bobita Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 si-a revenit de la becuri pornite constant la intermitent... Am avut luminile de la abs aprinse in urmatoarele situatii: -baterie slaba -bec lampa frana ars -contact pedala frana(sau maneta) ramas inchis la pornire Asta la un 1150gsa din 2004.Nu stiu ce ai tu. Ia-le si tu pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Schimbata bateria cu nou nouta yuasa Incarcare 13'7 Tot clipesc am sa-i dau azi reset la abs Maine in drum spre Chamonix!!! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Despre aditivi miraculosi: e un singur aditiv de ulei care si-a dovedit potenta de-a lungul timpului. Bisulfura de molibden MoS2. Asta se folosea in al doilea razboi la avioane. MoS2 face o pelicula foarte alunecoasa pe suprafete si permite functionarea motorului fara ulei, cateva minute (asta e valabil la pornire, cand n-ai pelicula de ulei si in caz extrem cand pierzi total presiunea la ulei). Minutele alea le permiteau pilotilor impuscati in motor sa aterizeze pe putere in loc sa pice ca avionul de hartie. Pentru ei asta era miraculos. MoS2 nu e compatibil cu ambreiaje umede, dar noi nu avem problema asta. Eu folosesc chestie de-asta in motor si sunt mai fericit cu decat fara. Mi se pare ca porneste mai usor, merge mai rece si consuma mai putin. Nu am facut cercetare corecta, cu masuratori baseline ,masuratori test, cu atat mai putin cu corectii la factori externi (temperatura, umiditate, altitudine si alte cacaturi), dar pe MoS2 nu trece de 6 linii in trafic decat ocazional (fara trecea frecvent), la pornire tacanitul supapelor dispare aproape instant (fara tacanea cam 5 secunde) si consumul pare vag mai mic (1000 de km cu ~250 de lei pe MoS2, ~280 fara MoS2). Dar repet, astea sunt observatii personale. Poate intre timp mi-am schimbat stilul de mers si s-a facut cald afara. Daca vreti sa testati si voi chestie de-asta nu costa mare lucru si nu are efecte negative. Cele bune! Salut, Da, MoS2 este un produs extraordinar. Folosesc aditivul respectiv in auto dar nu m-am gandit niciodata sa il folosesc si la mobre. La mobra am o chestie de zgomot uscat/frecare neunsa in prima jumatate de secunda de dupa dat la bumb atunci cand pornesc mobra lasata ceva timp pe cricul lateral. Zgomotul se aude dinspre cilindrul din dreapta si parca din zona de axa cu came. Daca tu zici ca folosesti si in mobra si nu infunda filtrul - o sa ii dau si eu o sansa intr-una din zile - poate scap de zgomotul descris mai sus care imi sta pe creer cateodata. De unde iti iei liqui moly in TM - ovarom am vazut ca distribuie dar nu prea au prin stoc si trebuie comanda? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Se aude cilindrul dreapta pentru ca nu ai ulei in el. eu las mobra pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Se aude cilindrul dreapta pentru ca nu ai ulei in el. eu las mobra pe cricul central. Doamniiiie feri sa ai ulei in cilindru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 eu las mobra pe cricul central. Am vazut ca multi au hobby-ul asta. Cooperativa "munca in zadar" La fel ca tolomacii aia care sting farul (ca vezi-Doamne bla-bla la pornire) si apoi il uita stins... ceea ce este chiar periculos. Noroc ca la astea mai recente nu se mai poate stinge deloc, tocmai din acest motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro.. Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini? Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive).. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyonbv Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Faptul ca uleiul ajunge foarte repede sa faca ungerea nu inseamna ca nu se aude la pornire un sunet diferit fata de cilindrul stang. Si tot odata nu inseamna ca apare uzura prematura. Dar forta gravitatiei este in favoarea cilindrului stang. Iar legat de far, in timpul in care invarte electromotorul farul este stins, pentru al proteja. Editat Iunie 8, 2016 de zyonbv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro.. Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini? Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive).. Multumesc! )) ia-l pe ala care iti place ca model, apoi an si stare cat mai buna in functie de buget si problemele care apar ulterior (daca apar) se vor rezolva. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 (editat) Mai o serie de intrebari, am tot citit pe google de 3zile..: practic daca cumpar un 1100 cu cutie viteze ok ce se strica apoi, exista in Romania service ce le face si cam cat costa reparatia? Pe ebay vad ca o cutie sh e si la 400euro.. Ultimul an de productie 1999, e mai safe de cumparat, legat de cutie strict intreb?Sau sa iau orice an, dar cu km putini? Pe Advrider zic oamenii ca modelul din 94 e mai bun in nustiu ce privinta (ceva legat de shaft drive).. Multumesc! Eu cand aveam 1100gs si am vrut sa schimb ceva la cutie, am dus motoru la un nene care stia motociclete si mi-a dat in brate cutia de viteze. M-am dus cu ambele cutii (cea data jos si cea cumparata separat) la un mester de Dacii (din ala batran), i-am dat cutiile si i-am zis sa mute continutul dintr-o cutie in alta. Cu rulmenti schimbati cu tot. A lucrat repede si bine. Una peste alta ca asa schimbi o cutie de viteze e munca enorma - practic motocicleta se desface in doua si se reface la loc. Orice service serios o sa te taxeze pe masura. Daca le ai cu surubaritul poti face singur - numai sa stii ce faci si sa urmezi exact instructiunile nemtilor (mai ales la capitolul cuplu de strangere si locktite - daca o fi cazul). Cred ca iti va lua vreo doua zile de munca. Editat Iunie 9, 2016 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Conu' Nae Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Si pentru ca maine e vineri. Si tocmai i-am luat numarul...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Drumuri frumoase! » Post actualizat in 14 Jun 2016 12:44--------------- Cumpar parbriz model de fabrica pentru 1150 adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Tocmai ce m-am intors dintr-un mic trip prin europa cam 4000km Am observat ca mi-a papat cam 300 ml ulei Am mai citit ca e normal ca boxerele sa pape ulei Ma incadrez in parametei??? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Tocmai ce m-am intors dintr-un mic trip prin europa cam 4000km Am observat ca mi-a papat cam 300 ml ulei Am mai citit ca e normal ca boxerele sa pape ulei Ma incadrez in parametei??? Multumesc da, te incadrezi in normele BMW. Limita de sus parca o dadeau la 1l la 1000km. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Ms !! Rasuflu usurat ..colegul s-a incapatanat sa faca slovenia italia franta .coata de azur italia inapoi intrun cilindru cu un boulevard L-a lasat ieri in Lubliana Pacat ca nu pot sa pum ceva poze cu Le Rouge Giant din snt Tropee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 Ar cam trebui sa inlocuiesc filtrul de benzina. Stiti vreo sursa de unde as putea cumpara in afara de Bavaria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2016 Admin Share Postat Iunie 20, 2016 Faci comanda la Kronau Moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 20, 2016 Share Postat Iunie 20, 2016 (editat) Tind sa cred ca nu, dar mai bine intreb. Ar putea fi vreo diferenta la filtrele de benzina intre modelul "simplu" si Adv? Intreb asta deoarece la Louis, daca stai sa cauti dupa modelul de mobra, au filtru doar pentru modelul "simplu", nu si pentru Adv. As vrea un raspuns de la cineva care stie sigur si nu doar presupune. Si eu presupun ca nu e nicio diferenta, dar vreau sa stiu 100%. Multumesc! Editat Iunie 20, 2016 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 20, 2016 Admin Share Postat Iunie 20, 2016 Diferenta nu sta in filtrul de benzina, este comun la foarte multe modele Dealtfel variantele sunt multiple, poti folosi oricare filtru de benzina de la auto, atata timp cat iti intra in rezervor. Poti deasemenea adapta un filtru exterior fara probleme, daca ai dori acest lucru si ai vrea sa renunti la cel din interior, in ideea de a renunta la munca de a-l scoate. PS: Retine baza de date RealOem atat pentru auto cat si pentru moto, te poate ajuta cu multe lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Dealtfel variantele sunt multiple, poti folosi oricare filtru de benzina de la auto, atata timp cat iti intra in rezervor. Asta cu intratul in rezervor e si dilema mea. Dimensiunea. Dar totusi nu cred sa fie diferenta. Voi vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Am schimbat si eu prefixul week-endul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Multi inainte!Interventii la motor ai avut ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Mai degraba interventii la cutie/cardan/ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Multi inainte!Interventii la motor ai avut ceva? Multumesc, Motor si cutie nimic. Ambreiaj o data inlocuit acum vreo 40K. Grup spate: Rulmenti + semering schimbat la reprezentanta in Franta in 2013. A tinut vreo 15K dupa care a aparut huruit.. Schimbat din nou rulment in Slovenia in reprezentanta in 2014. Dupa 10K a inceput iar sa huruie.. Dus la Dan in Cluj, verificat, masurat, saibe adecvate, si alti rulmenti in ianuarie 2015. De atunci am 40K si nici un semn de slabiciune. In rest am schimbat multe alte chestii care eu le consider consumabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Bravo tie pt cati km faci,unii nu fac nici cu masina atata,bravo lui Dan pt ce stie sa faca, huoo reprezentantelor de peste tot pt buleleala ce o fac! » Post actualizat in 21 Jun 2016 12:20 Bravo tie pt cati km faci,unii nu fac nici cu masina atata,bravo lui Dan pt ce stie sa faca, huoo reprezentantelor de peste tot pt buleleala ce o fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.