nucughe Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Aha, Ivan. Si-ai mai facut si baza de mine ca a mai luat si foc... mi-ai luat o zi din viata. Va astept la terasa, cu mici, pestisori si bere... fara alcool. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ce sa-i faci nenica...mai glumeste omu'...si daca se prinde, inseamna ca gluma a fost buna! Arde-o pe-a mica pana iese fum din roata spate! Cu maxima placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin_Hoinaru' Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Va salut. Am o Yamaha Virago 535 2YL (fabricatie 1990) cu urmatoarea problema: unul din pistonasele cu membrana este fisurat, iar in anumite momente, in timpul mersului (nu la ralanti), motorul are cate o intrerupere scurta pe cilindrul alimentat de carburatorul cu pricina.Chestiunea se rezolva simplu si eficient prin inlocuirea pistonasului cu membrana, numai ca ( si acum o dau in vaicareala ), pretul unui pistonas este de 100 Euro .Cineva m-a sfatuit sa intru pe aceasta arie si sa intreb colegii daca nu cumva, poate-poate, vreunul din ei are un pistonas "in plus" ce ii prisoseste, bineinteles, contra-cost, dar la un pret mai omenesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 Am lipit candva o astfel de membrana si a mers pana...a cedat cealalalta! Solutia a fost ceva industrial de lipit benzi din cauciuc (parca se numea TipTop). Trebuie sa pui foarte putina solutie pentru a nu se rigidiza acea zona si sa nu se dizolve solutia aplicata in benzina. Merita incercat! Una SH poate sa tina mai putin decat cea veche, asa ca mi se pare o cheltuiala inutila...adica ori una noua, ori reparata cea veche! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidnrv Postat Iulie 14, 2017 Share Postat Iulie 14, 2017 eu pistonasul ala il am crapat in bucati si l-am lipit si giugiulit sa ma mai duca pana pica de tot sau pana cand fac bani de el am cautat si eu pe la dezmembrari, etc, baietii nu dau piese din carb sau daca il dau, il dau cu totul. Ce-i drept fara un pistonas de ala la mine nu tragea mai deloc dar acum e ok. Daca de cumva gasesti, anunta-ma si pe mine sau punem amandoi sa luam un carb si luam fiecare cate un pistonas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Salut, Are cineva in plus acel catadioptru rotund rosu care se pune pe aripa din spate, jos de tot, pe continuarea din plastic, de sub numar? Am reusit sa-l rup pentru a treia sau a patra oara si nu mai gasesc la magazinele de biciclete. E un "ochi de pisica" banal, rosu, insa nu mai gasesc rotund si de dimensiunea aia. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Salutare Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii . Daca o accelerez se plafoneaza dupa nici 2000 rpm si ambele carburatoare dau rateuri in filtrul de aer apoi se opreste . https://youtu.be/FVpG-OFcRtA Acum pe motocicleta am pus alt rezervor si pe fiecare parte a rezervorului are cate un filtru de benzina cu robinet ( robinet simplu doar cu inchis /deschis ) care alimenteaza fiecare carburator in parte . Carburatoarele le-am desfacut / curatat , membranele sunt ok , reglajele sunt ca la carte .... Eu suspectez furtunele de la vacuum , inainte avea 1 furtun de vacuum care iesea din flansa de admisie a carburatorului din fata si se ducea la robinetul de alimentare cu benzina , la carburatorul din spate avea un surub care bloca furtunul de vacuum ce iesea din flansa de admisie ( ala este si acum acolo ..... ) . Furtunul de vacuum care pleca din talpa de admisie catre robinetul de alimentare l-am blocat ..... Din cate stiu furtunul de vacuum care pleaca de la talpa de admisie la robinet are rolul de a actiona o membrana care deschide robinetul in mers si il inchide cand opresti motorul , iar nivelul de benzina din carburatoar il face plutitorul prin cuiul pontou ..... Sa cauzeze faptul ca am alimentat separat si pe direct carburatoarele ? Membrana de pe robinet dozeaza cumva benzina care pleaca in carburatoare ? Furtunul de vacuum nu trebuia blocat ? Oare nu-i place rezervorul de Hondar ? Oricum as da-o trebuie s-o repar ca trece vara si eu o tin numai in reglaje ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Nu am pompa de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 Ok. greșeală mea Sigur are legătura cu vacuumul. Atașez o poza cu circuitul vacummului poate te ajuta. Si lăsam specialiștii sa se pronunțe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 Deci n-are nimeni catadioptru??? Stiu ca sunt chestii mai "grele" pe acest topic, probleme tehnice etc., insa cine are, sa nu ezite sa ma contacteze Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 19, 2017 Share Postat Iulie 19, 2017 45"]Salutare Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii . Si la mine s-a schimbat rezervorul cu unul de Dragstar cu un singur robinet fara vacuum. Ambele carburi se alimenteza prin cadere iar furtunele de vacuum astupate. Le.a reglat meseriasul si asta e. Acum nu stiu daca le mai poti regla dupa carte, depinde daca ai acelasi filtru de aer, galeriile, tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 Ok. greșeală mea Sigur are legătura cu vacuumul. Atașez o poza cu circuitul vacummului poate te ajuta. Si lăsam specialiștii sa se pronunțe. 45"]Salutare Am o problema la un XV750 , mai exact porneste sfert ( cu socul tras la rece / fara soc cand este cald ) dar in mers la relantiu da din cand in cand rateuri in filtrul de aer sau se ridica si coboara in turatii . Si la mine s-a schimbat rezervorul cu unul de Dragstar cu un singur robinet fara vacuum. Ambele carburi se alimenteza prin cadere iar furtunele de vacuum astupate. Le.a reglat meseriasul si asta e. Acum nu stiu daca le mai poti regla dupa carte, depinde daca ai acelasi filtru de aer, galeriile, tobele M.I.B. Multam fain de raspuns , trebuie sa-o rezolv cumva . BLAK SPIDER ( da-mi PM cu nr-ul tau , l-am ratacit .....) Nu a prea mai ramas mare lucru din ce a fost , in afara de motor si instalatia electrica cu mici modificari ( unele fire au fost lungite sau scurtate ) cam totul a fost schimbat / modificat . Am folosit-o o perioada scurta cu alt rezervor pe care am montat robinetul original si mergea foarte bine . Dupa ce am schimbat rezervorul si am montat conducte separate ptr fiecare carburator in parte au inceput sa apara problemele ...... Astazi o desfac , montez robinetul original si vad cum se comporta .... Daca nu-i dau nici asa de cap o duc la service , de altfel asta am si incercat in prima faza dar din ce am observat nu prea se complica mecanici nostri cu struto-camile d'astea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 (editat) Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Sa inteleg ca ai pompa de benzina electrica? La mine vacummul actioneaza pompa de benzina. nu cred ca merge doar prin cadere din rezervor, nu ai presiune. Cred ca e corecta observatia. Nici eu n.am pompa sau robineti cu vacuum dar s.a marit diametrul furtunelor de alimentare de la 6 la 8 mm Editat Iulie 20, 2017 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionwdl Postat August 3, 2017 Share Postat August 3, 2017 Salut, Are cineva la vanzare un bord si ceasurile de Virago 1100? Cred ca se potrivesc si cele de la 750. Motocicleta e din 1991. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolf dark Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Salut, un un syssy bar si suport pentru coburi ma intereseaza pt un XV250 din '90. Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wolf dark Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Super. Ma intereseaza !! Cum luam legatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hepatitu Maiorescu Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Salutare, caut sa cumpar o Yamaha Virago xv 535 functionala, inmatriculata, pentru un proiect bobber. Ca si buget as vrea sa ma incadrez in 1000 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 Salutare, colegilor! O rugaminte adresata cunoscatorilor: an un virago xv 250 si jiglorul de la carburator, care regleaza aerul, a fost strans ffff tare de precedentul proprietar si acum are capul surub rupt. Voi incerca sa il scot cu un burghiu extractor, distrugandu-l, evident. Puteti sa imi spuneti, va rog, daca acest jiglor este unul special, strict pt virago xv 250, sau merge si alt model? Se poate cumpara separat, sau tb comandat tot kitul pt carburator? Daca ar avea cineva unul in plus, fiind dispus sa mi-l vanda, as aprecia generozitatea pana la lacrimi. Multumesc mult, asfalt uscat! » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:00 Despre acest jiglor este vorba. » Post actualizat in 11 Aug 2017 08:07 Acesta ar fi jiglorul cu pricina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat August 11, 2017 Share Postat August 11, 2017 jiglorul..... Cred ca este acesta cod yamaha 12R-14105-00-00 Aici ai schema carburator verifica daca este asa (nu stiu denumirea in engleza), apoi da o cautare pe ebay si vei vedea ca se potriveste la aprope toate modelele de yamaha. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Helppppp!!!! Pe schema aceasta minunata a carburatorului, cu ce numar este marcat jiglorul pe care trebuie sa il schimb? Sa fie 20? Baiatul la care am comandat e in dilema. Multumesc pt ajutor! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Cel din poza nu e jiglor de aer... reglajul de aer e in spatele dopului de cauciuc de langa el, chiar in spatele pompei de benzina. Ce e rupt si din alama in poza, pare mai curand un dop. O sa ma uit maine, de curiozitate, la mine. Ca poate vorbesc prostii si nu e dop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nucughe Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ms. Geo. Deci, cam ce as vrea sa fac eu? Sa scot cu un burghiu extracție jiglorul acela din poză, ce are capul rup. Evident se va distruge. Si trebuie înlocuit, motiv pentru care trebuie sa-l identific pe schemă carburatorului, sa stiu exact ce trebuie sa comand. Orice ajutor e binevenit. Multumesc. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Lasa-l acolo momentan. Daca e dop, nu e nevoie sa-l scoti. Eu nu tin minte sa fie reglaj pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Va salut! Acum aprox. doua luni am cerut ajutor pe forum pentru o problema la Virago-ul meu 535 dar am vorbit prostii.. Cilindrul din spate nu porneste. M-am apucat, din nou, de lucru am masurat compresia cu un manometru bun de data asta, cilindrul fata are putin peste 11 bari iar cel din spate 4 bari... Am bagat putin ulei in capul pistonului si a crescut pana la 5 bari. Am verificat distributia care pare ca e la semne, am verificat jocul tachetilor si este in parametrii 0.10 admisia, 0,15 evacuarea (asa zice cartea). Motorul porneste intr-un cilindru(fata), cilindrul spate da rateuri si cam atat... Cand cilindrul spate e la punctul mort superior nicio supapa nu e atacata. Ce ar mai trebui sa verific? Va rog sa-mi dati un sfat! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.