Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Incearca la vulcanizarile care au aparate de reprofilat anvelope . Ar trebui sa dureze maxim o ora . Atasez o poza cu scula : . O zi faina .

Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

N-au ce cauta afara de pe asfalt. Sunt un fel de gume de ploaie pentru asfalt.

 

???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?!

Anakee 2.

3 sunt pingele.

 

si pingelele ce defecte au ??

 

sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt :-L

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din toate aceste posturi am ajuns la o concluzie: Anakee 2 mai bun ca si Anakee 3 !

Anakee 2 mai bune pe of road

Anakee 2 mai silentioase (cineva zicea ca Anakee 3 fac zgomot)

Anakee 2 sunt bune pe poaie ( stiu eu asta ) ... Anakee 3 aluneca .

 

De ce dracu le-au mai facut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?!

si pingelele ce defecte au ??

 

sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt :-L

Sper ca vorbim de astea.

post-39145-0-67447700-1384159130_thumb.jpg

Editat de pedros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parcurs 800 km cu Anakee 3 :

 

-excelente pe asfalt uscat sau umed (am intrat in curbe cu asfalt uscat si la iesire era ud, nici o ezitare)

 

-pe pietris mai stabile decat "2" sau tourance

 

-pe pamant nu se incarca deloc; pe noroi nu intru, acolo trebuie caramele, restul e poveste

 

pe linie dreapta sunt mai zgomotoase decat celelalte; tourance-ul face mai mare zgomot pe viraje

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit o analiza cum trebuie.

 

La mine conteaza mult sa fie silentioase, pe macadam si pamant intru foarte rar si aici oricum parerile sunt impartite, deci deocamdata raman pe Anakee 2 si multumesc de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filmul promotional de la Anakee 3 cred ca este destul de explicit in privinta performantelor oferite de noua anvelopa : http://www.youtube.com/watch?v=Q6J2FRXrmF8 . La fel fac si cei de la Metzeler in prezentarea lor :

. Editat de Arthur TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele.

Informatii folositoare. Multumim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv! Ca nu tin mai mult de 6k! Si uite ca am facut 13k cu un set! pe strada inca mai merg, pe off sunt pa, ma simt cum ma simteam cu Anakee 2! Daca apuc sa dau pozele jos din telefon am sa le pun aici!

Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model!

Dar super explorerul ala arata intr un mare fel! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv!

Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model!

 

Mobre mari si grele cu cai multi (1200 gs, 990) + forja pe asfalt (+ 40 de grade fiindca multi o ard prin Texas, Arizona, California)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, sunt destui motociclisti care trec de 100 km/h si 4000 rpm :P

Pai da ca unii nu tin mobra de bibelou :bounce:

treaba este ca nu sunt chiar un punct de referinta oamenii aia!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe monocilindru 6000, la 7000 mijlocul este continuu . 2 buc am avut pe spate. Pe fata nu pun karooT

 

Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie

 

Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie

 

 

Am fost foarte multumit de T 63. Dar il minca asfaltul destul de repede.

post-39145-0-64407700-1386322600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti.

 

 

 

Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie

 

 

Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti.

 

Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?!

Am avut ceva probleme la montarea pneului spate. Tot Scout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...