Speedy.K Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Daca ai din fabrica 130, poti pune linistit 140 sau 150. Eu merg cu 150 pe spate de trei ani. Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150? Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150? Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata... 140 cu crampoane e in realitate sub 130. pune sublerul pe ele daca nu crezi. asta ignorand partea cu itp sau verificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 140 cu crampoane e in realitate sub 130. pune sublerul pe ele daca nu crezi. asta ignorand partea cu itp sau verificari. 140 nu m-ar deranja. Dar nici asta nu e pe nicaieri la vanzare. N-am gasit decat de la 150 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 Si cand mi-a blocat anul trecut RAR-ul mobra in service la ITP si a venit inspectoru' si DOAR la gume s-a uitat...ce faceam cu 150? Plus ca s-asa e prea mare si grea pentru coclaurii prin care o bag io. Daca ii mai pun si guma mai lata... Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul. La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 25, 2016 Share Postat Februarie 25, 2016 (editat) Eu nu te-am pus sa te duci la RAR sau la ITP cu cauciucuri necomforme si sa faci misto de aia. Vorbeam doar de ce se potriveste ca marime. Cu toate ca, daca te uiti mai atent pe site-urile producatorilor, iti gasesti si 130. Le comanzi direct din strainatate si platesti in jur de 10 euro transportul. La noi se gasesc 150 si 110 mult mai repede pentru ca sunt multi posesori de 1200 Gs Sau GSA care isi permit sa schimbe setul de pneuri anual, automat vanzarea fiind mai mare. Problema e ca n-am gasit la vanzare 130 nici afara. Un singur site grecesc, si ala n-are in alta limba. Iar pe siteul Michelin nu imi da niciun distribuitor in Romania. Da-mi si mie niste linkuri daca ai gasit in vreun magazin on-line de afara. Merci. Editat Februarie 25, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite. la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba. depinde si de geometria spatelui. dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem. cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem. De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite. la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba. depinde si de geometria spatelui. dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem. cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului nu prea cred ca e asa grava treaba... uita-te si tu sunt moto de cu 90/90 pe fatza si 130 - 150 pe spate... si daca te uiti la distanta dintre roti tot pe acolo. deci nu-i grav daca producatorii le fac asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 (editat) depinde si pe ce motoreta pui marime mai mare la un transalp din 89 am pus 140, fata de 130 stoc pe spate. si cand ma inclinam ajungea fata sa isi termine profilul si simteam cu isi pierde aderenta fata, iar spatele mai avea 1 cm de profil pe sectiune... cand aveam pe spate 130 puteam atinge mai usor scarita sau scutul cu cauciucurile incalzite. la transalpul din 99 stoc e 120, am momentan 130 si atinge putin in toba stoc, nici nu intra 140 doar daca schimb toba. depinde si de geometria spatelui. dar daca schimbati profilul gumei atentie, sa fie profil pe ambele cauciucuri, sa mearga in tandem. cal mai bine e sa fie respectate specificatiile producatorului cel mai probabil toba transalpului nu se afla in pozitia originala. La o cazatuta a fost impinsa spre roata. Totusi este de mentionat ca anvelopa de 140 comparativ cu 130 este mai inalta cu 8mm (80%x10mm)(cam 5 cm pe circumferinta?)si cu siguranta mai grea cateva sute de grame. Am avut si nu am simtit diferenta, probabil este insesizabil.La tenereu am montat saibe ca sa indepartez cutia de scule sau am tras indoind putin urechile spre exterior. La bascula nu sunt probleme. 120-140 Editat Februarie 29, 2016 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) De ce? daca faci sectiune la cauciucuri si observi cum punctul de contact din mijlocul cauziucului urmeaza profilul pana la capatul sectiunii - producatorul calculeaza profilele cauciucurilor astfel incat punctele de contact vor urmari arce de cerc de diferite lungimi fata/spate, in schimb la o anumita inclinare maxima a motoretei punctele de contact sa ajunga in acelasi timp la capatul profilului. nu prea cred ca e asa grava treaba... uita-te si tu sunt moto de cu 90/90 pe fatza si 130 - 150 pe spate... si daca te uiti la distanta dintre roti tot pe acolo. deci nu-i grav daca producatorii le fac asa. apai ma lasam cu transalpu pana zgariam cotul scutului...aveam 170/80; cand am pus 140/80 pe spate pe fata ajungea mai repede la capatul profilului si nu mai era stabila si acolo era limita - si nu ajungeam pana la scut, si stiiam ca eram in siguranta...cu cel nou am testat ca nu sunt.. si mai bine in caz de urgenta cand vrei sa te mai lasi putin sa iei curba cum trebuie sa stii ca mai ai oleaca de profil pana sa pierzi aderenta... cel mai probabil toba transalpului nu se afla in pozitia originala. La o cazatuta a fost impinsa spre roata. Totusi este de mentionat ca anvelopa de 140 comparativ cu 130 este mai inalta cu 8mm (80%x10mm)(cam 5 cm pe circumferinta?)si cu siguranta mai grea cateva sute de grame. Am avut si nu am simtit diferenta, probabil este insesizabil.La tenereu am montat saibe ca sa indepartez cutia de scule sau am tras indoind putin urechile spre exterior. La bascula nu sunt probleme. 120-140 probabil, inca nu m-am uitat la asta, o sa verific. da poate schimb toba cu una mai usoara.. Editat Martie 1, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) daca faci sectiune la cauciucuri si observi cum punctul de contact din mijlocul cauziucului urmeaza profilul pana la capatul sectiunii - producatorul calculeaza profilele cauciucurilor astfel incat punctele de contact vor urmari arce de cerc de diferite lungimi fata/spate, in schimb la o anumita inclinare maxima a motoretei punctele de contact sa ajunga in acelasi timp la capatul profilului. Pai asta se poate verifica. Culci mobra pana la marginea gumei si vezi cum stai. Desi, daca ambele gume sunt, de exemplu, 70 on /30 off ar trebui sa permita cam aceeasi inclinare chiar daca sunt marci sau modele diferite. A, si a nu se uita ca aici conteaza foarte mult incarcatura mobrei, stilul de accelerare pe viraj si setarea amortizoarelor spate. Editat Martie 1, 2016 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 daca s-ar putea face inainte sa cumperi si inainte sa il montezi pe janta ar fi bine dar cum ai zis, sunt si alti factori care influenteaza asta. oricum am sa pastrez 130-u din carte cand se da drumu la anakee wild , mai bun pe off decat pe 140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 daca s-ar putea face inainte sa cumperi si inainte sa il montezi pe janta ar fi bine dar cum ai zis, sunt si alti factori care influenteaza asta. oricum am sa pastrez 130-u din carte cand se da drumu la anakee wild , mai bun pe off decat pe 140 Absolut! D-aia ma si plang ca nu gasesc 130 pe nicaieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Absolut! D-aia ma si plang ca nu gasesc 130 pe nicaieri. Nu stiu unde nu gasesti. http://www.anvelopemoto.eu/michelin-130-80-17-m-c-65s-t63-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 2, 2016 Share Postat Martie 2, 2016 Nu stiu unde nu gasesti. http://www.anvelopemoto.eu/michelin-130-80-17-m-c-65s-t63-r/ Era vorba de Anakee Wild, nu de T63. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Era vorba de Anakee Wild, nu de T63. Ma scuzati! Mie imi par la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) http://www.mandp.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/5/2/526518.jpg http://www.varellamotos.com.br/imagens/itens/grande/000539001.1.jpg mai uitate odata, cauta si specificatiile producatorului Editat Martie 3, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Desi nu se vede in poze, T63 e mai agresiv. Anakee Wild e mai spre TKC80 sau vechiul KarooT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Asa e Din pacate T63 nu se fabrica 140/80-17 Ar fi fost prima mea optiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 140 presupune o mobra mai grea care va indoi sub propria greutate caramelele mici de la anvelopele cu profil agresiv. Incearca un T63 Desert. Nu stiu daca exista variante late. Altfel E09 si E10.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) dupa o scurta cautare: In my opinion (having travelled with both Desert and T63 in Nort- and West Africa) the main advantage op the Desert is that its almost indestructable. I only once had a flat tire with a desert. After noumerous flats (ussualy at noon with no shade) with other tires, that was the main reason to change to Deserts. With that the other pro is that they last a bit longer than T63's.A couple a reasons for NOT taking Deserts: they are a bit more expensive, not very good on wet surfaces and the may not fit on the bike (swingarm) because they are very big. . . . Simple reason - punctures. I used MT21s in Algeria recently and had a load of hassle with punctures, and the tyre had rips in the side of the carcass big enough to pass a tyre lever through. My friends had Deaserts - they had no problems. Worth the extra money for off-road use. http://www.horizonsunlimited.com/hubb/north-africa/michelin-desert-or-t63-rear-14290 cam asta e depinde ce vrea fiecare sa faca cu motoreta... apai daca mergi prin desert sau pe terenuri pietruite si pamantoase nu iti trebuie nush ce tehnologie la cauciuc, din lemn daca se poate sa fie... cam aia e daca te pui pe asflat alta mancare de pesti.. Editat Martie 3, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Eu zic ca povestea de mai sus nu se aplica la noi Noi nu avem conditii de desert, respectiv 60-70 grade la sol Bolovani avem, dar la ce avem noi se poate folosi Mitas E-09 Dakar, care are talonul mai gros Spunea un amic din Văleni (Leo) că a mers kilometri întregi pe pană, cu pasager şi bagaje, şi anvelopa a facut faţă cu brio Bine, nu vă imaginaţi ca a mers la viteză de croazieră, s-a târât cu a doua până la vulcanizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Salut! Vreau sa iau un K60 / K60 Scout, 17- 130/80, dar pe ce site-ri am gasit, toare sunt cu mentiunea M+S. Asta inseamna ca sunt mud and snow?? Si daca e asa, sunt mai moi si se tocesc repede? Pe fata am k60 aproape nou si de asta vreau si pe spate tot K60/K60 Scout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 (editat) Si daca e asa, sunt mai moi si se tocesc repede? Nu, cele de iarna si mai moi sunt astea: http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=493 Si mai intreb inca o data, cam cati km tine un K60 Scout de 130/80-17? Editat Martie 4, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 K 60 scot pe spate tine undeva la 10-15000 km în funcție de folosire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.