vlad58 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (editat) Daca ambreiajul iti cupleaza la 1 cm decand incepi sa-i dai drumul e car ca-ti cupleaza pre repede (prea jos) de aceea nici nu nimeresti neutrul, la ale mele cupleaza cand mai am cam 2 cm pana s-ai dau drumul de tot .Cablul nu se intinde ce se poate fi stricat e camasa care este o spira de metal care calca una pe alta fara spatiu daca cumva ai tras de ea si ai transformat-o in arc trebuie s-o schimbi. Poti verifica in felul urmator: scoate cabul de ambreiaj dinspre partea de la motor,prinde-l cu un patent (vezi sa nu-aplatizezi)imediat langa camasa si trage de maneta.Daca simti ca deplasezi ceva elastic ca un arc camasa-i dusa.Ai putea si mai bine sa gasesti ceva la dimensiune sa bagi intre levierul de la motor si suportul cablului in asa fel incat sa imobilizezi levierul si trage de ambreiaj, la fel cursa elastica nu e bine. Apropo simti diferente de efort pe cursa manetei, adica tragi foarte usor de ea la inceput si pe urma mai greu ? Ar trebui sa simti o fotrta aproximativ constanta. Editat Aprilie 12, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_shmc Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salut ce părere aveți, care este prețul pieții pentru un virago 535 de 19 ani, cu parbriz, genti, etc.. Mă gândesc să o vând pentru că am 1.90m înălțime și după 100 km pe ea numai simpt decât dureri de spate pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 salve! no, i-am dat de capat! desi azi nu aveam de gand sa surubaresc, m-am imbracat frumos (adica nu in salopeta), am luat doo chei fixe de 12 si am scos motoru' pe strada. am mai tras de cablul de ambreiaj incolo si incoace pana m-am declarat satisfacut de cursa manetei si de momentul in care cupleaza. jocul liber la maneta a ramas cam mic, de cca. juma' de mm, dar e acolo si asta inseamna ca nu foritez ambreiajul. odata cu reglarea cursei s-a mai micsorat si efortul de apasare a manetei. tot e mai tare decat a fost, dar acum sunt convins ca asa e normal si ca inainte era o problema: la benzinarie am intalnit un motociclist bucurestean calare pe o vitezana, pe care l-am rugat sa ma lase sa-i trag de maneta... am gasit ca taria manetei seamana. m-am mai intalnit cu un prieten din fosta gasca de simsonari aradeni ce are acu' un cbr 900r si si ambreiajul lui e si mai greu de tras. eu am comparat efortul de a trage maneta cu cel depus la simsonache... acesta are ambreiaj uscat cu un singur disc cat o roata de car si o parghie de peste 10 cm, nu ca cea de la viroguta, ce e pe cel mult jumatate. eram prea obisnuit cu ambreiajul vechi si mi s-a parut ciudat asta nou. ma voi obisnui si cu asta. fiindca n-am asigurare, m-am limitat la o tura mica. de maine-pomaine, dupa ce iau rca, scot mobra pe sosea sa vad cum se comporta noul ambreiaj la viteze mai mari, acolo unde imi patina. am inca o intrebare: exista vreo garnitura la imbinarea tevii de esapament la galeria de evacuare a cilindrului din spate? la demontarea esapamentului n-am gasit asa ceva. acu' scoate un fir de fum p'acolo. poate n-am strans bine sau egal suroafele... dar totusi ma gandesc ca ar putea sa fie si o garnitura. esapamentul mobrei mele a mai fost sigur demontat - in germania, fosta tara de rezidenta, motorul era limitat la 25 kw prin bucsarea esapamentului (asa scrie in brieful nemtesc). n-am gasit bucsele alea ci doar urme ca s-au taiat cu flexu' punctele de fixare. poate ca cine a facut treaba asta nu s-a ingrijit sa puna si garnituri la imbinarile esapamentului (nici la cilindrul din fata nu este nici un fel de garnitura). sosea libera! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Ai la fiecare imbinare garnituri, sau cel putin asa trebuie Si din strangerile piulitelor faci ceva treaba(sa avansezi cu amandoua progresiv in mod egal), dar ceva tot trebuie sa fie acolo pt etansare Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 (editat) Din cate am vazut eu pe youtube la cineva care demonta esapamentul de 535 are etansare cu snur ( nu stiu daca de azbest sau alta dracie aici cristi 57 ti-ar putea raspunde). Jocul la maneta mi se pare ok acuma depinde ce intelegi tu prin joc eu inteleg cursa manetei pana incepe sa opuna rezistenta semnificativa restul e arc de rapel. PS Sub nicio forma nu-i baga garnitura de cupru, cupru cu aluminium nu se impaca, mai bine clingherit Editat Aprilie 13, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) ....exista vreo garnitura la imbinarea tevii de esapament la galeria de evacuare a cilindrului din spate? la demontarea esapamentului n-am gasit asa ceva... Da, la iesirea din chiulase este o garnitura (YA00140056) doua bucati, cate una pentru fiecare galerie. Galeria din spate incepe cu un cot scurt si continua cu teava de esapament. Intre cot si teava este o alta garnitura (YA00141443). Cred ca acesta iti trebuie tie. Sunt facute dintr-o tesatura de azbest grafitat, presate sau clingherit. Acestea sunt codurile de producator/catalog daca vrei sa le comanzi! La nevoie poti face din alta garnitura asemanatoare pe care o scurtezi cat este nevoie si o montezi in lamajul catre o tine pe pozitie. In momentul strangerii se deformeaza capatand profilul lamajului respectiv. O poti confectiona si singur daca faci rost de snur de azbest grafitat cu diametrul de cca 4 mm, montat cap la cap. Merge si negrafitat, dar la demontare nu o mai poti reutiliza(se transforma in frimituri). PS. Strangera definitiva a garniturilor o faci cu tobele montate si fixate - ramane ultima strangere ce trebuie efectuata. Editat Aprilie 14, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 salve! multumesc tuturor celor care mi-ati venit in ajutor cu sfaturi si know-how. azi am scos motorul la o tura, pe strazi si sosele, in total vreo 70 km, bineinteles dupa ce am intrat in legalitate in privinta actelor (rca noua). sunt perfect multumit de motor dupa reparatii. ambreiajul merge brici, nu patineaza in nici o circumstanta, cursa reglata cum trebuie a dus la un efort acceptabil al actionarii manetei. se pare ca si firul de fum care parea ca iese din imbinarea esapamentului a fost o alarma falsa - dupa o vreme nu am mai sesizat scapari, desi la nici un cilindru nu am garnituri de azbest. probabil ca fumul observat ieri erau, de fapt, vapori ai uleiului degripant pe care l-am folosit la deztepenirea suroafelor. sper sa reusesc luna viitoare sa-mi dedic din timp mobrei, fiindca mai vreau sa o prefectionez: -polisat si lacuit parbriz -polisat elemente cromate -vopsit furca si juguri -montat turometru (cu adaptari - am un bord de atv cu turometru) -rezolvata problema punctelor de rugina de pe rafuri -refacut cadru sidecase-uri (am doua topcaseuri pe care le-am folosit pe post de sidecase-uri dar nu-mi placea cadrul facut la repezeala in trecut) -refacut spatar pasager (cel actual e, din nou, o incropeala rapida facuta inaintea unei calatorii) -remontat spatar pilot (am folosit cu succes o tetiera de scaun auto reglabila pe inaltime dar nu am mai montat suportii artizanali fiindca i-am indoit - material slab) -rezolvat mici detalii inestetice (cabluri cu izolatie de culoare nepotrivita, etc.) -schimbat ulei furca (nu l-am schimbat niciodata) -as vrea sa pelungesc tobele de esapament fiindca cele actuale imi murdaresc/afuma sidecaseul de pe dreapta. m-am gandit la o solutie buna si estetica dar imi vor trebui piese pentru crearea carora nu am uneltele necesare. stiu ca sunt pareri contra topcase-urilor si sidecaseurilor pe cruesere, dar pt. mine utilitatea acestora, versus gentilor de piele, e incomparabil mai buna. in plus, mie-mi plac mult si cutiile, dupa parerea mea, acestea completeza bine viroguta. cred ca inca nu mi-am prezentat jucaria in zona virago, asa ca o fac acum, dupa mica operatie de infrumusetare, nici jalnica, nici profesionista - vopsirea/lacuirea partilor albe de caroserie si a capacelor laterale ale motorului, cu aerosoli ieftinuti. multumesc inca o data pt. ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Un motor frumos, sa te bucuri de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipu08 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Arata bine, sa-ti traiasca Windshield'ul din ce l-ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Salut ! Vechea baterie s-a dus, am luat o baterie Yuasa YB12AL-A2, a venit cu acidul separat. Pe google m-am tot uitat dar nu am gasit ceva clar pentru cum se procedeaza in cazul acesta. Ma ajuta cineva ? Multzam ! asfalt fara gropi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawra Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Din cate stiu eu se toarna acidul si se lasa vreo 2-3 ore asa fara sa pui dopurile ...Eu asa am citit ,la o baterie VOLT-ON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 ieri am facut bateria la a mea... pus acidul ib mod egal in fiecare element (la ochi), lasata cu dopurile scoase vreo ora si ceva, 2... avea 12,8v cand am montat-o pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 @ octa arata bine amanta ta sa te poarte mult si bine fara niciun eveniment. Pentru parbriz poti folosi Xerapol si pasla ( nu se mai gaseste Super Cristal) pentru crom Nevr-Dull. Iti consuma ulei de afuma asa esapamentul?Ca tevile mele sunt la fel de scurte si nu am nicio urma de afumatura.Despre sidecase-uri si topcase-uri pe choppere ce sa zic fiecare cu gustul lui si despre asta nu se discuta, eu am suport pentru cutii laterale dar le folosesc pentru deasagi de piele (sau ma rog piele ecologica).Parbrizul mi se pare cam scurt., cel putin pentru mine (iau reper oglinzile, am 1.83) si unghiul de inclinatie mi se pare cam mare, al meu l-am reglat ca unghi sa fie paralel cu amortizoarele fata chiar o idee mai drept si ca inaltime l-am taiat la orizontala dusa de la nasul meu (eu stand in pozitia de mers) pe parbriz, cu aceasta setare garantat aerul iti trece pe la 5cm deasupra castii si tu poti privi cam de la 20 m peste parbriz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moromete Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 ieri am facut bateria la a mea... pus acidul ib mod egal in fiecare element (la ochi), lasata cu dopurile scoase vreo ora si ceva, 2... avea 12,8v cand am montat-o pe mobra bun, mulzam, asa fac si eu. Revin cu bateria. Gasit instructiuni: - acumulatorii YuMicron au fost incarcati uscat in timpul procesului de fabricatie si necesita activare la prima utilizare. - se umple spatiul fiecarui element cu electrolit, fara a depasi nivelul maxim. - se lasa acumulatorul aproximativ o ora, nivelul electrolitului poate sa scada, se reumple. - se recomanda incarcarea pe redresor timp de 30-60 min. - se pune pe mobra si valea. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
octa Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 multumesc pt. aprecieri! aseara tarziu, desi obosit, am stat vreo doua ore la polisat elemente cromate (mai putin rafuri). am folosit "prevent metal polish". rezultatul e uimitor! @chipu08: parbrizul e obtinut din doua parbrize de scooter (unul de piaggio si altul... nu stiu) pe care l-am gasit la piata de vechituri. parbrizul mare de piaggio l-am decupat cum am putut mai bine din forma data - avea aparatori pt. ghidon si era mult mai inalt, o imensitate. sistemul de prindere in doar doua puncte (de telescoape, intre juguri) e o combinatie intre piesele celor doua parbrize si niste piese de prindere conducte de la magazinul de instalatii sanitare. imi place mult sistemul asta, e mai discret. in total m-a costat vreo 100 lei. @vlad: super cristal e o pasta de dinti, nu? o fi si xerapolul acelasi lucru? parbrizul are si niste zgarieturi care nu stiu daca ies la polish. cred ca trebuie sa-l slefuiesc. motorul nu consuma pic de ulei. murdaria se produce la pornirile de dimineata, pe racoare - e condens. cand pornesc, pur si simplu se arunca picaturi de apa murdare pe dude. dupa incalzirea motorului si a tobelor efectul dispare. tre' sa spun ca tevile sunt goale-golute in interior, nu exista nici un fel de elemente care sa devieze condensul intr-alta directie decat spre inapoi. parbrizul ma ajuta fara discutie, asa cum e. dar sigur se poate mai bine. probabil ca daca l-as aduce putin mai la verticala ar fi si mai bine. acum e perfect in linia furcii. eu am 1,9 m. puteam sa-l las mai inalt dar nu mi-a placut aspectul - decuparea am facut-o treptat pana cand mi-au convenit proportiile. ma ajuta mult si pozitia - scaritele avansate si ghidonul imi dau o pozitie comoda, mai spre spate. am cumparat motorul cu dragbar (pe care inca il mai am), dar cei cativa cm mai inspre fata si mai jos ai sai imi dadeau dureri de spate. ghidonul actual, dupa cum se vede, e de pe un motor cross (a carei furci e instalata pe simsonachele meu). m-am gandit mereu sa-i tai traversa (ce se potriveste unui crueser ca nuca'n zid) si sa-l vopsesc alb, dar am gasit bara aceea foarte utila in excursii - agat de ea suport telefon si suport sticla apa. probabil ca totusi nu voi lasa asa ghidonul. tevile de esapament vreau sa le lungesc prin urmatoarea metoda: le tai capetele la unghi drept (fata de axul tevilor), fac doua conuri si le prelungesc cu niste picioare de masa cromate (pe care le am), ce au un diametru mai mic. elementele vor fi prinse mecanic unele de altele. as putea sa potrivesc prelungirile cu niste bucse, dar parca ma atrage ideea cu conuri mai tare. efectul gatuirii ar trebui sa fie reducerea tonalitatilor inalte si scoaterea in evidenta a basilor. in plus, zgomotul se muta mai inspre spatele motocicletei, ceea ce duce la mai putina oboseala a urechii la drumuri mai lungi. bineinteles ca scap si de murdarierea sidecaseurilor si a capatului basculei. vreau sa obtin ceva de genul tevilor din poza de mai jos. tevile mele pt. prelungire au un diametru mai mare decat cele din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Salut! Am o mica razuiala pe diafragma de la un carburator (pe ambele parti): Exista vreo pasta flexibila ce se poate aplica pe zona respectiva pentru ca sa nu se faca si mai mare stricaciunea? Am gasit pe Youtube ceva, cum se numeste la noi? Editat Aprilie 15, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Salut! Am o mica razuiala pe diafragma de la un carburator (pe ambele parti): Exista vreo pasta flexibila ce se poate aplica pe zona respectiva pentru ca sa nu se faca si mai mare stricaciunea? Am gasit pe Youtube ceva, cum se numeste la noi? Se numeste Membrana ...nu Diafragma si da este dar e mai scump ca o membrana in Romania ...undeva la 130 epuroi Loctite - Superflex® Red High Temp RTV, Silicone Adhesive Sealants..... <------ copiazo si da pe google sa vezi pretul Editat Aprilie 15, 2014 de WildRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) ...Exista vreo pasta flexibila ce se poate aplica pe zona respectiva... In primavara lui ’12, din lipsa de timp mi-am lipit membranele perforate. Urma sa le comand ulterior, ma gandeam sa am cu ce sa umblu intre timp pana sa le primesc . Apoi din lipsa de bani am tot amanat… merg si astazi cu ele, evident tot “carpite”. In primavara trecuta le-am “reparat” pe ale unui amic aflat si el in criza… il tine si acum! Am folosit Gasket Silicone Black, este rezistent la solventi si carburant fata de cel rosu. De obicei fac poze la reparatii, de data asta nu am facut. Ai fi vazut ca la mine nici nu se cunoaste! Insa daca vrei pot sa iti povestesc cum se faci reparatia, cum am facut-o eu. Este o operatie oarecum delicata si trebuie sa iasa din prima incercare, pelicula trebuie sa fie elastca si subtire. Lipitura din filmuletul tau este executata grosolan, rigidizeaza membrana si nu are viata lunga. Membrana originala este facuta dintr-o tesatura placata pe ambele parti cu un strat de cauciuc. Cand acesta imbatraneste, acolo unde sunt cute, cauciucul crapa si se desprinde. Priveste prin membrana la lumina(prin gaura) si vezi daca tesatura este intreaga - atunci se poate repara. Editat Aprilie 15, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adovis77 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) In primavara lui ’12, din lipsa de timp mi-am lipit membranele perforate. Urma sa le comand ulterior, ma gandeam sa am cu ce sa umblu intre timp pana sa le primesc . Apoi din lipsa de bani am tot amanat… merg si astazi cu ele, evident tot “carpite”. In primavara trecuta le-am “reparat” pe ale unui amic aflat si el in criza… il tine si acum! Am folosit Gasket Silicone Black, este rezistent la solventi si carburant fata de cel rosu. De obicei fac poze la reparatii, de data asta nu am facut. Ai fi vazut ca la mine nici nu se cunoaste! Insa daca vrei pot sa iti povestesc cum se faci reparatia, cum am facut-o eu. Este o operatie oarecum delicata si trebuie sa iasa din prima incercare, pelicula trebuie sa fie elastca si subtire. Lipitura din filmuletul tau este executata grosolan, rigidizeaza membrana si nu are viata lunga. Membrana originala este facuta dintr-o tesatura placata pe ambele parti cu un strat de cauciuc. Cand acesta imbatraneste, acolo unde sunt cute, cauciucul crapa si se desprinde. Priveste prin membrana la lumina(prin gaura) si vezi daca tesatura este intreaga - atunci se poate repara. Salut! Ai dat pe ambele parti? Ma gandeam sa-i dau cu o pensula foarte fintut doar pe partea exterioara a membranei. M-am holbat atent si nu vad decat cauciucul dus, fibra pare ok; oricum, chiar daca ar fi rupt un fir doua nu se vede clar nici daca ai ochi de miop deci e foarte mic damageul si pare o problema de inceput. Mai am o intrebare. Din cauza unei scurgeri serioase de ulei la un cilindru m-am hotarat sa scot motorul. Totodata la cat de haladite si jegoase sunt cablajele, cat de murdar si plin de jeg si ulei e cadru si la cat de crapate sunt aripile spate si laterale am zis sa dau totul jos de pe ea si sa fac reconstructie totala cu ele in sufragerie. O sa dureze mult timp , intebarea este daca exista vreo componenta ce necesita conditii de depozitare speciala ca sa nu se buleasca pana la anul cand o sa fie gata operatiunea? Vreo pompa de benzina care sa nu se infunde, sau ceva similar? Membranele astea daca stau asa deja uzate si nefolosite timp de un an nu pot sa se intareasca? Avand in vedere ca-s imbibate cu tot felul de chesti , nu pot sa crape mai repede cand o-i da drumul la motor la anul? Editat Aprilie 15, 2014 de adovis77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Pai toate acestea trebuia sa le incepi acum 5-6 luni, aveai timp suficent sa nu faci nimic in fuga! In locul tau m-as apuca la iarna. Pana atuci m-as bucura de ea asa cum este... o speli mai des, verifici/completezi uleiul periodic si mergi mai departe asa. Nu are ce sa strice mai rau decat este acum. === Nu conteaza spatiul de depozitare daca este ales un loc uscat. Scoti benzina, desumfli rotile la cca 1bar, bateria o pui pe redresor macar o data la 45 de zile pentru 3 - 4 ore. La ultima oprire opresti benzina(ai robinet in partea inferioara a rezervorului) si lasi motorul sa mearga pana se opreste. Uleiul din motor il schimbi la reparatie sau cand o repui in functiune... in rest nimic special. Revin cu explicatia in detaliu la modul cum am reparat eu membranele. Editat Aprilie 16, 2014 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) sigur s-a mai discutat, dar poate ma ajutati mai rapid cu un sfat am virago 535 din 89. in ultimul timp a tot murit bateria. am masurat cum incarca: 11.6 v constant. ce este dus? releul de incarcare sau carbunii (daca are)? bateria are borna plus rupta si are o improvizatie care pare solida cu contact ferm! posibil de aici problema? personal nu cred. sa fie un contact (masa) imperfect pe undeva? motorul l-am luat in februarie pe 14 cadou de valentin's day pt sotie si nu-l cunosc in amanunt! astfalt uscat Editat Aprilie 16, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Ia-o pe bucati ca din ce zici tu 11,6V e baterie descarcata, daca crezi ca te vei descurca dupa mine cam astia ar fi pasii unul cate unul succesiv urmat de testare pana la rezolvare 1. Fa-ti rost de pe net de manualul de service cu schema electrica 2 .Cel mai banal ar fi siguranta arsa sau contact imperfect in zona ei, identific-o dupa schema (normal cea care are legatura cu regulatorul) 3. Verifica dupa schema toate continuitatile ce se refera la magnetou si releu de incarcare pana in baterie, Pentru a verifica o continuitate corect trebuie sa decuplezi un capat al firului 4 Masoara cele 3 infasurari din stator (bineinteles il decuplezi de la instalatie)si eventual scoate bujiile, da la automat si masoara pe alternativ tensiunea produsa de fiecare faza (nu stiu ce valoare ar trebui sa aiba dar terbuie sa exziste si sa fie destul de mare). Toate aceste masuratori ar trebui sa fie egale cate 3 .Pentru faza cu invartitul ti-ar cam trebui sa te cuplezi la o baterie auto. 5 Fa rost de un regulator. Daca ai de unde sa imprumuti un regulator inverseaza pasul 5 cu 4. Te sfatuiesc sa faci oricum primi trei pasi ca sa fii linistit si sa nu ai probleme din cauza contactelor oxidate posibil si conectori topiti conductori imbatraniti si copti care dau la masa etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Cristi e cel mai in masura sa-ti raspunda, dar, ca sa-mi spun si eu parerea, cred ca de vina e releul de incarcare (regulator). Nu are carbuni, doar releul ala scade voltajul la cel normal. 11,6v iti indica si la turatie mai mare? Nu creste deloc cand o turezi? Si contactele alea imperfecte si innadite pot sa faca probleme... mai intai inlocuieste cablurile care prezinta defectiuni, curata contactele, strange/inlocuieste papucii, verifica masa sa fie solida (eu am mai pus inca 2 cabluri solide de masa, suplimentare)... si daca si atunci e incarcarea slaba, inlocuieste releul regulator. Eu am pus unul sh de Honda (de cbr parca) si e f bun. @Vlad: daca siguranta era arsa nu mai avea curent deloc pe instalatie, nici macar sa se aprinda bordul. La fazele de la magnetou stiu ca trebuie sa fie 70v turata, dar cel mai sigur e sa se verifice manualul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) @Vlad: daca siguranta era arsa nu mai avea curent deloc pe instalatie, nici macar sa se aprinda bordul. La fazele de la magnetou stiu ca trebuie sa fie 70v turata, dar cel mai sigur e sa se verifice manualul. OK nu am studiat schema am presupus ca exita o siguranta care protejeaza regulatorul, restul oricum ramane valabil ca pe bateria aia n-o incarca nimeni sau nu are putere s-o incarece, nu stiu la ce turatie a fost facuta masuratoarea de 11,6V, pentru ca o baterie,fara incarcare,se descarca urgent mergand cu lumina aprinsa , expresia ca "tot mi-a murit bateria" fiind vaga pentru mine, de exemplu la Cielo imi cazuse o faza si incarcarea nu mai era corecta (contact oxidat la diode) Editat Aprilie 16, 2014 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) indiferent de turatie, la relanti, turata blana afiseaza constant 11.6 v. de aceea sunt nedumerit!!! bateria fiind tinuta pe redresor 11 ore inainte de masurare! ce e drept nu am masurat si bateria cand am montat-o. de pornit nu mai porneste cam la 4 zi de mers de cand e incarcata bateria. si mers se merge in oras mult! Editat Aprilie 16, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.