Dan Cata Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 aha..... deci asa sta treaba ? si cand ma gandesc ca am mers aproape 2 ani (15000 km) fara ulei in amortizor.....ce tampit sunt. EU credeam ca atunci cand se buleste schimbi toata situatia-cel putin asa aflasem eu. multumesc tare mult pt informatie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (editat) ce am mai facut la motoreta in timpula liber pe la garaj: extensie bagaje - nu imi place cum a iesit o sa fac alta extensie pedala frana grilaj radiator ulei inaltator ghidon montat proiectoare termometru dim Metro izolat H20 cu ceva banda izolir si silicon tankbag Cod Louis 10025329 l-am potrivit cu ceva modificari la sistemul de prindere acum suportii de cutii sunt aproape gata.: nu sunt opere de arta dar isi fac treaba foarte bine. mai urmeaza cutiile sper sa fie gata luna asta... Editat Mai 15, 2010 de cristialex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Am gasit problema la pilitura. Rulmentul conic are colivia foarte larga.Well,20 lire i plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 extensie bagaje - nu imi place cum a iesit o sa fac alta ....si eu vreau unu, chiar si asa urit ca asta!..mi-as face si eu unu dar nu am in afara de vointa nimic altceva!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Mi-am facut si eu unul din carcasa de la primul meu PC /index.php?...t&id=488644 /index.php?...t&id=488646 /index.php?...t&id=488662 /index.php?...t&id=488662 Merita dracia, am pus pe ea cort de 7 kile + ceva backpack cu haine. Avea ceva ranforsari din metal, si chiar e util asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 ....si eu vreau unu, chiar si asa urit ca asta!..mi-as face si eu unu dar nu am in afara de vointa nimic altceva!. pai dupa cum am vorbit e al tau free of charge dupa ce fac altul. am si eu nevoie de ajutor... e posibil sa ma ajute cineva cu un desen tehnic la hardparts - urile de la touratech? alea de vin intre scarite si cutia de viteze. asta daca se pricepe la desen tehnic si daca e dispus sa le dea jos ... multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 pai dupa cum am vorbit e al tau free of charge dupa ce fac altul. am si eu nevoie de ajutor... e posibil sa ma ajute cineva cu un desen tehnic la hardparts - urile de la touratech? alea de vin intre scarite si cutia de viteze. asta daca se pricepe la desen tehnic si daca e dispus sa le dea jos ... multam. uzunu are asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Da, niste oribilitati galbene cu forma asimetrica. FOARTE asimetrica, daca stau bine sa ma gandesc. nu sunt convins ca se poate reproduce la o fidelitate la care sa iti fie tie util sa refaci piesa respectiva. E vorba de o bucata de tabla GROASA facuta sa transfere socuri. Juma de milimetru pe langa si ai consumat timpu de pomana. Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 @cristialex : Cum e cu inaltatorul de ghidon ? Ai apucat sa-l testezi la un drum mai lung? Dar pe offroad ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristialex Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Da, niste oribilitati galbene cu forma asimetrica. FOARTE asimetrica, daca stau bine sa ma gandesc. nu sunt convins ca se poate reproduce la o fidelitate la care sa iti fie tie util sa refaci piesa respectiva. E vorba de o bucata de tabla GROASA facuta sa transfere socuri. Juma de milimetru pe langa si ai consumat timpu de pomana. pai daca se face "desen tehnic" nu are voie sa fie juma de milimetru pe langa... Cum e cu inaltatorul de ghidon ? Ai apucat sa-l testezi la un drum mai lung? Dar pe offroad ? e ok a disparut durerea dintre omoplati. pe off serios inca nu pot merge cu gumele care le am, si nici finante de altele nu o sa am deocamdata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 (editat) pai daca se face "desen tehnic" nu are voie sa fie juma de milimetru pe langa... Pai si cum faci tu desen tehnic dupa piesa? Eu garantez ca pot aparea discrepante cat sa faca piesa inutila. Nu vreau sa par negativist, dar nu cred ca se gasesc public schemele pieselor touratech. I-ar scoate pe baieti din afaceri Editat Mai 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Daca aveti alte 1100 in afara de GS, uite un mod interesant Mid-range torque on these models can be boosted by fitting the air intake tubes from the R1100GS. Very cheap and very effective. To quote a recent purchaser 'By the way, the GS intake mod absolutely transforms the bike in a way that I simply didn't expect...BMWs really do go like the proverbial off a shovel after this mod' D.Ferry (R1100RS). Ideea e sa iti schimbi tuburile alea negre de aer de la admisie, sa pui de GS pe RS sau RT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Si nu cumva afectezi consumul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Daca aveti alte 1100 in afara de GS, uite un mod interesant Ideea e sa iti schimbi tuburile alea negre de aer de la admisie, sa pui de GS pe RS sau RT Tu o sa faci asta? Oare a descoperit asta America? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Si nu cumva afectezi consumul? Nu cred, si si daca ar creste consumul... nu cred ca ar creste cu mult. Nu le poti avea pe toate Tu o sa faci asta? Oare a descoperit asta America? Da o sa o fac. Treaba e ca nu e numai parerea aluia, is mai multi care confirma treaba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Dyno run & diferenta consum, pls Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 18, 2010 Admin Share Postat Mai 18, 2010 Da, am gasit si eu asa ceva pe ebay. Mareste admisia aerului si se pare ca-i da un plus de cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Da, am gasit si eu asa ceva pe ebay.Mareste admisia aerului si se pare ca-i da un plus de cuplu. It's a well known mod. for 1100 RS and RT's... You fit the tubes from a GS and it gives you more mid range at the expense of a little top end. I did it on my R1100RS years ago, and it was a real improvement. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele.Ca sa le reasez. Citind pe realOEM vad ca se da acolo un o-ring intre capac si housing. Intamplator, la mine nu a existat asa ceva. Nu ma deranjeaza sa comand unul insa nici in manualul de reparatie la 1150 nu este o-ring d-asta. Ideas? Sa comand sau sa nu? Mesaj completat LE:Nevermind.Am gasit-o. O sa comand una noua.Just in case. Bonus photo : cardanul meu aproape total desacut. I'm not virgin anymore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele.Ca sa le reasez. Citind pe realOEM vad ca se da acolo un o-ring intre capac si housing. Intamplator, la mine nu a existat asa ceva. Nu ma deranjeaza sa comand unul insa nici in manualul de reparatie la 1150 nu este o-ring d-asta. Ideas? Sa comand sau sa nu?Mesaj completat LE:Nevermind.Am gasit-o. O sa comand una noua.Just in case. Bonus photo : cardanul meu aproape total desacut. I'm not virgin anymore. ...ce-s chestiile alea mici din coltul din dreapta sus, intre rulmenti si garniturile distantier??... ...sper ca ai curatat bine tot ce ai gasit pe acolo! Editat Mai 19, 2010 de GIV 32 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Alea sunt acele de la rulmentii vechi. La unul aveam colivia rupta (cred). Evident ca am curatat. Pana acum am consumat 1 litru lichid de curatat. Si o sa mai consum 1L la asamblare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Contemplam astazi bevel boxul desfacut si inventariam piesele. Salut! Recunosc ca neavand GS nu citesc constant acest topic... de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta? Cati km are Murgu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 de ce ai ajuns sa faci operatiunea asta? Mai multe motive. De vreo 2 schimburi de ulei transmisie gasesc fulgi metalici pe magnet. E ca si cum ceva s-ar roade constant. Speram sa fie colivia de la rulment sparta. Nu a fost. Am gasit (cred) vinovatul insa nu am cum sa testez decat la reasamblare. In alta ordine de idei, schimbam rulmentii de pe paralever asa ca oricum trebuia sa dau jos finala. Alt motiv ar fi varsta critica de 50.000 la care multe hibe incep sa se arate la modelele astea. Luate din timp , te tin o viata (caneluri la arbore ar fi un exemplu). Cati km are Murgu? ~ 49.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 ~ 49.000 km Multi inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.