Alin G. Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 In sfarsit o analiza cum trebuie. La mine conteaza mult sa fie silentioase, pe macadam si pamant intru foarte rar si aici oricum parerile sunt impartite, deci deocamdata raman pe Anakee 2 si multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Filmul promotional de la Anakee 3 cred ca este destul de explicit in privinta performantelor oferite de noua anvelopa : http://www.youtube.com/watch?v=Q6J2FRXrmF8 . La fel fac si cei de la Metzeler in prezentarea lor : . Editat Noiembrie 12, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele. Informatii folositoare. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv! Ca nu tin mai mult de 6k! Si uite ca am facut 13k cu un set! pe strada inca mai merg, pe off sunt pa, ma simt cum ma simteam cu Anakee 2! Daca apuc sa dau pozele jos din telefon am sa le pun aici! Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model! Dar super explorerul ala arata intr un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pai da, sunt destui motociclisti care trec de 100 km/h si 4000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv! Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model! Mobre mari si grele cu cai multi (1200 gs, 990) + forja pe asfalt (+ 40 de grade fiindca multi o ard prin Texas, Arizona, California) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Pai da, sunt destui motociclisti care trec de 100 km/h si 4000 rpm Pai da ca unii nu tin mobra de bibelou treaba este ca nu sunt chiar un punct de referinta oamenii aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Pe monocilindru 6000, la 7000 mijlocul este continuu . 2 buc am avut pe spate. Pe fata nu pun karooT Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Am fost foarte multumit de T 63. Dar il minca asfaltul destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti. Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am fost foarte multumit de T 63. Dar il minca asfaltul destul de repede. cati km spatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am in momentul asta T63 fata cu E09 Dakar spate. Fata e mai uzata decat spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti. Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?! Am avut ceva probleme la montarea pneului spate. Tot Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Am avut ceva probleme la montarea pneului spate. Tot Scout. Pai d-aia am si postat, ca se mai plangea cineva de montajul pe fata, ca nu s-a asezat pe janta si vobla. Eu am pus pana acum doua Scout pe spate si unu' simplu+unu' Scout pe fata si n-am avut nicio problema. De doua ori pe masina profi, de alte doua ori cu leviere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 bulanul tau… si variatie mare de calitate la heidenau… Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 vreau cateva inf despre bridgestone w41 si w42 cine o folosit aceasta guma ,pe noroi cum se comporta ,durata de viata , si daca face galagie pe asfalt ...poate o comparatie cu haidenau k60 scout ( ca din cate am auzit, mie sa nu cumpar haidenau si sa imi cada crampoanele ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) vreau cateva inf despre bridgestone w41 si w42 cine o folosit aceasta guma ,pe noroi cum se comporta ,durata de viata , si daca face galagie pe asfalt ...poate o comparatie cu haidenau k60 scout ( ca din cate am auzit, mie sa nu cumpar haidenau si sa imi cada crampoanele ) Pai Haidenau K60 Scout are profil cu crampoane?? Poate ar trebui sa ne spui ce intelegi tu prin crampoane. Scout este un pneu dual purpose, care arata cam asa: http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.balmainmotorcycles.com.au/images/Heidenau_K60-Scout_pair.jpg&imgrefurl=http://www.balmainmotorcycles.com.au/heidenau-tyres.html&h=600&w=466&sz=68&tbnid=dXjsp9XILFRhQM:&tbnh=98&tbnw=76&zoom=1&usg=__E-Vet-CUqli4mqxK_gWjEMiCTzg=&docid=eF12luNjx2crzM&sa=X&ei=nL-oUqOoENTuygPPg4H4CQ&ved=0CFAQ9QEwAA Este un pneu care se preteaza bine la macadam, asfalt ud, rece, etc, dar nu il recomand pentru noroaie, pentru ca nu se descarca si in cateva secunde, se transforma in slic. Despre Bridgestone-urile la care faci referire nu stiu nimic, dar banuiesc ca fac parte din aceiasi categorie cu K60, de vreme ce doresti o comparatie. Astfel, daca au un profil asemanator, ma indoiesc ca vor performa prea bine in mocirla. Daca vrei noroi, pui un profil cu crampoane cat mai agresive, gen Mitas E09, Karoo, etc, etc.. Si mai lasa la o parte galagia pe care o face pe asfalt. Te intereseaza un pneu cat mai safe, pentru conditiile in care vrei sa il utilizezi, sau unul care sa "dea bine"??? Editat Decembrie 11, 2013 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Bridgestone alea sunt TrailWing 41 si 42, prescurtarea e tw41&42 - erau bagate de suzuki pe drz400 dar lumea nu era prea multumita de prestatiile offroad si sunt considerate cauciucuri 80/20. Asta din ce am citit pe forumuri de dincolo - pe la noi nu am vazut la multa lume. Heidenau k60s nu sunt ok pt transalp? mai ales ca la dimensiunea aia nu au banda pe mijloc pe spate. Mitas e07 ar fi alta optiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Bridgestone alea sunt TrailWing 41 si 42, prescurtarea e tw41&42 - erau bagate de suzuki pe drz400 dar lumea nu era prea multumita de prestatiile offroad si sunt considerate cauciucuri 80/20. Asta din ce am citit pe forumuri de dincolo - pe la noi nu am vazut la multa lume. Heidenau k60s nu sunt ok pt transalp? mai ales ca la dimensiunea aia nu au banda pe mijloc pe spate. Mitas e07 ar fi alta optiune Ia-ti gandul de la Mitas. Niste petarde. Eu sunt multumit de K60. Si mobrele noastre seamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Eu am montat zilele acesteaContinental Trail Attack2 - sunt anvelope 80% on -20 % off Le.am preferat ,tinand cont de importanta aderentei pe sosea Impresii mai la primavara Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Pe noroi nu tin niciun fel de mixte. Dar astea nu tin nici pe macadam uscat mai mult decat orice gume obisnuite de strada. Cred ca 5% ala de off vine de la faptul ca exista dimensiuni de enduro-touring. Cam ca la Anakee... Editat Ianuarie 8, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Poate cel mult 95 asfalt si 5 % pamant uscat cu ale un pic de noroi si esti pe gheata Eu am dat procentele producatorului.Daca tu stii mai bine, nu te contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Si eu sunt de aceeasi parere cu fairplaybiker, sunt cauciucuri de strada. Am asa ceva pe moto si pe OFF road sunt dezastru, cu mult sub Bridgestone Trail Wing 101/152 sau Heidenau K76 (pe astea le-am avut inainte). In schimb pe asfalt se descurca foarte bine. Editat Ianuarie 8, 2014 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.