Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

Tipul e meserias, fara indoiala... DAR

- daca i-as da roata mea de pe spate, nu mai reusea sa dea cauciucul jos de pe talon asa usor (eu ma chinui putin fara presa sau ceva asemanator - cum se intimpla pe cimp)

- daca incerca sa bage o camera heavy duty dubla ca grosime nu mai reusea asa de simplu (alta realitate cu care ma lupt uneori)

- cauciucul ala e moale ca o manusa, iar trebuie sa observ ca un cauciuc de enduro are flancurile mult mai tari.

 

Desi eu am leviere mari de la masina, ma descurc mult mai bine cu 3 leviere mici (17cm) de la Buzetti. Sint foarte eficiente si au loc lejer atasate cu coliere de nailon undeva pe laterala cadrului (loc permanent). Codul produs 4956 din catalog, au costat in jur de 12 Euro

Pages_from_CATALOGO_50_77.pdf

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai jos, cel mai complet, scurt si la obiect (+ explicat de un profesionist in domeniu) tutorial de schimbare a cauciucurilor:

 

 

 

Nu stiu restul, dar pentru mine va fi FOARTE UTIL!!!

Editat de Angi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri prin Metro ca auzisem de o pompa de aer care se alimenteaza de la bricheta. M-am uitat eu putin la ea si am zis sa vorbesc cu cineva de acolo sa vina cu mine si s-o incerc la priza de bricheta de o am la mobra. Pentru un motiv pe care nu-l cunosc, el pur si simplu a taiat firul si mi-a dat in mana stecherul. Din pacate, nu s-a potrivit. Pompa era vreo 25 de lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta-i ingineria, ca nu-i priza clasica, de masina, ci-i mai mica si nu stiu de unde s-ar putea lua. Oricum, vreau sa imi iau priza clasica si adaptor la asta standard.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta-i ingineria, ca nu-i priza clasica, de masina, ci-i mai mica si nu stiu de unde s-ar putea lua. Oricum, vreau sa imi iau priza clasica si adaptor la asta standard.

 

Eu, pompa electrica, am la masina. Si are mufa clasica care merge la mufa clasica de la masina. Tot de la un supermarket am luat-o. Dar, nu e cam mare pt purtat cu motocicleta? O pompa de bicicleta mi se pare mai utila. Ca doar nu trebuie sa bagi o mie de metri cubi de aer in roti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai asta-i ingineria, ca nu-i priza clasica, de masina, ci-i mai mica si nu stiu de unde s-ar putea lua. Oricum, vreau sa imi iau priza clasica si adaptor la asta standard.

 

 

 

Pentru priza DIN - cea de pe motocicletele BMW - gasesti si la Wunderlich si la Louis, atit adaptorul cit si steckerul.

Editat de tau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta voi si face. Am mai luat o priza de bricheta standard de la Paulas si am deja un distribuitor. In total, 3 prize as avea. Tot ce as avea nevoie pentru drum: GPS, detector de radar si o a treia pentru diverse, gen incarcat telefon/laptop, compresor, geaca incalzita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Asta voi si face. Am mai luat o priza de bricheta standard de la Paulas si am deja un distribuitor. In total, 3 prize as avea. Tot ce as avea nevoie pentru drum: GPS, detector de radar si o a treia pentru diverse, gen incarcat telefon/laptop, compresor, geaca incalzita.

 

Off-topic:

L., nu le am mai deloc cu electrica, insa am o certitudine.

Anul trecut, in concediu, am lasat la incarcat 4 acumulatori pt aparatul foto in masina, pentru aprox. 2 ore (suficient timp pentru incarcare). Masina in parcare.

Dupa episodul asta mi-am luat adio de la ei.

Nu ii mai recunostea incarcatorul pe 3 dintre ei si al 4-lea nu se mai incarca total indiferent cat statea in priza. Dupa 2 saptamani a clacat si el definitiv.

Poate lamureste cineva cauza problemei + modalitatea corecta de conectare a diferitelor aparate la priza de bricheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In posturile anterioare era mentionat de @Cristi_mic setul de leviere Buzzetti:

post-3763-1237055095_thumb.jpg

 

3 bucati, 17 cm lungime fiecare.

Le gasiti la userul @Romi3, pe site, la pretul de 56 de lei + taxe.

http://www.romimoto-piese.ro/category/2091.../article/153837

 

Daca vreti, puteti sa mai aruncati un ochi pe acolo si la alte tipuri de leviere:

http://www.romimoto-piese.ro/category/20911100000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul e meserias, fara indoiala... DAR

- daca i-as da roata mea de pe spate, nu mai reusea sa dea cauciucul jos de pe talon asa usor (eu ma chinui putin fara presa sau ceva asemanator - cum se intimpla pe cimp)

- daca incerca sa bage o camera heavy duty dubla ca grosime nu mai reusea asa de simplu (alta realitate cu care ma lupt uneori)

- cauciucul ala e moale ca o manusa, iar trebuie sa observ ca un cauciuc de enduro are flancurile mult mai tari.

Asta vroiam sa spun si eu.

Dar si altceva:de douazeci de ani,eu stiu ca lucrarea incepe si se termina la valva;aici vad ca e invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Nu imi mai aduc aminte 100 % pe unde era valva in acele filmulete, dar imi aduc aminte ca individul respectiv mentiona, ca punct de reper in operatiunile executate, pozitia "rim-lock"-ului, nu a valvei.

Rim-lock-ul este un dispozitiv alcatuit din cauciuc moale, turnat pe suport de aluminiu.

Este utilizat mai ales la motocicletele ce merg off-road 100 % sau aproape (presiune in pneuri de 0,8 - 1 ATM), pentru a impiedica deplasarea camerei si forfecarea valvei.

post-3763-1237057420_thumb.jpgpost-3763-1237057458_thumb.jpgpost-3763-1237057435_thumb.jpg

 

In cazul in care nu exista RL ramane cum a zis si @bachus_21:

lucrarea incepe si se termina la valva;
Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand nu e cazul de rim lock, lucrarea decurge astfel:

La scoaterea cauciucului se incepe opus valvei si se termina la valva.

La bagarea cauciucului se incepe de la valva si se termina opus valvei.

Adica, cand levierele lucreaza la capacitate maxima e bine sa fi cat mai departe de valva.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de normal este ca atunci cand ai cauciuc nou-nout pe fata, cauciuc cu 250km pe spate si mergi pe ploaie, sa ai senzatia ca iti 'tremura' ghidonul la 50 la ora? Incerc sa imi dau seama daca eram eu obosit, daca mi se pare sau daca am eu probleme la ghidon/furca/rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de normal este ca atunci cand ai cauciuc nou-nout pe fata, cauciuc cu 250km pe spate si mergi pe ploaie, sa ai senzatia ca iti 'tremura' ghidonul la 50 la ora? Incerc sa imi dau seama daca eram eu obosit, daca mi se pare sau daca am eu probleme la ghidon/furca/rulmenti.

 

Pai vezi daca s-au asezat bine cauciucurile pe janta. Sau poate ai avut ghinionul si a prins un cauciuc cu galme. Mai exista si din astea, chiar noi fiind. Invarte roata si da cu mana pe coama. De obicei se simte si/sau se vede daca are galme. Bineinteles ca nu e normal sa tremure ghidonul la 50 km/h din cauza cauciucului. Ce model e? Cramponat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vezi daca s-au asezat bine cauciucurile pe janta. Sau poate ai avut ghinionul si a prins un cauciuc cu galme. Mai exista si din astea, chiar noi fiind. Invarte roata si da cu mana pe coama. De obicei se simte si/sau se vede daca are galme. Bineinteles ca nu e normal sa tremure ghidonul la 50 km/h din cauza cauciucului. Ce model e? Cramponat?

Heidenau K60, sta bine pe janta, nu pare sa aiba joc sau bataie (mai mult decat cel dinainte cel putin). Ce-i drept era ud pe jos si nu stiu cat de bun era asfaltul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fi trecut peste o serie de denivelari provenite de la masinile de mare tonaj. Se intampla pe rutele aglomerate ca asfaltul sa fie valurit, dar la o analiza "ochiometrica" sa nu-ti dai seama.

Mi s-a intamplat si mie.

Incearca sa rulezi gumele pe un drum asfaltat recent care stii sigur ca e bun si vei vedea atunci daca intr-adevar au vreun defect.

 

Sper sa nu fie asa, ca si eu mi-am luat K60 si o sa incalt vaca in curand. :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deoarece nu stii cind se intimpla sa patesti o pana , e bine sa va antrenati pentru schimbarea cauciucului si pe intuneric . Se poate realiza aceasta in casa , intr-o camera foarte intunecoasa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D'asta am intotdeauna telefonul cu mine. Are si lanterna si-l tin in gura in timp ce lucrez :blink: Lasand gluma la o parte, am luat acum o saptamana un cui pe autostrada la 160 la ora. Nu mi-am dat seama decat a doua zi cand vroiam sa plec la munca de faptul ca e cauciucul pe janta. Tubeless.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i mai simplu sa ai in rucsac un lampas d-ala cu leduri de 100 de mii din piata, care-l pui pe cap? Au cam apus filmele cu Rambo, la putere-i tehnologia... parerea mea. Urmand sfatul lui Raul, mi-am luat si eu un minicompresor din targ. De 25 de lei cat am dat pe el, sa mor de merita efortul sa dau la pompa.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
imi pare si mai simplu sa lucrezi la farul motocicletei, dar daca vrei te complici cat vrei de mult...

 

Mai demult, m-a prins noaptea pe marginea soselei facand pana.

Pe vremea aceea nu stiam ca e bine sa car o pana de lemn/placaj, ca sa o introduc intre discuri imediat ce incep sa scot roata, pentru a evita lipirea lor.

Daca nu ai nici lanterna si nici pana, acolo, la montare, va fi ceva distractie. Mai ales daca esti singur si discurile stau la liber (la cea mai mica atingere gresita cu discul ele se apropie si trebuie sa lasi roata jos si le distantezi din nou, etc.

O alta utilitate a lanternei am inteles-o cu alte 2 ocazii, anul trecut, ambele toamna (frig si intuneric devreme).

* La sfarsitul unei pene, nu mai gaseam o cheie tubulara de 10. Stiam ca nu are voie sa fie la mai mult de 1m de motocicleta si stiam ca le puneam toate pe un celofan cand lucram. De data asta, in graba, o pusesem pe pamant. Iar lumina farului nu bate jos imediat. Departeaza-te cu motorul, pune-l pe cric, cauta, samd.

* Cea mai urata treaba a fost cand mi s-a ars becul la motor. Am mers cativa km doar cu pozitie, mi-am luat injuraturile de rigoare de la ceilalti participanti la trafic si m-am oprit intr-un sat din Caras sa desfac totul si sa il schimb. Am cautat un stalp de iluminat public insa nu m-a ajutat cu mare lucru fiindca soclul becului era ascuns, oricum, mult in interiorul carenelor. Trebuia sa tai si colierele ascunse in cele mai stramte si ciudate ale carenei (cu ele legasem cablurile ca sa nu atarne).

Mi-am jurat atunci ca nu mai plec fara lanterna.

Poate ca daca eram cu un alt motociclist (alti) m-ar fi ajutat ei cu lumina, dar eram singur de fiecare data. Am invatat "the hard way" :blink: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...