Dane_Bad Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Au imbunatatit calitatea cauciucului si cordonul ala central plin conteaza enorm.Pe chestia asta nici nu mai suna in mod deosebit. Folosesc de 4 ani K60. K60-urile vechi fara cordon plin central tineau e drept maximum 10 mii (ma refer normal la guma spate) K60 scout m-a tinut insa 15 mii in regim 50% si mai are inca cam 1 cm profil pe centru. Am luat tocmai un K60 scout nou si anul asta adopt alta tactica. Profit de faptul ca am roti de rezerva si la drumuri lungi pe asfalt voi folosi gumele vechi care nu mai tin in teren. Pe margini profilul e aproape intact si sta perfect in curbe chiar pe ud.Cine se baga cu adevarat in teren cu vacile astea grele nu are prea mult de ales in situatia cind umbla la fel de mult si pe asfalt. Ori metzeler sahara 3, ori heidenauK60, ori continental TKC80. Profilele alea cu placi mari si santuri adinci gen anakee, tourance, ecscape, sint foarte bune pe asfalt si forestiere, dar cu alea nu intri in noroi ca se incarca imediat si acolo ramii. Da, scuze, K60-ul clasic tine spatele 8000km, Scout-ul tine aproape dublu Editat Martie 28, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 eu am 13000km cu k60 pe fata si nu e deloc patrat. la fel e si Trailmax la 19 mii pe fatza, dar are uzura la creste din cauza franarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 mersul cu Karoo T pe asfalt razuit este horror Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 mersul cu Karoo T pe asfalt razuit este horror Eh, exagerezi... da-i gaz si las-o sa danseze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haldan Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Mi-am luat k60 pe fata si k60 scout pe spate. La mine scoutul e fara dunga aia pe mijloc.Dupa 500 km cu gumele sunt foarte multumit chiar si la temperaturi joase.Sunt putin zgomotoase dar nu deranjeaza m-am obisnuit in schimb pe off road indiferent de situatie esti sef. Foarte bine sta si pe curbe,chiar neasteptat de bine. Pe franare asi face foarte bine treaba,pana acu numai lucruri bune sa vedem pe parcurs. Spor la km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Eh, exagerezi... da-i gaz si las-o sa danseze corect!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 mersul cu Karoo T pe asfalt razuit este horror Nu conteaza atat modelul cauciucului cat, mai ales, latimea lui. Cu cat cauciucul este mai ingust, cu atat mai dificil este sa mergi in lungul unui asfalt razuit (sa traversezi soseaua nu e nici o problema ). Incearca sa mergi cu bicicleta de sosea incaltata cu baieuri si ai sa vezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 la karoo t e alta distractia. are fix pe mijlocul petei de contact un santz format de pastile si d-aia cand o iei pe asfalt "pieptanat" zici ca te-o pus unu pe shine. m-am obisnuit intre timp, da prima data cand am prins asa ceva eram cu morcovu de 5 km. ce nu am incercat (si sper nici sa nu ajung sa incerc) e o franare serioasa pe asa ceva. are careva experiente d-astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 corect!! I agree, masaj la buci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pai nu prea e masaj, ca iei santurile in lung. Mai degraba miscari unduitoare stanga-dreapta. Pt Shakira ar fi ceva natural dar pt mine ba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Pai nu prea e masaj, ca iei santurile in lung. Mai degraba miscari unduitoare stanga-dreapta. Pt Shakira ar fi ceva natural dar pt mine ba. Sa-mi bag, ma duc pe yutub sa vad cum face tanti de zici ))) O iau pasagera daca e... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Pe pietriș sau macadam face la fel sau chiar mai rău. Și eu strângeam din buci și mâinile tapene pe ghidon. Acum stau relaxat și o las să se bătaie, corectând doar ușor din ghidon. E ca mersul prin șleauri. Dacă tragi mult de ghidon te aruncă dintr-o parte în alta. Trebuie să tii firul cât mai de-a lungul șanturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 pe macadam mi s-a parut impecabil cu 90km/h Nu conteaza atat modelul cauciucului cat, mai ales, latimea lui. Cu cat cauciucul este mai ingust, cu atat mai dificil este sa mergi in lungul unui asfalt razuit (sa traversezi soseaua nu e nici o problema ). Incearca sa mergi cu bicicleta de sosea incaltata cu baieuri si ai sa vezi... buna asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Aprilie 24, 2012 Autor Share Postat Aprilie 24, 2012 (editat) Mi-am luat k60 pe fata si k60 scout pe spate. La mine scoutul e fara dunga aia pe mijloc.Dupa 500 km cu gumele sunt foarte multumit chiar si la temperaturi joase.Sunt putin zgomotoase dar nu deranjeaza m-am obisnuit in schimb pe off road indiferent de situatie esti sef. Foarte bine sta si pe curbe,chiar neasteptat de bine. Pe franare asi face foarte bine treaba,pana acu numai lucruri bune sa vedem pe parcurs. Spor la km! In afara de sahara 3 nimic din ce merge bine si pe asfalt nu concureaza Heideanu in regim off sau mixt echilibrat. Iar modelul "scout" are si o durabilitate aproape dubla in regim mixt, fara sa piarda prea mult din capabilitatea off. Mai ramanea problema de a nu scoate guma noua la ture lungi pe asfalt.Ce am zis, aia am facut. Am acum doua roti pe spate, ambele cu gume Heidenau. Mi-am luat stander, am rectificat discurile de frina sa fie similare si schimb acum rotile in 10 minute. Guma noua cind merg in regim mixt, guma veche cind ma duc la drumuri lungi pe asfalt.Cind guma noua devine "veche" cea veche ajunge la gunoi si pe janta respectiva se monteaza un nou Heidenau.Pe fata la fel am o guma Heidenau pentru off si un conti escape pentru mixt si asfalt. Consider ca am gasit o rezolvare definitiva a problemei gumelor pentru regimul in care folosesc eu mobra(50-50)%. Editat Aprilie 24, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece_ursi Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 In afara de sahara 3 nimic din ce merge bine si pe asfalt nu concureaza Heideanu in regim off sau mixt echilibrat. Iar modelul "scout" are si o durabilitate aproape dubla in regim mixt, fara sa piarda prea mult din capabilitatea off. Mai ramanea problema de a nu scoate guma noua la ture lungi pe asfalt.Ce am zis, aia am facut. Am acum doua roti pe spate, ambele cu gume Heidenau. Mi-am luat stander, am rectificat discurile de frina sa fie similare si schimb acum rotile in 10 minute. Guma noua cind merg in regim mixt, guma veche cind ma duc la drumuri lungi pe asfalt.Cind guma noua devine "veche" cea veche ajunge la gunoi si pe janta respectiva se monteaza un nou Heidenau.Pe fata la fel am o guma Heidenau pentru off si un conti escape pentru mixt si asfalt. Consider ca am gasit o rezolvare definitiva a problemei gumelor pentru regimul in care folosesc eu mobra(50-50)%. heidenau k60 dupa 3000 km de asfalt daca te prinde o ploaie las-o moale...le-am schimbat dupa 5000km dar am mers in 70-asfalt 30 macadam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 (editat) heidenau k60 dupa 3000 km de asfalt daca te prinde o ploaie las-o moale...le-am schimbat dupa 5000km dar am mers in 70-asfalt 30 macadam. Haidenau K60 fata K60 Scout spate am 10k km si merg si pe ploaie fara probleme. Editat Aprilie 26, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 tkc 80 nu-s bune pe sosea ca se tocesc bocancii pe curbe dar pe off fac ceva treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 tkc 80 nu-s bune pe sosea ca se tocesc bocancii pe curbe dar pe off fac ceva treaba. daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Mai 9, 2012 Autor Share Postat Mai 9, 2012 (editat) daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile. Incearca heidenau k60 scout, o sa ai o surpriza placuta.Comportare impecabila pe asfalt (inclusiv ud) si nici nu suna.Off aproape ca tkc. In primul rind duarabilitate sigura de 15k. la un pret corect. Editat Mai 9, 2012 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 daca zici ca tocesti talpa - interesanta parere, am testat doar un set de tkc pana acum si mixt cred ca-s cel mai tare compromis pt vacute daca suporti pretul... si culmea, in ultima vreme concurenta a crescut preturile asa ca diferenta nu mai e asa mare... Am 7k+ si zic ca le mai duc 1k la cum arata cu destula eficienta si pe camp... mie mi s-a dat diagnostic cand le-am pus de genul: "in mod normal ar trebui sa te tina vreo 5k da' la tine o sa tina 3-4k" deci au depasit asteptarile. confirm si eu cele spuse de tine! personal le-am folosit cam peste tot: - asfalt uscat si umed - pamant - macadam - iarba - drumuri de padure - nisip; aici pot spune ca sunt mult mai bune decat Heidenau K60 - le-am avut inainte pe R 1200GS. profilul "V" din gama "M(ud) & S(now)" nu este recomandat pentru nisip, intrucat ca si in cazul noroiului si al zapezii, este conceput pentru a "sapa" - a tinde catre o zona cu pamant / zapada mai tare! In ciuda crampoanelor, pe curbe sunt incredibil de stabile si se lasa destul de mult; cat despre modul cum franeaza ... nu ai nicio emotie! Contrar celor ce se spun despre ele - si mai ales din partea celor care nu le-au folosit - NU SUNT ZGOMOTOASE PE ASFLAT! Eu am parbriz touring si merg cu casca deschisa - la viteza de croaziera 110km /h, aud doar motorul! Concluzia mea despre TKC80: sunt EXCELENTE - isi merita fiecare banut platit! Dupa cum am scris si pe topicul de dedicat modelului, acum am 7.240 de km; nu stiu cat de bine se poate vedea in poze, dar fata cred ca mai merge undeva la 3000 km - 3500 km, iar spatele probabil 1500 km - 2000 km. Ceea ce este important pentru mine, este faptul ca pana acum am mers cu ele pe oriunde am vrut, fara nicio emotie! http://www.americanmototire.com/catalog/index.php?cPath=200_219_220 Cine se risca sa le incerce / cumpere ... sigur le va cumpara si in viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Incearca heidenau k60 scout, o sa ai o surpriza placuta.Comportare impecabila pe asfalt (inclusiv ud) si nici nu suna.Off aproape ca tkc. In primul rind duarabilitate sigura de 15k. la un pret corect. Am incercat si normal si scout, si 130 si 140 ca sa am banda aia pe centru... merg pana sa ajungi pe ea, dupa, se simte. Sub TKC pe camp. Pretul... nu mai e ce a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 Hmmm....dilema porcului! Pirelli Scorpion Trail sau Metzeler Tourance? Cum e, ai rezolvat dilema? Si care ar fi impresiile pana acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Asteptarea a luat sfarsit. Comandat la Heidenau.ro pe 14 si au ajuns la mine pe 15, super serviciu. Le multumesc pe aceasta cale. Cauciucurile sunt de productie 2012 Fata de K60 normal pot spune ca Scout-ul are crampoane mai mari Asfalt uscat Editat Mai 15, 2012 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 (editat) Asteptarea a luat sfarsit. Comandat la Heidenau.ro pe 14 si au ajuns la mine pe 15, super serviciu. Le multumesc pe aceasta cale. Cauciucurile sunt de productie 2012 Fata de K60 normal pot spune ca Scout-ul are crampoane mai mari Asfalt uscat Cand foloseam si eu K60 asa mi-a venit si mie, de pe-o zi pe alta, foarte prompta doamna din TM. Dar Scout-ul asta nu mai are dunga pe mijloc? Editat Mai 15, 2012 de Dane_Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Mai 15, 2012 Share Postat Mai 15, 2012 Dar Scout-ul asta nu mai are dunga pe mijloc? Pana in 130 n-are, 140 are un fel de dunga cam la juma crampon si la 150 e dunga plina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.