Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din review-urile citite se vorbeste si de o usoara vibratie(pe asfalt) datorata acestor anvelope,este asa evidenta vibratia?

 

Eu nu am simtit nici o vibratie suplimentara, dupa ce am schimbat pneurile si am pus Scout. Comportamentul motocicletei este foarte bun. Poate ca cei care acuza aceste vibratii nu au facut echilibrarea (corecta) a rotilor dupa montarea noilor anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din review-urile citite se vorbeste si de o usoara vibratie(pe asfalt) datorata acestor anvelope,este asa evidenta vibratia?

 

daca vrei sa te dai tare pune Karoo T pe spate si Trailmax pe fatza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa te dai tare pune Karoo T pe spate si Trailmax pe fatza

 

Tare pe unde si cu ce omu are F650ST.

 

Si ca sa-i dau si un raspuns OT. Recomand K60 Scout . Despre zgomot este o gluma singurele cauciucuri la care zgomotul este deranjant folsite de mine pana acum sunt Karoo si la alea numai intre anumite plaje de viteza. Oricum sa revin la K60 Scout eu nu am auzit zgomot la ele dar tre' sa mentionez ca le-am folosit preponderent cu Schubert C3 si ca oricum dupa 90~100 zgomotul aerodinamic acopera orice nici m otorul nu-l mai aud.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un gand sa bag F650-ul la hard cross,asta cand va fi al meu.Am fost sa testez motocicleta si chiar in ziua respectiva a inceput sa mearga foarte prost motorul(intrerupt),s-a dovedit ca propietarul mai are de schimbat releul de incarcare.

 

K60 imi place foarte mult cum arata profilul ,sunt incepator pe motociclete mari,de rulat voi rula 80% pe asfalt .

 

O comparatie intre K60 si K76 ? A detinut cineva abele modele?

Editat de Ninu 2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îţi recomand şi eu K60 / K60 Scout. Sunt verificate de multe persoane, ţin un număr mulţumitor de kilometri, de multe ori peste 15.000km . Legat de cele cramponate ( Karoo, TKC ) este adevărat că fac zgomot, dar îl auzi/simţi doar în anumite intervale de viteză, eu ( am TKC 80 noi ) simt doar între 70-85km/h, ce este sub nu se simte, ce este peste va fi acoperit de vibraţiile motorului şi zgomotul tobei şi a aerului.

Editat de Andry
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am nici un gand sa bag F650-ul la hard cross,asta cand va fi al meu.Am fost sa testez motocicleta si chiar in ziua respectiva a inceput sa mearga foarte prost motorul(intrerupt),s-a dovedit ca propietarul mai are de schimbat releul de incarcare.

 

K60 imi place foarte mult cum arata profilul ,sunt incepator pe motociclete mari,de rulat voi rula 80% pe asfalt .

 

O comparatie intre K60 si K76 ? A detinut cineva abele modele?

http://forum.ih8mud.com/motorcycles-atvs-utvs/460941-2002-bmw-f650gs-fork-failure.html

 

tot timpul vei avea probleme costisitoare cu marca asta

 

:google:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de costisitoare pot fi problemele cu niste cauciucuri ? :moron:

de cauciucul e uzat se strica releul de incarcare si motorul se balbaie :eek:

 

 

Eu vreau sa o cumpar pentru ca este foarte manevrabila si recomandata pentru incepatori.

comparativ cu ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cauciucul e uzat se strica releul de incarcare si motorul se balbaie :eek:

 

 

 

Nu stiu ce fumezi tu dar sunt convins ca multa lume ar fi interesata asa ca poti sa scrii public. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare pe unde si cu ce omu are F650ST.

 

Si ca sa-i dau si un raspuns OT. Recomand K60 Scout . Despre zgomot este o gluma singurele cauciucuri la care zgomotul este deranjant folsite de mine pana acum sunt Karoo si la alea numai intre anumite plaje de viteza. Oricum sa revin la K60 Scout eu nu am auzit zgomot la ele dar tre' sa mentionez ca le-am folosit preponderent cu Schubert C3 si ca oricum dupa 90~100 zgomotul aerodinamic acopera orice nici m otorul nu-l mai aud.

 

Karoo nu este la fel cu Karoo T !!! nu mai citi printre randuri si nu mai fi arogant fara rost , adica nu mai fa pe desteptu' daca nu este cazul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cumparat in vara cauciucuri Metzler Karoo T II.

 

Caucioace noi

 

post-8246-0-58757100-1351903535_thumb.jpg post-8246-0-34561300-1351903524_thumb.jpg

 

post-8246-0-44522300-1351903513_thumb.jpg post-8246-0-34712700-1351903505_thumb.jpg

 

 

1000 km

 

post-8246-0-68052700-1351903575_thumb.jpg post-8246-0-29559800-1351903598_thumb.jpg

 

post-8246-0-53356900-1351903617_thumb.jpg post-8246-0-26527000-1351903635_thumb.jpg

 

 

2000 km

 

post-8246-0-17975000-1351903711_thumb.jpg post-8246-0-75441800-1351903725_thumb.jpg

 

post-8246-0-82937500-1351903742_thumb.jpg post-8246-0-89430000-1351903759_thumb.jpg

 

 

3000 km

 

post-8246-0-17494800-1351903809_thumb.jpg post-8246-0-36481700-1351903826_thumb.jpg

 

post-8246-0-87280600-1351903848_thumb.jpg post-8246-0-54716900-1351903867_thumb.jpg

 

 

4000 km

 

post-8246-0-83739400-1351903952_thumb.jpg post-8246-0-18256000-1351903971_thumb.jpg

 

post-8246-0-80975200-1351903989_thumb.jpg post-8246-0-40260000-1351904060_thumb.jpg

 

 

5000 km

 

post-8246-0-53053100-1351904163_thumb.jpg post-8246-0-64416300-1351904191_thumb.jpg

 

post-8246-0-67995300-1351904213_thumb.jpg post-8246-0-82931400-1351904274_thumb.jpg

 

 

 

 

 

Conditii: bagaje + pasager + asfalt in toti cei 5000 km! Km sunt facuti in luna august deci temp ridicate!

presiune fata 1.8 spate 2.0

 

Aveam pozele si de la 6k km dar nu le mai gasesc. Oricum cauciucurile arata tot asa!

 

Parerea mea: motorul sta foarte bine pe sosea si excelent pe curbe! Pe ploaie nu am simtit nici o diferenta. Am avut aceeasi impresie de siguranta ca si pe uscat!

Cred ca mai duc 4 mii de km ceea ce inseamna 10000 durata de viata ceea ce este mai mult decat ok!

 

Am ales aceste cauciucuri pt ca de regula ies si pe forestiere cu pasager si nu vreau sa am probleme!

Urmatoarea pereche va fi tot Katoo T

 

Pretul de achizitie 700 ron in august!

 

Bafta!

Editat de klu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Karoo nu este la fel cu Karoo T !!! nu mai citi printre randuri si nu mai fi arogant fara rost , adica nu mai fa pe desteptu' daca nu este cazul !

 

Omule cred ca ai probleme mari.

 

Userul ninu200 cere un sfat despre cauciucuri pt un 650 st . St-ul ala vine de la street iar tu povestesti de cauciucuri cramponate. Cine citeste printre randuri. Ca sa nu mai spun ca omul s-a hotarat la un model de mobra [cunoscut ca fiind preferat de catre incepatori] iar tu ca un hater te apuci sa-ti deversezi frustrarile si sa-i explici ca isi ia o mobra de rahat. E asa de nasol ca altii sa aiba pareri diferite de a ta ?

 

Unde am scris eu ca nu e nici o diferanta intre karoo si karoo t sau macar am facut vre o comparatie ? Cine citeste printre randuri ?

 

Ca sa inchei in nota in care ai inceput : NU mai fa pe prostu' .

 

@ ninu2000 Ia-ti omule motoreta aia ca nu faci nici o greseala daca, e in mintile ei, e o mobra foarte buna mai ales pt un incepator. Ar fi fost bine daca ai fi avut posibilitatea sa iti iei una pe injectie intrucat e un model asemanator si consuma evident mai putin, dar si cea aleasa de tine e foarte ok. Pune-ti niste gume pe ea, K60 sunt foarte ok si da-te un sezon doua, dupa ce te dai cu ea o sa constati tu singur ce vrei ,daca vrei sa o schimbi.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandare, uitati-va si la dimensiuni cand cititi pareri despre gume... de multe ori exista diferente de compozitie, profil si/sau constructie intre diverse dimensiuni chiar daca e acelasi "model". Adica s-ar putea sa fie irelevant cum e 150/70 17" daca iti trebuie 130/80 17" sau invers...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Imi poti spune, te rog, cat de bune calitativ sunt anvelopele respective, la franare ?

 

Multumesc.

 

Inainte am avut Michelin Anakee - cauciuc dedicat on. Eu nu am observat nici o diferenta intre ele, dar toti km facuti au fost cu pasager si bagaje asa ca nu prea am avut parte de franari la limita(paranoia la maxim). Franeaza foarte bine iar fata nu mi-a dat emotii niciodata. In 6000 de km cred ca am avut max 5 franari mai puternice dar nici una de urgenta. Eu unul pana acum nu am ce sa le reprosez!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Unde am scris eu ca nu e nici o diferanta intre karoo si karoo t sau macar am facut vre o comparatie ? Cine citeste printre randuri ?

 

 

daca vrei sa te dai tare pune Karoo T pe spate si Trailmax pe fatza

 

Despre zgomot este o gluma singurele cauciucuri la care zgomotul este deranjant folsite de mine pana acum sunt Karoo si la alea numai intre anumite plaje de viteza.

 

ii pusesem omului in vedere ca exista KarooT , iar tu vi insistent cu Karoo (ceea ce este altceva) ca face galagie si blalba, apoi ii recomanzi unui incepator sa-si cumpere o mobra cu probleme de functionare numai pt ca are sigla bmw si te mai si consideri zdravan la cap ... avocatu' lu' peste prajit :finger:

 

PS- KarooT este sigur pe asfalt si acceptabil la noroi, dar nu cred ca se gaseste mai ingust de 140 si nici nu prea rezista mai mult de 6-8 mii pe monocilindru, 5mii daca te dai la el, in concluzie este costisitor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar m-ai facut curios ....Ce probleme poate sa aiba F 650 la o intretinere corecta ,schimb de ulei la max 6k km etc.

 

Nu te mai chinui . Omul are probleme mari cu capul si asta se vede si la logica. Sunt oameni care s-au invartit in jurul planetei calare pe mobra aia. Motorul rotax pe care-l are este un monument de fiabilitate. Nu am avut varianta pe carburatie ci pe cea pe injectie. Pot sa-ti spun ca cel putin la varianta pe injectie e cam cel mai putin vibrant monocilindru. De asemenea are cuplu de jos cum se spune deci plaja de turatii mi-e greu sa cred ca e limitata. Acum daca o compari cu o vitezana sigur nu ajunge la 15k dar e un mono nici nu se pune problema de asa ceva. Prin comparatie cu alte mobre din aceeasi categorie/ani/ bani e foarte ok mai ales pt ceea ce vrei tu sa o folosesti. E adevarat ca are frana slaba pe fata dar mobrele din aceeasi ani [cel putin cele pe care m-am suit eu] nu au frane de loc prin comparatie.

 

Chiar azi vb cu un posesor de KLR 650 si l-am luat un pic in baza ca e singurul fara ABS . Replica lui a fost : "ABS la ce? ca frane oricum nu am . Nu am reusit sa blochez rotile la mobra asta orice am facut. "

 

Daca chiar vrei pareri de la oameni care detin mobra asta si multi dintre ei au detinut multe mobre de-a lungul timpului intra pe topicul dedicat modelului. Clic aici .

 

PS

 

Ai grija daca iti iei BMW cea mai mare "problema tehnica" o sa fie interventia tuturor frustratilor care nu mai pot de grija altora. Deci ca sa nu zici ca nu te-a prevenit nimeni. Iti iei o mobra de rahat; care dupa ce ca e proasta e si scumpa si se strica si foarte des. La BMW-uri toata lumea stie, li se rupe cardanul , mai ales la cele pe lant. Si ca o concluzie daca ai BMW esti un fraier.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand K60 Scout, pe care il am si eu montat pe motor in acest moment. Este un pneu all round excelent cam pe orice suprafata. Spre deosebire de k60 este optimizat pentru suprafete ude. Si tine bine peste 5000 km, cat s-a spus aici. Asadar, eu zic ca ar fi o alegere buna pentru ceea ce doresti tu. Nu inteleg problema asta cu zgomotul, invocata de multi pe aici. Te preocupa zgomotul sau siguranta ta pe anumite suprafete de rulare si/sau in conditii dificile? In ceea ce ma priveste, mi se rupe de zgomot, imi iau pneurile in functie de ceea ce vreau sa fac cu ele, restul este nerelevant.

Ca si promotor al pneurilor K60 (de 4 sezoane folosesc doar K60 pe spate) confirm cele spuse aici, respectiv K60 scout este un bun pas inainte! Am " raschetat " deja unul acum doi ani si l-am folosit anul asta ca pneu street si cu rezultate excelente de stabilitate in Alpi inca 3000 km . In total am facut cu el 20 de mii. Cel pe care il am sus actualmente are deja 15 mii de km, se simte inca foarte bine pe noroi si mai fac cu el minimum 4 mii in regim on/off. Daca il protejezi minimal, adica nu faci ture lungi cu el pe asfalt te tine SIGUR 15-18 mi km, fata de K60-ul vechi care mergea maximum 8 mii.

 

O singura chestie ciudata confirm si eu si anume ca pneul heidenau fata suiera destul de tare, normal pe "on". In mod curios se monteaza conform sagetii invers decat te-ai astepta sau vezi la alte pneuri fata, dar in replica ofera stabilitate si aderenta maxima atat on cat si off. L-am avut montat din greseala si invers, mergea si asa destul de bine si nu suiera. Asa dar cei pe care ii deranjeaza suieratul il pot monta si invers si suiera mult mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...