilema? Si care ar fi impresiile pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptarea a luat sfarsit.

Comandat la Heidenau.ro pe 14 si au ajuns la mine pe 15, super serviciu.

Le multumesc pe aceasta cale.

Cauciucurile sunt de productie 2012

Fata de K60 normal pot spune ca Scout-ul are crampoane mai mari

 

Asfalt uscat

post-9659-0-81305400-1337095796_thumb.jpg

post-9659-0-19329600-1337095838_thumb.jpg

post-9659-0-00844900-1337095864_thumb.jpg

post-9659-0-70738200-1337095904_thumb.jpg

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptarea a luat sfarsit.

Comandat la Heidenau.ro pe 14 si au ajuns la mine pe 15, super serviciu.

Le multumesc pe aceasta cale.

Cauciucurile sunt de productie 2012

Fata de K60 normal pot spune ca Scout-ul are crampoane mai mari

 

Asfalt uscat

Cand foloseam si eu K60 asa mi-a venit si mie, de pe-o zi pe alta, foarte prompta doamna din TM.

Dar Scout-ul asta nu mai are dunga pe mijloc?

Editat de Dane_Bad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...