Sari la conținut

Anvelopele on si off


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Daca si Wild-ul se duce ca TKC80 . .

Ma astept sa tina un pic mai mult. Le-am pipait la SMAEB si par taricele, iar crampoanele sunt mai scunde decat cele de pe TKC80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceee maa?!

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

» Post actualizat in 27 Apr 2016 05:22

N-ai dat cam mult? Pe mine m-au costat cu putin peste 800 ron, aduse acasa. Acum depinde si de dimensiuni; la mine au fost 130/70/17 si 100/90/19

Deci, tocmai am comandat una bucata set de TKC 70 la 1.037 lei.

Astept sa-mi vina, le montez si va tin la curent cu comportamentul lor.

 

Preponderent merg pe asfalt si-mi place sa ma dau mai sportiv pe viraje, asa ca pun mare pret pe asta, insa in jurul Sibiului accesam destul de des tresee de off, deci nici partea asta nu vreau s-o elimin complet.

Pe Vstrom, in afara de gumele din fabrica Bridgestone, am avut numai Metzeler (2 seturi de Tourance si 1 set de Next), toate mergeau foarte bine pe on (celel mai faine Next-urile) si decent pe off (cele mai faine Tourance-urile).

 

Sunt curios daca am facut un pas inainte cu TKC-urile, sau inapoi....

 

:)

» Post actualizat in 27 Apr 2016 05:26

Scuza-ma, cum te asteptai sa fie dupa 5 ani??

Normal sa fie ca plasticul. Mai au carne pe ele dar in roata fata pe flancuri erau crapaturi. Cand franam cu spatele imi intra ABS-ul instant. Acum cu TKC70 e alta treaba.

Editat de xenna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

140 / 80 / 17 :)

Fericitule!

» Post actualizat in 27 Apr 2016 06:23

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

Io zic sa incerci tu off-ul ala 40% cu gumele alea si mai vorbim. Cam care e off-roadul pe care l-ai facut pana acum? Ca daca off inseamna la tine un macadam impecabil, d-ala de gasesti prin Alpii austrieci da, poti sa-l faci si cu slicuri.

Pune gumele alea si cand vrei sa iesi de pe asfalt cu ele da un semn. Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

 

Poti sa le dai deja, ca poate sunt si alti curiosi! Ce DJ din PH?

Editat de mihai.sandu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Segmentarea asta, x% ON - y% OFF e o chestie atât de subiectivă, deci, în consecință așa speculată de marketing...

S-a mai discutat pe aici, % înseamnă timp petrecut off sau distanță parcursă pe coclauri?

 

De fapt, ca orice cal-măgar, anvelopele duale nu pot reprezenta altceva decât un compromis (ca și mobrele duale, de altfel, sport-touring sau enduro-touring!). Nu excelează niciunde. Poți mere prost pe coclauri ușoare cu cele mai bune cauciucuri de off dacă ești rookie, cum foarte bine poți face nebunii cu cauciucuri de stradă pe ofr dacă ești priceput. Orientarea produsului către on-off e doar un indicator calitativ, dată de profilul gumei și materialul din care e făcută. Un profil mai agresiv înseamnă că va fi mai OK pe off dar mai nesigur pe ON și viceversa. Cât și cum, rămâne de văzut de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bridging the gap between the more off-road oriented TKC 80 Twinduro Tires and the Trail Attack 2 Tires, the Continental TKC70 Tires make an excellent 60% on-road and 40% off-road option.

sursa: http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires

Eu zic sa le faci o plangere astora de la revizilla....

 

Pai atunci si Tourance, si Sirac, si Escape pot fi incadrate tot la 60-40. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa le dai deja, ca poate sunt si alti curiosi! Ce DJ din PH?

 

 

DJ 102I pentru inceput. :)

 

Cine stie cunoaste!

Campina-Valea Doftanei-Pasul Predelus-Bradet (DN1A). Asfalt pana la iesirea din Comuna Valea Doftanei, macanam bun cativa km. buni pana incepe urcarea in pas, in pas macadam dificil+bolovani+sleauri, iar macadam bun pe ultima bucata pana-n DN1A.

 

Fericit ? Pai toti alearga dupa 90 / 60 / 90 si eu m-am pricopsit cu 140 / 80 / 17 :crack:

Nu te mai plange, cu 140 in bust ar trebui sa fii fericit!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea am experienta pe off si am mers foarte putin (am avut o problema la un genunchi, e mai fragil si nu ma risc cu toate ca imi place). In schimb m-am dat mult cu mountain-bike-ul din dotare prin paduri. Ma interesau cauciucurile sa stea bine pe macadam/ neasfaltate 30% si restul pe asfalt si mai ales asfalt umed.

Eu am postat ce am citit pe siteuri referitor la TKC 70. Daca voi aveti alta parere nu e problema mea. Cred ca am facut o alegere foarte buna pentru ce imi doream.

Fericitule!


» Post actualizat in 27 Apr 2016 06:23

Io zic sa incerci tu off-ul ala 40% cu gumele alea si mai vorbim. Cam care e off-roadul pe care l-ai facut pana acum? Ca daca off inseamna la tine un macadam impecabil, d-ala de gasesti prin Alpii austrieci da, poti sa-l faci si cu slicuri.

Pune gumele alea si cand vrei sa iesi de pe asfalt cu ele da un semn. Iti dau trei trasee la alegere, toate drumuri, nu iarba, nu namol pana la gat, chiar si un DJ prahovean. Si dupa ce il faci pe care-l vrei tu din astea trei mai stam de vorba despre off-ul din gumele alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, tocmai am comandat una bucata set de TKC 70 la 1.037 lei.

Astept sa-mi vina, le montez si va tin la curent cu comportamentul lor.

 

Preponderent merg pe asfalt si-mi place sa ma dau mai sportiv pe viraje, asa ca pun mare pret pe asta, insa in jurul Sibiului accesam destul de des tresee de off, deci nici partea asta nu vreau s-o elimin complet.

Pe Vstrom, in afara de gumele din fabrica Bridgestone, am avut numai Metzeler (2 seturi de Tourance si 1 set de Next), toate mergeau foarte bine pe on (celel mai faine Next-urile) si decent pe off (cele mai faine Tourance-urile).

 

Sunt curios daca am facut un pas inainte cu TKC-urile, sau inapoi....

 

:)

Eu am TKC 70 din toamna pe Vstrom si merg f bine pe curbe, imi plac mai mult ca tourance classic.. si pe "offroad" se tin bine(cat se tine si vstromul :P ), desi mai mult de forestiere prin apuseni nu le-am prea testat. Singurul minus pe care l-am gasit ar fi un usor sentiment vag dat de roata fata in linie dreapta la viteze mai mari si in spatele tirurilor, nu voblaje sau ceva serios dar anterioarele heidenau k60 erau mai stabile parca. Ramane de vazut cati km tin si cum se comporta dupa ce se uzeaza mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers azi cu TKC70 pe macadam vreo 25 km. S-au comportat foarte bine, peste asteptari chiar. Foarte bune pe asfalt si pe curbe. In padure inca n-am fost cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebatoare!

Cat credeti ca pot sa scad presiunea in cauciucuri la un BMW 1200 GS, in off-road fara sa il dejantez? Fiind GS simplu are jante turnate, deci cauciucuri tubeless. TKC 80.

Ce dau ei in cartea tehnica, e poveste: 1,9 fata, 2.0 spate. Merge ca dracu pe noroi.

La BMW F 650, chiar daca dau normal 1.8 cu 1.8, merge foarte ok pe bolovani, noroi, iarba, sleauri. Karoo 3.

Nu ma trimiteti pe forumul BMW 1200, ca acolo oamenii merg numai pe autostrada! Off-road-ul reprezinta un drum de tara cu cateva gropi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, se folosesc jante cu spite si se monteaza rim-lock ca sa nu se invarta janta in cauciuc. Apoi se scade presiunea pana la limita ciupirii camerei.

Cu 650-ul mergeai mai bine pt ca, pur si simplu, mobra era mai usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, se folosesc jante cu spite si se monteaza rim-lock ca sa nu se invarta janta in cauciuc. Apoi se scade presiunea pana la limita ciupirii camerei.

Cu 650-ul mergeai mai bine pt ca, pur si simplu, mobra era mai usoara.

Andrei, amandoua sunt in exploatare. 1200 este al sotiei. Intrebam cum pot sa fac sa se tina dupa mine. Stiu treaba cu spitele, dar nu am de unde sa iau. Defilam cu ce avem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Anvelopele on si off

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...