Sari la conținut

Yamaha VIRAGO ZONE


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Salutare, colegilor! Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu un sfat, o parere. Am virago 250 din 1989 si am facut doua plimbari mai lungi. Am observat ca nu se mai accelereaza cum trebuie. Daca inainte

O turam in blana, rupea, urca lejer la 120 si ma ajuta in depasire. Acum merg cu ea turata numai in blana, si abia trece de 90 spre 100. Ce ar putea sa fie? La carburatie, cablul de acceleratie...? de mentionat ca nu am facut nicio modificare, nu am umblat la carburator. Am observat insa ca la capacul unde intra filtrul de ulei s-a prelins o pelicula de ulei, probabil garnitura nu a fost presata etans. Orice sfat, orice parere sunt binevenite. Multumesc. Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 10,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Detaliaza putin mersul mobrei... porneste fara soc, doar cu soc? Miroase a benzina cumva? Are intreruperi in mers, rateuri? Functioneaza ambele pistoane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geo, motocicleta porneste fara probleme, la primul buton, cu socul tras la jumatate, cum am facut intotdeauna de cand o am. Nu s-a oprit niciodata din mers. Nu miroase a benzina. Am facu un drum lung, pe semenic, si am observat ca trage tot mai greu, abia mai atingand 100 accelerata in blana. Ieri, cand am plecat la munca, a pornit ok, si la scurt timp dupa plecare, mi-a dat de doua ori in nas, ca si cum as fi gresit viteza si as fi dat drumul brusc la ambreiaj. Am obs ca abia urca spre 90, iar azi, la intoarcere, efectiv m-am tarat cu 70 sa ajung acasa. Dimineata am fost la garajul nostru de la ipj , iar un meserias de acolo ( cel mai bun, dar care nu este specialist in moto, desi el se ocupa de moto ipj ) a dat cu parerea ca ar fi problema din carburator. Ajunge benzina in el, dar de acolo e buba. Mi-a recomandat sa dau carburatorul jos si sa-l curat cu decarburor si suflate jigloarele cu compresorul. Totusi, imi este teama sa fac eu asta, stiu ca e ceva destul de sensibil. Sunt dintr-un oras mic unde nu am service pt moto si nu cunosc niciun meserias, de care sa fiu sigur. Un sfat, o parere? Sa ma bag eu? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine esti in zona?! Trec spre Severin si m-as putea uita doua-trei minute la ea...poate imi ia frica si-si revine la zilele bune! :crack:

Lasa-mi un numar de telefon pe PM si te sun cand ajung in zona!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine esti in zona?! Trec spre Severin si m-as putea uita doua-trei minute la ea...poate imi ia frica si-si revine la zilele bune! :crack:

Lasa-mi un numar de telefon pe PM si te sun cand ajung in zona!

0762215931 multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil sa fie si din carburator... nu e nimic complicat, e mic si simplu. Singura problema care poate aparea e gatul de admisie de sus. De obicei sunt imbatranite si intarite, nu mai poti baga carburatorul inapoi in el. In rest... nu e nimic complicat, il desfac cu ochii inchisi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă, eu nu ma supar deloc.

Am un 535, din 92. Motorul merge ceas cesulet, compresia e mama ei (9.4 si 10)

stare impecabilă, curatica si frumoasa. N o vand, ti o dau o tura sa scoti 150 din ea, vreau sa vad. Benzina de care vrei tu, cauciucuri noi, ulei soft, filtru nou. Daca faci 150 cu ea, io s popa.

 

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

 

 

Colegu', fara suparare, dar cred ca nu prea stii despre ce vorbesti. 120-130 poti merge croaziera, dar de pe la viteza aia curentul devine cam deranjant. Eu am luat cu a mea cel mai mult 165 de vreo 2-3 ori, asa ca nu stiu ce vrei tu sa spui. Este adevarat ca nu atinge mereu viteza aia, fiind mai multe dati cand nu a sarit de 155, dar cred ca era si de la benzina. Oricum, de multe ori ia 160 daca e benzina buna si daca te dai la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Ma bag si eu in seama

A mea este mai batranica, este din 90, are 72.000 de Km. Ultima oara a mers in jur de 50-70 km pe A2 (la inceput de iunie, veneam de la Seawolves) cu viteza constanta de 130-140 chiar si peste, singura problema la viteza aia este vantul si bineinteles consumul, de la 5 - 5,5 a sarit la peste 7,5 l / 100km

In general merg cu ea intre 90 si 110.

 

Parerea mea este ca a ta este cumva limitata sau mai trebuie reglat un pic pe la carburatie, pana la urma sunt niste batranici de 20 si de ani pe carburatie care daca ard doar aer fara prea multa benzina nici nu pot scoate niste performante foarte mari.

Mă, eu nu ma supar deloc.
Am un 535, din 92. Motorul merge ceas cesulet, compresia e mama ei (9.4 si 10)
stare impecabilă, curatica si frumoasa. N o vand, ti o dau o tura sa scoti 150 din ea, vreau sa vad. Benzina de care vrei tu, cauciucuri noi, ulei soft, filtru nou. Daca faci 150 cu ea, io s popa.

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Orice i am facut, plafonul a fost la 130.

 

 

Inseamna ca ai una limitata, imposibil, eu am clona china de 399cc si m-am oprit la 145 ca stiam ca pe acolo e turatia maxima (8500RPM), mai aveam cam o treime de cursa la accleratie. Cel mai confortabil e sa merg cu 120 (pe autostrada), la viteza astaa imi place cum suna motorul (e si la turatie cuplu maxim). Cu vantul nu am probleme datorita parbrizului din dotare. Consumul nu mi-a sarit de 4,7.

 

Daca viteza ta maxima e de 130 tu nu ai mai mult de 20 de caluti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... motocicleta porneste fara probleme...

Si acum mai si merge...dupa ce ieri ne-a prins miezul noptii cracanand la piese, improvizand si adaptand, dupa ce l-am dus pe Nucu acasa cu masina fiindca venise ploaia si capra refuza sa roada kilometri! Doua furtunase inversate plus alte multe maruntisuri rupte, crapate, etc. faceau ca micuta sa se miste din ce in ce mai greu...iar acum, zbarnaie! Peste cateva minute plecam in test! Sper sa mestece asfalt pe paine! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Ce sa-i faci nenica...mai glumeste omu'...si daca se prinde, inseamna ca gluma a fost buna! Arde-o pe-a mica pana iese fum din roata spate! Cu maxima placere! :oilleak:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut. Am o Yamaha Virago 535 2YL (fabricatie 1990) cu urmatoarea problema: unul din pistonasele cu membrana este fisurat, iar in anumite momente, in timpul mersului (nu la ralanti), motorul are cate o intrerupere scurta pe cilindrul alimentat de carburatorul cu pricina.
Chestiunea se rezolva simplu si eficient prin inlocuirea pistonasului cu membrana, numai ca ( si acum o dau in vaicareala :P ), pretul unui pistonas este de 100 Euro :).
Cineva m-a sfatuit sa intru pe aceasta arie si sa intreb colegii daca nu cumva, poate-poate, vreunul din ei are un pistonas "in plus" ce ii prisoseste, bineinteles, contra-cost, dar la un pret mai omenesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lipit candva o astfel de membrana si a mers pana...a cedat cealalalta! Solutia a fost ceva industrial de lipit benzi din cauciuc (parca se numea TipTop). Trebuie sa pui foarte putina solutie pentru a nu se rigidiza acea zona si sa nu se dizolve solutia aplicata in benzina. Merita incercat! :peace:

Una SH poate sa tina mai putin decat cea veche, asa ca mi se pare o cheltuiala inutila...adica ori una noua, ori reparata cea veche!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pistonasul ala il am crapat in bucati si l-am lipit si giugiulit sa ma mai duca pana pica de tot sau pana cand fac bani de el :D am cautat si eu pe la dezmembrari, etc, baietii nu dau piese din carb sau daca il dau, il dau cu totul. Ce-i drept fara un pistonas de ala la mine nu tragea mai deloc dar acum e ok. Daca de cumva gasesti, anunta-ma si pe mine :D sau punem amandoi sa luam un carb si luam fiecare cate un pistonas :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Are cineva in plus acel catadioptru rotund rosu care se pune pe aripa din spate, jos de tot, pe continuarea din plastic, de sub numar? Am reusit sa-l rup pentru a treia sau a patra oara si nu mai gasesc la magazinele de biciclete. E un "ochi de pisica" banal, rosu, insa nu mai gasesc rotund si de dimensiunea aia. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii .

Daca o accelerez se plafoneaza dupa nici 2000 rpm si ambele carburatoare dau rateuri in filtrul de aer apoi se opreste .

 

https://youtu.be/FVpG-OFcRtA

 

Acum pe motocicleta am pus alt rezervor si pe fiecare parte a rezervorului are cate un filtru de benzina cu robinet ( robinet simplu doar cu inchis /deschis ) care alimenteaza fiecare carburator in parte .

post-54016-0-74730100-1500371708_thumb.jpgpost-54016-0-43996800-1500368130_thumb.jpeg

Carburatoarele le-am desfacut / curatat , membranele sunt ok , reglajele sunt ca la carte ....

post-54016-0-40922600-1500368190_thumb.jpgpost-54016-0-74136300-1500368217_thumb.jpg

Eu suspectez furtunele de la vacuum , inainte avea 1 furtun de vacuum care iesea din flansa de admisie a carburatorului din fata si se ducea la robinetul de alimentare cu benzina , la carburatorul din spate avea un surub care bloca furtunul de vacuum ce iesea din flansa de admisie ( ala este si acum acolo ..... ) .

Furtunul de vacuum care pleca din talpa de admisie catre robinetul de alimentare l-am blocat .....

Din cate stiu furtunul de vacuum care pleaca de la talpa de admisie la robinet are rolul de a actiona o membrana care deschide robinetul in mers si il inchide cand opresti motorul , iar nivelul de benzina din carburatoar il face plutitorul prin cuiul pontou .....

 

Sa cauzeze faptul ca am alimentat separat si pe direct carburatoarele ?

Membrana de pe robinet dozeaza cumva benzina care pleaca in carburatoare ?

Furtunul de vacuum nu trebuia blocat ?

:scratch:

Oare nu-i place rezervorul de Hondar ? :alcy:

Oricum as da-o trebuie s-o repar ca trece vara si eu o tin numai in reglaje ....... :(

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune.

Nu am pompa de benzina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci n-are nimeni catadioptru??? :( Stiu ca sunt chestii mai "grele" pe acest topic, probleme tehnice etc., insa cine are, sa nu ezite sa ma contacteze :) Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45"]Salutare

Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii .

 

Si la mine s-a schimbat rezervorul cu unul de Dragstar cu un singur robinet fara vacuum. Ambele carburi se alimenteza prin cadere iar furtunele de vacuum astupate. Le.a reglat meseriasul si asta e. Acum nu stiu daca le mai poti regla dupa carte, depinde daca ai acelasi filtru de aer, galeriile, tobele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...