adimotor Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. si daca footeai o pana la 200km de casa? ce faceai? o rezolvai in prima vulcanizare sau platforma pana acasa / unde ti-o rezolva careva "chirurgical"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Eu iti spun ca la orice vulcanizare o roata pe 17 se rezolva. Si mie imi era teama de zgariat jante si d astea -- pana ce am facut 4 pene anul asta...nici una acasa! PS: pe mine ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Si, oricum, pt o motoreta adventure, e o mandrie sa ai jentile zgariate de leviere. Parerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! Da, dar sa fie Dakar. E foarte secsi dunga aia galbena de pe el. Editat Martie 3, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) al meu nu are banda pe centru. poate ca e model mai nou decat cel pe care l-ai vazut tu. al meu arata cam asa http://anvelopemoto.eu/images/watermarked/1/detailed/6/k60scout_pfrb-m4.jpg am luat exact asta : 130/80-17 65T TL M+S K60 Scout Ma bate si pe mine gandul sa schimb Tourance-le cu K60 Scout, insa am fost surprins sa aflu ca exista doar varianta TL si nu TT pe dimensiunile mele de Dakar. Stiu, le voi utiliza cu camera insa nu exista nicio alta diferenta intre ele? TL nu este oare mai greu fata de un tube type datorita unui strat interior de butyl care "tine" aerul, un fel de camera? Nu exista diferente la talon, in sensul ca la TL este ceva mai mare pentru a se fixa mai bine de janta? » Post actualizat in 03 Mar 2015 16:11 Citeam acum cateva opinii pe advrider: ... Anyway, tube in a tubless: Huge pain in the ass. Rather, harder than it has to be. Tubeless is way stiffer and heavier, so you have to deal with that AND not pinching a tube at the same time. Plus, bonus if you have a tubeless wheel cause now you have an air pocket between the inflating tube and the now seated tubeless tire, really hard to get it to seat up correctly. Si altceva, cum ca in cazul utilizarii de camera in TL ar trebui scazuta viteza la nivelul imediat urmator, de la T la S de exemplu... You can do it, all the manufacturers might say is to consider the speed range dropped by one level. Editat Martie 3, 2015 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 in afara de dejantare mai dificila si pret mai mare nu ai alte dezavantaje la tl vs tt. tenere meu a venit cu tl si dupa ce am topait pe roata spate cat sa ma ia gafaitul am zis ca nu mai pun tubeless, in special daca tre' sa si platesc pt el vezi ca aia de pe advrider cred ca vb in primul citat de varianta de a repara o pana tubeless cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 (editat) Stiu ca e putin off topic, dar spuneti-mi si mie daca stie cineva unde pot schimba un cauciuc spate pt ca la mine in judet nu mi-l schimba nimeni, am roata spitata pe bmw, e mai noua capra si nu se risca nimeni ca le e teama sa nu o zgarie, deformeze, etc, bine nici eu nu vreau asa ceva. M-ar interesa ceva din zona Sibiu, Alba, care sunt mai aproape de HD.Mersi mult. in sibiu la Sigemo vis a vis de Carefour sau pe str Scoala de Inot la vulcanizate, te duci cu roata, sau la userul karpatenwolf in Selimbar te duci cu moto, iti demonteaza roata dar trebuie sa dai telefon inainte si nu prea lucreaza sambata.» Post actualizat in 03 Mar 2015 17:31 Eu iti spun ca la orice vulcanizare o roata pe 17 se rezolva. Si mie imi era teama de zgariat jante si d astea -- pana ce am facut 4 pene anul asta...nici una acasa! PS: pe mine ma bate gandul sa imi pun pe GS Mitas e09 -- 140/80-17 Pareri?! nu prea au "golanii" si te aburesc sa iei 130... sunt ideale off, sigure si pe asfalt, dar fac galagie.... mult mai galagioase comparativ cu tkc80 umflate 2,1 cat trebuie la mine Editat Martie 3, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 in afara de dejantare mai dificila si pret mai mare nu ai alte dezavantaje la tl vs tt. tenere meu a venit cu tl si dupa ce am topait pe roata spate cat sa ma ia gafaitul am zis ca nu mai pun tubeless, in special daca tre' sa si platesc pt el vezi ca aia de pe advrider cred ca vb in primul citat de varianta de a repara o pana tubeless cu camera. Nu, era dintr-un topic chiar despre camere in TL. Uite si cei de la MCN ce zic http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2010/october/oct2710-tubes-with-tubeless-tyres-/ Pe jante marcate MT (?) merge dar pe cele marcate WM nu merg decat cele cu camera. Daca interiorul anvelopei TL e cu striuri exista riscul sa se frece mai tare de camera si sa se incinga, mai spun si astia de scaderea ratingului anvelopei TL cu camera, etc... Pana la urma cred ca Scout o sa-mi iau dar exista anumite lucruri pe care vreau sa le discern mai bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Nu, era dintr-un topic chiar despre camere in TL. Uite si cei de la MCN ce zic http://www.motorcyclenews.com/new-rider/choosing-kit/2010/october/oct2710-tubes-with-tubeless-tyres-/ Pe jante marcate MT (?) merge dar pe cele marcate WM nu merg decat cele cu camera. Daca interiorul anvelopei TL e cu striuri exista riscul sa se frece mai tare de camera si sa se incinga, mai spun si astia de scaderea ratingului anvelopei TL cu camera, etc... Pana la urma cred ca Scout o sa-mi iau dar exista anumite lucruri pe care vreau sa le discern mai bine... scuze tonul, dar... sa ne inetelegem, nu vb de rachete daca vad la profil ai mobra de 50cp. crede-ma ca poti sa scoti untul din ea pe asfalt cu camere in TL. atat de grav poti ca poti sa refaci motorul la 40k (cilindru, piston, etc)... deci guma tine cu si fara camera. poti s-o iei ca pe un "trust me, i know". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Razvan -- iti pot impartii experienta mea de pana acum Ultimele 2 cauciucuri au fost TL folosite pe Africa twin cu camera. Nu au fot nici o problema -- Karoo 3 ul anterior l am dat jos de 4 ori ...la 4 pene diferite si l am pus la leviere. Nici un bai Acum am un mitas E09 Dakar -- asta e teroare sa se aseze pe janta doar pt faptul ca e f tare ... dar un are legatura cu TT sau TL Eu zic sa nu te stresezi sa iei ce pica -- eu asa am facut cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Multam' pentru sfaturi ! Imi dau seama ca nu e cazul sa ma ingrijorez cu "racheta" mea insa tot ce am vrut sa evidentiez (pe baza celor citite) este ca sunt anumite situatii in care cauciucurile TL cu camera pot aduce limitari celor ce merg in zona maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozzer_bike Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Salutari, Ce parere aveti de Continental ESCAPE pentru un transalp(120 90 17) . Merg aprox. 30% pe drumuri forestiere si poteci . Astept pareri daca a folosit cineva modelul. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 aproape cel mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozzer_bike Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 aproape cel mai ieftin Sa inteleg ca e si aproape cel mai prost ? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Sa inteleg ca e si aproape cel mai prost ? Mersi Nu chiar. Dar nici departe. La ce bani iti iese perechea? Ca poate iesi mai bine calitate/pret cu ceva mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dozzer_bike Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Nu chiar. Dar nici departe. La ce bani iti iese perechea? Ca poate iesi mai bine calitate/pret cu ceva mai bun. Ca si pret le pot lua la 650ron perechea. pretul mi se pare bun, dar totusi nu le-as lua daca as sti ca este ceva apropiat ca pret dar mai bun . Mersi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 EU am folosit si mi s au parut ok -- atat pe transalp cat si pe africa twin Dupa care am incercat Metzeler Karoo 3 si sunt muuuult peste! Acum am Mitas E09 si iarasi imi plac bomba! Nu s ce sa zic...proaste clar nu sunt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Recomand e09 pe spate in combinație cu tkc80 fața. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Pt ceva coclauri folosesc T63 dar pt asfalt caut si eu niste cauciucuri. Escape sunt cele mai ieftine. Sunt si eu curios de ce. Si sa aflu pareri de la cei care le-au avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Cu o singura exceptie, cand s-a intamplat ca pe spate sa am TT, am avut numai TL si am pus camera. Nu am avut nicio pana si am si depasit cu vreo 10 km viteza maxima a motorului... Chiar si cei ce vand cauciucuri de ani si ani iti vor spune acelasi lucru. Nu sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Eu recomand Conti Escape -- am avut 2 seturi si niciodata nu au dat vreun semn de ceva rau. Insa ... dupa ce am folosit Karoo3 mi am dat seama ca se poate mai bine Acum setup ce mie imi place -- care sa te ajute si in off -- Mitas E09 pe spate si Karoo3 pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Inca ceva...se intampla sa isi schimbe cineva handguardul? mi-as dori ceva din aluminiu, nu conteaza starea, cu prindere in doua parti. Multam! /index.php?/topic/723674-cumpar-handguard-aluminiu/ » Post actualizat in 05 Mar 2015 14:41 Eu recomand Conti Escape -- am avut 2 seturi si niciodata nu au dat vreun semn de ceva rau. Insa ... dupa ce am folosit Karoo3 mi am dat seama ca se poate mai bine Acum setup ce mie imi place -- care sa te ajute si in off -- Mitas E09 pe spate si Karoo3 pe fata Cine vrea sa isi ia Mitas E09, sa isi ia Mitas E09 Dakar. Sunt o idee mai scumpe, dar sunt mult mai rezistente si mult mai laudate mai ales pe forumurile externe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 De 2 luni am schimbat Funduro cu Dakar si citesc cu interes despre cauciucuri. Pe dakar o sa trec pe cauciucuri mai agresive (am folosit Tourance). Pana acum m-am gandit spre K60 scout, dar vad ca si Mitas incepe sa iasa la iveala. Folosirea va fi 50/50. Ce am citit pana acum imi place, dar ma intereseaza si mersul pe asfalt. Nu neaparat gen curbe de circuit, ci un touring de 100-200 de km cu mitas-ul si tkc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Mitas E09 Dakar merg bine pe asfalt uscat, nu am avut probleme deloc. /index.php?/topic/53100-anvelope-mitas-e-07-sau-e-09/?view=findpost&p=3814860 Fata am schimbat-o pe la 9500, dar spatele mai duce - are cam 10ooo acum. Am luat deja anvelope de schimb, spate tot Mitas E09 Dakar iar pe fata Sava MC23. Cu Mitas E09 pe fata merge nasol Domi: /index.php?/topic/18117-honda-nx650-dominator/page-363&do=findComment&comment=3440692 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.