Arthur E Postat Noiembrie 4, 2013 Share Postat Noiembrie 4, 2013 (editat) Incearca la vulcanizarile care au aparate de reprofilat anvelope . Ar trebui sa dureze maxim o ora . Atasez o poza cu scula : . O zi faina . Editat Noiembrie 4, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Cu flexu ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Eu am tăiat acele rigidizări cu flexu e rapid și bine. Cu cutterul o să dureze mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Care sunt rezultatele in teren, pe sosea? Se simte diferenta? Merita munca? Altfel buna lucratura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Pai pe sosea sigur o sa se toceasca mai repede si poate o sa stropeasca mai mult, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 (editat) N-au ce cauta afara de pe asfalt. Sunt un fel de gume de ploaie pentru asfalt. ???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?! Anakee 2. 3 sunt pingele. si pingelele ce defecte au ?? sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt Editat Noiembrie 7, 2013 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 Din toate aceste posturi am ajuns la o concluzie: Anakee 2 mai bun ca si Anakee 3 ! Anakee 2 mai bune pe of road Anakee 2 mai silentioase (cineva zicea ca Anakee 3 fac zgomot) Anakee 2 sunt bune pe poaie ( stiu eu asta ) ... Anakee 3 aluneca . De ce dracu le-au mai facut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 10, 2013 Share Postat Noiembrie 10, 2013 asta se intreaba unii si prin italia: de ce le-au facut? pe off sunt praf, rigide ca dracu, pe asfalt zgomotoase ca la balamuc. da cica sunt mai bune ca anake2 pe uscat si oarecum pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) ???!!! "gume de ploaie pentru asfalt.".............cine-mi traduce ?! si pingelele ce defecte au ?? sunt prost, am anakee3....sunt de ploaie, da' aluneca pe asfalt Sper ca vorbim de astea. Editat Noiembrie 11, 2013 de pedros Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Da, intrebarea mea se referea la aceste doua : In concluzie la primavara imi cumpar Anakee 2 ! Editat Noiembrie 11, 2013 de Triplu xXx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 Am parcurs 800 km cu Anakee 3 : -excelente pe asfalt uscat sau umed (am intrat in curbe cu asfalt uscat si la iesire era ud, nici o ezitare) -pe pietris mai stabile decat "2" sau tourance -pe pamant nu se incarca deloc; pe noroi nu intru, acolo trebuie caramele, restul e poveste pe linie dreapta sunt mai zgomotoase decat celelalte; tourance-ul face mai mare zgomot pe viraje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin G. Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 In sfarsit o analiza cum trebuie. La mine conteaza mult sa fie silentioase, pe macadam si pamant intru foarte rar si aici oricum parerile sunt impartite, deci deocamdata raman pe Anakee 2 si multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) Filmul promotional de la Anakee 3 cred ca este destul de explicit in privinta performantelor oferite de noua anvelopa : http://www.youtube.com/watch?v=Q6J2FRXrmF8 . La fel fac si cei de la Metzeler in prezentarea lor : . Editat Noiembrie 12, 2013 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 Anakee 3 ca profil se pot compara doar cu metzeler tourance next sau pirelli scorpion trail. Am anakee 3 si pot sa spun ca fata de tourance-ul simplu pentru uz stradal sunt mai silentioase, franare mai buna iar pe viraje mobra se lasa mai bine. Pe ploaie nici un stres. Se uzeaza mai repede (mers aproximativ identic - greutate,drumuri) dar privind plusurile merita. Chiar daca spatele s-a patratit tot e mai bine fata de tourance patratit. Pe offroad se merge ca pe orice motocicleta stradala exceptand garda la sol. Topicul este despre ON/OFF dar anakee 3 este 95% ON. Pentru cine vrea alte procente sunt alte modele. Informatii folositoare. Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv! Ca nu tin mai mult de 6k! Si uite ca am facut 13k cu un set! pe strada inca mai merg, pe off sunt pa, ma simt cum ma simteam cu Anakee 2! Daca apuc sa dau pozele jos din telefon am sa le pun aici! Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model! Dar super explorerul ala arata intr un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Pai da, sunt destui motociclisti care trec de 100 km/h si 4000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Asa citisem si depre Karoo T 2 tot pe adv! Nu stiu cum merg oamenii aia sau ce asfalt au dar tot timpul scot extrem de putin din caucioace, indiferent de model! Mobre mari si grele cu cai multi (1200 gs, 990) + forja pe asfalt (+ 40 de grade fiindca multi o ard prin Texas, Arizona, California) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klu Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Pai da, sunt destui motociclisti care trec de 100 km/h si 4000 rpm Pai da ca unii nu tin mobra de bibelou treaba este ca nu sunt chiar un punct de referinta oamenii aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Pe monocilindru 6000, la 7000 mijlocul este continuu . 2 buc am avut pe spate. Pe fata nu pun karooT Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Am fost foarte multumit de T 63. Dar il minca asfaltul destul de repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti. Asa cum heidenau au pierdut legatura cu realitatea privind preturile, se pare ca michelin au revenit cu picioarele pe pamant... ma gandesc la t63 ca urmatoare achizitie Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am fost foarte multumit de T 63. Dar il minca asfaltul destul de repede. cati km spatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Am in momentul asta T63 fata cu E09 Dakar spate. Fata e mai uzata decat spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Am pus al doilea K60 pe fata. De data asta Scout. Iar n-am avut nicio problema la montaj, s-a asezat cuminte la locul lui. Io cred ca au fost unii extrem de ghinionisti. Pai K60 e la jumate fata de Scorpion Rally, de exemplu. Ce nu-i ok?! Am avut ceva probleme la montarea pneului spate. Tot Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.